cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 14:16

Marlon:
thank god de moeder van het meisje kwam er aan gelopen. ze bedankte ons en nam dr mee het vliegtuig in. 'ik zweer het je lennie.... als je dit zo ziet zou je bijna echt denken dat exo hier was ofzo wtf !' zei ik tegen dr. ik pakte mn tas op en bedacht me dat ik nog steeds die gevonde boardingpass had. Ik gaf deze af aan de grond Stuartdesse en liep samen met Lennie het vliegtuig in. We hadden geen plekken naast elkaar helaas.. dit word een lange 12 uur

Luhan:
Eindelijk in het vliegtuig ... ' Wat een gekkenhuis! ik dacht dat jullie zeiden dat ze rustiger geworden waren!'

Xiumin:
ik lachte om Luhan's reactie ' je snapt toch wel dat het weer zo is omdat jullie terug zijn?'

Kris:
' ookal was het een gekkenhuis, ben blij weer terug te zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 14:24

Lennie:

haha zie me dan kei hard lachen en verdomt awkward voelen! ; lachte ik en samen liepe nwe door de tunnel naar binnen. Ik zat letterlijk aan de andere kant van het vliegtuig. Wel in de first klas. Dit was omdat we van vleigtuig hadden moeten wisselen hadden we first kclass gekregen. Maar Yumi zat in het voorstuk.. ik in het achter stuk oten ik naar mijn plek leip kreunde ik. god! ik zat tusseneen vrouw waar je de make-up 4 stoelrijen verder op al rook en een dikke man wie anderhalve stoel in beslag nam. EN DAT IN EEN FIRST KLAS! MOET EJ NA GAAN.

snel pakte ik me mobiel voordat we weg zouden gaan

sehun:

'jah luge dat waren ze ook! dit is echt iets wat we in jaren niet mee gemaakt hebben!' ik plofte achter hem neer. we waren vrij dicht bij mekaar gezet alleen sommmige stoelen waren al geboekt voordat wij het hadden geboekt. daarom waren er plekken vrij naast kai kris en chanyoel. Naast chanyoel zat een behaarde oude man die stonk naar rook!,

Chanyeol:


zeur keek ik naar de man. en daarna naar de andere leden. 'oh man! als dit straks ook zo in korea is nemen we de achteruitgang!' zei ik terwijl ik me oortjes uit rolde
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 14:31

Marlon:
Lennie loopt naar achter en zie vaag een zwetende dikke man in haar rij zitten... omg poor girl.. ik kijk naar mn ticket en loop naar met plek toe. wel nice dat we firstclass plekken hebben gekregen door alle ongemak. En na dat gekkenhuis net helemaal! Ik kom bij mijn rij en kijk niet echt naar wie er naast me zat. ik wil gewoon zitten, muziek luisteren, en slapen! ik voel mn telefoon trillen en zie een appje van Lennie.

Luhan:
' laten we pls de achteruitgang nemen in korea!' zei ik beetje zeurend. had geen zin in nog een keer zo'n gekkenhuis en zeker niet na 12 uur vliegen.

Tao:
Ik zat naast Sehun. ik was het met Luhan eens. Niet nog een keer zo'n gekkenhuis...

Kris:
De plek naast me was nog steeds leeg. als dat zo bleef kan ik Chanyeol misschien wel redden van zn buurman haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 14:39

meisje:

mama en ik zaten wel naast elkaar maar er zat een gang pad tussen. Ik kwam te zitten naast een grote man en een puntige kin. Ik keek hem aan met groootte ogen en bleef staren.

Kai:

en plofte een meisje naast me neer. Ze keek niet eens op naar ons! ze was de eerste die geen aandacht aan ons besteedde. Ik tikte xiumin naast me aan en wees naar haar. 'Is dat niet die meid die tegen die fans in ging . fluisterde ik.

Lennie:

*RED ME! IK ZIT HIER TUSSEN EEN BEZWETTE DIKKE VENT EEN EEN MAKE_UP FABRIEK! OMG!*

*LAAT ME RAGE!*

* ALS ER IETS IS WAAR IK NIET VNA HOUD ZIJN HET MENSEN MET ZO VEEL MAKE_UP!*

*EN DIE DUDE NAAST ME MOET ZIJN EIGNE STOEL IS OPZOEKEN VOEL ZIJN VET GEWOON OVER MIJN BENEN HEEN BLUBBERE!*

ik spamde haar onder met berichten snel voor het uit moest. Straks in de lucht mochten we wel weer internet gebruiken dan zal ik haar dan weer aanspreken, MAAR KOM OP DIT MOEST ZE GEWOon WETEN

* EN NU IS HIJ OOK AL IN SLAAP GEVALLEN WTF HIJ ZIT NOG GEEN 5 MIN EN HIJ MAFT AL.*

*hij snurkt fucking ducjk hij snurkt*

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 14:45

Marlon:
Mn telefoon bleef maar trillen... Jup ze was weer in een rage bui. ik kan het hebben, ik hou van dr en dit soort dingen horen er bij. Ik moest lachen en moest mn hand voor mn mond doen om het te onderdrukken.
* Je weet dat ik je zou redden als ik kon maar er zijn hier geen plekken meer vrij.. Sorry Hunny!!! maar he! het is maar 12 uur!* appte ik terug

Kris:
Er zit een meisje mee aan te staren. Ik wist niet goed wat ik er mee aan moest. ' ehm Hi?'

Xiumin:
Kai tikte me aan en zei wat tegen me. Ik keek naar de meid die naast hem plofte met alleen aandacht voor dr telefoon. ' ja nu je het zegt, volgens mij wel. Ik heb niet veel gezien om eerlijk te zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 14:56

Lennie:

*JAA 12 UUR!*


*haha en waar zit jij naast zeker een sexy koreaan!*


kai:

toen xiumin vertelde dat hij het neit geod gezien had keek ik naar luhan hij zat achter me dus ik moest over de stoel heen leunen en trok zijn oortjes uit'Is dat niet die meid die tegen de fans in ging?' ik wees naast me.

chanyeol:

wanhopig keek ik naar kris maar het meisje was daar al gaan zitten. 'OMG RED ME!' dan toch! kreunde ik en probeerde de aandacht van baek te krijgen maar die zat al onderuit gezakt met zijn oortjes in. daarom draaide ik me om en keek kai achter me. MAar mikjn ogen vielen op een mesije die lachte naar haar mobiel. Ik keek haar schuin aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 15:04

Marlon:
*to be honest... heb nog niet eens gekeken naast wie ik zit... wil gewoon slapen....*
toen ik naast me keek zag ik een over andere creep, en een jongen achterste voren in zn stoel... great... 2 weirdo's...

Luhan:
Mn oortjes werden eruit getrokken en keek beetje geirriteerd 'Wat is er kai' zuchte ik ' was dat niet die meid die tege de fans in ging' vroeg ie naar me en wees naar de meid die naast hem zat. Ik ging beetje staan zodat ik over de stoelen heen kon kijken. Lang zwart haar, scheurde legging , witte shorts en een grijs topje. ' Jup dat is dr' zei ik en ging weer zitten met mn muziek aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 15:14

lennie:

*dan passen ze goed bij jouw! soort zoekt soort toch!*

ik lachte en de vrouw met zware make-up keek me boos aan.

Kai:

'Moeten we haar niet bedanken dan?"' vroeg ik en keek de jongens aan. 'ik had niet willen weten wat er gebeurd was als ze er niet tegen in gingen. En waar is die andere meid?' ik merkte dat andere wilde dat ik stil was. Langzaam lied ik me terug in de stoel zakken. Met getuite lippen pakte ik me mobiel

Stuardes:

Ik zocht de aandacht an de mensen en gaf aan dat de mobieltjes uit moesten daarna deed ik me woord en legde alles uit. Na 10 min uit leg was het tijd om op te stijgen

Meisje:

tijdens het opstegen klapte me oren dicht. Ik deed me best neit te gaan huilen maar de opijn was te erg. he begon met snikkken daarna barst ik in huiolen uit

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 15:36

Marlon:
wauw... thnx lennie van je vrienden meot je het maar hebben ... Ik wou terug appen maar we moesten alles uit doen ivm opstijgen. Ik hoor naast me de jongen weer op zn stoel ploffen en een zucht geven. Ik keek naar hem en haalde even geen adem meer...WTF dit kan niet!! Kim Jongin .... Het is de echte kim jongin! dit verklaard de gekkenhuis zonet! ik moet lennie appen!!! aaaaaargggg wanneer mogen je telefoons weer aan!!!

Kris:
Dit valt nog mee, het meisje is gelukkig stil. En toen stegen we op .... I spoke to soon. ze begint te huilen... wat moet ik nou !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 15:43

meisje:

*huilt alles bij elkaar* en nie zo zacht ook

Kai:

ik luisterde naar me muziek en zakte verder onderuit. langzaam werd ik moe. niet dat ik lekker zat met me rug. toen we in de lucht zaten zakte ik volledig in slaap.

Smerige enge creep naast yumi:

ik draaide me om en keek naar de borsten van de meid naast me. Die mochten er wel zijn! ik bleef staren .

Lennie:

vloek alles bij elkaar in haar hoofd tijdens het opstijgen. Ik had gelukkig geen last an jankende babyes! het was heerlijk rustig. op de vet rollen op me lichaam van die vent en alle geuren die hier hingen. Ik ging zowat over me nek!.

na even mochten we onze mobieltjes weeraan zetten en meteen deed ik dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 15:50

Marlon:
Ik zie je wel creep... iewl... ok ignore it ignore.... YES mobieltjes mochten weer aan
*AAAAHH LENNIE!!!*
* je raad het nooit!!! *
* srsly ik ben zo rood nu!!! ik moet zo mn best doen om niet te gillen!*
Ik kon niet meer typen ik begon te trillen! ik kan dit niet geloven! ik ben vast al in slaap gevallen.
Ik keek weer naast me voor de zekerheid. Hij was al onderuit gezakt en leek bijna te slapen. Alleen had hij een moeilijk gezicht. alsof hij pijn had.

Kris:
oh gelukkig de moeder heeft het meisje al op schoot genomen om te troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 15:54

meisje
*JANKT DOOR wANT RUST ZULLEN ZE NIET KRIJGEN MWAHAHAHAHAHAH*

Kai:

okey dit lag niet lekker. Ik ging verzitten. ook dat was niet fijn. Ik strekte me rug nog steeds met me ogen dicht. toen ik weer lekker zat. over overnuitzacht op andere stoelen tegen vanaalels aan. Was het eindelijk gelukt depijnmeer te onzien. okey dit zit lekker!

Lennie:

*wat was is het?*

stuurde ik terug.

sehun:

ik verveelde me e nbegon tegen de stoel voor me te trappen. Luhan kuisterde mzuek. tao mafte chen en de rest ook . en de nadere zate te verweg

Creep:

ik likte me lippen af. Moest ik nou contact gaan zoeken met haar, gewoon hooi zeggen!

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 16:01

Marlon:
* weetje nog dat we de grap maakte van dat Jongin naast me zou zitten van exo.... nou.... laten we zeggen dat het de werkelijkheid is geworden! oh en er zit een vieze creep naast me.... echt als ie zo door gaat... KLAPPEN!* Kai was maar aan het bewegen, hij kon blijkbaar geen goede plek vinden. Ik draaide me om om naar het huilende kind te kijken... goddamnit STFU! dit is wat ik krijg voor het helpen THX!.. opeens voel ik wat op mn schouder. ik kijk en zie dat kai zn hoofd erop lag... OH...MY FUCKING ....GOD!! ok kalm blijven... misschien als ik beweeg dat ie dan weggaat

Luhan:
'sehun ... stop met het tegen de stoelen te trappen.. ' zei ik met een zucht .. wat een kind is het soms toch ook dacht ik met een lach om mn gezicht... wat heb ik ze toch gemist.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 16:30

sehun:

Yes luhan reageerde. Ik draaide naar hem toe. daarna pakte ik me mobiel en drukte deze onder zijn neus. Het was een foto van de bubbletea.tent waar we vroeger altijd heen.gingen. ' Gaan we daar heen als we weer in korea zijn?. We waren er al zo lang nier geweest en met al.die chaos afgelopen jaren. Hadden we eigenlijk niks echt meer samen gedaan. De weken dat luhan en.kris officieel terug waten.gekomen haddeb we veel gevochten en ruzies gehad. Maar we merkte allemaal dat we elkaar gemist hadden. Voor we weer echt eat konden gaan.doen zat ons vomeback ons ij de hielen. en daarna de world tour. Misschien wad er nu tijd om.samen met luhan te gaan drinken.

kai

ik viel gewoon in slaap. Na even op iemands schoudwr te hebben gelegen schrok ik wakkern Ik keek recht in de ogen van een meid. Meteen lieo ik rood aan en schoot recht overeind. ' Sorru' Zei ik en rijkte naar me zekere nek. Ik wist niet goed wat ik moest doen.. En der wangetjes waren.zo schattig roze!.Ookey wees miet creepy biet creepy zijn kai gewoon glimlachen... Je bent kai!.

Ik hapte naar adem. ik.wilde iets zeggen maar hield.me.in. Wat moest ik doen?. Had gewoon tegen die meid aan geslapen!. Kon het bog erger worden!!.

chanyeol:

Ik schoot overeind toen dat kind nog steeds niet gestopt wad met huilen.
Okey vermaak.je zelf. Met deze gedacte draaide ik me om op me stoel en keek naar achtere. 'Jongin jongin. ' Ik werd stil toen ik de akward situatie zag tussen kai en he tmeisje.

Lennie:

* Jah grapoig haar!!! Nu net doen alsof he er naadt zit!!!. Dat zeg je ok mij te peste!!!. Is kris er ook bij en chen en lay en zijn ze sexy.. maak fotos dan!. Als bewijs.. Ne wacht dan kom je over als een creep. *

Smste ik yerug. Hell no dat ik haar gign gelopen.. Exo in dit vliegtuig... In haar dromen!. Goed plan dromen!. wacht dat gaat niet. Ik keek opzi nasr de betklomp naast me
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Emptywo jun 24 2015, 16:39

Marlon:
Ik wist even niet wat ik moest. ik liep rood aan, oh my god.. ok act normal... ' ehm hey, alles goed? lijkt alsof je pijn hebt..' zei ik wonderbaarlijk zonder te stotteren. Op dat moment begon mn telefoon ook weer te trillen..
* Nee ik meen het lennie!! geloof me!!! T^T*
ik fronste ... waarom gelooft ze me nou niet!! hier zou ik niet om liegen!!

Luhan:
Oh de bubbletea shop, goede herinneringen ' ja laten we daar weer heen gaan! just like old times' zei ik met een lach.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: