cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptydi sep 22 2015, 22:37

Luhan:

ze keeek me eerst heel lang aan en ik dacht dat ze nee ging zeggen. 'im happy to be your first' zei ik met een knipoog. ' het is eerste week van januari' zei ik tegen dr toen ze vroeg wanneer het was.

De rest van de dag was weer zoals van ouds. lekker gezellig en gek doen! savonds bracht ik dr naar Marlon dr appartement toe en nam afscheid. 'ben zo blij dat je er bent. echt waar.' zei ik nog zacht en ging terug naar de dorm


Marlon:

ik lag half dood op de grond van de zaal en keek naar de klok. ik schrok me kapot! shit was het al zo laat? voorzichtig keek ik naar Ms.Kim.. 'ehmm.. ik weet dat we nog niet klaar zijn.. maar een vriendin van me is onverwachts hier in Korea en... en we zouden samen wat gaan eten... Ik zal morgen extra vroeg komen om te trainen! dus.. zou ik alstublieft eerder weg mogen vandaag' smeekte ik dr bijna. ' je moet je meer focusen op je training en lessen dna je sociale leven!' zei ze tegen me en ik keek teleurgesteld naar beneden. 'voor deze ene keer dan! ik verwacht je hier morgen om 8 uur stipt! geen minuut later hoor je me! Oh we gaan je weer wegen morgen, als ik jou was zou ik uitkijken met wat ik ga eten vanavond, aangezien je van alles wat je eet al aankomt. ' ik knikte en rende meteen terug naar huis toe.

Toen ik net de hoek omkwam rennen zag ik Lennie aanbellen. 'Sorry dat ik te laat ben! was de tijd vergeten' lachte ik. ik deed deur open en liet dr binnen. 'welkom in mn vertrekje! en binnenkort ook de jouwe hoop ik' zei ik tegen dr terwijl ik dr alles liet zien. 'en wat wil je eten?' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptydi sep 22 2015, 22:42

lennie:

ik keek vol liefde rond miet mijn style mar in ging me.hoer wel naar me zin krijgen "Friet zei ik toch aL" Ze ik plagend. Ik.volgde der de.keu ken in. "Waarom ging je nou net echt weg. Ik ken je en die reden was niet echt legit". ik sloeg me arme.over elkaae. "Als je iets dwars zit wat mij nie aangaat dan respecteer ik dat maar als het wel te maken heeft met mjj vertel het."


Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptydi sep 22 2015, 22:50

Marlon:

ik lachte om dr dat ze friet wou. 'ik zou voor jou wel friet maken hoor ' lachte ik terug. ' Ik kan geen vet hebben vandaag helaas' zei ik met een zucht en liep naar de keuken om de dingen te pakken. opeens vroeg ze aan me waarom ik nou echt weg ging. ik keek dr niet aan en ging verder met de patat maken. 'this gewoon niet eerlijk... ze wisten dat dit de eerste vrije dag in weken was die Kai en ik samen hadden. dat hij moet werken, dat kan gebeuren.. zeker met zijn werk.. maar het feit dat ze Luhan weg stuurden om je te meeten... dat ging me echt te ver. niks tegen jullie, echt niet!' vertelde ik dr. 'aish.. ik moet niet zo zeuren right? moet vast wat gedaan hebben dat ze zo doen...' zei ik zacht en dumpte de patat in het vet. ik maakte voor mezelf een salade klaar met gegrilde kip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 09:00

lennie:

Ik snapte heg volkomen. "Sorry" Zei ik zachtjes. "Zal proberen er rekening mee te houden" Ik zuchte en lied me aan het tafeltje vallen. "Misschien kan ik een goed woordje voor je doen. bij de managers en zo" Zei ik zacht

Kai:

Iedereen vertrok langxaam naar huis.. Behalve jongin!! Want die moest door! ik snapte nie waarom. Of snapte ik het onbewust wel. Wilde ze echt dat ik geen tijd meer zou hebben voor marlon. Dat ze me daarom.zo ontzettend labg door.lieten.gaan terwijl iedereen al naar huis was. Ik.moest blijven tot 3 Uur! 3Uur snachts!!!. De rest was rond 5.savonds al klaar. Zelfs de crew ging eerder naar huis dan ik mocht. Zwaar teleurgesteld ging ik terug. Ik schoot me kamer in en probeerde nog een paar uurtjes slaap te krijgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 09:49

Marlon:

Ze verontschuldigde zich ' je hoeft geen sorry te zeggen.. this niet jou schuld.' Zei ik met een zucht. ' zit me gewoon al een tijdje dwars, en was vandaag gewoon de drubbel.' Zei ik toen ik een bord friet voor dr neer zette. Ik ging tegen over dr zitten met mn salade. ' nou kijk eens mevrouw, betere hollandse friet kun je niet vinden hier ' lachte ik en begon zelf ook te eten. ' blijf je slapen? Moet morgen wel vroeg naar school.' Vroeg ik dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 09:53

Lennie:


''OEEEJ FRIET! Ja hey dat hadden ze niet in het vliegtuig! en keek er al zo lang naar uit!''. lachte ik gennoot van de freit terwijl ik naar naar salade keek. ''damnt echt alleen salade! ik zo dood gaan man!'' zuchte ik. toen ze vroeg of ik langer bleef schudde ik me hoofd. ''moet zelf morge ook rond een uur of 8-9 klaar staan. Heb een hele dag bij SBS. rondleidingen en zo!. ''Maar waarom zo vroeg! god ik zou dood gaan man! maar okey ben ook wel echt het toppunt van lazyness!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 09:58

Marlon:

Ik moest lachen om dr reactie, net een klein kind haha. ' als je dit al eeg vind dat moet je de rest van mn dieet niet zien' lachte ik en begon te eten. Vond het jammer dat ze niet bleef slapen. ' was de deal die ik had gesloten om vandaag eerder weg te kunnen. Morgen om 8 uur stipt klaar staan voor training.' Zei ik met een zucht. ' vind het niet heel erg.... haalt mn gedachten weg vam het eenzaam voelen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 10:02

lennie:

Ik slikt even.'' Hey k kan wel lang blijven! Game en zo!'' zei ik snel toen ze zei dat ze zicht eigenlijk eenzaam voelde. ''maar maak je geen vrienden op school dan?'' vroeg ik voorzichtig. okey ik kon het antwoord raden. Iedereen haatte der.. ten eerste... Eco Kai cheating GF.. die naam was ze nog steeds niet kwijt. Daarnaast een westerse meid op een koreaanse school. Daar waren ze zowieso al niet echt zo erg blij mee. Ik lied me hoofd zakken.

''Dan zal ik nu da afwas doen!'' lachte ik snel En ruimde af en begon aa de afwas. ''wat wil je vanabond doen dan?'' vroeg ik der. ''heb me laptop bij! lol ofzo? en misschien die oude RP oppakken'' ik lachte en begon af te wassen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 10:18

Marlon:

'niet te lang hoor, de dagen dat ik vroeg naar bed kan pak ik maar al te graag' lachte ik nog. dat waren nogal zeldzame dagen.. dat ik voor 1 uur snachts thuis was. toen ze vroeg of ik geen vrienden op school maakte, lachte ik zuur ' Kai's cheating girlfriend is niet echt een persoon waar ze mee om willen gaan. maar its okay, dat is niet de reden dat ik naar die school ben gegaan' zei ik.

'potje lol klinkt wel goed. Kijken of Baekhyun online is? dat is echt een beest op midlane joh! noway dat we dan kunnen verliezen' zei ik. ik keek op mn mobiel en had nog geen bericht van Kai gehad dat hij klaar was. * nog steeds niet klaar? de opnames kunnen toch niet zo lang duren. Xx* stuurde ik naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 10:25

Kai:

*de rest is naar huis ik mocht niet. zou niet weten waarom niet. TT.TT* stuurde ik terug.

Lennie:

''IKR! Het is echt geweldig om met hem te game. Die vids krijgen ook de meeste likes en zo op youtube!.'' lachte ik en opende me laptop. ''Ik film de game wel. Vind je het erg om op speak te gaan met Facecam?'' vroeg ik der terwijl ik me spul klaar zette. Ik had zo veel meer shit betere muis betere headset betere laptop. JAH NOG BETER! nu zelfs met 2 extra schermen. Maar die had ik niet bij. Ik legde me tablet er naast zodat. ''yeahs! hij is online!'' zei k blij

Baekhyun:
''Hey Marlon en Lennie zijn oneline op lol'' lachte ik blij en stuurde meteen een ranked tot ik me besefte dat Marlon niet in ons ranked team zat. *hehe sorry dames was even vergeten dat marlon niet in ons ranke team zat'' stuurde ik in de chat en stuurde een normale game uitnodiging. ''Film je weer Len?'' vroeg ik der. ''Jah'' antwoorde ze dus meteen ging de teamspeak aan. ''LETS GO! AND HEY MARLON! LONG Time NO SEE!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 10:45

Marlon:

*whaaat! waar slaat dat op! ugh.... begin echt pissig te worden op die gasten daar... eerst al luhan eerder weg sturen omdat lennie er is... pas goed op jezelf ok? Xx* stuurde ik terug.

ik pakte mn laptop erbij. 'nee vind ik niet erg, word vast leuk in de comment section als ze zien dat ik mee speel' lachte ik. baekhyun was online en we starte de game op. 'yeah... tijdje geleden hea..' zei ik beetje awkward. baekhyun en ik hadden elkaar niet meer gezien zins dat incident. 'baekkie jij mid? ik adc en lennie support?' stelde ik voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 12:12

Lennie:

Ik merkte de awkward sfeer tussen hun en glimlachte zachtjes. ''Goed plan! SUPPORT WITH KILL STEALING NAMI JONGEH!'' lachte ik.

We begonnen maar we zaten echt tegen gooien. En tussen marlon en baekhyun ging he gewoon normaal Atans zo voelde het, ''NEEEE MY KILLING WAVE! gewoon volledig de verkeerde kant op HAHAHAHA!'' dat was bijna onze ondergang.. gelukkig redde baekhyun en marlon me in een combo.



Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 12:30

Marlon:

'nee man! Kill steal jinx is on her way' lachte ik terug naar Lennie. god wat was het awkward tussen mij en baekhyun atm...

baekhyun pakte morgana mid, een pick die je tegenwoordig bijna nooit meer ziet, maar het werkte wel perfect samen met mij als Jinx. Lennie gooide dr ult compleet de verkeerde kant op 'HOE KUN JE DAT NOU MISSEN!' riep ik naar dr. ik ben een rage gamer.. in case you didnt know already.. gelukkig lukte baekhyun zn ult wel waardoor ik mijn ult erop kon knallen en een triple kill had.

We hadden de game gewonnen en ik keek op de klok. half 11... ik moest nu toch echt wel naar bed toe. ik sloot af ' ik moet morgen vroeg op, dus ik zeg goede avond voor nu ' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 12:52

Lennie:

''yeah ga jij maar slapen! zal je nodig hebben!'' zei ik na uiteindelijk toch gewonnen te hebben!. zelfs met mijn wave fail!. hoe kon ik! hahaha. Ik ging haarhuis en maakte er een mooie edit van. Pas rond 4 uur ochtens besloot ik naar bed te gaan.

Het was zo ver. Ik stond voor het hotel te wachte pp de auto. Vol.spanning ging het dan eindelijk gebeuren. Ik ging de koreanse sbs zien! Daar waar bijna alles gemaakt werd. *Luu Ben nerveus!!* Stuurde.ik luhan. Het was me nog streds niet echt doorgedrongen dat hij nu 10minuten van mr vandaan was.  en IK hem gistere in reallife gezien had. En dat die selfie met hem. MIj zo ontiegelijk veel volgers opgeleverd had.

Na even stond de auto er. En ging ik naar sbs. Daat binnen keek ik me.ogen uit me hoofd. Niet gezond meer zo veel!.Nu was het aan het eind van de middag en dus tijd om de intake te doen. *Here i go! Sad Dadelijk verpest ik het* Stuurde ik naar luhan en chen. Tijden her gesprek viel me op dat er een man.zat die elke beweging van me opnam.  Het was geen pwrsoon van sbs daar was hij echt te zakelijk voor. En bekeek hij me.lichaam te veel. Ik werd er een beetje kribbelig van.

Toen ik mijn contracten voor me had bladerde ik er door heen. De eerste paar bladzijdens waren de voorwaardens enzo die ze bij sbs gaven. en mijn loon uren en dat soort ding. maar toeb kwam er nog iers achter na.SM ENTERTAINMENT!  ik kwam der op tijd achter want het moment fat ik wilde ondertekenden viel me oog daar op. Ik schudde. dat.kon nie waar zijn!. " mag ik dit contract thuis nog is goed door lezen?." Vroeg ik ze. ikbxag dat ze met moeite. ja zeiden.

Eindelijk stond ik buiten. *Guys I need your help!!!*
*met het contract*
Stuurde ik in de groeps app met exo.l members. Hun waren de gene die ervarin hadden met sm contracten.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Emptywo sep 23 2015, 13:36

Marlon:

Lennie ging terug naar huis toe, en ik schoot meteen in bed. niet dat ik veel slaap kreeg. het zat me nog steeds zo dwars dat Luhan en Lennie alle tijd en alle geluk van de wereld kregen voor hun relatie, en Kai en ik alleen maar bij elkaar weg getrokken werden.. tegen een uur of 3 viel ik dan toch uit eindelijk in slaap.

om 6 uur ging mn wekker alweer. ik stond op en maakte mn fruitshake en dronk deze onder weg naar school op. ik had ondertussen al wel geleerd dat als ms kim zegt dat je er om 8 uur moet zijn, dat ze eigenlijk 7 uur bedoelde. dus met mn goede gedrag stond ik hier dan, voor de weegschaal. god i hate that thing. Met een zucht stond ik erop en wachtte op het resultaat. 'nou kijk eens, je bent alweer 2 kilo aangekomen. je weet wat dat betekent' zei ze met een iets te blije glimlach. ik knikte.. jup.. geen middag pauze voor mij...

tot 12 uur werd ik alleen maar aan de lenigheid oefeningen gezet. daarna ging ms kim weg, maar had het duidelijk gemaakt dat ik die luxe niet had. ik was zo moe, alles deed zeer... en ik had zo'n honger.. ik had ook nog vocal lessen vandaag...

Luhan:

we zaten in de auto opweg naar de opnames toen ik berichtje kreeg van Lennie * Het komt wel goed! laat ze zien hoe goed je bent en de bedrijven die je afgewezen hebben wat ze missen! you can do this! i believe in you Xx* stuurde ik naar dr. de opnames begonnen en ik zag Kai er bij lopen als een zombie.. ze hadden hem gister heir zolang gehouden dat ik hem niet eens thuis heb zien komen. tijdens onze pauze had ik nog weer een berichtje ontvangen * just be yourself! denk positief!*

Chen:

* jup je gaat het verpesten als je zo denkt! come on! ze hebben je werk aangeboden ipv stage! ze willen je! laat ze zien wat je kan* stuurde ik naar Lennie toe.

toen ik de app zag met dr contracten kon ik het niet geloven. ik wist ook even niet hoe ik moest reageren..

Exo M in de groepsapp

Xiumin:
*woah... die zag ik niet aan komen*

Kris:
* echt heel heel heel goed doorlezen... en bij jezelf nagaan of je het echt wilt.*

Chen:
* wat kris zegt^*

Luhan:
* kom anders langs, kunnen we er samen naar kijken. dit is geen lichte keuze!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: