forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Onverwachte wending op onze vakantie

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32 ... 60  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za sep 26 2015, 16:57

Marlon:

Kai bleef zich maar verzitten en te doen. ik ging rechter zitten en daarna weer tegen hem aan, maar zag aan zn gezicht dat dit hem ook niet was. ik zuchtte en zette de film stop. ' zit je iets dwars ofzo?' vroeg ik hem en keek hem aan.

Chen:

ik speelde met het beestje om zn energie wat naar beneden te krijgen, maar man wat kan dat beest lang door gaan!

het was al laat geworden en na al dat gespeel en gekloot lag het beestje dan eindelijk rustig op bed te slapen. we lagen op onze zij en ik voelde me zo rustig en op me gemak. it felt so right, but so wrong... ik stond voorzichtig op zodat de kat neit weer wakker werd, en zocht mn jas enzo weer op. ' ik moet maar eens terug naar de dorm. eens kijken wat we kunnen regelen daar' zei ik tegen dr. ik wou niet weg maar moest wel... she was luhan's girl... i just had to burrie my feelings.. in respect to him
Terug naar boven Go down
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za sep 26 2015, 17:22

Kai
Ze stond op een vroeg wat er nou dwars zat. Nu kwam het hoor..

"Nou !!"Ik ging er goed voor zitten. Ik moet gewoon leggen tegen mee managers ook bij je te zijn... Ik krijgt nooit meer vrij een als ik jou naam zeg krijg ik extra werk. Ik trek het gewoon niet. Zelf nu ik eindelijk bij je ben.. Heb ook het gevoel dat ze elk moment hier kunnen staan om ons weer uit elkaar te halen.. Ik hoofd echt zoals veel van je een hier zijn is zo fijn.. Maar ik kan de rust gewoon niet vinden.. Ik ha at het! Luhan mag gewoon weg!."

Lennie:
Chen stond op een wilde gaan ik kerk hem verbaast aan echt van geen kwaad bewust. "Oh Okey" zei ik zachtjes. "Bedankt dat je mee bent geweest vandaag" zei ik nog een zwaaide hem uit. Ik lied mee op het bed vallen. Langzaam kroop de onheil schopper tegen mee aan. Echt als jij in de doen komt te wonen ga ik je zo missen ook al ben je nog maar een paar dagen in me leven! Zei ik zachtjes tegen het beestje. Kan ik jou niet gewoon mee jatten.?

Na even besloot ik luhan alles maar te vertellen wang ik voelde mee best wel eenzaam hier. Zeker nu Chen weg was. Ik pakte nee mobiel een belde luhan.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za sep 26 2015, 18:08

Yidae:

Ik hield de pillen op zodat ze deze kon pakken. Meer haar dunne vinger pakte ze de twee pillen. Bezorgt keek ik naar der. Ze begin te vertellen over der pa een vroeg dat ze daar zo veel aan terug denk. Ik luisterde met heel mee hart een sloeg alles op waar ze vertelde. "Ik denk niet dat het slim is om voor te stellen. Maar als jr dingen wild doen voor afleiding zeg je het maar." zei ik zacht. Maar met in het achter hoofd dat ik een verleden met der heb waarvan ik niks afweet alleen een lichaam die super raad doet bij haar in de buurt. Je hersens kunnen dringen vergeten maar je lichaam zal dat nooit. Galmde de mee hoofd hen dat was iets dat ik nog wist van me tijd in de afkick kliniek. Ze vertelde over de jongen ik lied mee hoofd zaken. Hij is een oud na band lid. Hun kende ik nog wel een waarom.. Ja dat weet ik niet. Als ik dat wist kon ik er misschien ook achter komen hoe ik deze meid kon herinneren. Ik was stil. "Je mag mee alles vertellen als het kwijt wilt." zei ik nog zachter een binnensmonds. Ze naam de pillen nog niet in ik zag der blik van de pillen naar het water gaan. Meteen rijke ik er naar en lied het op de grond vallen. Ik vloog overeind waardoor ik tegen Angelina aan stootte. "Se se se sorry" stotterdeik ineens een probeerde het fles je te pakken om aan te geven. O M G lichaam!!!.

na even had ik de fles te pakken een draaide het open. Toen ik het aanreikte naar Angelina stootte ik tegen de voet van de tafel een.....

Jay:
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   za sep 26 2015, 18:36

Marlon:

ik luisterde hoe hij vertelde wat hem nou dwars zat, en ik snapte hem volkomen. ik vind het echt verschrikkelijk dat zich zo voelt en behandeld word vanwege mij. ik pakte zn handen vast. 'yeah.. ik weet precies hoe je je voelt. ik had precies hetzelfde gevoel toen Lennie hier onverwachts was en Luhan zo in eens weg mocht daardoor... ik vond het zo oneerlijk! ' zei ik tegen hem.

Luhan:

de fotoshoot was pas laat in de avond klaar en ik lag op bed toen mn telefoon ging. ik nam op 'hey hunny! en vertel hoe is het gegaan?' vroeg ik aan dr
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 14:34

Kai:

"Yeah dat dus" zei ik een kerk der aan. Toen ik dat er uit had een ze niks had gezegd dat ik gewoon gespijbeld had hier te zijn pakte ik haar wanden beet een drukke mee mond op de hare.

Lennie
*verteld elk ding*ik hing op een ruilde mee om. Meh ik voelde mee zo eenzaam hier.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 14:41

marlon:

'het ergste vind ik nog dat jij zo afgebeuld word en extra lange dagen moet maken door mij' zei ik met een zucht. 'ik weet niet hoe lang ik dat nog kan aanzien.. soms' maar kon mn zin niet afmaken wat Kai pakte mn wangen beet en drukte zn mond tegen de mijne. het duurde even voordat ik terug reageerde, maar uiteindelijk zoende ik hem terug.

Luhan:

ze vertelde met alles wat er gebeurt was die dag en hoe ze, naja chen, nu eigenaar was van de kat. * dat was me wel een dagje zeg... probeer maar wat rust te krijgen ok? ben morgen als et goed is vrij, en zo niet, kan ik vast wel vrij krijgen ' zei ik tegen dr. 'love you ' en hing op
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:14

Kai:

Ik was licht gespannen toen ze niet terug zoenden.. maar gelukkig ging ze er na even wel op in. ik sloot me ogen en genoot van haar mond. Maar het hield snel op... Er werd geklopt ik keek marlon bang aan... zouden ze nu echt?
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:29

Marlon:

de zoen was van korte duur helaas... er werd opeens geklopt en Kai keek me bang aan. 'als nog 1 iemand me stoort vandaag..' zei ik met een zucht en stond op. ' calm down ok? ik ga alleen kijken wie het is.' en liep naar de deur toe en deed hem open. 'cant a girl just enjoy her day off...' zei ik lichtelijk geirriteerd
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:34

Politie:

Ik keek de meid aan.. ''waar was u tussen 2-3 vroeg ik en keek der aan. ''wie kan dat bewijzen'' zei ik meten daarna.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:38

Marlon:

ik keek geschrokken toen ik zag dat het de politie was. tussen 2 en 3? ' ik was gewoon thuis.' zei ik maar had niemand om dat te bewijzen. ik woon hier alleen en ik lag te slapen toen. ' wat is dit allemaal. wat is de reden dat je me zo ondervraagd.' vroeg ik terug
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:40

Politie:

''Uw word verdacht van het stelen van voorwerpen van het Seoul Institute of the Arts.'' zei ik en keek der aan. Weer die buitelanders.. altijd weer die buiterlanders.. Ik keek ze aan/ ''Mogen we binnen komen om uw huis te bekijken.'' zei ik en liep eigenlijk an naar binnen toe. ''Of heeft u dingen te verbergen!.
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:43

Marlon:

stelen?! waarom zou ik in godsnaam wat stelen van school! ik zag die blik in zn ogen.. judging me omdat ik buitenlands ben.. toen hij vroeg of hij binnen mocht kijken, liep hij al meteen door. 'natuurlijk heb ik nisk te verbergen! ik heb niks gedaan!' zei ik en liep achter hem aan.
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:47

Politie:

Ik liep rond het huis en zag ineens een jongen zitten. hij keek me eerst bang ana daarna stond hij op. ''Een exo member/'' zei ik zacht en keek toen terug naar de meid.. daarna liep ik verder rond en ag een dure mobiel liggen. ''is die van u?'' vroeg ik streng wat ik kon geloven... want als je zun mobiel kon kopen zou je niet in zun appartementje wonen
Terug naar boven Go down
yumi2208

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:51

Marlon:

Ik liep naar Kai toe. ik had niks gedaan maar voelde me toch zo ongemakkelijk.. de man liep door de kamer heen en vroeg op een gegeven moment naar de mobiel van Saekki ' nee. een klasgenoot van me was zonet hier en heeft hem laten liggen.' zei ik eerlijk. ik had geen reden om te liegen. 'ik weet niet waar hij woont dus zou hem meenemen morgen naar school om hem terug te geven'
Terug naar boven Go down
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   zo sep 27 2015, 15:55

Politie:
ik lachte ne schudde me hoofd. ''Dus hij zit bij je op school..'' zei hij en pakte de mobiel. ''Ik neem hem in beslag voor verder onderzoek'' zei ik terwijl ik de mobiel in me zak stopte. ''Verder nog spullen van 'klasgenoten' die hier iets zijn vergeten'' zei ik. Ik keek der aan en terug naar de jongen die haar nu beet hield. okey dus geen kidnapping.. want me ook niet verbaast zou hebben...
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   

Terug naar boven Go down

Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 4 van 60Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 32 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum