cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 10:35

Chen:

Ik deed verbaasd de sjaal uit en gaf die aan haar. "Dat meen je toch niet echt he?" Vroeg ik aan haar. Ik had mijn mond moeten houden!

Kelsey:

Ik glimlachte toen ik hun tegen elkaar hoorden praten. Met het glas water en het ijs liep ik terug naar luhan en kai. Ik gaf het glas water aan kai. "Hier drink een beetje" zei ik zacht en keek naar luhan en gaf hem het ijs "hou dit maar op je gezicht anders gaat het zwellen en blauw zien en dan heb je nog meer problemen met sm" zuchtte ik "wil je gaan liggen?" Vroeg ik daarna bezorgd aan kai "je kan in mijn bed gaan liggen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 10:40

Lennie:

Ik grijnsde toen hij zo bleef staan. 'wat binnen is een sjaal te warm en hier hoef je je niet te verbergen' lachte ik en trok hem naar binnen toe. misschien had ik niet zo veel moeten drinken!. 'let niet op de rotzooi okey!' zei ik terwijl ik zacht te trap op liep naar me kamertje.

Kai:

Ik pakte het water aan en wilde eerst nee schudde me luhan porde me. 'dude ga!' zei hij bijna streng. Ik keek kelsey aan. 'okey misschein wel beter jah' ik stond op en leid em tegen kelseu aan vallen. dat was niet expres dat wa gewoon duizeligheid

Luhan:

Ik hield de koude doek tegen em wang aan. toen ik zag dat lunan ee wilde zeggen porde ik ehm aan. hij begreep het en toen hij opstond viel hij in kelseys arme. Ik leunde onderuit. Ze hoorde bij elkaar en daar hoorde ik niet tussen. nu niet nooit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 10:44

Chen:

Ik grijnsde toen ze me toch mee naar binnen nam. "Vergeet niet dat ik in een appartement woon met 11 andere jongens, ik ben wel wat gewoon" lavhte ik en liep met haar mee de trap op haar kamer in. Ik keek om me heen "wat leuk!" Glimlachte ik

Kelsey:

Kai viel tegen me aan en ik moest moeite doen om hem recht te houden. "Gaat het wel?" Vroeg ik voor de zoveelste keer. "Ik ben zo terug" zei ik tegen luhan en hielp kai naar mijn kamer. Ik hielp hem zich neerzetten op mijn bed en trok zijn schoenen uit. Daarna hielp ik hem uit zijn jas. "Wil je nog iets uitdoen?" Vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 10:48

kai:

ze kleedde me half uit toe nze vroeg of ik nog meer uit wilde doen schudde ik me hoofd. en leid me naar ahctre vallen met me arme breed. wauw de kamer draaide als een gek en het leek alsof ik op lucht lag.

Luhan:

ik wachte met een koude theedoek tegen me kop aan op de bankt. wat een dag!

Lennie:
Ik keek hem aan 'vindje?' ik schoof me kleding aan de kanten propte het terug in de koffer. De meeste vindne het neit leuk omdat het zo veel met de natuur te maken heeft. Ik wees naar alle boomschors enzo. 'Maar toen ayden een foto lied zien van zijn kamer was ik er meteen aan verkocht' ik ging zitten achter me computer en gooide chen controlers aan. 'kom game!' Ik glimlachte naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 10:53

Chen:

Zijn kamer? Ik volgde haar en zette me neer aan de computer.

Kelsey:

"Probeer wat te slapen" glimlachte ik naar kai en stopte hem onder. Daarna deed ik het licht uit en verliet de kamer. Ik liep naar luhan en zette me naast hem neer "laat mij maar" zei ik zacht en nam de doek van hem over. "Doet het veel pijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 10:59

Lennie:

Ik knikte 'maar ayden zit hier niet meer hoor. Hij zit bij big hit entertainment en zodra ze hun debute maken over 3 weken gaan ze naar america waar hij voor 20 jaar gewoon heeft. Dus hij heeft denk i kmaar 1 tot 2 jaar hier gewoont.' ik praatte gewoon door waarna Ik keek hem aan.
'dat omaatje benede is zijn oma die heeft hier vroeger haar werk kamertje gehad.'

Kai:

nouw ik was snel weg. maar een rustige nachtrust zat er niet bij.

Luhan:

kelsey nam de handdoek over en vroeg of het ging. 'it hurts' zei ik en wreef over me buik. 'Ik wist neit dat hij zo hard kon slaan' lachte ik wat zeer deed aan me wang.

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:08

Chen:

"Ooh daarmee, dus jij hebt zijn kamer nu?" vroeg ik en keek nog eens goed rond. "Zit hij bij Big Hit?" vroeg ik verbaasd door. "Welke groep zit hij dan? Dat betekend dat we hem dus nog veel gaan zien"

Kelsey:

"En dan was hij nog dronken ook, beeld je dan maar eens in hoe hard hij zou kunnen slaan als hij niet dronken is." ik glimlachte even. "Het spijt me echt Luhan" zei ik en haalde zijn hand van zijn buik om te kunnen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:13

lennie:

ik keek op. 'ja bij revolution das een groep van 5 jongens en 5 meiden. Ze willen de grenzen van Kpop overgaan door dingen op adnere manier aan te pakken ofzo beetje zoals dat van jullie opgezet is. Dejongens die de jognese versie van het nummer en de meiden de vrouwelijke versie.' zei ik en legde me controlers weg.

Luhan:

; maakt neit uit we zijn allemaal best wel wasted' lachte ik pijnlijk. Ze haalde me hand weg van me buik er keek er na. 'misschien is het ook goed voor ons om te gaan slapen' zei ik en pakte haar hand en legde hem weg daarna pakte ik de handdoek over. 'De kamer zou nu ook wl warmer zijn'.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:16

Chen:

Ik luisterde aandacht en knikte. "Klinkt inderdaad interessant." glimlachte ik. " We gingen toch gamen?"

Kelsey:

Ik knikte. "Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt." antwoordde ik. "ga maar slapen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:20

Lennie:

Ik wreef in me ogen' owjah; ik lachte en haalde me hand door me haren. Meteen deed ik een staartje in kut lange haren!. 'Ik ga je inmaken!' lachte ik. We gamede een tijdje maar halverwegen werd ik zo moe dat ik gewoon begon te knikke bolle war we zaten. En tijdens het laden van de game viel ik gewoon volledig in slaap. tegen chen aan.

Luhan:

ik shcidde me hoofd 'nee komt wel geod meid!' zei ik terwijl ik anar de slaapkamer ging 'goodnight kelsey' zei ik en legde me op bed neer. GOD IK HAD ET GEWOONMET HAAR MOETEN DOEN DIT WAS ME ENIGE KANS!.... ik bleef op me rug liggen want een andere manier was vrij pijnlijk

kai:
slaapt als een roosje
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:24

Chen:

Ik zag dat ze moe was en wilde vragen of ze niet liever ging slapen toen ze in slaap viel op mijn schpouder. Ik sloot het spel af en legde haar in bed. Ik stopte haar goed in en schreef haar toen een briefje voor als ze wakker zou worden. Daarna ging ik terug naar de dorm om zelf ook te gaan slapen.

Kelsey:

Ik knikte en keek hoe Luhan naar de logeerkamer ging. Ik greep een deken dat op mijn zetel lag en ging eronder liggen, daarna zette ik de tv op met het geluid heel stil om niemand wakker te maken met de bedoeling om nog even tv te kijken, maar al snel viel ik zelf in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:31

lennie:

de volgende dag hielp ik het oude vrouwtje in de tuin voor ik naar sm ging. Na gistere was het nog steeds een choas in sm zelf. Maar ik mocht eindelijk echt werken de dingen waar ik voor aangeomen was.. Maar me stage gegeleider zei dat ik een te goed beeld had achter gelaten en kon verwachten weer ingeschatel te worden bij ander schandelen. ik zuchte dat wilde ik ujuist voorkomen.

*werkt hard*

Luhan:

Al vroeg stond ik op en verdween zo stil als het kon. Ik ging naar onze dorm en porbeerde de blauwe plek onder make-up te verbergen wat aardig lukte. op eht feit na dat ik nu eens weer een princesje was geworde. Daarna vertrok ik naar SMent,

Suho:

ook ik ging vandaag naar sm ent om de laatset paar dingen te regelen. Ik had kris laten liggen deze kwam dronke thuis.

Lay:

Chen kwam super laat thuis. en Kai en luhan waren niet eens thuis gekomen. Jah ik kreeg wel wlles mee en maakte me zorgen.

Kia;
Heeft een akter en blijft liggen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:36

Chen:

Ik stond doodmoe op. Maar ik voelde me ook wel super door de vorige dag. Goeiemorgen!" glimlachte ik naar Lay. "Wat gaan we vandaag doen?"

Kris:

Met een misselijk gevoel in mijn buik stond ik de volgende morgen op. Nadat ik iets had gegeten voelde ik me al wat beter en liep naar kai's kamer om te kijken hoe het met hem was, maar die was gisterenavond dus niet thuisgekomen. "Luhan? wat ga je doen?" vroeg ik verbaasd toen hij de badkamer uitkwam/

Kelsey:

De deur sloeg dicht en ik werd wakker. Ik keek om me heen en geeuwde. Ik stond op en zag dat Kai nog sliep en dat Luhan weg was. Ik nam wat pijnstillers en een glas water en ging ermee naar mijn kamer. Ik legde ze neer op het nachtkastje en kroop naast Kai het bed in dat veeel warmer was dan de zetel waar ik net in wakker was geworden. Dus kroop ik dicht tegen Kai die gewoon warmte afstraalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 30

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:40

lay:

'zo wat zie jij er blij uiet en waar kwam jij vandaan gistere avond zo laat'  zei ik traag en stond ook op. I kdeed me bed goed en me haren een beetje in model. 'ik dacht om wer een nummer te schrijven atans verder gaa netm waar we gebelven waren. 'ze ik en pakte me spulllen om te composren. We waren bij de teskt gebleven en wil muziek verder schrijven'


Luhan:

Ik schrok lichtjes vna kris toen hij ineens tegen me sprak. ' oh naar sment, ff trainen enzo' zei ik en pakte me jacket. ik keek hem aan. 'vanacht een beetje te diep in het glaasje gekeken of niet? 'vroeg ik hem en wees naar zijn ogen.

Kai:
iets kwam naast me liggen na even daaide ik me om en greep het vast
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 14:45

Chen:

Ik zuchtte en knikte. "Niets waarbij ik kan helpen dus, anyway ik ga naar SM, ik zie je straks." zei ik toen ik was aangekleed en liep de kamer buiten.

Kris:

"Met zoveel make up?" vroeg ik verbaasd aan hem. "En ja, maar niet zoveel als Kai. Ik ga wel met je mee naar SM"

Kelsey:

"Er liggen pijnstillers op het nachtkastje" mompelde ik tegen Kai terwijl ik opnieuw probeerde te slapen. "Ik weet niet of jij of ik vandaag naar SM moet dus."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: