cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 15:59

Marlon:
' alsof jij beter zou reageren als het jou zou overkomen' zei ik met getuite lippen, ja ben een klein kind laat me! ben de jongste thuis dan heb je dit soort gedrag. ' why cant you just love me right!' songteksten in onze dagelijkse zinnen gooien is wat heel normaal voor ons is. ik hobbel achter dr aan

Chen:
' haha snap dat je happy en hyper bent Baek, maar wie zegt dat ze dan ook daadwerkelijk een fan is, misschien vond ze dat wel gewoon een leuk nummer als ringtone, en kijkt ze naar k drama's, ik bedoel.. waarom zou ze dan doen alsof ze ons niet kent?' ik hoop echt dat het waar is maar dit is zo onwerkelijk allemaal.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_mx1yh8pbhZ1sa068do1_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 16:29

lennie:

' Hahaha ik stikte bijn a an he tlache. ' I will love you right if you call me baby.' Ik moest nu toch even serieus zijn. ' Hoe is de kamer verdeling.' Vroe gik aan d emede werkster. Ze keek me aan en kauwde der kauwgom onveschoft veel.. ' Oh jullie.zijn nog klanten van het strande vliegtuig.' Zei ze smakkend. ' Er zijn nog maar 3 Kamers vrij voor 4 Personen.' Ze keek achter ons. ' dat word samen met die jongens' Smakte ze verder. ' Het best is zoals in het begin was gezegt de ingedeelde mensne in een kamer te zitten. Maar daar wa een fout mee gemaakt. Dus nu mogen jullie het zelf uitzoeken..' Ze gooide ons de sleutels aan. Ik keek naar yumi. * Ik moet nu echt tot tien telle... want anders wurg ik dat wijf nog!!!!* whapte ik yumi snel.

Met de sleutels in me hande draaide ik naar de 12 Jongens toe... ' Help' Piepte ik naar yumi

baek:
'maar geef toe!. Ace... Kdrama. Intro van ons die niet bekent is. Dat ken toch nie anders!' Zei ik. terwijl ik hem aan keek. 'Oh straks hotel verkennen!' riep ik blij

suho:

ik.legd me mobiel weg. ' Het vliegtuig met onze bodygauds is ergens halverwegen gestrand en komen dus later.' Zei ik tegen kris.' Laten we zelf die kamers maar regelen dan.'

Sehun:

' Hyungs laten we wat gaan doen!' Zeide ik bij de dicht bijzijnde persoon. Genaam luhan.

kai:

Is een zware zombie die nog niet helemaal wakker is. langzaam komt hij terug tot de mensen wereld.

Chanyeol.
Ik wilde eerst achter de meidne aan lopen maar bleef in de lobbie staan. ' okey Chanyeol gedraag je je bent nummer 1 je kan ze best aan spreken!!'

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 17:05

Marlon:
'call me baby, call me baby!' met poging doen tot het dansje haha. ik zag Lennie tegen de onbeschofte balie medewerkster praten... my god wat was die onbeschoft! 'ok kalmeer lennie just walk away' zei ik tegen dr. 'maar oke.... dus zelf kamers indelen... Wae!'

Chen:
'ok ik geef toe dat je daar wel een punt hebt' zei ik tegen baekhyun. Ik keek weer naar de meiden en hoor ze onze lyrics in hun zinnen gebruiken! en nu danst 1 van hen ook nog call me baby. ' Ok Baekhyun... ik denk dat je gelijk hebt. Kijk!' wees ik naar ze.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_mshx55nMs91rz8onyo1_500
Luhan:
'Sehunnie! als we strx onze spullen op de kamers hebben kunnen we misschien wel naar een bubbletea shop kijken, goed idee?' aish deze maknae.. altijd zo snel verveeld haha. Maar ik heb wel zin bubbletea

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 18:51

Baekhyun:

ik keek chen trost aan' told yah!'  zei ik en stak me tong uit. daarna rende ik met chen naar chanyeo en luisterde naar wat suho allemaal zei. Blijkbaar waren er nog maar 3 kamers met iedere 4 bedden. we waren met zun 14 waaronder twee meiden. Lay stelde voor om de meiden gewoon op een kamer te laten gaan en ijw ons verdelen over de andere twee. Maar de meiden waren het daar niet mee eens. Ze vonden dat het onzin was om twee bedden leeg te laten. En ze zeiden dat ze ook niet bnag waren voor ons. Dat lied de groep best wel lachen, Ze beloofde Suho dat ze niks door zouden zeggen over de nacht. Ze begrepen het heel goed Toch merkte ik aan suho dat hij het nog niet helemaal vertrouwde.

Na veel gediscuceerd gingen we het verdelen van de kamers op onze manier oplossen. STEEN PAPIER SCHAAR!!.

De kamers werden als volgt verdeelt:

Kamer 1: Sehun, tao, xiumin  Suho
Kamer 2: yumi Dyo Kai Luhan baekhyun
Kamer 3: Lennie Chen Kris Lay Chanyeol

Aawh IK ZAT WER NIET BIJ CHANYEOL! DAT DEDEN ZE EXPRES~!!
Ik pakte me spullen en gritste de sleutel uit Suho's handen. IK KIES ALS EERST EEN BED!'  lachte ik en rende door degangen heen

Sehun:
Nadat de kamers verdeel waren liep ik naar luhan. 'spullen dumpen en bubble tea?'  vroeg ik en liep naar de kamers. ik zat met tao en dat vond ik nit erg. Maar we was wel een kleine breuk in onze vriendschap gekomen doo zijn tijd afwezigheid.

Suho:
de kamers waren verdeelt maar toch wild ik nog even met de meiden pratne. ik liep op hun af. ' dames mag ik jullie enve spreken'  ik hield kris ook tegen en trok hemmee naar de lobby daar plofte ik neer.

Chanyeol:
Ik volgde baekhyuns voorbeeld en vloog naarde slaapkamers. maar wetne dat we met 5 op een slaapkamer zaten waarvan 1 een meisje zat me toch been beetje dwars. Wie ging er op de grond slapen? of hoe gingen we dit doen??

Lennie:

ik sjockt achter suho aan. wat had hij te vertellen.. shit
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 19:20

Marlon:
Ik keek naar Lennie en fluisterde ' wat zou ie van ons willen? hebben we nu al wat verkeerd gedaan... naja ons kennende vast..' maar echt .. wat zou ie ons willen vertellen... toen bedacht ik me dat ik een kamer deel met Kai, Dyo, Luhan en Baekhyun! ik weet nog hoe heartbroken ik was toen Luhan weg ging... en elke keer als ik Kai in pijn zie door zn rug. Oh en Baekhyun.... breek me de bek niet open over die little fucker... srsly ik weet niet wat er gebeurt is maar sins hun 2de concert tour is hij zo hard omhoog geschoten op mn lijst. we gingen op 1 van de banken zitten in de lobby... now here we go... leader suho gaat zn speech houden.

Luhan:
Kai, Dyo, Baekhyun en ik komen de kamer in. Baekhyun claimt meteen een bed. ' we hebben 4 bedden en 5 personen... wie gaat er op de vloer? We kunnen die meid niet op de vloer laten slapen.. dat is gewoon verkeerd.. en jij ook niet Kai, met je rug en al. dus het is Ik, Dyo of jij Baekhyun' ik wilde dit snel regelen, ik wil met Sehun naar de bubbletea shop!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 19:34

Baekhyun:

' HEY HEY DE OUDSTE MET HET GOEDE VOORBEELD GEVEN!' Riep ik vanaf het bed. Kai was op een bed neer gevallen nog steeds met die knuffel tussen zijn arme. ' Dude die is een keer meer dan dat' grapte i kterwijl ik toe kek hoe hij in slaap viel. 'okey dat bed is ook geclaimt!' lachte ik en keek naar de andere 3. Nou als jullie twee het nou is uit vechten over het bed! dan ga ik kijke wat hier te doen is!' ik wilde op stana en weg lopen

Dyo:
Ik keek op. 'jij slaapt savonds ik sochtends wisselen gewoon af tussen stoelen' zei ik en keek terug naar me script dat was even iets belangerijker dan een bed. voor mij dan.

suho:
'okey' zei ik en ging zitten. ik keek van kris naar de meiden. ' We zitten dus met het probleem dat er niks op het internet mag komen wat hier gebeurd.' zei ik zo serieus mogelijk. ' Hiervoor wil ik graag dat jullie iets schrijven en jullie verdere informatie geven zodat je weet hoe belangrijk het isvoor ons als idolen dat er niks vrij komt.' zei ik en legte papietjes neer. ' We willen graag zo veel mogelijk informatie en een handtekening dat jullie het accepteren niks op internet te zetten tenzij we er persoonlijk en schriftelijk toestemming voor geven.' okey at klonk ik ineens serieus.

Chanyeol:
ik de kamer keek ik rond. Jesus wat wa deze kamer klein. zeker dat er 4 bedden in stonden.. en het waren beiden... tweepersoons bedden... Ik slikte en keek de jongens aan.. ' hmm kijk als er nou geen meid bij was geweest had ik er geen probleem mee! MAAR WIE GAAT ER MET HAAR IN 1 BED!'

Lennie:
ik haalde me schouders op ' ik weet het niet schat' toen ze zaten begon suho meteen te praten. Ik moest echt me aandacht er bij houden dat ik niet zwaar ging kwijlen op Kris.. hij was zo veel mannelijker dan op de foto's hij had een klein stoppelbaartje vast omdat we 8 uur gevlogen hadden en hun daarvoor een concert gehad hadden.
Ik slikte en kwam terug uit mijn hyperfocus op kris. en al snel haalde ik opgelucht adem. Zo erg wa dat neit.. om mijn gegevens aan exo te geven!/ Wieweet!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 19:54

Luhan:
'aish .... baekhyun ook altijd, is soms moeilijk te geloven dat hij een jaar ouder is dan jou Dyo..' zei ik terwijl ik mn hoofd schudde 'maar ik ben het met je idee eens, we wisselen gewoon af.' zei ik terwijl ik mijn bagage dumpte ' ik ga met sehun naar de bubbletea shop' zei ik tegen dyo en liep de kamer uit.

Chen:
'WHAT! 2 persoonsbedden!!! Aish Wae! wat gaan we nu doen!' we kunnen niet zomaar een bed delen met dr! wat zou ze wel niet denken....

Lay:
'laten we gewoon wachten tot kris en die meid hier is, en bedenk wel, ze is niet asian.. westerse meiden tellen dit misschien niet zo zwaar om een bed te delen.'

Kris:
Ik keek naar Suho en ookal kon ik inkomen wat ie bedoelde, vond ik het toch wel beetje overdreven.. voor je het weet moeten ze een heel verslag schrijven..

Marlon:
'ehm ok... seems fair .. denk ik.. maar mag ik wel even melden dat als we dat soort fans waren we al lang 1000 foto's gemaakt hadden en online gezet hadden ?' zei ik serieus... ik bedoel ze wisten niet eens dat we fans waren als mn mobiel niet afgegaan was waar baekhyun bij stond....
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 20:08

Dyo:

'bye`!' zei ik dromerig en las weer verder

Sehun:

ik stond al te wachten voor de kamerdeur op Luhan. Toen hij naar buiten kwam trok ik hem mee. Eindelijk gingen w weer eens wat samen doen, En hier kondne we vast ook wel bubble tea halen zonder dat de fans de winkel in stormen en we onze drankjes ergens anders moeten drinken! buiten aangekoemn goot het nog steeds. ' dan maar taxi regelen?' vroeg ik aan luhan.

Kai:

*K.O*

Baekhyun:
Ik was de weg kwijt....... inplaats van dat ik links ging was ik rechts gegaan. EN JE RAAD HET NOOTI IK KWAM EEN HUGE TROPISCH ZWENBAD TEGEN!. DAAR MOETSEN VANAVOND GAAN ZWEMMEN!!.. wacht nu nog de weg terug vinden fuuu..

suho:

ik schreef de belofte op en lied de meiden ondertekenen. Toen de ene vertelde at ze niet zulke fans waren knikte ik 'Dat kan goed, maar toch het zekere voor het onzekere' zei ik serieus. Toen de dingen ondertekent waren stond ik op. 'bedankt voor jullie meewerking. M..marlon en lennie' daarna liep ik naar mijn kamer toe en zorgde er voor iedereeen een eigen plek had in onze kamer.

Chanyeol:
'ja we wachten wel' zei ik en ging zitten. *wACHTEN EN WACHTEN EN WACHTEN *

Lennie:

ik ondertekende het en gaf me informatie af. daarna stond ik op niet weten welke kant of wat de kamer nummer was. ik keek naar kris. zou ik vragen of hij het nog wist.. kom ik dan dom over? snel draaide ik me om naar yumi. 'Jij belle als er iets is heh! en zullie we zo hoet hotel doorlopen en kijken wat er is. Heb best wel honger gekregen er is vast wel een restaurant of iets nadners gana we de stad in okey?' ratelde ik aan een stuk door. Fuck nerveus

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 20:28

Chen:
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 A24203d806b95159afd110a98bca4590 *wachtende*
'WHA! ik haat wachten .... ' wat zijn ze toch beneden aan het doen ... wat zouden kris en suho van ze willen...

Lay:
'zo lang zou het niet meer duren toch ...'
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_mzv4f505IR1spdwu8o2_250

Marlon:
'Ja ik snap je wel, maar wou ook even onze kant laten weten' zei ik met een glimlach en ondertekende zn papiertje. ik was klaar om naar mn kamer te gaan, en toen hoorde ik Lennie ratelen... 'laat me raden, je weet niet meer waar je kamer is hahaah, kom op vraag gewoon aan Kris, hij zou niet denken dat je dan dom bent' zei ik tegen d'r, ik bedoel dit is kris we weten beiden dat die cold guy attitude vals is en dat het een schat is. ' Oh en btw ik bel je altijd als er wat is maar IEMAND neemt nooit op! laten we eerst maar naar de kamers gaan en ff bijkomen van de reis. dan kunnen we wel kijken wat we kunnen doen ok' zei ik en liep naar mn kamer toe... de kamer die ik met dyo,luhan,baekyun en kai deel... fml...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 20:38

baekhyun:

ik had eindelijk de weg terug gevonden en merkte dat de jongens nog aan het wachten waren. ik ging naast het bed zitten. *krrgg* ik maakte het geluid van een walky tolky. ' De verdachte meid is hier nog niet geweest *krrggr* Haar bed is nog koud.. over naar jouw. Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_nolqybIUPG1rbr3rto3_540

precies op dat moment ging de deur open. Ik keek vna luhan naar de deur, zou zij het zijn en haddne de jongens een idee..

Chanyeol:

ook ik ging op het bed zitten en wachte op de andere twee 'wiewet wat ze ana het doen zijn! we weten nie hoe losgeslagen Kris was toen hij in LA zat! wie weet wat die twee daar benede doen!' grapte ik maar kroop steedsverder in me dekens. ' ik wil wat doen...'

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_nopdp0XMMp1spwfcso2_400

Kamer 1:
bezig met alles in orde maken xiumin ruimt alles op eentje doucht andere is met andre dingen bezig

sehun:
is uit eten met luhan.

Lennie:

ik lachte ' hey sorry dat ik ehm altijd vergeet!' lachte ik 'zolang je maar van me houd!' ik draaide me om en keek naar kris.' hmm.. ' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 20:57

Marlon:
'Ne Saranghae!!' riep ik nog terug terwijl ik wegliep. Ik liep naar mn kamer toe, deed de deur open en moest me heel erg inhouden om niet te lachen... daar zit baekhyun dan... doen alsof ie een of andere spion is met zn nep walkie talky. ' ehm hi?...' zei ik beetje ongemakkelijk.. ik bedoel zins hij er achter is dat ik een fan ben heeft ie me niet met rust gelaten... ik keek naar andere bed en zag Kai knocked out met ace in zn armen. Te schattig!! die jongen is pure cuteness! ok nu niet de tijd om te fangirlen keep calm!

Chen:
*gooit kussen naar chanyeol*  'Ya! zit niet zo te mokken .. kreeg net bericht van kris dat ze eraan komen, Suho wou wat dingen duidelijk hebben van de meiden.' zei ik tegen hem

Lay:
*in slaap gevallen tijdens het wachten*
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_inline_nkw92kTALu1s230lw

Kris:
Ik zag, ah wat was dr naam ookal weer.. Lennie? ja Lennie, beetje verloren kijken. 'Jullie zijn close of niet?' vroeg ik aan dr. dat is mn grootste fout geweest toen ik wegging... we waren so close.. we proberen de banden weer te helen maar je kunt merken dat we tijd uit elkaar geweest zijn. ' kom laten we naar de kamer gaan, het was een lange reis' zei ik en nam dr mee naar de kamer
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_m94kl8js0R1r85m6go1_250
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 21:11

LEnnie:

shit niet stottere ZIE HEM STAAN DAN OMG OMG OMG OMG DONT BE CREEPY DONT BE CREEPY DONT BE CREEPY SAY SOMETHING HUMAN! DONT BE CREEPY! ' hey' o dat was er uit! OWNEE HIJ VRAAG WAT FUCKING DUCK! oh het gaat over Marlon zeker dat ikdaar op kon reageren 'Jap ze is eigenlijk beste vriendin. We wonen misschein beide aan de andere kant van nederland maar dat staat de vriendschap niet dwars. Ze is echt heel belangrijk voor me' ik zag dat hij na dacht. 'Een vriendschap kan soms een beetje afzwakken als er geen aandacht ana besteed word. Maar een echte vriend komt altijd terug.' dit wa meer gericht naar kris toe en wat hij had mee gemaakt in richting van exo. ' Echte vrienden en familie vergeven elkaar en het zal zeker weer goed groeien' WAAROM GEDRAAGDE IK ME WEER ALS EEN MOEDER OMG!.. EN IK ZEI NOG ZO DONT BE CREEPY!...


Kai:

oh ik moet naar de wc! slaap dronken stond ik op en probeerde me weg als een ogen totaal dicht als een aziaat de wc te vinden.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_m5r3m1dxc11rv4ik7o2_250

Baekhyun:

*krrgg* ' ze is gearriveerd op de plek van de misdaad *krrug* als ik niks meer zeg. wEet dat ik vna je houd *krgg* aaaaaah *kgrrr ' NEEEE' ik lied me zelf dramatisch op de grond zakken *kgrr dit was het laatste bericht van vluggehaas. Mijn laaste uur heeft geslagen! *kgrrr.*

Ik bleef dood op de grond liggen. God ik verveel me waar is che of chanyeol...

Dyo:

gifjes zeggen genoeg
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_noqdafOa261tenavio2_540
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_noqdafOa261tenavio3_540
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_noqdafOa261tenavio4_540

''je bent er!'; zei i kblij toen ze binnen kwam

chanyeol:

ik kreeg een kussen naar me teo gegooit. ' Laten we dat doen! straks als zij er is, En misschein willen ze wel mee doen!' ik keek chen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 21:35

Kris:
Een vriendschap kan soms een beetje afzwakken als er geen aandacht ana besteed word. Maar een echte vriend komt altijd terug. Echte vrienden en familie vergeven elkaar en het zal zeker weer goed groeien' toen haar dit hoorde zeggen besefte ik me dat het meer naar ons gericht was.. hmm weet ze ervan door die vriendin van dr of is ze ook een oudere fan. ' He thanks' zei ik met een lach. ' nou kom laten we gaan' zei ik en we liepen naar de kamer.

Marlon:
Ok ik kon het niet meer inhouden ' hahahahaahhha oh my god.. hahaha .. ik wist dat je neit spoorde maar dit slaat echt alles hahaha ' ik moest echt zo hard lachen .. kleine dork dat het is, maar dat maakt hem zo loveble! ' he sorry voor het wachten ... Suho was beetje panisch, wat ik wel kan begrijpen met jullie geschiedenis met fans ...' zei ik met een zucht, jammer dat ze zo voorzichtig moeten doen daardoor...

Chen:
'inplaats van te lopen zeuren bedenk dan wat om te doen' moet toegeven ik verveel me ook en wil ook wat doen maar weet niet wat... het regent buiten dus kunnen niet ff stad in gaan ofzo.... Aish!
Toen ging de deur open ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 21:57

Lennie:
ik moest snel lopen om kris bij te houden. bij de deur aangekomen wachte de jongens ze keken ons allemaal aan.. okey dit is eng.... Best wel heel eng. ik pakte me mobiel beet. hmm.. i kkeek ze allemaal een voor een aan.. nou de grond voor hun voeten dan.. die keek ik aan. Wat was het intersant zeg hey! mooie vloerbedekking. Het is je al opgevallen dat daar een vlek zit.... OMG ZO NERVEUS LENNIE DOE NORMAAL GET YOU SHIT TOGHETER!

Chanyeol;

'JAH HEY HEt is een hotel vast wel dwat deingen te...' ik maakte me zin niet af toen ze binnen kwamen ik schoot overeind. ' HEY! JIJ!' zei ik en stond recht op lay die dood was gegaan op de grond. ik keek naar benede ow shit

Baekhyun:
Ik was blij dat ze lachte en schoot overeind. Ik belande op het terwjil ik op mijn knieen zat. 'Soo wat weet je van ons!' ik keek haar aan. ' Jah suho kan soms zo zijn!... noujah soms! het is echt een goede leider maar soms draait hij door' ik tikte op het bed 'kom zitten WIE IS JE BAIS!' vroeg ik meteen ik keek haar recht aan. 'VERTEL DAN'

Kai:

als een zombie liep ik terug naar het bed. Sorry mallon ik praat straks wel met je nu even maffe

Dyo:

ik keek baek aan en draaide met me ogen, 'baek rustig probeer hier en script te lezen; zei ik terwijl ik me draaide naar marlon en me script voor me hield net of ik las
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Emptydo jun 25 2015, 22:19

Chen:
'he, we hebben nog niet echt voorgesteld hea. Kim Jongdae is de naam, of Chen maakt mij niet uit' zei ik tegen dr en hield mn hand uit om te schudden. 'come on ik bijt niet, .... hard' zei ik met een lach misschien een grapje om dr wat comfertabeler te laten voelen.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Tumblr_muu0a17L9k1s7jxxto2_500

Marlon:
waoh woah woah! rustig aan baekkie.... ik ging naast hem zitten toen hij me bombardeerde met vragen 'wie is je bias!' vroeg hij ... ah man dit is embarissing.... 'nou.. ehm.. ' ik keek naar kai THANK GOD hij sliep! ' op nummer 1 staat kai... en vraag me niet waarom.. want de eerste keer dat ik em zag was ik gewoon meteen gevallen voor zn dans skills... maar jullie hebben allemaal je eigen talent! ik bedoel Baekhyun je hoge noten in EL Dorado waren perfect! en dyo's solo tell me what is love was gewoon prachtig! iedereen in exo heeft zn eigen rol en jullie vullen elkaar perfect aan!' wauw... heb ik dat sirieus allemaal gezegt! waar ze bij zitten!! Ah man had ik nu ace maar... kon ik me verstoppen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: