cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 20:42

timeskip

de vlucht terug was de langste vlucht die ze ooit gehad hadden. constant met hun gedachten nog in Korea bij hun boyfriends. toen ze op schiphol aangekomen waren hielden ze hun beloften en belde ze dat ze veilig aangekomen waren. maar op schiphol was het dan ook tijd om afscheid van elkaar te nemen. Lennie terug naar Noord-Brabant, en Marlon naar Drenthe.

om te zeggen dat ze Korea en Kai miste, was een understatement. thuis had ze weer constante aanvaringen met dr ouders. die waren het er totaal niet mee eens dat ze naar korea ging om daar te gaan studeren.. en zeker niet toen ze er achter kwamen waar ze opeens perse zo snel mogelijk wou gaan. 'je gaat alleen maar terug voor die jongen! je gaat je school weer vergooien! ik zie het nu al aankomen' waren een paar van de dingen die ze zeiden. het scheelt dat ze al 23 was en dus alles zelf kon aanvragen zonder ook maar enige hulp van dr ouders. ze werkte hard aan dr auditie video voor SIFA. ze probeerde minimaal paar keer per week contact te hebben met Kai via skype. Ook al had ze een paar acceptatie brieven gekregen van scholen, wachtte ze nog steeds op die ene brief, van die ene school. en de laatste week voordat ze weer terug zou gaan, kwam die dan eindelijk binnen. she was in! na een hele maand niks anders gedaan te hebben dan trainen, danslessen volgen, en opnemen, was it all worth it! ze zei alleen niks tegen Kai.

Back in korea waren de members van EXO super druk met hun comeback promotie tour. maar dat weerhield Luhan er niet van om iets geweldigs te plannen voor als Lennie weer terug was. haar verassing die 2 maanden terug toen ze afscheid namen was echt te onverwacht. als zij hard dr best zou doen om ervoor te zorgen dat ze goed genoeg was voor een stage hier, dan zou hij ook mn best doen! om de beste preformer te worden die hij kan zijn. ondertussen waren Luhan en Kai ook druk opzoek geweest naar appartementen voor de meiden. en ze hadden er 1 gevonden, niet te ver weg van hun, en dichtbij het station voor Marlon. we hadden geen idee op welke school ze toegelaten was.

De twee maand wachten was voorbij voor Kai. we waren nog in de trainingsruimte en ik keek naar de klok. ' he man, vandaag is de dag. hoelaat komt ze aan? en ga je proberen dr op te halen?' vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 20:56

KAi:

Ik knikte blij. ''jap ik vertrek over 1 uurtje. Ze weet niet dat ik kom. heb verteld dat ik geen tijd had om te komen vanwegen de training!'' zei ik en keek trots in de spiegel. De eerst paar weken zonder marlon ware nzwaar mar ik ha snel alles opgepakt en was weer wat kilotjes aangekomen. En de tijd vloog. Ik was zo blij dat vandaag de dag was dat ze kwam. Daarna keek ik naar luhan. ''wel jammer dat het lennie niet gelukt is met alles. Ze was zo druk bezig'' zuchte ik.

Lennie:

lennie *4-5 Maanden tijd skip

Ik was weer thuis en mijn dagen op school begonnen. de eersten weken was zwaar. Alles was anders. niks was zoals ik het gewent was..Blijkbaar was het heel de kpop communitie door gegaan dat ik contact had met de exo members. Wat dus in hield. dat iedereen van de skm bevriend wilde worden en ook vele exo fans een poging deden contact te leggen.. De kracht van de fandom zette me ineens in het daglicht. Ik kon nog geen dag me zelf op school laten zien/lopen of ik werd al kei vaak aangesproken. Al mijn spullen werden kei snel bekent. Ik kreeg de bijnaam ''the beloved one'' En ik haatte het echt erg. Op social media was het ook dik raakt. Ik hoefde maar een foto te plaatsten en had had binnen een paar uur duizende likes. mijn statussen als ik ze openbaar posten werden die kei vaak gedeeld en geliked. Vele reageerde er op. Er werden fanfic met mij als karakters rond gestuurd en ik vond alles zo erg. MAar ik nergeerde het want anders zou ik lennie niet meer zijn. Savond luisterde ik naar nummers en dingen die luhan stuurde. Ik miste hem zo erg. Dat ik vaak mezelf in huilde. weken en maanden gingen voorbij en alles ging ineens zo goed en snel.

Om de pijn die ik had bij het gemis van luhan en de rest van de exo-members. kortom chen... begon ik me aandacht te leggen op animaren en veel te leren. Ik volgde kooklessen en trainde mezelf bijna dood om af te vallen.

Ik had me meer gefocused op het animere in me eigenstijl. Hier bij gebruikte ik vaak een.hert gerelateerde jongen op een rode pande. Voor de exo fans was het dan meestal meteen duidelijk dat ik het over luhan en chen had. Of over andere exomembers wiens dierlijk karakter ik gebruikte. Dit viel zo zwaar in de smaak bij de fans dat mijn animaties zo snel bekent werden. Hierdoor kreeg ik me eigen webstory. Hier keken zo veel mensen dagelijks op. Ik was gaan game met de jongens en dit gaan vlogge ook dit leverde en een druk bezocht youtube kanaal op. Maar ik zou lennie niet zijn als ik alles me zelf niet zou blijven. En wist wie me vrienden waren en daar me aandacht aan besteedde.

Mijn dagen zaten zo vol geplant hier een korte lijst wat ik deed met een ongevere schattig van de uren die ik daarbij maakte:

-School: met een side vak animatie waar meer dan 50 uur per week in ging.
-huiswerk: Waar rond de 10 uur in zat.
-animatie blog: nogmaals.14uur in de week als.alles goed.liep.
-Sport: ik wilde dol graag afvallen.dus ik lette kei.goed op me.eet patroon en.l sporte elke dag hier ging minimaal 9 uur in zitten als het niet meer was.
-kooklessen: Ik volgde kook lessen. Chinees koreaans en westers..dat waren 3 dagen.beide 2 Uur per.cursus dus 6. in totaal.
-werkte: ik werkte nog steeds.in.de orchideen kas wat gelukkig.maar 4 Uurtjes waren.
-Slapen: Natuurlijk slapen niet vergeten dat deed ik.ongeveer mer geluk 6 uurtjes per nacht. met uitloop tot 7
-Gamen en.youtube blog: hier ging gerust 20 uur in zitten. maar dit was meer een.ontspanmimg.voor mij. -Boyfriend: buiten al die hectiek had ik mijn beloved boyfriend. Zodra we contact konden leggen.deden we dat. Vaak voor mij in de middag of als ik.aan het sporten was. maar de 8Uur tijdsverschil maakt het niet makkelijker en ik miste hem mega erg.
-vrienden: En dan zeg je natuurlijk 'En je vrienden dan' nou ik.heb er niet veel. daarom kan ik alle aandacht aan hun geven . Der is nooit een tijd geweest dat ik ze heb laten vallen. Met marlon skypte en game ik.veel. En was er voor der aangezien zei nog steeds niet accepteerd werd door de fans en ze nog steess haadberichten.en zo.l kreeg. soms zo.erg sat ze dozen.met verbrande fotos.op gestuurt kreeg en je kon het maar opnoemen. het was soms echt verschrikkelijk en ik.had zware respect dat zr maar door.bleef gaan. Met alex bezocht ik de film.in mijn overige uurtjes en.natuurlijk ging.ik.ook.naar feesten en.skm enzo.

zoals je ziet had de vakantie.in korea een vlinke inpact gehad. Ik.was veel meer gaan doen. Ik ad zelfs me eerste tatoe laten zetten.Ok en.niet te vergeten de chinees en koreaanse cursusen van.luhan. maar die waren.gewoon leuk.

Dan vraag jeje hoe me dagen er uit zagen. Ongeveer zo:
vaak rond 6 uur op of eerder. eten.jogge en.bus pakken.in de bus leren.en.huiswerkmaken school.volgen en.de.animatie vak er bij dan was ik rond 7-8 thuis.jogge vloggen.en animeren. en.daarna.savonds game rond.een uur of 1 Ging ik maar bed en de volgende dag alles weer overnieuw, Zaterdags en.zondags deed ik veel.met vrienden maar vakanties waren ee niet voor mij bij. En het.solliciteren. ik koreaanse bedrijven.ging ook niet goed. Werd nie raangenomen vanwegen me.niet asian achtergrond. en als.ik.contact met ze had had ik geen tijd voor een intervieuw/ sollicitatie.

Maar wat was ik blij dat het marlon wel gelukt was om.binnen 2-3 Maanden eem.school te vinden en een.apartementje had gevondne in seoul ik was zo trots op der. Ik weet nog wel dat ik der uit zwaaide op schiphol.

*Flashback*



Ik had tijd gevonden om marlon uit te zwaaien me dagen zaten vol maar dingen voor me vrindne doen deed ik maar al te graag.
''die luhan de groeten van mij!'' lachte ik zuur ik wilde mee maar het ging gewoon iet ik moest zo veel doen en regelen hier. EN was zo bekent geworden dat ik eerst alles goed moest afronden voor ik zelf mee kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 21:11

Marlon:

*flashback*

Ik was zo blij dat Lennie me kon uitzwaaien, aangezien mn ouders het nog steeds niet geaccepteerd hadden wat me erg raakte. maar ik ging ze laten zien dat ik dit aan kon! im going to prove them wrong! ik gaf Lennie nog een diikke knuffel voordat ik door de douane moest ' ik ga je helpen zoeken voor stage ok. en ik zal je blijven helpen met koreaanse brieven naar ze te sturen' zei ik tegen dr. 'ik hoop echt dat je snel wat vind zodat je ook kan komen! zo alleen in een appartementje is ook zo saai' zei ik nog en knikte dat ik Luhan de groeten zou doen.

---

ik zat een beetje zenuwachtig in het vliegtuig. we zouden zo gaan landen, en ik was aan de ene kant bang dat fans mn vliegtijd wisten en me zouden opwachten op het vliegveld. Kai kon niet komen in verband met training, wat ik erg jammer vond, maar dat was 1 van de dingen die ik moest accepteren. nu ze midden in hun comback zitten enzo. we waren geland en ik haalde mn koffers op. ik aarzelde even voordat ik de aankomsthal in liep. laat je niet kennen marlon! met opgeheven hoofd liep in naar binnen, en kwam oog in oog met iets wat ik never nooit niet had verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 21:15

KAi:
Helemaal ingepakt en met een bos bloemen stond ik op het vliegveld. gelukkig waren er geen fans. Ik wasbeerde (ijsbeerde damn lennie typ is normaal maar deze schrijffout vond ik zo mooi dat ik ehm lied staan) door de hall heen .Der vlucht was aangekomen maar ze was er nog niet uit gekomen. Ik staarde naar de aankomst al NA even kwam ze daar aan hoor. Ik glimlachte en ging recht voor de restn. Ik drukte kort daarna de bos bloemien in haar neus. eteen pakte ik haar hand we konden hier niks doen en het beste gingen we weg zodat ik kon laten zien hoe hard ik der gemist had en enidelijk me lippe nweer met de hare kon verzegelen. Maar niet hier op het vliegveld

Lennie:
Ik zwaaide der uit maar lang kon ik niet blijven meteen ging ik terug en moest nog zo veel doen en schrijven en zo. Ik appte nog wat met der waarna ik terug in mijn patroon ging en zwaar hard werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 21:20

Marlon:

daar stond hij dan. helemaal ingepakt maar ik herkende hem meteen. de klootzak... me laten geloven dat hij niet kon komen.. hij drukte de bos bloemen in mn neus en pakte meteen mn hand vast en gingen er vandoor. ik kon wel huilen van geluk! zo blij was ik om weer terug te zijn bij hem.

we laadde het busje in met mn koffers en stapte daarna in. meteen begon ik kai uit te pakken. muts af, en zn nieuwe geverfde haar voor de comeback. dit keer was hij aan de beurt met het rode haar, en fuck wat stond dat goed
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Tumblr_nhzq2cNWMW1s95unbo1_400
zonnebril af en het belangrijkste! mondkapje weg. 'god i missed you' zei ik en gaf hem meteen een dikke zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 21:25

We zaten in de auto en ze begon me meteen met uitkleden. i kglimlachte toen ze me haren zag. ''en vind je het niets! '' vroeg ik blij. haar reacite was zo mooi. Toen ze me mondkapje afdeed was het een korte ademhaling voor onze lippen elkaar raaktem Ik zoende haar terug na een lange passievolle kus. Brak ik hem ''heey! eet me nog niet op! laten we eerst heel anakomen! je moet je apartementje zien'' zei ik en trok haar tegen me aan zodat ze me niet meer kon zoenen maar ik haar hoofd wle kon bezaaien met liefde volle kusjes
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 21:30

marlon:

hij vroeg naar zn haar en of ik het wat vond. 'i love it' zei ik tegen hem. ik hield mn eigen zwarte haar er bij 'jup matched goed haha' zei ik tegen hem. ik zat er aan te denken om een ombre look te doen maar wist nog niet met welke kleur, maar nu weet ik het! perfect voor mn toelatingsdag voor SIFA wat ik hem nog steeds niet verteld had. oh me so mean!

hij trok me naar hem toe zodat ik hem niet meer kon zoenen maar hij mij wel met allemaal kusjes kon bezaaien. 'but im hungry' zei ik voor de grap terug. 'i didnt get dessert on the plane'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 21:42

kai:

Ik keek der aan net of ik van de domme was. "Dan gaan we bubble tea halen" Zei ik en wilde het al doorgeven aan de chaufeur.

zo hezegt zogedaan had marlon niks.meer te zeggen.en.reden.we langs een.bubnle.tea.shop meer omdat ik.wist van het welkoms feestje de andere member nu aan het regelen waren. in hun apartementje. zelfs lennie wist er van af en.had mee geholpen muziek en.shit te vindne.die marlon leuk.vond en hasr lievings eten en taart alles.moest perfext zijn.maar daarvoor.moest.ik.tijd.winnen..en.een.bubble tea dat was nie teen verkeerd idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 21:47

Marlon:

ik keek hem aan met getuite lippen. hij wist dondersgoed dat ik dat niet bedoelde. maar he... bubble tea sla ik ook niet af.

toen we langs de bubble tea shop kwam nam ik meteen de Taro smaak. dat was mn favoriet thuis, dus zou hier ook wel goed moeten zijn! ik pakte mn telefoon erbij en besloot mn ouders maar wel te bellen dat ik veilig was aangekomen. ook al waren ze blij at ik veilig aangekomen was, kreeg ik wel weer meteen de wind van voren en ze zeiden zelfs tot over een paar weken! met een zucht hing ik op en dronk mn bubble tea op
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 22:11

kai:

ik.luisterde half mee neit dar ik iets verstond van de nedrlandse taal. ik.zag aan der gezicht dat haar ouders.nog steeds zo.deden. "Je gaat ze gewoon.het tegen wijs tonen!" Zei ik.tegen der en gaf der snel een kus.

Na de bubble tea gingne we naar.huis.toe..Ik.ontweek.marlons kusjes.speels.wetend dat als.ik zelf te.lang op.zik.zou gaan ik.dadelijk.noet.kon.wachtens.

Bij het apartement aangekomen was her pikzwart binnen..Kom kom. zei.ik.terwijl.ik.de donkere kamer in liep.

Als.ze ver genoef was zouden we he rlicht aanzetten.en haar alles.geven taart muziek.alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo sep 16 2015, 22:16

Marlon:

ik glimlachte toen kai zei dat ik mn ouder het tegendeel ging bewijzen. 'echt wel! ' zei ik terug en gaf een kus terug.

toen we de bubble tea op hadden gingen we dan eindelijk naar huis toe. maar hij bleef mn kussen ontwijken. wel op een speelse manier, maar toch!

toen we bij het appartement aankwamen was het pikke donker binnen, en kai nam me mee de kamer in. ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten. maar uiteindelijk werden de lichten aangezet en stonden ze daar met zn allen! een taart! en mn favoriete muziek! ik glimlachte en kreeg waterige ogen 'IM BACK EVERYONE!' zei ik en liep naar ze toe voor een groepshug!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptydo sep 17 2015, 11:06

exo:

We verwelkomde haar met alle liefde. maar heel.lang wilde.we nier.blijven.dus rond.een.uir.of 3 snachts.das.na.ongeveer.6 uur gezellig doen. als.het veel langer was. En we zagen dat kai een tijdje met haar wilde zijn..We cant blame him!. We namen afscheit en gingen terug naar de dorm.

Kai:

De jongens.gingen.en.natuurlijk bleef ik achter bij mij meisje ik had aar zo gemist. "Nog zin in een.toetje" Vroeg ik toen iesereen de deur uit was. Heel.flauw wilde. naar de keuken lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptydo sep 17 2015, 11:12

Marlon:

Het was super gezellig en ik was zo blij weer terug te zijn! De jongens gingen weer terug naar de dorm en Kai bleef gelukkig achter. Hij vroeg of ik nog zin in een toetje had en liep al richting de keuken. Ik ging snel voor hem staan ' alleen als dat toetje caramel met aardbei is en op bed' zei ik tegen hem met een flirtende lach
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptydo sep 17 2015, 11:36

kai:
Heerlijk me zelf van de domme houden. 'Okey dan zal ik kijken of we dat hebben.' Ik probeerde langs haar te komen maar wat was ze strond eigenwijs."Hey als je nog een toetje wil.moet.je.wel aan de kant gaan.heh!." Lachte ik als.ze nie taan de kant.ging.gooide ik der over me shouder. dat trainen en eten deed.me.goed!!!. Ik telde.dar naat de bank en lied der daar uit me.handne vallen il.ging zp staan dat ze njer weg kon en keek der gemeen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptydo sep 17 2015, 11:52

Marlon:

Ik zag die glinstering in zn ogen wel. Hij deed het expres! Maar voordat ik het wist gooide hij me over mn schouden en liet me op de bank vallen. Oke.. hij was duidelijk sterker geworden! Maar hij ging zo voor me staan dat ik niet weg kon en keek me gemeen aan. Oke fine, eens kijken hoelang hij het volhoud ' ligt het aan mij op staat die vermarming erg hoog' vroeg ik en wapperde naar mn gezicht voor wat verkoeling. Ik deed mn trui langzaam uit en daarna mn legging. ' heb jij het niet warm?' Vroeg ik ontschuldig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: