cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 31 ... 60  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptydo sep 24 2015, 21:34

Seakki:

Ze trok me naar binnen en zette me op de bank. Ze kwam met een glas water en vroeg waarom ik dronken was.NIK lied me hoofd zakken en slikte een paar keer. Ik haalde me schouders op. "Is nog het enige wat een klein beetje geluk.... Nee plezie.. Oh.,.. " Ik wreef in me ogen. "sorry" Ik hield een hand voor me mond niet omdat ik moest overgeven eerder de geur bedekken. Met de andere wreef door me haren heen. " ik had hier niet heen moeten komen, ," ik probeerde op te staan. Me arm trilde
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptydo sep 24 2015, 21:39

Marlon:

ik zuchtte en schudde mn hoofd naar wat hij zei. toen hij zei dat hij hier neit heen had moeten komen, knikte ik 'klopt, had je inderdaad niet moeten doen. Ik ken je niet en heb geen idee hoe ik je kan helpen daardoor...' zei ik tegen hem maar toen hij wou opstaan duwde ik hem terug op de bank. 'maar je bent nu hier en ik laat je niet alleen naar buiten gaan in die kou, straks ga je knockie en vries je dood ofzo. dus blijf' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptydo sep 24 2015, 21:47

Seakki:

Ze duwde me terug op de bank en zij dat ze me niet meer lied gaan. Vrij wel verslagen lied ikme in de bank vallen ik legde me hoofd op de rug leuning.. Ik had gewoon alleen naar die karoake bar moeten gaan. Nee niet o dat ik persee wil zingen. idunno. Ik had niet gewoon hier heen moeten gaan. Ik rolde me zelf op. Het was niet dat ik dit deed voor aandacht echt n niet die kreeg ik genoeg op school. "Mr kim is weer op schhol" zei ik uiteindelijk. Kwam der tegen toen ik terug ging net. "Ze zag er weer heerlijk vrolijk uit." probeerde ik er uit te krijgen zonder over me eigen woorden te struikelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptydo sep 24 2015, 22:26

Marlon:

ik liep naar mn kamer toe en pakte een extra deken en kussen en liep terug. ik zag hem opgerold op de bank liggen en legde de deken over hem heen. hij zei dat Ms kim weer terug op school was. 'ill deal with her tomorrow' zei ik en legde de kussen onder zn hoofd. ' ga jij eerst maar die alcohol in je systeem weg slapen' zei ik en liep naar de slaapkamer . ik keek achterom en schudde mn hoofd.. heb ik weer... ik pakte weer wat kleren van kai en deed ze aan. I missed him so much.. ik maakte een selfie en stuurde het hem naar toe * closest i'll get to you right now ... miss you .. love you Xx* stuurde ik naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptydo sep 24 2015, 22:41

Seakkii

Marlon verdween naar der slaapkamer. Heel even bleef ik liggen. Ik hoorde hier niet ik wilde der niet in de weg zitten alleen maar helpen en dat deed ik zo niet echt. Toen ze even WWF bleef stond ik op. Waarom was ik ook alweer gekomen. Lekkere eerste indruk.... Zachtjes deed ik de deur open en verdween weer. Sorry dat ik kwam. Zei ik zachtjes...

Kai:
*aawh Yeah imiss you tot!* stuurde ik terug toen ze de foto stuurde. *oh hey je bent thuis!!!!*zei ik blij. *ik ben ook klaar!!!*. Meteen borg ik me mobiel op en verdween naar haar huis

Net toen ik aan kwam liep er een jongen weg. Zijn kop kwam me bekent voor... Was hij niet.. Nee dat kan niet.. Hoe zou Marlon die kennen.... Ik belde aan nog steeds in gedachte verzonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptydo sep 24 2015, 22:47

Marlon:

* noway! je bent ook klaar! kom lang kom langs!* stuurde ik terug en stond bijna te springen zo enthousiast was ik! ik liep terug de woonkamer in en zag Saekki er vandoor was gegaan... naja dan niet ... ik ga ook niet achter hem aan. mn hulp bied ik niet snel aan.

De deurbel ging en ik rende er naar toe. ik deed open met een big smile. 'long time no see!' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptydo sep 24 2015, 22:57

Kai
Ik keek nog en keer achter om. Nog en keertje naar Marlon en toen nog mals naar achteren.. Ik schudde me hoofd. *het Honey* ik had der en kus en liep naar binnen toe. Hoezo had het vrij dan? "Vroeg ik terwijl ik me uitkleedde. Okey ik moest misschien bekennen dat ik gewoon weg gegaan was op de set uit woede. "k houd je toch niet van iets af?" vroeg ik en trapte me schoenen uit. Eindelijk samen met mocassin maar nu was ik te boos om echt kerk dingen te doen. Niet o op Marlon maart de managers
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptydo sep 24 2015, 23:02

Marlon:

Kai gaf me een kus die ik maar al te graag terug gaf en liep naar binnen. hij begon zich uit te kleden en ik kon het niet laten om er een grap over te maken. ' straight to business zie ik? weet dat het lang geleden is, maar meteen beginnen?' lachte ik. 'neah, lessen waren gecanceld vandaag dus heb wat slaap in kunnen halen' zei ik met een glimlach. 'en hoezo ben jij vandaag zo vroeg klaar ?' vroeg ik terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptyvr sep 25 2015, 11:05

Kai

AH ms. kim was ziek. Ik glimlachte zuur. "Nu maar horen dat ze vaker ziek is dan. " ik probeerde lief te lachen maar al die tijd zonder Marlon had me humeur goed aangetast. Vroeg waarom ik ze vroeg klaar was. "Oh en keertje alles op tijd op genomen. Ze wist vast niet dat jij vrij was anders handen ze me vast kamer gehouden. " ik glimlachte iets vrolijker. En besloot haar en knuffel te geven het was zo lang geleden dat ik haar goed beer had kunnen houden. Langzaam liep ik op der af en trok ha af in en hug. "Wat heen ik jouw gemist " zuchtte ik. Op dat moment h hoorde ik en mobiel trillen als en gek. Geschrokken lied ik Marlon los. En greep als en bezetene na art me mobiel. Maar de mijne was het niet. Ik keek langzaam naar de bank waar het geluid van dan kwam.. Daar lag een mobiel die duidelijk niet van haar was.. Want het was en speciaal uit gaven en als ze dat ooit kon betalen.. Moest ze me is vertellen waar ze dat geld vandaan haalde.

Seakki:
Ik was thuis aangekomen en merkte nu pas hoe heerlijk rustig het was. Ik kwam er pas achter dat me mobiel er niet was toen ik me omkleden om in bed te gaan liggen en me weleer over een uur wilde zetten. Heel langzaam haalde ik me schouders op. Vandaar dat het zo rustig is. Heerlijk!

Lennie:
Voor weer het wisten stonden weer buiten.. Met de papier van deze savanha kat zilverkleurig F1 kater. De man had er een handtekeningen bij gegeven dat we alles met dit katje mochten doen wat er wilde omdat hij nu van ons was.. Wat ik vandaag geleerd had was dat deze mensen door katje maar al te graag dood zagen en dat gerust eigenhandig zouden doen. Oh en dat ik onbewust Chen ook met en kaart had opgezadeld.. Ik keek op naar Chen toen we buiten stonden. "Sorry" zei ik zacht. "Ik had me er niet me moeten bemoeien.. Nu zou jij met en vol bloed kat. Aangezien hij op jouw naam staat.". Chen was houder waardoor de adoptie op zijn naam gekomen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptyvr sep 25 2015, 15:01

Marlon:

ik lachte toen hij zei dat ie hoopte dat ms kim vaker ziek zou zijn. hij vertelde waarom hij opeens eerder vrij was en trok me in een dikke stevige knuffel. 'missed you too.. so much' zei ik terwijl ik hem stevig terug knuffelde. opeens begon er een mobiel te trillen en liet hij me geschrokken los. maar het was niet zijn mobiel... en ook niet de mijne. het geluid kwam van de bank af en ik zag een super dure telefoon liggen. 'great, eerst staat ie voor mn deur zo dronken als de pest, en nu laat hij zn telefoon ook nog liggen' zuchtte ik en zette em maar uit. ik ging niet opnemen was niet mijn probleem. 'geef hem wel terug als ik hem op school zie' zei ik en legde hem weg. ik liep weer naar Kai toe. ' dus hoe gaan we dit rare moment samen aanpakken'

Chen:

daar stonden we dan buiten.. met een dikke raskat op mijn naam. 'vind het niet erg.. het is wel een schatje namelijk, alleen kan ik hem niet zomaar meenemen naar de dorm... zeker omdat Chanyeol allergisch is. zou je het erg vinden om voor hem te zorgen tot we er iets op bedacht hebben?' vroeg ik aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptyvr sep 25 2015, 22:50

Kai:

Ze zette de mobiel uit een keerde terug naar mijn een vroeg wat weer eend moesten doen op dit unieke moment samen. Hmmm. Wandelen. Een date... Hmmm film kijken.. "Zonder ik op. Misschien was ik er niet echt bij met mr gedachte. Dit was de eerste keer dat ik 'spijbelde' van iets een dan nog wel me werk.

Lennie
Ik kerk Chen SBB met zijn blijk van.. Men je dat nou!!!,. " haha ik smokkelde dat bestuur een hoek in midden in de nacht. Een reis half Seoul over om vervolgens de wind van voren te krijgen door rijken mensen. Natuurlijk wil ik op hem passen!!. "

We kwamen bij mijn hotel. Ik kerk Chen voorzichtig aan over me sjaal aan. "Kon jr nog even mee. Heb jr nog vond niet gesproken"

Boven lied ik het beestje lopen . ik deed mee had uit. Me armen zagen onder de krassen. Dat vond ik niet erg alleen had hij wel wondjes achter gelaten op mee nieuwe tatoo.. Een dat was niet bepaald goed omdat het nog in de genezingsproces vazen zat een dan zou het best kunnen dat het beschadigt raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptyvr sep 25 2015, 23:15

Marlon:

ik luisterde naar wat hij allemaal op somde 'hhmmm laten we maar lekker lui filmpje kijken. noem me paranoia maar heb echt het gevoel dat we constant in de gaten gehouden wordne... en straks word je weer terug geroepen.' zei ik. 'wat dacht je van wat disney films. ff geen gezeik en gedoe' zei ik met een glimlach. 'lekkere warme chocomelk op de bank onder een deken, wat zeg je ervan'

Chen:

gelukkig wou ze op het beestje passen tot we iets anders geregeld hadden.

We kwamen bij dr hotel aan en ze vroeg of ik nog even mee naar boven wou komen. 'yeah sure! we zijn nu co owners van dit beestje hier. en we hebben nog niet eens een naam voor hem!' zei ik.

we kwamen boven aan en ze liet hem lopen. ze deed dr jas uit en dr armen zaten onder de krassen. logisch met hoe die kat tekeer ging. maar iets viel me wel op. ik pakte dr arm vast en keek goed. 'woah... sins waneer heb jij een tattoo?' vroeg ik verbaast
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptyza sep 26 2015, 15:32

Kai:
Voorzichtig glimlachte ik een knikte. Ha Disney is goed. Weer gingen naar de bank. Ik plofte neer waarna ik marlon tegen mee aan trok toen ze alles geregeld had. Ik pakt der stevig beet wat had ik dit gemist zo et dat ik nu moeite had met zo zien want ik kon mee Drau niet vinden.

Lennie:
Ineens stond hij naast mee een begon over me tatoo. Ik bloosde even een wilde mee arm bedekken tot ik mee besefte dat het Chen was. Kom op meneer de rocker. "Denk 5 weken" zij ik een lied de binnen kant van me arm zien. Hij was niet groot gewoon heel netjes een zwaar gedetailleerd.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Dragon+Tattoo+Designs+For+Men++pretty+tattoo+fonts+asian+dragon+tattoo+tattoos+for+men+on+arm+black

Ik lied Chen hem bekijken. "Wil ook nog een kleintje op mijn pols." zei ik zacht een keek Chen niet met aan. Snel zocht ik naar een uitweg een vond hem de kaart wat dus blijkbaar een Kitty was, was bezig met het bed te terroriseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptyza sep 26 2015, 16:24

Marlon:

ik maakte twee mokken warme chocomelk klaar en zette die op tafel voor ons neer. ik zette de film aan, big hero 6, en ging naast Kai op de bank zitten. ik kroop dicht tegen hem aan en bedekte ons met een lekkere fluffy deken. wat had ik dit gemist.

Chen:

ik keek vol bewondering naar dr tattoo. Tattoo's beginnen steeds meer geaccepteerd hier te worden. en Chanyeol en kris hadden er ook een paar dus was het wel gewent. ' hij is echt awesome' complimenteerde ik. ik lachte om de kat. 'man wat een terror! kom we moeten nog een passende naam bedenke' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptyza sep 26 2015, 16:38

Kai:

Ze lag tegen mee aan maar het lag niet lekker. Ik bleef mee zelf verplaatsen maar het lukte gewoon niet. Ik zuchtte. "Kan je iets rechter zien" voet ik terwijl ik haar iets verder omhoog duwde. Daarna lied ik der weer tegen mee aan zaken. Nee ook dit was het niet!!. Ik sloeg uit eindelijk toch mee arme rond der hen een probeerde had te knuffelen.

Lennie:
Toen hij mee complimenteerde werd ik rood.
"Ja.. Hij lijkt op jouw" lachte ik. Ik daagde Chen uit om mee te spelen met het beestje. Tussen door dacht ik aan namen maar kon er geen bedenken.

Het begon laat te worden daar al het gespeel en gekloot met het beestje belandde weer op het bed. We lagen bij op onze zei met boze gezichten nad het midden gericht waar het kaartje sliep. Ik glimlachte een merkte niet dat onze handen tegen elkaar lagen boven onze hoofden. "Er ligt hier gewoon 8 duizend euro tussen onze benen...." zei ik alsof neer nu pas doordrong hoeveel dat beestje waard was. Het voelde zo huwelijk met Chen hier dat ik luhan lichtjes aan het vergeten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 3 van 60Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 31 ... 60  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: