cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 14:53

kai:

hmm kreunde ik zacht en hoopte dat alles van gistere een grote nachtmerrie was en ik straks gewoon wakker zou worden zonder kater os iets wat me aan die dag kon herrenen. Ik klom verder op kelsey en bleef haa rknnuffelen nit echt van plan nog wakker te worden/

lay:
'hey nou heb je nog niet verteld waar je gistere vandaan kwam!' zei ik terwjil hij de kameruit wilde lopen. ik zuchte. 'waarom was hij otch zo blij'

Luhan:

'hehe slecht geslapen zie er uit als een zombie' lachte ik en gooide kris zijn jas aan. samen liepen we naar buiten toe. Ik wilde over hem en chen beginnen maar slikte het weg. nog een klap zou ik denk ikniet overleven..

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 18:45

Chen:

Ik keek rond. Ik zag Kris nergens gelukkig. "Ik was bij Lennie" antwoordde ik Lay.

Kris:

Ik knikte. "Luhan je met me helpen." zei ik tegen hem. "Jij bent goed me meisjes."

Kelsey:

"Jongin...." kreunde ik toen hij verder op me klom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 18:49

Kai:

*HAH LEKKER VOOR JE WRAAK VAN DE NACHT ER VOR HIJ GAAT NIE VAN JE AF! HUEHUE*

ik sliep gewoon door gnagna

Luhan:
We liepen naar de auto ' wat is er dan? vraag maar' zei ik terwijl ik over me maag wreef.. als ik echt zo goed was met meidne waarom had ik nu dan huge buikpijn?.. ik ging in de auto zitten en keek kris aan . ''vraag maar raak''

Lay:

''was het leuk'' vroeg ik niet gevend om de andere. ik pakte me papier en keek er naar, het was zinloos er kwam niks goeds uit. ' Wat hadden jullie gedaan dan omdat je zo lang daar bleef?''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 18:52

Kris:

Ik draaide me naar hem om toen ik in de auto zat. "Ik heb hulp nodig met Lennie, ik heb h het echt helemaal verpest gisteren, ze gaat waarschijnlijk nooit meer met me om willen gaan, wat moet ik nu toch doen?"

Chen:

"We zijn naar de bioscoop geweest en daarna hebben we bij haar thuis nog even gegamed." antwoordde ik. "Ga je mee naar SM?"

Kelsey:

Mijn gsm ging af en die lag op het nachtkastje. "Jongin....gsm...ik moet opnemen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 18:59

Kai:

NOPE blijft liggen. EN voele zal je!

Luhan:
ik luisterde aandachtig. 'wees je zelf kris. wees de oude jij de real yifan. Dork gast. Sexy en wetend wat hij wil. cold look als het moet.' ik keek naar buiten toe en wees naar een foto van ons op een huge arbi. ' kijk zo cold!' ik lachte ne keek hem aan. ' Nee wees je zelf ga niet denken bij alles wat je dat of je het wel goed doet. En ga er niet direct van uit dat je het meis ook aan je voeten ligt. Doe wat voor der' De auto stopte en we konden uitstappen 'Doe rustig aan. Geef het tijd. '

Lay:
Ik legt me papier weg. ' ja ik ga wel mee naar sm hier lukt het toch niet'. Ik pakte me jas en liep naar de deur toe. 'ben blij voor je dat je het gewoon met lennie om kan gaan zonder problemen' we hielden een taxi aan en stapte in. ' gistere was echt een drama man, eerst kelsey en kai toen die menigs verschil tussen lennie en kris. urrgh. meiden!'

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 19:04

Kris:

"Maar wat moet ik dan doen voor haar?" vroeg ik aan haar.

Chen:

Ik lachte. "Ja ik weet niet hoe kris erop gaat reageren" antwoordde ik. "Ik heb zo'n gevoel dat ik met vuur aan het spelen ben" Ik liep met hem mee naar de deur. "Neem het van mij aan, stel je gf nooit aan de andere jongens voor." lachte ik plagend.

Kelsey:

"Kai serieus!" zuchtte ik en duwde hem van me af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 19:09

Luhan:

'zoals ik al zei wees jezelf, Je hoeft niks te halen of iets vast niet. doe normaal zeg sorry enzo'

we liepen naar binnen toe ik voelde de stress nog handen. ' LAten we maar meteen doorgaan naar de oefenruimte' zei ik en porberde de drukte te ontwijken.

Kai:
Langzaam rolde ik van haar af. Ik kreunde zachtjes. en sliep door.

Lay:
' hahahahaha nope! Zeker niet als ze zo flot er mee omgaan als lennie doet. she's like yolo iedereen is normaal meid of jongen ik ga er mee om.' ik schudde me hoofd.

Bij sm aangekomen keek ik dromergi naar de durkte ' Lataen we eerst koffie halen.'

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 19:14

Kris:

Ik knikte en volgde hem mee naar de oefenruimte. "Ik zal het proberen." antwoordde ik.

Kelsey:

Ik stond op en nam mijn gsm. Het was SM. ik moest naardaar. Ik keek naar Kai en zuchtte. Ik liep naar de woonkamer en nam wat kleren. Daarna ging ik naar de badkamer, douchte me snel en kleedde me aan. Daarna ging ik naar Kai. "Ik moet naar SM" zei ik tegen kai.

Chen:

Ik lachte om Lay. "ik zal tegen haar zeggen dat ze niet meer met je om mag gaan, omdat je een jongen bent en jij dat niet leuk vind." zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 19:20

Kai:

'hmmhemm!' kreunde ik naar kelsey en draaide me mweer om ik trok de dekens over me hoofd heen. OMG KATER!.

Lay:

'Hey dat ken je niet maken!, Ze hoort bij ons! ze is een familie lid net als kelsey! je kan ze niet vragen om te stoppen met praten tegen hun broer!' zei ik en lachte. Terwijl ik koffie bestelde en ging zitten. 'ik hoop dat vandaag een beetje een rustige dag word'

luhan:
'kris je kan het.. Je bent een lady killer dan krijg je haar toch ook wel!' ik lachte en sloeg hem op zijn schouders. ' Dude smile, be proud and yourself en je hebt elke meid aan je voeten hangen..'

lennie:
*werkt hard heel hard*
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 19:23

Chen:

Ik lachte luid. "Lay je bent me er eentje, jezelf zo tegen praatten" lachte ik. "Ik hoop het ook, maar ik vrees ervoor."

Kris:

Ik lachte. "Ja hoor vooral." antwoordde ik. "Elke meid buiten Lennie dan toch."

Kelsey:

"Ik laat de sleutel hier, doe alsof je thuis bent." zei ik. "Tot later." Ik verliet de kamer en ging naar SM.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyvr jun 26 2015, 19:36

Kai

#kater

lennie:

ik had pauze!! niet dat ik het wilde. was net lekker bezig met het tekenen van een storyboard. Ik werd door me stage begeleide mee getrokken naar de kantine. Hij vertelde dat ik moest doen alsof ik niemand hier kende. Ik mocht ook geen contact hebben met de idolen tenzij ik echt samen werkte met hun. ik zou vanaf volgende week MEt GG gaan samen werken voor hun MV en over 4 weken met EXO voor hun comeback.

in de kantine gaf hij me te eten. /niet dat ik honger had wlde gewoon verder werken.


Lay:
'nou kijk. Als ik mijnGF zou vertrouwen zou ik haar gewoonhaar ding laten doen. Maar dan moet ik haar wle eerst leren vertrouwen. En je weet ho ik ben met mensen vertrouwen.' ik keek op. ' het is vervelend dat ze dan om gaat met andere jongens maar als mijn gf zo is dan accepteer ik dat gewoon. EN ik ga haar niet verdiene om met jullie on te gaan!' ik lachte en gooide me drinken naar achtere.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma jun 29 2015, 00:44

Chen:

Ik lachte "ze is je gf natuurlijk vertrouw je haar toch, anders zou je een slechte relatie hebben" antwoordde ik en dronk mijn koffie leeg. "Zullen we dan maar gaan trainen?"

Kris:

Toen we aankwamen aan de trainingszaal had ik al een idee snel vroeg ik iemand om bloemen te gaan kopen met zen kaartje waarop stond dat het me speet en het af te leverien op lennies bureau

Kelsey:

Toen ik op sm kwam werd ik doorgestuurd naar de vergaderruimte waar ik suho zag. Ik kreeg te horen dat er nog wat dingen besproken moesten worden over de mv die we zouden moeten filmen en ik moest daarbij zijn. Ik kreeg ook mijn 'script' ik zichtte toen de vergadering werd afgesloten en ik naar het scrip keek. Dit zou hun slechtste mv ooit worden omdat ik absoluut niet kon actzren
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma jun 29 2015, 08:55

lennie:

Toen ik teug kwam van mijn verplichte pauze stonden er bloemen op mijn bureau. Ik keek er naar het was een schaatig gebaar zeker en het deed me ook echt veel. Maar er stond geen naam bij. Ookal kon ik echt wel raden wie het was. Mijn collegas wilde het meteen weten. Ik deed bet of ik dom was en geen.flauw idee had van wie het was. Zoals me aangeleerd was deze morgen.''Je hebt geen contact met idolen nog ken je ze.". Dus vermelden sat deze waarschijnlijk van yifan afkwamen was een slecht plan.

mijn baas hier op dit kantoor wilde de bos bloemen zo graag in het kantoor houden dat ik ze dus ook maar op zijn bureau had gezet. Het kaartje hield ik zelf en deed het in mijn portomonee.

Weetje ik hield eigenlijk niet van bisse bloemen. Het was bijna de dood hem zelf geven. Je knipt iets af en neemt zijn levensverwachting af. Dat geef je dan aan iemand. Je geeft letterlijk de dood aan iemand. Want binnen een oaar dagen zulleb de bloemen dood gaan. persoonlijk vond ik het geen mooi gebaar. Maar ik snap het gebaar wel. om eerlijk te zijn wqs ik nooit boos op hem geweest.

*werkt hard door*

Kai:
Heeft een fuckin zware kater poor boy!!!

Sehun:
Na even ging ik ook maar naar sment. daar zocht ik luhan op en ging lekker met hem klote. Ba even was ik het zat en liep voor het gebouw heen. Daar kwam ik kelsey twgen ze keek zo pijnzig naar een papiertje. Ik plofte naast haar neer. 'wat voor moeilijks lees je?' Vroef ik der. Nog voor ze kon antwoorde gritste ik het papiertje uit haar handen.

Suho:

Tijdens de verhasering was kris nergens te bekennen daarom loste ik het alleen op met de grope en kelsey. NIemans in de groep kon kelsey eigenlijk uitstaan voor alle overuren die ze hun bezorgt had. maar wetend wat kelsey voor exo had gedaan bleef ik her voor haar op nemen. Ze mocht eerder weg om haar script te gaan leren. ze wilde zo snel mogelijk gaan beginnen met filmen zodat ze ook weer ze snel mogelijk weg kon. De fans gingne door het dolle op de fotos.

*zut nog in vergadering*
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma jun 29 2015, 09:05

Kelsey:

De hele tijd werden er boze blikken op me geworpen, mocht ik niets zeggen en werd ik behandeld of ik net iemand had vermoord. Ik was blij dat Suho er was, hij bleef het voor me opnemen en dat zou ik niet vergeten, ik zou hem er later voor bedanken. Buiten zette ik me neer en keek naar het script tor het uit mijn handen werd getrokken. Ik keek op naar sehun. Hij was er echt, hij praatte echt met me. "Het script voor de mv" antwoordde ik "het word zo'n ramp en dan gaat iedereen waarschijnlijk nog erger tegen me doen!" Ik gooide mijn handen in de lucht "wat moet ik nu doen sehun? Ik kan niet acteren"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Emptyma jun 29 2015, 09:08

Sehun:
Ik las het door en begon te lachen.'OMG IK ZIE JOUW ECHT AL ZO LOPEN MAN IN DIE KLEDING!' lachte ik. en keek haar aan. 'agh man ik kan ook niet acteren!. vraag anders dyo of hij je tips geeft' zei ik en gaf haar script terug. 'je hoeft gelukkig niks te zeggen! so iets something'' ik keek haar aan. 'Moet je na gaan jij en koreaans praten!! dat had ik mee willen maken' ik stak me tong uit. 'Nee komt wel goed jo gebruik je sexy kont en alles komt goed'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: