forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 12:04

Kelsey:

Ik glimlachte toen ik las dat het al beter ging met Suho. *goed ik wil nog zoveel meer doen voor hem, kun je voor me uitzoeken wat hij leuk vind? oh en Kris nummer is ******* * Stuurdde ik terug en keek toen naar Luhan. "Ik weet dat hij dat doet, hij zag me daarstraks net toen ik zag hoe slecht hem met hem ging, hij klaagde dat hij alles moest doen en dat jullie nooit naar hem luisterde en dat hij doodmoe was." antwoordde ik en keek naar buiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 12:11

Lennie:

we praatte de hele tijd en suho fleurde langzaam steeds meer op. in tussen tijd smste ik kris. *bedankt* Wat ik jammer vond was dat chen nog steeds niet gereagerd had. hij zou het wel druk hebben. NA lang gegetente hebben gingen we naar huis. ik was er achter gekomen dat suho van acteren houd en boeken lezen.

*kelsey! suho houd van boeken lezen en acteren* smste ik haar. Suho zette met huis af en bedankte me zo vaak dat ik luisterde. ik glimlachte . 'is goed yo weet en te vinden ik luister naar je!' grapte ik hij lachte bij en vertrok naar het gebouw achter mijn onderkomen.

suho:

ik had lennie thuis gezet en geod wat voelde ik me een stuk beter. MAar dat zou morge op werk wel weer anders zijn. Ik besloot de trap te pakken en ging omhoog.

kai:

toen ik wakker was liep ik naar onze eigen dorm toe daar nam ik een douche, Ik wilde niet op me mobiel kijken ik was alles vande vorige dag bijna vergeten atans de avond e ndat wilde ik liever ook even zo houden.

AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 12:18

Kelsey:

ik ging met de jongens mee naar hun dorm en hielp hen met kuisen waar ik merkte dat alleen Xiumin echt goed in was. gelukkig was alles gedaan toen Suho thuis kwam en had do gezorgd voor zijn favoriet eten. *dankjewel* stuurde ik terug naar Lennie. Ik zou morgen wel iets verzinnen voor hem. Ik glimlachte naar Suho toen hij binnenkwam en liep naar hem toe; "Hey, hoe voel je je?" vroeg ik toch wel bezorgd. "Euhmm...we hebben je lievelingseten gemaakt maar misschien dat je waarschijnlijk geen honger hebt, ik heb je kamer opgeruimt en nieuwe lakens op je bed gelegd. Ik hoop dat je het niet erg vind, maar dan kun je douchen en meteen een proper bed inkruipen." glimlachte i naar hem
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 12:20

suho:

ik schrok van kelsey en alles wat ze gedaan hadden. 'hmm bedankt?' zei ik achterdochtig niet weten dat ze het geod bedoelde. Dit kwam zo van een andere hoek. 'wat moet ik voor jullie kopen?' vroeg ik meteen en keek naar de jongens. achter zo veel liefde moest iets zitten..
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 12:26

Kelsey:

Ik keek Suho geschokt aan en beet op mijn lip. Ik had beter niets gedaan. Ik deed een paar stappen achteruit van hem weg en keek naar Luhan.

Kris:

Ik haalde mijn wenkbrauwen op. "Je hoeft niets te kopen voor ons Suho, we dachten dat je hier blij mee zou zijn, we wilde gewoon iets voor je doen omdat het lijkt alsof je er elk moment onderdoor kan gaan"

Chen:

Ik zette me neer in de zetel ik was doodmoe. Terwijl ik luisterde naar het gesprek tussen suho, kesley en kris haalde ik mijn gsm boven en las het bericht van lennie. Ik beet op mijn lip *Straks kan SM niet meer zonder je, je bent toch niet te moe hoop ik?*
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 12:59

suho:

'ooh!' langzaam drong het tot me door ze hadden dit ect boor mij gedaan zonder echte rede. jah omdat ze dachte dat ik slecht ging. ik lachte. 'thanks guys!' zei ik blij. 'maar ik trek het wel hoor' ik aaide kelsey door de haren 'dit moet jouw idee zijn geweest want de jongens zouden dit nooit uit zichzelf doen!' ik liep naar de keuke 'bedankt kelsey'glimlachte ik. Nee het was waar ik ahd geen honger dus toen ik het eten rook werd ik een beetje misselijk. ik nam het morge wel meer naar werk.

Lennie:
laat kreeg ik pas een smsje terug. Eerst dacht ik dat het kris was. maar chen smste terug en dat maakte me toch wel blij. *oh ik ben zeker moe!, en als sm niet emer zonder me kan. HAH lekker voor ze over 10 maanden ben ik terug naar nl. denk ik...* na even niks gesmte te hebben *hoe was jouw dag? nog veel gehoord van die roddels? en is suho nog veilig aangekomen?*
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 13:21

Kelsey:

Ik glimlachte opgelucht naar Suho. "Ik pak het eten wel voor je in" zei ik en liep naar de keuken om dat te doen. "Dan kun je het morgen meenemen naar SM, do heeft echt zijn best gedaan, de andere jongens ook natuurlijk." glimlachte ik.

Chen:

Ik stond op en liep glimlachend naaar mijn kamer terwijl ik haar berichten was. *niet alleen SM zal niet zonder je kunnen* antwoordde ik *en mijn dag was rustig? We hebben veel getraind, ik heb in ieder geval niets meer gehoord van de roddels, van Kai ook niet trouwens, ik maak me best wel ongerust ik heb hem van de hele dag nog niet gezien, Suho is veilig aangekomen en dacht eerst dat we dit deden zodat hij iets voor ons kocht*
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 13:35

Lennie:

*Zoek hem op en breng hem hier heen ofzo of laten we met zun drieen een nacht wandeling maken zal hem vast goed doen, HAHAHA HAHAH XD XD DAT IS ZO SUHO WEETJE! meteen denken dat hij iets met doen.*

Ik was op me rug gaan liggen en grijsnte alles bij elkaar

Suho:

in de keuken pakte ik kris zijn schouder beet. 'thanks het doetme echt geod!' zei ik en ik meende het met heel me hart.'ik ben even douche kan ik daarna met jouw bespreken wat ik vandaag te horen heb gekregen/'
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 13:38

Kris:

Ik glimlachte naar Suho en knikte. "Is goed man, ik wacht hier wel op je"

Kelsey:

IK pakte het eten in voor SUho en zette het in de frigo. Daarna pakte ik mijn spullen. "Jongens ik denk dat ik maar eens naar huis ga, ik zie jullie morgen wel." glimlachte ik en liep naar de deur.

Chen:

*is goed ik zal hem eens bellen* antwoordde ik lachend en belde kai op
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 13:41

kai:

me mobiel ging af i kschrok me dood maar toen het chen was zuchte ik en nam op'was er?' vroeg ik moe me kater was al iets verder weg maar nog wel aanwezig.

Lennie:

*wacht braaf op antwoord* smste ik heb terwijl ik echt netjes braaf op me plek bleef liggen

Suho:
*douched*
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 14:07

Chen:

"Kai waar ben je?" vroeg ik meteen. "Ik heb je van de hele dag nog niet gezien"

Kelsey:

Ik wuifde naar de jongens en verliet hun dorm om naar mijn eigen dorm te gaan. Ik vroeg me af of Kai er nog was. Ik ging naar binnen en keek rond. "KAI?" riep ik door de dorm heen
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 14:09

kai:
'in me kamer waarom dan?'

suho:

ik kwam de douche weer uit en ging direct naar kris om alles te bespreke met hem/ Wat een hele lijst was
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 14:15

Chen:

"Lennie en ik vroegen ons af of je zin had om mee een avondwandeling te maken;" vroeg ik blij aan hem/

Kris:

Ik wachtte tot Suho klaar was en ging toen met hem bespreken

Kelsey:

Geen reactie, dan was hij hier niet meer. IK zette mijn spullen neer en legde me neer in de zetel
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 14:28

kai:

'misscehin wel een slim plan ja!, ik kleed me even aan dan kom ik wel naar buiten'zei ik. Zo gezegt zo gedaan. buiten stond i kte wachten op chen om naar lennie te gaan .even buiten lopen en frisselucht lijkt me wel fjin

lennie:

ik pakte me mobiel op *hey kelsey weet je zeker dat dat eht geode nummer is of is kris nog steeds boos op me?* stuurde ik haar
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   ma jun 29 2015, 14:31

Chen:

"Okay ik zie je zo!" antwoordde ik; *kai gaat mee, ik zie je zo meteen*

Kelsey:

Mijn gsm ging af en ik sprong op. Kai? Ik zuchtte nee het was Lennie. Ik beet op mijn lip. *Ik weet het niet, het kan ook verkeerd zijn* antwoordde ik
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-