cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 19:33

Marlon:

Ik wou tegen Dyo in gaan en zeggen dat ik mezelf prima kan redden, maar ik kreeg er geen woord tussen. Hij bracht me terug naar de dorm en hij ging zelf naar de set toe. Ik zag dat iedereen op Chen na al wakker was. 'he ik ben terug!' riep ik door de dorm heen. eten en frisse lucht van buiten had me goed gedaan. ok schrap dat iedereen wakker was, Kai was alweer inslaap gevallen op de bank. Ik lachte en ging op de stoel ernaast zitten en begon mn nieuwe telefoon in te stellen.

Dyo was pas laat terug en ging meteen eten maken, dat was erg raar voor mij... dat iemand anders eten voor me klaar maakte... ik kookte altijd thuis. Maar damn het was zn beroemde spaggettie! hahahaha fans be jelous!

savonds gingen we met zn alle film kijken, ik had een grote bak zoete popcorn klaar gemaakt en hield hem op schoot. MIJN POPCORN! lennie kwam naast me zitten maar Kai wou er tussen, dit liet lennie niet toe en stuurde hem naar mn andere zij toe.

Chen had de film uitgekozen... the fault in our stars... ok daar had ik alleen nog maar dingen over gehoord maar hij moet echt super zielig zijn! daar had ik geen zin in!!! hou neit van jank films....

Chen:

Tegen de middag rolde ik ook maar eens uit bed. ik kwam lennie tegen, en ze zag er het beste uit van ons allemaal! in tegenstelling tot gister avond, maar ben blij dat ze zich beter voelde.Xiumin vertelde over dat Suho gebeld had en om eerlijk te zijn was ik dat echt compleet vergeten! maar xiumin heeft hem kunnen overhalen om het neit door te laten gaan blijkbaar. leave it to minseok!

Na het avond eten besloten we film te kijken en ik koos een lekkere jankfilm voor de meiden. ik ging naast Lennie zitten en zag dr reactie toen ze er achterkwam welke film het was. oh dit word mooi, kan i kdr mooi troosten als het zover komt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 19:49

Lennie:

het was kei gezellig het kijken naar de film met zo veel jongens. Ik wilde misscehin wel popcorn eten. Maar ik vergat het letterlijk door de film. okeu tot zo ver ging het goed!. hey! zeg me me niet huilen! zelfs toen de jongen in het ziekenhuis belande. Grapje. Ik hield me hoofd naar achtere. ''aaissh!'' zuchte ik. God.. die gaat dadelijk dood! .. IK hees me benen op en leunde er op zodat ik gewoon kon kijken maar als het echt te erg werd ik me hoofd kon bedekken, wat een kut keuze Chen!

Kai:

ik deed echt me best om de film te kijken! echt waar!. Maar halverwegen zukkelde ik in slaap tegen marlon aan. ZE lag gewoon zo lekker okey!. En was moe van gistere. shit happends okey!. kijk me neit zo aan! ik kan er niks aan doen dat ik moe ben! stop looking at me! Stop jugding me while you reading this!, You not doing antything better then me! So dont jugde! and let me sleep!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 20:29

Marlon:

ik zat de film te kijken toen ik opeens iets tegen me aan voelde hangen. ik keek opzij en zag dat Kai inslaap gevallen was. ik glimlachten en legde mn hand in zn haar en kroelde erin. het was wel een zielige film, maar probeerde me zo groot mogelijk te houden.

Chen:

halverwege de film werd het opeens een heel stuk dramatischer! Lennie deed dr hoofd naar achter en zag dat ze moeite had om niet te huilen. Ik deed super smooth mn arm om dr schouder heen voor stuen als ze dat wou
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 20:43

Kai:

Ik werd weer wakker na even en keek naar de tv? was doe jongen nou ana het dood gaan!. snel keek ikweg. Hmm... popcorn!. Ik begon te eten. Ik keek naar marlon om te kijken of ze het nog vol zou houden want dan was ik de eerst die haar zou troosten en er voor haar zou zijn.

Lennie:
Ownee! niet een arm. Ik leunde verder naar voren. Als hij dat gingdoen ging ik hoe dna ook zitten huilen! en dat wilde ik echt niet. Ik rolde me zelf verder op en uiteindelijk lied ik me in de hoek vallen. jah ik wilde graag tegen hem aan zitten. Maar owhell no dat ik dat nu ging doen. dan jankte ik alles bij elkaar KUT FILM!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 21:11

Marlon:

Hij ging dood.... ik beet op mn lip en begon zwaar adem te halen. ik wou niet huilen, absoluut niet! OK ik hield het niet meer! ik draaide me naar Kai toe en begon te huilen in zn schouder/nek.

Chen:

Lennie leunde weg van mn arm.. ik tuitte mn lippen... ik wou dr troosten, Ik keek naar Marlon en zag dat daar de dammen toch uiteindelijk braken. ik schoof wat verder naar dr toe. 'its okay' zei ik zacht tegen dr.


Laatst aangepast door yumi2208 op ma jul 27 2015, 21:49; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 21:16

Lennie:

okay stay strong het is maar een film! het is maar een film! klm op het is maar een FILM GODVER!. Chen boog marlon. jealouse much. Maar ik ging niet huilen! HAH!. deze film gng me nog lang naspoken man!. de makers haddne een nieuwe film die deze zomer (wel gezegt midde augustis onze jaar) En daar ging ik sowieso heen om goed te janken. Maar daar is het donker en zit je niet opgescheept met kei leuke jongens. in me emohoekje op de bank haalde ik diep adem. ''Zo deze nacht is wel heel anders dan gistere'' grapte ik en wreef me ogen droog.

Kai:

Jap ze huilde!> ik pakte haar beet en trok haar tegen me aan. ''sst it alright~!;; zei ik zacht toen chen aan haar kwam gaf ik hem een tik en keek hem boos an. Het was mijn taak haar te troosten. hij zocht maar een ander
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 21:55

Marlon:

Kai pakte me stevig vast en troostte me, ik hoorde Chen ook troosten en ik dacht dat het voor Lennie was, maar ik zag uit mn ooghoek kai beetje boos kijken. ik keek ook omhoog en seinde naar hem dat hij naar Lennie toe moest, niet naar mij, en ging weer terug tegen Kai aan liggen.

Chen:

Marlon seinde naar me dat ik Lennie moest gaan troosten, maar ik was wat aarzelend aangezien ze mn eerste poging tot troosten afgewezen had. ik nam diep adem en legde mn hand op haar knie 'rustig maar, is maar een film, komt wel goed' zei ik zacht tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 22:22

kai:

Ik bleef haar beet houden. toenbze gestopt was met snikke hees ik.haar hoofd op en droogde haar tranen met mijn duimen. haar ogen waren helemaal rood. Voorzichtig gaf ik er een kusje onder. "Zulln we gaan slapen?" Vroeg ik haar terwijl ik der al mon of meer optilde en naar de slaapkamer tilde.

Dyo

" Euh kan il bij een van jullie op de kamer?" Deze vraag was meer gericht naar jongdae omdat dat toch een van me beste vrienden was hier. En ik niet nog een nacht bij de loverbirds wilde overnachte.

Lennie:

Cheen begon me te troosten me twoorden. Ale dat werkte dus wcht nier bij mij. Dan ging ik het juist weg lachen en op kroppen. " Hehehe weet ik! Maar dan nog je zou maar al zun leven hebben. En dan gaat je vriendtje ook nog is dood!" Zei ik en wees onvermaakt naar te tv. "De sxhrijver was gewoon gemeen om her op die manier te schrijven!!! " Ik glimlachte lief naar chen. Op dat moment werd Marlon naar de slaapkamer getilt en vroeg dyo od hoj nij iemand kon slapen. Ik wilde nier alleen slapen maar om nou weer op chen in slaap te vallen. En njet meer de kans hebben het op me dronkenzijn te storte. het xou raar zijn. en in me schterhoofd zij er zun stemmetje dat ik alleen moest slapen. denk aan je eigen regel te veel op idolen hangen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptyma jul 27 2015, 22:45

Marlon:

ik wou eigenlijk nog wel even zitten, maar ik was eigenlijk best wel moe.. ik bedoel gisteravond laat naar bed en was vanochtend vroeg wakker. dus ik stribbelde niet echt tegen toen hij me van de bank optilde. eenmaal in de slaapkamer had ik eigenlijk niet eens zin om me om te kleden, het enige wat ik deed was mn legging uit en kroop al in bed.

Chen:

ik luisterde naar hoe ze de film annaliseerde, en knikte. 'ja je hebt gelijk, maar he, dat maakt het weer zo'n aangrijpend verhaal!' zei ik tegen dr. ik begon de spullen op te ruimen en hoorde Dyo vragen of hij bij 1 van ons op de kamer kon. 'je mag kiezen, lennie heeft nog een bed over op de kamer en ik ook. dus the choise is yours' zei ik tegen hem 'als Lennie het wil ofcourse!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptydi jul 28 2015, 15:36

baekyeol
De twee jongen hadden goed uitgerust bij Chanyeols ouders. De moeder had met vele liefde voor baekhyun gezorgt en de pijn van.zijn hersensschudding was officieel.over. HIj was veel blijer en mega uitgeslapen. kortom Pup op zun best!!. Maar na 3 dagen begonnen ze de andere laden toch te missen en.besloten ze terug te gaan naar de dorm. Ze kwamen pas rond 9 Uur aan. En hadden met hun geniale koppen besloten om naar disney China te gaan voor twee dagen. Ze stelde aan de andere leden voor om morge middag even het vliegtuig pakken naar china toe dan daar een hotel te pakken bij disney en dan heerlijk twee dagen daar rond te hangen. en dan nog ren nacht in het hotel en smiddags even terug.


Dyo:
Chen zei dat ik bij lennie od hem kon. Maar lennie stuurde me bijna direct naar Chens kamer. Geef der geen ongelijk . Ik zou ook niet zomaar bij iedereen op de kamer willen.

De volgende ochtend werd ik.wakker en za lennie hard aan het werk. Ik schudde me hoofd. " je hebt vakantie"" Had ik nog gezegt. Maar ze vond dat de dekens van de jongens hoognodig gewassen moesten worden. nadat ik eten gekookt had en klaargezet ging ik naar de set. hierna had ik 4 Dagen.vrij gevraagt om me.meer te focusse op wat nieuwe exo nummers en heerlijke leesboeken.

Op de terug weg besloot ik chanyeol en baekhyun halverwegen te gemoet te komen. Dit was een.van me slechste beslissingen die dag. Ze waren beide zo opgeladen dat he tirritant werd en ik ze al snel weer nergeerde..

in de dorm aangekomen besteld we pizza en kip. Hierdoor hadden we een heerlijke avobd aten. Het was bedt gezellig we werd veel gelache en gefeest. Kai haf iets meer oog voor de mensen rond hem inplaatst van alleen marlon. En de beagle line maakte er weer een potje van.

Baekhyun en chanyeol stelde voor om morge naar disney te gaan. Daar gingen me vrije dagen!!!. maar ik stemde in en wilde graag mee!.

Kai:
we lagen vrij rap in bed. Iedereen in een eigen bed. Maar lang hield ik hiet nie uit. binnnen een paar uur lag ik al weer tegen haar aan.

De volgende dag werd ik gelijk wakker met marlon. Ik duwdr haar teug op bed en keek.haar vermoeit an. "Nee deze keer laat je me niet alleen!" Zei ik en glimlachte. Ik ging half op der liggen zodat ze niet weg kon. " Bleef nog even liggen!!" Zei ik zwaar verlieft.

Ik hield haar voor een aantal iur in bed. als ze weg wilde keek ik haar met puppy jongin ogen aan en smeekte der terug in bed.

smiddags wilde ik toch trainen. sorry honey. maar danse was me grootste hobby en had het al dagen nie gedaan!. Ik had mezelf opgesloten in me kamer en danste tot dyo en de jonegsn binnen kwamen. Wanr toen gingeb we kip eten!!!!!. Het eten met zun alle was in jaren nie zo leuk geweest. Baekhyun en chanyeol stelde. oor om naar disney china te gaan. " Ik betaal wel voor jouw" Zei ik naar marlon toe." Ik zou echt graag hebben dat je mee gaat"

Lennie:
chen stelde voor dat dyo bij mij of hem kon. Meteen zei ik dat dyo beter bij jongdae kon liggen.

toen ik in bed lag bekeek ik me kpop nieuws dingen. het was echt raak. Det kongeen goed voor kver marlon van af. "Wat een btch. gevoelloos en ga zo maar door.". Ik hoopte met heel me hart dat zr nisk zou lezen. Toen kwam ik sneaky fotos tegdn van luhan en mij.. ik las de comments in de verwachting. fat ze mij nu ook door en door zoudeb hate.. maar in tegenstelling tot marlon was het bij mij allemaal positief. Ik voelde me er zo ongemakkelijk bij.. "It is jongdae is gull. she awesome!" "Luhan dating? Im jeaslouse where dit ge find such a cuty!" "oh she good friends with luhan!!". " No not luhan!! She much date lay. they would be perfect" " I still ship her with chen" Bij dat laatste sloot i hwt af.. het maakte me alles behalve blij!. Ik was zo boos! Waarom deden fans wel zo baar mij. Ze deden net of ik alles was rb idereen kon date wie ik wilde en zo super was. Maar ik was de gene die loog en hun voor de gek hield. Die gene die niemand date.En maar met iedereen flirt zonder dat ze echt wilde date.. (Tenzij ze natuurlijk verlieft gaat worden).

En nu shipte ze me zelf al!!! Waarom konden ze dat niet met marlon.en.kai doen!! gewoon alles omdraaien. Ik verdiende haat, zij liefde.

Na lang boos te zijn geweest viel ik in slaap met de hoop dat alles een droom was. en dat wad ook zo! Ik deed me ogne open en.was gewoon thuis!. Blij sprong ik het bed uit en rende naar benede. ik vertelde me 'Droom' aan me ouders en pakte shunnie mijn konijntje goed wat kon ik dat beestje missen!! het leek wel jaren geleden dat ik die beet gehouden had!!. Wacht... De tranen sprongen in me ogen. zachtjes voelde ik he tleven uit shun trekken zoals hij dat ook deed 3 jaar geleden. hij staarde me aan en glimlachte bij zijn laatste ademhaling. Hierdoor schrok ik wakker. Ik keek rond en was terug in korea!!!. FUCK!!!!

Vermoed en me ogen vol tranen keek ik naar me klokje 5 Uur... slapen ging me niet meer lukken. Ik trok wat kleding aan van chanyeol en ging.buiten jogge. dit deed ik ongeveer 2 uur lang. ik wilde nu zo graag met luhan praten. LUhan voeld het zelfde aan als een oude vriend My. iemand bij wie ik het meisje was en hem de problemen kon vertelleb en me daarna weer gelukkig kon maken.

in de dorm aangekomen begon ik de beddeb van d ejongens te verschonen Ide van baek.suho en.sehun en ook. Dyo wad aan he tkijken en ik was er bij gaan zitten we praatte ene.beetje en toen hij weg ging deed ikd e rest van de bedden.verschonen van de jongens die wakker waren. Smiddags ging ik game. met idereen die maar wilde het wat gewoon ouderwets gezellig!

Savond kwamen chanyeol en.baekhyun tterug die heel de zaal vulde met gelach. Ze kwamen met d emeest geweldig voorstel ever DISNEY!!!!! maat ja.. Lenie heeft niet een geld voor een goede mobiel. Ik droeg nog steeds me galaxy1 mee. Niet day ik een nieuwe wilde. Wilde gewon even aan geven hoe 'rijk' ik was. stil.luisterde ik toe hoe ze plannne maakte om gewoon even naar china te.gaan. Net of he tniks was!





Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptydi jul 28 2015, 16:39

Chen:

Ik was zo blij dat Baekhyun en Chanyeol weer terug waren! We hebben de hele avong gefeest en gezllig gehad! pizza en kip besteld en gewoon super gezellig samen! ik was blij dat ze weer terug naar hun normale hyperactive zelf waren. Ze stelden samen voor om met zn alleen naar Disney China te gaan. 'whaaaaa!!! super idee!! Jongens laten we gaaan!! come on!!' riep ik enthousiast!

Marlon:

Ik sliep vrij snel alleen in bed, maar naar even kwam Kai alweer bij me in bed kruipen. Ik glimlachte en knuffelde verder in de dekens. hier kon ik echt wel aan wennen.

De volgende dag werden we wonderbaarlijk gelijk wakker, maar ik mocht niet opstaan. elke keer als ik uit bed wou, duwde Kai me terug en gaf me elke keer puppy ogen als ik op wou staan. ik keek hem beetje gemeen terug maar ik kon toch ook geen nee zeggen tegen dat koppie van em.

Kai ging smiddags trainen, en ik liet hem maar. hij heeft paar dagen rust gehad en het is wel zijn grootste passie. ik moest toch nog mn nieuwe mobiel uit vogelen. 'Man! dit model is zoveel anders als mn oude telefoon... ben meteen 4 versie's omhoog gesprongen' zei ik tegen mezelf vooral. Baekhyun en chanyeol waren ook weer terug en ze leken weer helemaal hunzelf te zijn... nu maar hopen dat het zo blijft en dat ik et niet weer verpest.

Ik zat weer op internet en las vluchtig de artikelen over mij en Kai, en over Lennie en de andere members. ik was zo pokke jaloers dat er geen enkel slecht woord over gesproken werd door de fans... het was niet eerlijk... maar niks aan te doen helaas...
's avonds riepen chanyeol en baekhyun uit om morgen naar Disney China te gaan. voordat ik ook uberhaubt wat kon zeggen, zei Kai dat ie voor me zou betalen. 'dan moet iemand ook voor Lennie betalen, ik ga niet zonder haar!' zei ik in de groep.

Luhan:

Lennie was druk bezig met onze dorm schoon te maken, het voelde niet goed. ' he ik help je wel ok?' stelde ik voor en begon ook wat bedden te verschonen. het leek alsof haar iets dwars zat. 'dus... wil je erover praten?' vroeg ik aan dr.

Savonds waren chanyeol en baekhyun weer terug, en dat gelde ook voor hun geluidsoverlast haha. ze kwamen met het idee om naar Disney China te gaan morgen, ik vond het een super idee! kon ik toch ook nog even terug naar China. Kai besloot meteen al voor Marlon te betalen, maar zij wou alleen als iemand ook voor Lennie betaalde. 'ik kan wel voor je betalen Lennie als je wilt. ' zei ik tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptydi jul 28 2015, 16:56

Lennie:

Luhan ging mee doen. met alles schoon maken. Ik wa al blij dat hij er bij was. Niet dat hij iets hoefde te zeggen. gewoon dat hij mee hielp voelde zo goed. Na even toen we in de slaapkamer van kris tao en?? (denk lay) waren, Vroeg hij of ik er over wilde praten. Ik slikte en lied me op kris zijn bed vallen. hoe kon ik rade ndat het kris zijn bed was.. nou de tig aantal knuffels. '' ik vind het zo vervelend dat de fans zo tegen Marlon doen. En dat terwijl hun wel echt liefde dele.. En ze praten alleen maar positief over mij terwijl ik de gene was die tegen hun loog, En hun voor de gek hield. waarom kunnen ze mij niet gewoon haten en het marlon gunnen. das toch normaler?'' begon ik. Ik schrok van mezelf teon i het ineens zo zei zonder echt na te denken of ik wil wilde praten. Zonder een poging er onder uit te komen. ''en vannacht best slecht geslapen zoals alle nachten..'' zuchte ik er achterna en pakte me ketting beet.

halver wegen de dag ging ik naast marlon zitten. ''whut! een galaxy 10 smart. EN NOG WEL DE UNLIMITED UITGAVEN!'' gilde ik bijna. Met jaloerse ogen keek ik naar de camera. ''waar tover jij het geld vandaan! ken niet eens een s2 betalen!!''


Ik schrok me dood toen luhan het voorstelde dat hij wilde betalen. ''noo!'' zei ik. ''nee je mag voorschieten. Ik wil het hoe dna ook terug betalen!' zei ik. Het ging me niet nog een keer gebueren dat hij alles voor me ging betalen. ''anders gaat marlon niet en dat kan ik haar niet ontnemen!'' zei ik terwijl ik luhan aan keek. 'Dus ik betaal je terug!''

Kai:
Ze zag er zo schattig uit toen ze hoorde dat ik wilde betalen MAar de plezier ging snel weg toen er uit kwam dat ze niet mee ging als lennie niet mee ging, Aah dat kon ze niet nemen!. In china konden we waarschijnlijk gewoon normaal lopen en.. ik wilde zo graag gewoon met haar dingen doen!.

Ik pakte haar hand beet onder tafel en kneep er zachtjes in. i kwilde dat ze gewoon mee ging..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptydi jul 28 2015, 17:07

Luhan:

Toen we Kris,Tao en Lay hun kamer gingen schoonmaken, plofte Lennie op kris zn bed en vertelde zonder enig probleem ook wat dr dwars zat. Ik hoorde het aan en ik snapte dr helemaal.. ' Ik snap het ook niet, wat heeft Marlon gedaan om zoveel haat te krijgen.. Maar he, jij verdient die haat ook niet, dus niet zo erover praten ok?' zei ik tegen dr op het eind toen ze zei dat ze de haat verdiende en Marlon niet.

Toen Lennie zei dat ze het hoe dan ook terug zou betalen moest ik lachen. ik keek Chen aan met een hoofd van, can you believe this girl? maar ik speelde wel mee. ' ja ja is goed, je betaald het maar terug, sure' zei ik afwaaiend tegen dr met een grijns.

Chen:

ik pikte Luhan zn spelletje op en speelde er verder op in. 'ja ik bedoel, we kunnen het voorschieten, maar we zijn echt wel weer terug nodig! dus super dat je terug wilt betalen, scheelt ons echt een gedoe joh!' zei ik lachend terug.

Marlon:

Lennie kwam naast me zitten en begon soort van te fangirlen over mn telefoon. toen ze vroeg waar ik het geld vandaan toverde keek ik dyo aan. 'Dyo nam geen nee als antwoord..' zuchtte ik maar ik glimlachte wel naar hem. ik was hem erg dankbaar.

Chen en Luhan plaagden lennie een beetje over het terug betalen, en ik moest lachen. 'vecht dat met elkaar maar uit! Want we gaan gewoon! en lennie, geloof me... als ik 1 ding geleerd heb hier, is dat ze geen nee als antwoord nemen, en ze het anders gewoon achter je rug om betalen haha' lachtte ik naar dr.

Kai greep onder de tafel mn hand vast en kneep zachtjes, mn opmerking over dat als Lennie neit mee ging ik ook niet mee ging, teleurstelde hem een beetje volgens mij. 'rustig, we gaan mee' zei ik zacht tegen hem. 'ik had ze anders wel overgehaald voor dr te betalen hoor' fluisterde ik naar hem en kneep zachtjes terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptydi jul 28 2015, 17:35

D.O:

k glimlachte op van me mobiel toen ik de meidne hoorde. ''moet je jongin maar niet zo blij maken'' zei ik en keek ze aan ''dan moet ik je toch wel bedanken'' ik ging verder in me boek. Jah ik las in de tussen tijd dat de rest druk bezig was.

rond een uur of 12 ging ik naar bed toe. Ik besloot om toch maar weer naar chen te slapen omdat die twee net aan tafel al close waren.

Kai:

zachtjes speelde ik met haar hand. En lied me hand onbewust steeds hoger geleiden. Ik kneep een beetje in haar been en glimlachte de heletijd. Maar voor de rst probeerde ik op de groep te concerteren. rond een uur of 1 besloten sommige te gaa nslapen. ''zullen wij ook gaan?'' vroeg ik aan marlon en glimlachte vriendelijke.

In de slaapkamer staarde ik met een breedde glimlach naar marlon.

lennie:
Ik zuchte. ''Maar, marlon verdient het echt niet. Ik kan we wat hebben'' zei ik zacht. Ik kon het gewoon niet uitstaan dat ze zonder reden gehaat word.

''geef me eerst je rekening nummer'' zei ik. ''dan beslis ik wel of ik mee ga'' ik keek luhan aan. Dus we gaan zo het spelletje spelen! nou dat ken ik ook!. Ik keek van chen naar luhan en terug. ''En jij de jouwe ook chen voor gistere avond.'' Denk maar niet dat je deze gaat winnen jongens! niemand komt aan mijn ego!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Emptydi jul 28 2015, 17:46

Luhan/Chen:

met tegen zin gaven we onze rekening nummers.. Ja wat nu! nu gaat ons plannetje niet door!! #superdramatisch

Marlon:

ik lachte om het feit dat Lennie hun rekeningnummers vroeg, en hun gezichten echt 10x minder blij werden. ze gaven het met tegenzin. Ik pakte mn mobiel en smstje Luhan snel.
*ik heb haar rekeningnummer, als je hem gewoon blokkeert kan ze niks terug betalen* typte ik naar ze. er is noway dat ik het toeliet dat Lennie zo'n 'reisje' liet betalen!

Ik voelde Kai zn hand verder omhoog gaan op mn been, en beet op mn lip. Ik knikte dat we ook maar eens naar de kamer moesten gaan, het was al laat.

In de slaapkamer deed ik de deur dicht en draaide me naar Kai toe, en glimlachte terug naar hem. 'was dat een hint van net of..??' vroeg ik aan hem. 'ik bedenk me net iets' zei ik en liep naar hem toe en gaf hem een zoen 'had die lippen van je nog niet gezoend vandaag'

Luhan:

Ik liet chen snel het berichtje lezen van marlon en gaf hem een highfive ' ons plannetje kan nog doorgaan!' zei ik enthousiast!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: