cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 de 12 strijders

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

de 12 strijders Empty
BerichtOnderwerp: de 12 strijders   de 12 strijders Emptydi jun 16 2015, 09:18

blah!
Rang:
1.Milan
2. Ayden
3.Phineas
4. Marty
5. Arty
6. hier komt nicholas XD
7. Percy
8.Drake
9. Jake
10 Yidae (is geen wachter omdat hij een robot is)
11. Liam (moet nog officele wachter worden,)
12.Toby(moet nog officele wachter worden)

de 12 strijders Altcaw

Basis info:
naam: Ayden
achternaam: Choi
leeftijd: oogt 25 is meer dan 3735 jaar oud
geboorte datum: ?
Geslacht: man
Lengte:189

Karakter:
Ayden is een stoer uit ziende jongen. Hij beweegt graag en is speel ingesteld. Wat hij het liefst doet is lachen en genieten van alles wat er op zijn pad komt.  Overal probeert hij het positieve in te zien. Hij houd enorm veel van uit gaan en date met meiden zeker als ze groten borsten hebben

Uiterlijk:
zoiets:  (geen zin om het te type XD)


Hobbies:
Ayden houd van uitgaan, muziek maken. en gewoon feest vieren.

Kracht:
Ayden is een duivel en tricker, Door zich altijd vrolijk te gedragen vertrouwen mensen hem snel. Hij leert de zwaktes en de pijn van de ander kennen en weet ze hierdoor erger te maken en ze te gebruiken.

Ayden haalt zijn kracht uit de pijn en negatieve emoties van anderen. Hier laat hij zijn duivel in hem op. Als hij volledig duivels is ziet hij niet wie zijn vrienden of vijanden zijn.

Duivels transformatie (word verder uitgewerkt ooit, ooit op een dag)

Zwaktes:
Électricité: Als hij iemand pijn opneemt haalt een shock van maar dan 1000 watt hem uit de trans en is er een kans dat hij stopt.
Water: Door water koelt hij letterlijk af. Hier door blijf hij langer zichzelf en zal ook niet snel meer iets doen.


Rank:
subleider
Hij is de subleader van de wachter of Orak, Als Milan weg is valt de leiderschap vanzelf op zijn schouders. Dit is omdat hij een van de oudste lid is.

de 12 strijders 2rnvrs4
Basis info:
naam: Yidae
achternaam: -
leeftijd: gemaakt naar het de leeftijd 24
geboorte datum: gemaakt op 29 februari
Geslacht: man
Lengte:182

Karakter:
Yidae is een zorgzame vriendelijke jongen, Vooral voor vrouwen. Naar mannen is hij strengen en hard. Hij zou niet snel iets echt doen voor een man. Hij toont bijna tot geen emoties alleen wat hem aangeleerd is of in geprogrammeerd is. Hij voelt ook geen pijn of iets anders.

Uiterlijk:
zoiets:  (geen zin om het te type XD)


Hobbie:
Koken, huishouden, en in zijn vrije tijd Lezen

Kracht:
Yidae is een Robot, Hij is gebouwd door vrouwen.  Zolang zijn inner robot niet geactiveerd word zal je niks aan hem merken.

Robot: Zodra hij voor 100% robot is zal hij ook zijn vriendelijkheid voor andere verliezen. Hij luistert dan alleen nog maar naar 1 persoon en kan gebruikt worden als moordwapen.

Zwakten:
Water:  Dit is alleen als hij als robot rond loopt. Als hij langer dan 20 min in het water is zullen zijn scanieren vastlopen.
Lege batterij: Yidae moet zichzelf opladen na 4 dagen opladen anders zal hij uitgaan. hoe leger zijn energie bron hoe slapper hij word.

rank:
nieuweling
Yidae is verkocht aan Milan(leider van Orak wachters) om een schuld te verlossen. Hier is Yidae in training gegaan,  962 is hij een officieel lid geworden.  zijn test heeft hij met vlag en wimpel gehaald. Hij blijft de laagste in rank, Alleen een nieuwe leerling kan zijn rank omhoog brengen


de 12 strijders 30t2dzq

Basis info:
naam: Drake
achternaam: lee-gon
leeftijd: oogt 23 is meer dan 3580 jaar oud
geboorte datum: ?
Geslacht: man
Lengte:185

Karakter:
Drake komt voornamelijk boos over, Hij raakt snel geïrriteerd en haat bijna alles wat adem haalt, Dit is alleen voor de buiten wereld, Hij kan niet tegen verlies of andere erge gebeurtenissen. Dan blokkeert hij. Hij zou zich zelf ook de schuld geven als iets iemand zou over komen als hij in de buurt zit. Dit blijf bij hem voor een heel lange tijd

Uiterlijk:
zoiets:  (geen zin om het te type XD)


Hobbies:
trainen, vechtkunsten leren

Kracht:
wapen meester. beserker

Zwaktes:
emotisch en zijn omgeving


Rank:
Tank


de 12 strijders 2r2w6q0
Liam

de 12 strijders N6qru1
Milan

de 12 strijders 1zbh3ew\
this shank is still Nameless!~XD


Laatst aangepast door Evilian op ma jun 22 2015, 15:53; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

de 12 strijders Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 12 strijders   de 12 strijders Emptyzo jun 21 2015, 21:05

de 12 strijders 1zd6ql3
Persoonlijk
Voornaam: Marty
Achternaam: McLean
leeftijd:  19
Geboorte datum: 1 april
Geboorteplaats: Engeland
Geslacht:  man
Geaardheid: hetro
Sociaal gesteld:  grappig, eigenwijs, sociaal, kwetsbaar zonder zijn broer
Familie: tweelingbroer Arty
Eigenschappen:  -
Negatieve  eigenschappen: kan sommige dingen laten verwaarlozen
Religie:  -
Motto:

Uiterlijk
Lengte:  1,80
Gewicht:  -
Lichaam Type: lang
Oog kleur:  bruin
Haar kleur: bruin
Haar type: kort
krachten: Paranormale krachten

de 12 strijders Yi6bd
Persoonlijk
Voornaam: Arty
Achternaam: McLean
leeftijd:  19
Geboorte datum: 1 april
Geboorteplaats: Engeland
Geslacht:  man
Geaardheid: hetro
Sociaal gesteld:  eigenwijs, grappig, sociaal, innocent, kwetsbaar zonder zijn broer
Familie: tweelingbroer Marty
Eigenschappen: -
Negatieve  eigenschappen: staat vaak in de schaduw van Marty
Religie: -
Motto:

Uiterlijk
Lengte:  1:80
Gewicht:  -
Lichaam Type: lang
Oog kleur:  bruin
Haar kleur:  bruin
Haar type: kort
krachten: Engery Manipulation


de 12 strijders 2edyvdh
Persoonlijk
Voornaam: Phineas
Achternaam: Quinn
leeftijd:  17
Geboorte datum: 12 oktober
Geboorteplaats: -
Geslacht:  man
Geaardheid: hetro
Sociaal gesteld: stil, bescheiden, eerlijk, moedig, sympatiek
Familie: -
Eigenschappen: -
Negatieve  eigenschappen: te stil soms
Religie: -
Motto:

Uiterlijk
Lengte:  167
Gewicht: -
Lichaam Type: klein
Oog kleur:  blauw
Haar kleur:   zwart/bruin
Haar type: half lang (zie foto)


de 12 strijders 2qdmq8j
Persoonlijk
Voornaam: Percy
Achternaam: Greene
leeftijd:  22
Geboorte datum: 30 januari
Geboorteplaats: Engeland
Geslacht:  man
Geaardheid: biseksueel
Sociaal gesteld: zorgzaam, doorzetter, leergierig, sportief en ijverig
Familie: een moeder en een jonger babyzusje
Eigenschappen:  een echte doorzetter
Negatieve  eigenschappen: zit vast in zijn levenstijl

Uiterlijk
Lengte:  170
Gewicht: -
Lichaam Type: gespiert
Oog kleur:  blond
Haar kleur:  blauw
Haar type: kort
krachten: water manipulation


de 12 strijders 2s9qbyr
Persoonlijk
Voornaam: Jake
Achternaam: Baele
leeftijd:  21
Geboorte datum: 28 februari
Geboorteplaats: Engeland
Geslacht:  man
Geaardheid: hetro
Sociaal gesteld:  Idioot, adrem, kalm
Familie: -
Eigenschappen:  muzikaal, lacht niet vaak maar vind wel vaak alles leuk
Negatieve  eigenschappen: laat niet vaak zien dat hij enthousiast is over iets

Uiterlijk
Lengte:  1,74
Gewicht: -
Lichaam Type: slank
Oog kleur: blauw
Haar kleur:  bruin
Haar type: half lang


de 12 strijders 2ro15kk
Persoonlijk
Voornaam: Toby
Achternaam: Logue
leeftijd:  18
Geboorte datum: 7 juni
Geboorteplaats: Engeland
Geslacht:  man
Geaardheid: hetro
Sociaal gesteld:  hoopvol, fantasievol
Familie: -
Eigenschappen: wil alles goed doen, doelbewust, wil graag erkenning
Negatieve  eigenschappen: onzeker

Uiterlijk
Lengte: 175
Gewicht: -
Lichaam Type:  klein en slank
Oog kleur:  bruin
Haar kleur:   bruin
Haar type: warrig


Laatst aangepast door Spieling op vr jun 26 2015, 11:11; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

de 12 strijders Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 12 strijders   de 12 strijders Emptyzo jun 21 2015, 21:39

de 12 strijders Altcaw

Ayden:

Vandaag zou er een newbie komen. De laatste was al jaren geleden. EN het was een hell om die te verwelkomen. EN je raad het nooit. Milan is nog steeds niet terug van de missie. Ik heb ook nog niks van hun vernomen. geen brief of iets.

En je raad nooit met wie hij me hier achter gelaten had.. Jah percy.. Drake. en jake. ZE waren niet erg om mee om te gaan.. Maar dan nog.

Ik zat in me stoel met me gitaar op me knieen. Daar leunde ik een beetje op en staarde naar buiten. Volgens mij kwam de jongen er aan.

de 12 strijders 30t2dzq
Drake:

ik zat in de trainings zaal samen met percy. Ik besteedde neit veel aan dacht aan dej ongen en was zwaar gefocused bezig met trainen. Na even keek ik op. 'Wilde je nog trainen met duel sword?' vroeg ik nors.
de 12 strijders 2r2w6q0
Liam:

Ik had het huis al tig keer bekeken en doorzicht. EN vandaag was niet anders. Voo de zooveelste keer rende ik door de kerkers naar boven toe. Het verlate zolderkamertje in. Waarom gebeurde er nou niks leuks hiero!. Oh nee wacht! vandaag kwam de newbie ne wacht ik niet meer de lowest rank!! Daar was ik zo blij mee.! ik rende naar benede langs Jake ik aaide hem over zijn hoofd toen ik langs hen heen rende. ' VANDAag KOMT ER EEN NEWBIE!!' l achte ik opgetogen en vervolgde me weg door de kamer naar ayden. Ik drukte me lichaam tegen de zijne aan. MEer om he mvan de stoel af te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

de 12 strijders Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 12 strijders   de 12 strijders Emptyza jun 27 2015, 13:23

de 12 strijders 2qdmq8j
Percy Greene
'Zwaard duel? Dude nee.' Percy keek Drake even raar aan. 'New one komt zo. Het is al erg genoeg voor hem dat hij hier terecht komt en dan is het niet fijn om als eerste een zwaardgevecht voor je neus te krijgen. laat hem binnenkomen in een rustige omgeving.' hij knikte een keer toen hij klaar was met vertellen en ging toen anders zitten tegen de muur, dit keer met zijn benen gestrekt. Zijn hoofd tegen de muur aan. 'Hoor je dat. new one is coming early this time.' Er klonk inderdaad gerommel van achter de deur waar de newbies vandaan kwamen. Het was een grote deur, die niet vanuit de binnenkant van het huis open te maken was. Ja het was de voordeur van het huis. mega groot, van hout en met ijzeren noppen. Het leek vanaf hun kant op een kasteel deur uit de middeleeuwen. Percy had in ieder geval geen idee in welke tijd ze zich bevonden. Nog niet in ieder geval. Misschien wist iemand anders het. Hij zou het eens moeten vragen. De deur though, was de enige deur die om de zoveel tijd zomaar open ging. Ze wisten niet door wie, maar als die open ging werd een nieuwe jongen bijgegooit. Vandaag was niets anders.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/38/d6/fa/38d6fa9a9b4f7275dbb7195efc8a2783.jpg

de 12 strijders 2s9qbyr
Jake Baele
Meteen toen Jake de hand door zijn haar voelde dook hij weg. Waarom deed die jongen dat nou altijd? WAT was er zo leuk aan zijn haar dat hij er altijd doorheen wilde gaan? irritantheid level max. 'VANDAAG KOMT ER EEN NEWBIE!' riep de jongen, Liam genaamd, blij en hard. Jake moest wel een beetje lachen.. anders was iedereen zo dood hier dat het niet meer uit te houden was. Hij hoopte dat de newbie het goed met Liam zou kunnen vinden. Hij was namelijk tot nu toe de nieuwste en het meeste innocent. Een vriend zou hem goed doen. Jake zuchtte met die gedachte en keek Liam na toen hij Ayden een tackle hug gqaf. het hoofd van Ayden was priceless, making Jake smile more. 'Idiots.' zei hij zacht tegen zichzelf.
Hij keek op toen hij het gerommel hoorde dat achter de grote deur kwam. Percy zei iets over de newbie being early en hij spitste zijn oren. dit was niet de eerste keer dat hij meemaakte dat er een newbie bijkwam maar het bleef toch spannend.

de 12 strijders 2ro15kk
Toby Logue
Het was donker en voor de verandering eens super lawaaierig. Het was eigelijk het standaard iets voor iemand die in een avontuur werd gestopt. het was donker, hij wist niet waar de fak hij was, hij wist niet waar hij heen ging, hij wist eigelijk gewoon helemaal niets. Toby zuchtte. Het was een moment om in paniek te raken, da zeker. En natuurlijk had hij dat ook wel gedaan. maar na zoveel tijd in een donker gebied zitten, niets dat er gebeurt, alleen maar veel lawaai, wordt je rustiger en wordt je verveeld. logisch. Hij keek de duisternis in. teminste dat was wat hij dacht. het kon namelijk ook goed zijn dat hij zijn ogen dicht had zitten zo donker was het. Hij wilde wel weten of hij echt zijn ogen op had maar hij was er op dat moment te lui voor. Laat het maar over je heenkomen, dadelijk was weer de gelegenheid om te gaan panieken. En hij was daar goed in dus dat kwam goed uit.
Het lawaai om hem heen verdween ineens. alsof het voertuig waar hij in zat ineens stil stond en je de motor en de wind niet meer hoorde. zat hij wel in een voertuig? what te hell hij wist echt helemaal niets.
Ineens gingen twee deuren open aan zijn linkerkant en een fel licht scheen naar binnen. Meteen sloot Toby zijn ogen. "Dus ik had mijn ogen toch open" dacht hij maar hij werd bij zijn armen gegrepen en naar buiten gesleurt. Het felle licht was overal, en zodoende kon hij niet de gabbers zien die dit allemaal deden. Het was annoying. 'Wie zijn jullie?' riep hij. de paniek sloeg weer in. 'Wie zijn jullie en wat doen jullie?'geen antwoord, natuurlijk niet anders heb je geen verhaal.
Een grote deur ging open met een luide kraak en hij werd op de koude stenen vloer gegooit. zijn hoofd belande hard en de duer werd met een klap achter hem dichtgedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de 12 strijders Empty
BerichtOnderwerp: Re: de 12 strijders   de 12 strijders Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de 12 strijders
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: