cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 15:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik keek jocye en het balletje na :

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

OMG ZE REDDE EHT BALLETJE!!!! JAAH!
ik was zo blij dat ik begon te klappen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

'bedankt! ik zag daar even me opleiding weg rollen' zei ik zacht en bukte om het balletje op te pakken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 15:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Joyce Diamond
Ik keek hem aan met een wtf gezicht hij stond er letterlijk bij en keer er naar. Ik bukte en pakte het balletje op. Vervolgens hield ik hem voor zijn gezicht. 'Poets deze. Zet dan eerst het balletje op de plaat en daarna de ezel terug terwijl je het balletje tegen houd.' Zei ik en lied het glazen balletje in zijn handen vallen. Vervolgens begon ik met het verder poetsen van de bekers en prijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 15:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

'bedankt' zei ik zacht en bewoog of zei niet veel meer tot ze zelf aan het werk was. Daarna begon ik ook met poesten.. Waarom moest ik ookalweer ruzie zoeken met Eric.. en dan ook nog is mega veel straf krijgen. IK WAS NIET EEN DRONKEN!. hetpoetsen ging goed. en rond un uur later was ik klaar. Ik had gewoon niks laten vallen. Ik draaide me om en zag dat jocye nog neit klaar was.

zonder iets te zeggen begon ik aan ede andere kant va nde bekers en poetse richting haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 15:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik zag dat joyce zig naar de deur toe draaide. Snel trok ik me hooft terug en sloot de deur.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Joyce Diamond
Ik had niet veel door wat babyface deed, door mijn kater van een hoofdpijn. Totdat we tergelijkertijd de zelfde beker vast hadden ik keek van die beker verder naar links en zag dat hij de rest blijkbaar had gedaan. 'Oh.' Zei ik enkel en lied hem de laatste beker schoon maken. 'Umh, Thx.' Zei ik en glimlachte voor heel even. 'Nou zie je ooit nog. Byee~' zei ik en rende de kantoor uit. 'Angelina~ kom je!' Vroeg ik toen ik buiten het kantoor stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 15:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

ik maakte de laatste beker schoon en verlied de kamer ik deed de deur dicht. daarna ging ik naar me kamer om het volgende semester voor te berijden. Oh ik moest me week lange corvee niet vergeten. Dat was rond 7 uur als iedereen klaar was met eten. Zo gezegt zo gedaan het was 7 uur en ik liep naar de plek om schoon te maken. Ik wachte tot het wat rustiger was en begon aan de tering zooi op te ruimen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 15:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
We hadden de hele dag zangles en daarna iets met de kamera we noemde het altijd camflirten.

Na het avond eten liepen we weer samen naar buiten toe om te roken.

Ik was wat vergeten in de kantiene en liep terug om het op te halen. Ik liep langs de tafel waar we aan gezeten hadden. 'He waar is het nou.' Zei ik zachtjes en bukte om er onder te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 15:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik had de helft al schoongemaakt en alles in een plastic zak geflikkerd. Even ging ik zitten op een stoel en keek rond. God dit ging uren duren.... ik zag de bruin harige meid terug komen. voorzichtig keek ik naar haar, '' dont be creepy dont be creepy''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


ik lbeef anar haar staren tot ze omkeek snel keek ik recht voor uit en deed net of ik richting die kant aan het staren was
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 16:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Op de achtergrond zag ik iets bewegen. Ik draaide me hoofd en keek. Daar zat alweer babyface. "Jesus sinds dat gesprek over dat er en knappere jongen voor mij zou vallen. Laat hij me niet meer met rust..." Ik probeerde verder te zoeken onder en op andere tafels. Na gezocjt te hebben zuchte ik en draaide me naar babyface om. Ik liep naar hem toe met me gezicht in zijn rug. 'Hey...' Zei ik kalmpjes. 'Heb jij een wit kleurig boek gezien.' Vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 16:26

Leo:

Ineens hoorde ik haar stem vanactere en heel dicht bij. Had ik.iets fout gedaan.. Ik draaide om em leek haar aan. Toen ze vroeg ik ik een wit boekje gezien had haalde ik me.schouders op. En schudde van niet. Ik hees de vuilenszak op. 'Misschien heb ik het opgeruimt. ' Zei ik zacht en lied de vuilenszak zakken.

Ik was lange tijd stil en keek toe. Na rven schraapte ik me keel. ' Hoe gaat het met je... chest' Zei ik snel niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 17:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Opgeruimd?!' Herhaald ik hem ongeloof waardig. Ik griste de zak uit zijn handen en gooide hem ondersteboven. Met moeite en afschuw zocht ik tussen de afval dat boekje kon ik niet kwijt raken alle belangrijke aantekeningen zaten er in! 'Ugh waar kan het zijn!' Met me voet schoof ik wat afval opzij die ik liever niet met me handen wilde aan raken. Toen ik het na een paar Mins niet kon vinden lied ik mezelf op de grond neer zakken en zuchtte balend. "Alles voor niets opgeschreven." 'Hoe gaat het met je.... Chest?' Hoorde ik zachtjes. Ik keek hem aan. 'Nog steeds pijnlijk.' Antwoorde ik en schopte wat afval aan de kant. Omdat ik het boekje niet kon vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 18:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman /

Ze gooide alles overhoop en trapte alles weg. Jah nu kon ik weer overnieuw beginnen toen ze vertlede dat ze nog steeds pijn had beet ik op me lip. En zweeg.

Toen ik zag hoe wanhopig ze was keek ik haar aan. ' Waren het je aantekeningen van he teerste jaar?' Vroeg zacht en ook best wel met een kut gevoel.. ' Je mag de mijne wel hebben van het eerste jaar' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 19:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Het bleef even pijnlijk stil. Vooral nu er niemand in het atrium was.

Waren het je aantekeningen van het eerste jaar?' Vroeg babyface. Ik knikte. 'En meer dan dat. Ook informatie over meden leerlingen waar ze goed in zijn en waar minder in. Enzo...' Antwoorde ik. 'Je mag de mijne wel hebben van het eerste jaar' hoorde ik een heel zacht stemmetje. 'Huh, echt?' Vroeg ik lichtjes terughoudend ik keek half achterom met me kin onschuldig naar beneden gericht. 'Maar heb jij hem dan niet nodig?' Vroeg ik gouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptywo jun 10 2015, 21:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman /

Toen ze vroeg of ik hem niet nodig had haalde ik me schouders op. Daarna stond ik op. Ik voelde in me zakken naar een papiertje en haalde een pen uit de binnenzak van me vest. Ik schreef me kamer adres op. Deze gaf ik aan haar. ' rond half 9' was het enige wat ik zei. WAnt ik moest nog heel de katine opruimen.. En ook de rotzooi die zij gemaakt had.

half9

Ik sjockte vermoeid door de gangen naar me kamer.. zou ze komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptydo jun 11 2015, 14:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik kreeg een papiertje in me handen gezet. Ik bekeek het briefje waar een nummer op geschreven stond. Heel langsaam keek ik op van het briefje naar de rug van de weglopende babyface.

Ik was nog even stiekem buiten gaan roken samen met joyce. Ze voelde zig al iets beter dan vanochtend en gisteren. Zelf kon ze haast niets meer herinneren van wat er die avond gebeurt was. Eigenlijk vond ik dat niet zo erg. Maar of Eric ook alles was vergeten kon ik niet met zekerheid zeggen. Ergens hoopte ik het stiekem wel voor hen. Ik wilde zo graag dat joyce en Eric met elkaar konden hebben. 'Angelina wat zit je te dromen.' Vroeg ze zachtjes. 'Oh niets hoor.' Antwoordde ik. 'Nee nee~ had je het nog gevonden in het atrium?' Vroeg ze. Ik schudde mijn hooft. 'Nee. Babyface had het waarschijnlijk weg gegooid.' Natuurlijk vertelde ik niet dat ik zelfs een vuilnis zak overhoop had gegooid. Dat boekje was alles voor me. 'Dat jong doet ook haast alles verkeert. Zelfs de ezel truc kende hij niet.' Zei ze half verbaast. 'Hahahah maar dankzij mij kende je hem wel!' Grapste ik en gaf haar een duwtje. 'Dat ezeltje was mijn idee.' Grijns ik na een tijdje. 'Zodat ze nog meer straf krijgen dan dat ze hadden.' Vertelde ik en schoot met joyce in de lag. 'Gemeneerd!' Gniffelde joyce. Ze keek op haar mobieltje. 'Kom kom Angelina dan gaan we naar binnen en series kijken.' Stelde ze voor. 'Ja goed idee ik heb die vorige ook nog niet gezien.' Antwoordde ik en stond samen met haar op terwijl we de sigaret uit draaide.

We lagen lekker met elkaar op de bank joyce lag over me schoot heen. Zo keken we samen naar de drama serie. 'Zullen we de andere ook gelijk maar doen?' Vroeg joyce. 'Ummh hoe last is het dan?' Vroeg ik me af, joyce keek op haar mobiel. 'Tien over negen pas.' Zei ze. 'Wat!? Oh shit! Ik zou wat gaan ophalen.' Meteen stond ik op en trok een jogging broek aan en een rondom hempje. Meteen stapte ik de deur uit. Het kon me niet schelen of het over tijd was ik moest alles doornemen voor morgen. Snieky sloop ik over de gang heen naar de jongens dorm. Ik keek vanaf het blaadje naar de deurtjes. 'Mmh dan moet het hier zijn.' (Misschien staat hij buiten de deur en anders klopt ze aan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Emptydo jun 11 2015, 14:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Nope ze wass er niet. noujah. dan maar niet. k deed je ding tot er rond kwart over 9 aangeklopt werd. Ik deed de deur bijna halfslaap dronke open en keek recht ein de ogen van de meid. En.. je raad het nooit. Want er kan nooit iets vlot gaan als zij in de buurt was..
want Me mentor had dus gehoord van de straf en had besloten om even met me te praten over me onverwachte gedrag.

Dat deed hij dus precies toen die meid aan de deur stond. Toen ik hem de hoek om zag komen trok ik haar de kamer in en duwde haar tegen de muur. Met me hand op haar mond bleef ik in de deur opening staan. vanuit de hal kon je de kamer in kijke maar net neit achter de deur. Dit was de enige plek ze veilig was.. tenzij dat mijn mentor binnen stapte.

'Leo!' zei hij riep hij ik draaide me om. 'Wat hoorde ik nou' zei hij terwijl hij bij de deur opening bleef staan. Ik de deur half dicht gedaan. 'sind wanneer overtreed jij regels?' ik haalde me schouders op. 'jongen ben dat niet van je gewent je bent altijd de meest brave leerling' zei hij terleur gesteld. Ik glimlachte nerveus. Ik hoopte zo dat de meid niks ozu doen. Ik had nog steeds me hand op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: