cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 17:23

Luhan:

Ik was druk bezig met het ontbijt dat ik een beetje schrok van Lennie die opeens in de deur opening stond. ik draaide me om en glimlachte 'goede morgen! beetje goed geslapen? zin in ontbijt?' vroeg ik achter elkaar aan dr. Het ontbijt was al zo goed als klaar dus ik begon met de tafel te dekken. het was niet super bijzonder aangezien we gister geen boodschappen ofzo gedaan hadden. maar hé, het is ontbijt en we zijn nog lekker met zn tweetjes

Marlon:

ik zou niet liegen. je haar laten wassen door iemand anders voelde zoooo gooeeedd! dat was 1 van de weinige dingen dat ik niet erg vind bij de kapper. ik kon wel inslaap vallen zo relaxend voelde het. Toen mn haar goed in het sop zat begon Kai mn gezicht te wassen. het was zo schattig om te zien hoe geconcentreerd hij bezig was. ik pakte wat schuim van mn haar en smeerde het op zn neus. Ik stak mn tong uit naar hem en begon te lachen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 17:45

lennie:

Ik glimlachte en.knikte. " Ik heb zker goed geslapen" Knikte ik en ging aan de lange tafel zitten. Het eten zag. er echt lekker uit. ik beet op me lip en wiggelde op me stoel als een klein.kind dat jarig was maar te verlegen om er blij om te zijn! Vandaag zou marlon terug komen en voor de rest had ik nog geen plannig. wel even naar mamsie en papsie belle en vertellen dat ik lang bleef. Ik begon te eten en het was nog heerlijk ook!. "Jij een beetje kunnen slapen?"vroeg ik

kai:
Ze wreef sop op me neus ik keek scheel er naar en lachte zachtjes!. Ik wreef het er af en raakte het puntje van haar neus aan.

Ik zag dat het haar uitgespoelt moest worden. Ik stond op en begon met uitspoelen. Ik deed gaar hoofd naar axhtere en.toen ik.er bij kon gaf ik dwr ee. kusje op haar neus en mond ik leunde over haar heen. "weet dat ik alles vior je doe!" Zri ik vol liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 19:19

Luhan:

Ik was blij dat ze goed geslapen had. zeker na de laatste paar nachten. 'beste nacht ever' zei ik terug op haar vraag of ik nog een beetje heb kunnen slapen. Ik was de hele ochtend al druk aan het bedenken hoe ik dr terug kon bedanken voor die voetbal wedstrijd van gister. Ze had het voor mij geregeld want ik kon wel merken dat zij zelf niet zoveel met voetbal heeft, wat me alleen nog maar dankbaarder maakte. Ik was aan de ene kant wel blij dat we gewoon samen in het openbaar konden lopen, zonder dat fans ons lastig zouden vallen.

Toen we klaar waren met ontbijt stond ik op en begon af te ruimen ' ga jij je anders klaarmaken. ik heb een verassing voor je vandaag' zei ik tegen dr. 'oh maar doe geen kleren aan die heel dierbaar voor je zien en niks mee mag gebeuren ok?'  zei ik nog. is niet dat we vies zouden worden of dat het kapot zou gaan. maar er zou waarschijnlijk zeker wel wat mee gebeuren!

Ik nam dr mee naar de subway, want rond deze tijd was het toch neit super druk, en liepen daarna naar bestemming toe. voordat we er waren hield ik wel mn handen voor dr ogen.  'its a surprice' zei ik tegen dr. toen we er waren haalde ik mn handen weer voor dr ogen weg. 'ok je mag kijken!'
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 571622_638_365
[img][/img]

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Chunggyecheon-3-of-10

Marlon:

ik moest lachen toen ie scheel naar het sop op zn neus keek. en toen wreef hij het af aan mijn neus. ik moest ervan niezen, en het sop vloog alle kanten op. ik moest er wel om lachen.

Kai ging weer achter me staan en begon mn haar uit te spoelen. toen ie mn hoofd naar achter deed gaf hij me een kus op mn neus en mond. toen ik hoorde wat hij zei, verschoot ik van kleur.. niet om wat hij zei.. maar om de blik in zn ogen, zo vol met liefde! ik glimlachte naar hem. ' je moet wel heel veel voor me zorgen hea... eerst met dat ongeluk, de fans...,  en nu dit... ' zei ik met een verontschuldigde toon
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 20:05

Lennie:
Ik keek hem verbaast aan. Dat vind ik wel compfy idee! gewoon kleding aan doen die vies konden worden!. Ik knikte en bedankte hem voor het ontbijt. daarna ging ik naar boven en kleedde me gewoon lekker aan. Ik deed me haar in een staartje en kamde me pony. ik deed een klein beetje make-up op omdat ik er adners zo dood uit zag naast LUHAN!.

WE gingen gewoon weer gezellig met de metro dat vind ik misschine nog het leukste gewoon naast hem zijn en mezelf zijn mensjes kijken en dat soort dingen doen. We liepe ner uit maar voor dat we er waren deed hij zachte handen voor me ogen Ik hield ze beed want was geen held in blind lopen. Hij zij dat het een verassing was en ook daar koni k nietgoed tegen. Ik probeerde tussen zijn vingers door te kijken. na even haalde hij zijn vingers weg. Ik wreef onder me bril door in me ogen. jah! niet vergeten heb een bril!. helaas.. ik keek met open ogen Meteen pakte ik zijn hand en trok hem naar het water toe. ''OMO KIJK DAN!'' ze ik en wees lang shet water heen het was zo mooi! en dat in de stad echt aah!.. Ik keek luhan blij aan. Het was zo mooi. Ik ging zitten bij het water en voelde het water tussen me vingers door glijden.


Kai:

ZE was nog schattiger dan me hond! die deed at ook altijd. wacht nee dat zei ik niet ik ging der niet vergelijke met me hondjes.

ZE verontschuldigde zich voor alles wat er gebeurd was. ik schudde me hoofd. ''vond ik niet erg! heb het voor je over!'' zei ik en ik meende het. Als zei terug naar nederland ging ik ik er voor zorgen dat ik of heel exo naar NL kon voor een vakantie misschien wel exo holiday iets serie ofzo! konden ze toch geen nee tegen zeggen.! atans ik ging er voor zorgen dat ze er geen nee tegen konden zeggen.
Ik maakte der verder schoon en droogd haar haren. Daarna hielp ik met haar naar bende halen de dokter hadden nog een testgedaan met der hechtingen ofzo weet niewar ze naar keken hebi k gee nverstnad van. Mara ze mocht mee naar huis.


het eerst wat ze ging krijgen was een rondleiding Mar ik had ze beloofs dat ze rust zou nemen zodra ze thuis was.

Ik wees naar het tweepersoon bed in de kamer van nana en zo. ''Slapen'' zei i kterwijl ik ern aar toe wees en ik meende het! ik ging voor der zorgen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 20:28

Luhan:

toen ik mn handen voor dr ogen weg deed, en ze kon zien waar we waren, was dr reactie precies waar ik op hoopte! er is niet heel veel natuur gebeuren hier in de stad, dus alles wat ik wist dat er was, zou ik dr mee naar toe nemen.

ze pakte meteen mn hand vast en trok me mee naar het water. ik ging naast dr zitten en deed mn schoenen uit en liet mn voeten in het water zakken. 'aiissh! dat is nog best koud haha' lachte ik. ' vind je het mooi? Ik weet dat je niet zo van de stad bent, dus hoop dat dit een beetje in de smaak valt' vroeg ik een beetje onzeker aan dr. jah heb nog nooit een date ofzo hoeven te plannen! natuurlijk ben ik nerveus!

Marlon:

het was fijn om te horen dat ie het niet erg vond om voor me te zorgen, maar het gaat zo tegen mn eigen gevoel in... heb altijd voor mezelf moeten zorgen, dus het voelde zo raar dat nu iemand anders zoveel moeite voor me deed enzo. Dit werd heel erg wennen, en zeker als ik weer terug thuis, waar ik weer voor mezelf moest gaan zorgen.. Maar dat was een zorg voor later!

Bij de dokter werden er nog wat tests gedaan en naar mn hechtingen gekeken, en alles was prima dus ik mocht naar huis!

We liepen het huis binnen en het was leeg. ik had verwacht dat Lennie er nog zou zijn. maar toen bedacht ik me dat ze vast weer met Luhan uit was ofzo. oh ze moet me echt alles gaan vertellen! dat was de deal! zo raar om in een huis rond te lopen die je alleen nog maar op tv gezien hebt. we liepen naar de kamer waar Nana geslapen had. Kai wees naar het bed en zei dat ik moest gaan slapen. ik keek hem aan maar zag dat hij het echt meende. 'maar ik ben niet mooeee~' zeurde ik een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 20:41

Lennie:
ik trok ook me schoenen uit en ging er splatse met me voeten. ik glimlachte gelukkig. ''Het is geweldig!'' zei ik en wees naar de flatten er achter. 'het idee dat dit midde in de stad is. is gewoon inmenselijke'' zei ik en keek hem aan. ''ja het is echt mooi!''

We zaten een tijdje tot me voeten echt koud werden ''okey nu word het koud!'' zei ik. voorzichtig trok ik me voeten uit het water en lied me 'perongelijk' tegen Luhan aan vallen. OP dat moment viel me op hoeveel mensen rond ons heen waren gevestigt, Maar wel echt op respect volle afstand ''hmm'' zei ik zacht in de hoop dat luhan op zou kijken. Ik wilde echt niet dat hij in verkeerd dag licht zou komen

Kai:
'' ik heb ze beloof je naar bed te stren en voor je te zorgen en dat doe ik ook!'' ik keek der aan als een strenge maar bezorgte man. ''liggen!'' zei ik en liep steeds dichter op der af. ''Dus lig!'' ik glimlachte en pakte der heupen voorzichtig beed. Zachtjes plante ik een aantel kusjes op haar wangen. ''probeer wat slaap te pakken'' zei ik en keek der aan ''doe het voor mij okey? alsjeblieft'' het laatste klonk echt smekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 20:42

Lennie:
ik trok ook me schoenen uit en ging er splatse met me voeten. ik glimlachte gelukkig. ''Het is geweldig!'' zei ik en wees naar de flatten er achter. 'het idee dat dit midde in de stad is. is gewoon inmenselijke'' zei ik en keek hem aan. ''ja het is echt mooi!''

We zaten een tijdje tot me voeten echt koud werden ''okey nu word het koud!'' zei ik. voorzichtig trok ik me voeten uit het water en lied me 'perongelijk' tegen Luhan aan vallen. OP dat moment viel me op hoeveel mensen rond ons heen waren gevestigt, Maar wel echt op respect volle afstand ''hmm'' zei ik zacht in de hoop dat luhan op zou kijken. Ik wilde echt niet dat hij in verkeerd dag licht zou komen

Kai:
'' ik heb ze beloof je naar bed te stren en voor je te zorgen en dat doe ik ook!'' ik keek der aan als een strenge maar bezorgte man. ''liggen!'' zei ik en liep steeds dichter op der af. ''Dus lig!'' ik glimlachte en pakte der heupen voorzichtig beed. Zachtjes plante ik een aantel kusjes op haar wangen. ''probeer wat slaap te pakken'' zei ik en keek der aan ''doe het voor mij okey? alsjeblieft'' het laatste klonk echt smekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 20:56

Luhan:

'ja raar hea! ze zijn hier wel van bewust dat je in zo'n enorme stad wel natuur mogelijkheden moet hebben, ookal is het door mensen gemaakt. als je dag in dag uit in zo'n betonnen jungle leeft zonder iets van groen, zou je helemaal gek worden' zei ik tegen dr. ' ben blij dat je het leuk vind' zei ik zacht op het eind

toen ze dr voeten uit het water trok omdat het nu echt te koud werd, kon ik niks anders doen dan instemmen. ik wou een paar minuten geleden al mn voeten eruit trekken. maar hé! wou niet eerder dan haar mn voeten eruit halen, because.. man pride. ze liet zichzelf tegen me aanvallen en we zaten gewoon lkker te genieten. ik hoorde Lennie iets mompelen en keek op. ah... was te verwachten dit. ik zwaaide naar de mensen en glimlachte. ik tikte lennie voorzichtig aan. 'just smile and wave' zei ik tegen dr. 'je weet al dat ze niks doen. in ieder geval.. jou niks doen'

Marlon:

aish... die puppy blik en smekende toon kon ik toch niet negeren! 'fine..' zuchtte ik en ging in bed zitten als een klein kind die het er niet mee eens is dat het bedtijd is. ik keek rond en kreeg flashbacks naar de scene's uit roommate. ' niet te geloven dat Nana hier ook gelegen heeft. She's like the most beautifull women alive!' zei ik. en dat liet me denken aan waarom Kai in hemelsnaam voor mij gekozen had... er waren zoveel mooiere en getalenteerde meiden in dezelfde business.. dus .. waarom mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 21:04

Lennie:
ik deed wat hij zij en zwaaideen glimlachte. fans gilde omluhan en i kbegon zachtjes te lachen. het was schattit. Toen hij begon over dat fans toch niks doen knikte ik dat was waar en ik hatte het dat ze het niet bij mij deden maar bij marlon. niet omdat ik zo graag gepest zou worden. Maar ik had liever dat ze het mij aan deden dan marlon. niemand komt aan mijn vrienden. Toen er foto gemaakt werde nwas ik blij dat ik mtoch een beetje make-up opgedaan had!.

Ik keerde weer terug naar het water. een positief ding hij schaamde zich er niet voor om met me in het openbaar te lopen! en dat deed me goed. ''bedankt dat je me hier heen bracht. Beetje natuur doet iedereen goed, En klopt ik zou gek worden zonder groen.'' thuis woon ik zelf dik in het groen en dat weg denken zou echt vreselijk zijn.

Ik zag stenen in het water en bedacht me iets luhan had van sport enzo ik van spele. ''wie als eerste aan de overkant is'' zei ik en wees naar de overkant we zatne op een plek met vele stenen dus moeilijk kon dat toch niet zijn! en nergens hingen bordjes dat het niet mocht!


Kai:
toen ze eidnelijk op bed lag zei ze nog iets over nana ofzo mar ik nergeerde het. Pff ze moest die puss is uit der ogen halen! zij was ook knap!. Maar ik deed allemaal of ik het niet hoorde.

toen het eindelijk stil werd in de kamer ging ik zitten. ik wilde iets voor haar doen maar dan moest lennie weg blijven adners as het niet leuk!. *yo is lennie bij jouw?* smste ik naar luhan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 21:22

Luhan:

Toen Lennie zich ook omdraaide om te zwaaien naar iedereen, begonnen wat fans te gillen en roepen hoe leuk we samen waren. Er werden ook een paar foto's gemaakt, en normaal zou ik me er druk over maken... maar we waren nu al vaker samen gezien dus ik vond het neit erg meer.

Ik was zo blij dat de fans dr niks deden zoals bij Marlon. maar vroeg me nog steeds af waarom dat zo was. begrijp me niet verkeerd! ik was echt blij, ik kon me die stress en nerveusiteit niet voorstellen om naar buiten te gaan en gezien te worden.

Toen Lennie me uitdaagde wie als eerste aan de overkant zou zijn stond ik op maar op dat moment ging mn mobiel af. 'oh 1 minuutje! het is Kai' zei ik tegen dr. *ja Lennie is hier bij mij, we komen vanavond pas weer terug denk ik* stuurde ik naar hem
ik keek naar Lennie 'ok ready!' zei ik tegen dr.

Marlon:

*weg aan het dommelen maar wil niet slapen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 21:31

Lennie:
Ik stond al klaar en grijsnte. de fans begonnen ons aan te moedigen. Nee mij begonnen ze aan te moedigen, ik grijsnte !HAH! de fans kiezne nu al voor mij!.
een fan telde af ''3 2 1 GO''

Ik schoot er vandoor maar merkte hoe glad de stenen waren. Meten stond ik bijna in de split en lachte me stuk. al snel stond ik recht overeind en in het midden begon mijn licht val angst op te spelen das opzicht niet erg maar daardoor werd ik wel iets langzamer. Omdat ik iets eerder weggeaan was stond ik nu midden op voor luhan. Ik draaide me om en keek hem uitdagend aan.

Kai:
mooi ze waren lang weg *okey! blijf dan lekker lang weg! Razz Wink* appte ik terug. Daarna ging ik aan de slag

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Rcb_100candles1

Ik had de kamer omgetoverd en daarna super lux eten besteld. Toen dat binnen kwam klopte ik op de deur. ''heb je honger??'' vroeg ik voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 21:41

Luhan:

De fans hadden door wat we gingen doen en begonnen ons aan te moedigen... oh scratch that, begonnen Lennie aan te moedigen! ik keek de groep fans aan met een fake verraden gezicht waardoor ik de aftelling miste!

Lennie schoot er vandoor voordat ik kon reageren. kort daarna ging ik er ook vandoor en merkte dat de stenen een stuk gladder waren dan dat ze eruit zagen! en dat had lennie nu ook door nu ze half in de split lag. ik moest lachen en stond nu achter dr op de middelste steen. ze draaide zich om en keek me uitdagend aan. ik wou wat zeggen maar op dat moment gingen de fontijnen aan en werden we klets nat!

Marlon:

Kai klopte op mn deur en kwam naar binnen vragend of ik honger had. ik had even geslapen, gelukkig maar want begon en stierlijk te vervelen! ik knikte en stond voorzichtig op. we liepen de kamer in, en hij was helemaal omgetoverd met kaarsjes en stond super lux eten op tafel! het zag er zo romantisch uit! en ik ben helemaal niet romantisch ingesteld, maar dit was echt wel prachtig. 'geen wonder dat je wou dat ik in bed bleef. its beautiful' zei ik tegen hem en gaf hem een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 21:48

Lennie:
Ik zat luhans mond open gana om iets te zeggen maar om dat moment werd ik nat ik gilde zachtjes en begon daarna te lachen als een verzopen katjes keek ik hopeloos naar luhan. Het bleef boven ons regenen. Ik bleef hem aanstaren. god nat washij ook niet verkeerd! huehue! pervert.

Kai:
Ik was zo blij dat ze het mooi vind ik sprong een beetje op me plek en kon niet achten om samen met haar te eten. ''ja!!'' zei ik trots toen ze door had waarom ik wild edat ze bed moest liggen. okey ook dokters maar dit was ook een van de redenen. ik begeleide haar naar de tafel en schoof haar stoel aan daarna ging ik naast der staan ''wat kan ik voor u inscheken my lady'' vroeg ik en lied wijnen en normaal drinken zien niet wetne of ze van wijn hield of niet.

toen ik het ingeschoken had ging ik zitten. ''volgende keer zal ik kook lessen volgens. maar mij nu in de keuken zette..'' ik hoopte dat ze niet terleurgesteld was dat ik niet gekookt had. maar ik had lteerlijk nog ooit gekookt of iets. ja pasta met dyo mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 22:02

Luhan:

ik stond even Lennie aan te staren , zeker toen ze een beetje hopeloos naar me keek. ze leek net zon verzopen katje! en ik zag er waarschijnlijk net zo uit. Opeens begon ik gewoon te lachen. ik pakte dr hand en trok dr gewoon mee het beekje in. jah nat waren we nu toch al! ik begon met water naar der te gooien. 'come op! waar is die troll waar ik zoveel van hou gebleven!' daagde ik dr uit.

Marlon:

we gingen aan tafel zitten en hij vroeg wat hij voor me kon inschenken. 'nou good sir, heb nog medicatie in mn systeem dus wijn word het em niet vanavond. Doe mij die verse Jus maar.' zei ik tegen hem. had graag aan de wijn gewild maar helaas..

Toen Kai het ingeschonken had ging hij naast me zitten. hij begon iets over kooklessen nemen enzo. ik keek hem aan en glimlachte 'alleen als je prive lessen neemt bij mij' zei ik tegen hem. ' het maakt me niet uit of je het zelf kookt of niet, dat je de moeite neemt om dit allemaal te regelen is al meer dan genoeg voor mij' zei ik tegen hem om hem een beetje op te vrolijken en te laten zien dat ik niet teleurgesteld was dat ie neit zelf gekookt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Emptyza aug 29 2015, 22:18

Lennie:
Me ogen werden groter toen hij van de steen af stapte. eerst viel i ktegen hem aan maar ik zat al snel rechtop on het water. Ik lachte en begon hem nat te gooien. Ik kroop overeind en begon hem achter na te zitten. Yolo leeftijd! zolang je maar naar je zin hebt. ''kom hier jij!'' lachte ik met een handen in het water zodat ik hem nat kon maken

Kai:
ik was zo opgelucht dat ze het niet erg vond dat ik het niet zelf gekookt had. Ik schepte op en keek der verlieft aan. misschien was dit secret date ook niet heel erg. misschein wel spannend het was veiliger voor marlon en gaf ook wel een kick.

met de afstandsbedinning zette ik de muziek aan. het was gewoon rustig en zo. We praatte veel over dingen. en het was kei gezllig iets te gezellig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 27 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: