cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 10:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik schrok me het lazeris en ik voelde me nat. Eric stapte iets naar achteren en greep iemand bij zijn shirt en duwde de jongen tegen de muur aan 'kijk uit jij lompert! Oh jij bent het he. Die gup met die jongen en dan vreselijke gitaartje hahaha jullie kunnen echt niet zingen.' Hoorde ik Eric zeggen. De alcehol prikte op me borstkast. Ik was veel meer nat dan dat Eric was ik rook naar bier en andere drankjes Mijn ogen vielen op de anderen jongen toen ik tussen Eric en de muur uit wilde knijpen.

"Babyface?! Nee dit kan niet waar zijn?" Dacht ik en zag hoe Eric babyface wilde meppen. Ik pakte het dienblad dat op de grond lag en gaf hem een vlinke mep tegen zijn hoofd aan. 'Had je maar bij joyce moeten blijven!' Zei ik bitchy toen Eric waarschijnlijk op de grond viel. Maar tot me verbazing kwam hij vrij snel weer bij. "Babyface!" Dacht ik geschrokken. 'Kom!' Riep ik. 'We moeten joyce zoeken!' Vervolgde ik en rende zo snel als ik kon ergens heen. Ik wist waar Eric sliep. Dat had joyce me wel twintig keer uit gelegt. 'Shit waar was het nou?!' Ik draaide me om naar babyface. 'Waar is Eric zijn kamer!' Vroeg ik gehaast aan hem. Ik was echt bang en trilde van de pijn en van de koude alcol drankjes die baby face over me heen had gegooit.

We kwamen aan bij Eric zijn kamer ik smeet de deur open en rende naar het bed toe. De kamer stonk naar kots en braaksel. 'Iiiieew gadverdamme.' Riep ik en kneep me neus dicht. 'Joyce joyce!?' Riep ik en schudde haar. Ik draaide haar op haar zij en meteen kwam er een hoop braaksel naar buiten schieten. Ik vloog aan de kant en keek toe hoe joyce overgeefde. 'Oh ik voel me niet goed.' Zei ik tegen babyface en voelde me wit weg trekken. Ik wenkte naar hem. 'Kom help haar.' Zei ik en pakte een arm van joyce vast om haar overeind te tillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 11:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

oh fuck oh fuck oh fuck. ging er door me hoofd heen toen ik tussen eric en  de muur belanden. oh fuckerde de fuck! fuck fuck... fuck FUUU fack fak... Ik kneep me ogen dicht om de verwachte klap. Maar die kwam niet. Ik voelde hoe Eric wankelde en me los lied. Meteen ging ik bij de muur vandaan Ik liep achter de meid aan. ze was doorweekt. ja hoor... eerst verbrand je haar daarn verzuip je haar. Maar ze was niet boos dat ik hun twee verstoord had.

ze stopte ineens en hierdoor klapte ik tegen haar aan. Ze was echt doorweek! ik voelde het gewoon.. Ze wilde persee weten waar eric zin kamer was. Ik haalde onwetend me schouders op.  En keek haar vragend aan. Oten ik zacht dat ze rilde. Deed ik me vest uit en sleog deze om haar schouders heen. Door deze actie zag ik de deur naar de kamer van eric... hoe ik dat herkende.. Ja wat dacht je van een naambordje.

Ik wees naar  de deur toe.

we kwamen binnen en het stonk er echt als een gek. ik zuchte en keek toe hoe blijkbaar het mesije genaamt jocye waisted was. Ik draaide met me ogen. hoe kunnen mensen zo dom zijn. misschien had ik niet veel vrienden maar ik lag ook niet in me eigen kots te draaien.

Ze vroeg of ik wilde helpen met tillen. noujah vroeg... ze verplichte me bjina. Ik hielp het meisjes genaamt joyce overeind. echt god wat zag ze er uit. Samen sjauwde we haar  naar buiten toe. Bij het fontijntje lieten we haar in het gras zakken omdat er weer een vlaag met kots naar boven kwam. Ik keek vies en ging op de rand van de fontijn zitten. Ik keek naar de meid met het bruine haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 11:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik voelde een vest over me heen gaan ik glimlachte met me ogen door de pijn heen naar babyface en knikte bedankend.

We tilde joyce samen naar buiten toe en legde haar in het gras toen ze alweer over gaf. Babyface zat bij het fontijntje. 'Joyce het spijd me zo ik had je niet alleen moeten laten met die Eric.' Zei ik schuldig maar joyce reageerde niet echt zo verzopen was ze. Ik lied mezelf vallen in het gras. Alles van wat er gebeurde deze avond kwam nu pas bij me binnen. Me vriendinnen die joints rookte en Ik was gewoon half aan gerand door die Eric, hij had joyce alleen gelaten op haar rug terwijl ze ladderzat was. Ze kon wel gestikt zijn. En dan ook nog eens doorweekt raken met alcehol. Ik beed op me lip en snikte zachtjes. 'Ik stink naar alcehol.' Zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 11:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik staarde voor me uit en zei niet veel. toen ze begon over alchohol wilde ik vertelde waren ik dat gedaan had.. maar ik hield me in. ''dont be creepy dont be creepy'' galmde er door me hoofd heen. Ja want.. ik kon der moeilijk vertellen dat ik eigenlijk stervens jaloers was dat ze zoende met eric dat dat de reden was dat ik dat gedaan had.. Nee dat ging ik niet doen.. Lekker een meid stalke via je kamer raam die feest... Ik keek naar de klok en zag dat we al lang op de kamers hadden moeten zijn. Als een leraar nu aan zou komen lopen zouden we geschorst.... oh daar had ik niet aan moeten denken.. Want wie kwam daar aangelopen.. Onze zang docent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 12:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik droogde me tranen moedig en kroop naar joyce toe en hielp haar meer overeind om haar gezicht schoon te maken bij de fontijn. Ik legde haar over de rand heen en spatte water in haar gezicht. 'Bedankt voor toenet.' Zei ik toen ik heel even naar babyface keek. Ik zette joyce weer neer op de grond recht op tegen het muurtje van de fontijn aan. Ik stond op en wilde ook gaan zitten maar daar was het al telaat voor. 'Meneer stardust!' Zei ik geschrokken toen ik een van de leraren zag. Ik probeerde het kwetsbare meisje te spelen wat nu wel aardig lukte met het gevoel wat Eric me gegeven had. 'Meneer meneer ik ben zo bang.' Piepte ik en beet op me lip terwijl me kin trilde. 'Er-er was een gespierde jongen en hij deed dingen met mij die ik niet wilde.' Jammerde ik en lied mezelf op me knieën op de grond neer zakken. 'Deze jongen heeft me geholpen. Als, als hij er niet was. Wat moest papy dan denken.' Snifte ik. En keek verlegen naar de leraar terwijl ik naar babyface wees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 12:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik luisterde maar half naar wat de meid zei. en keek bang naar de docent. Hij keek echt boos.. Na even keek hij mij recht aan en vroeg of het waar was. Ik haalde me schouders op en zei niks.

Docent stardust:

Weer van die jongens die denken tot laat te kunnen feesten ik zal ze is hebben. het was ene drietal maar tussen hun in jocye dat verbaasde me niks. Maar toen ik zag wie de andere twee waren kon ik me verbazing niet onder de knie krijgen... Angelina en... leo?. die twee samen en dat tegen de regels in! nee ik on me ogen niet geloven. dat kon haast niet waarom zouden ze dat doen.

Toen angelina vertelde wat er gebeurd wat knikte ik begrijpelijk, maar ook weer niet.. Leo zou het nooit voor iemand op nemen hij was hier nu al twee jaar en zou geen regel over treden nog iemand echt helpen...

'Is dat waar' vroeg ik streng maar de jongen haalde zijn schouders op. 'Angeline omdat jij het bent krijg je een waarschuwing. Je weet dat als je nu binnen 1 week weer een fout begaat je de gevolgen onder ogen moet zien. en jij Leo.. jij meld je morge ochtend bij de hoofd.' zei ik streng. Net als jocye..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 13:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik kon me oren niet geloven moesten babyface en joyce alle twee naar me vader toe komen. Shit... Dit werd een hel. Me vader hatte asians laat staan dat hij babyface wel zou geloven. Ik zuchte zo zacht dat het niet hoorbaar was. Ik boog kort voor over naar de leraar. 'Dank u.' Zei ik netjes. Zonder naar baby face om te kijken pakte ik joyce beed en steurde haar mee naar de meisjes dorm. Daar legde ik haar neer op bed, kleed haar uit en waste haar gezicht, vervolgens klede ik haar aan in haar pyama. 'Sorry sorry.' Zei ik zachtjes wel duizendmaal. 'Waarvoor.' Kraamde joyce zachtjes uit. Ze kwam lichtend overeind en veegde met haar duim over me wang heen. 'W-wat is er gebeurt met jouw en Eric?' Vroeg ik meteen. 'Oh me hoofd.' Kreunde ze. 'Ik weet het niet zo goed meer. We waren aan het knuffelen enzo. Daarna werd ik misselijk. Ik weet het niet meer.' mompelde ze dronken. 'Hoeveel heb je gedronken?' Vroeg ik. 'Eentje... Nee twee. Umh de meiden gaven me nog iets en Umh...' Zei joyce, ik zuchte. 'Wouw, dit was je eerste en laatste keer oké! Date maar lekker met Eric als hij nuchter is!' Zei ik streng. 'Ik weet het weer!' Zei joyce plots. Nu schrok ik echt. Meteen zat ik recht op in bed net een haasje met lange recht op staande oren. 'Eric wilde me vriendje zijn en hij zei dat hij fukking opgewonden van me werd.' Zei ze half dromerig en slaap dronken. 'Nou je was niet de enigste waar hij....' Mompelde ok binnensmonds maar hield op met praten. 'Wat?' Antwoorde joyce. 'Oh niets. Natuurlijk word elke jongen fukking opgewonden van je. Maar je kunt pas echt lekkere sex hebben als je jezelf niet ladderzat drinkt.' Zei ik serieus en klede mezelf om voor het raam. Snel sloot ik me gordijnen toen ik besefte dat deze nog open stonden. "Als ze niet dronken was had Eric haar kunnen neuken iiiiiek! Wat als hij haar dadelijk wilde verkrachten?" Ik schudde me hoofd heen en weer. "nee nee nee niet aan denk Angelina!" Zei ik tegen mezelf en sloeg met bijden flakke handjes snel op me wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 13:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

De meiden gingen er vandoor zonder mij. Ik kon mezelf wel wurgen... Ik keek de meiden an en ook de docent toen ze beide uit zicht waren liep ik terug naar me raam en kroop naar binnen. Ik pakte me dagboekweer op.

told you I screwed up.. Morgen naar de directuer ben er geweest.. Dat was de enige keer dat ik iets deed.


goodnight


Ik sloeg hem dicht en legde het voorzichtig in me nachtkastjes. Het uitzicht vanuit mijn kamer was zo weid dat ik vele kamer in kon kijken. Zo ook bij de meiden.. En ik wist precies welk raam ik het leu.... shit ze stript! die meid stript!.   ik draaide me snel om en liep weg bij het raam.   Na een razend snelle douche ging ik n bed en sliep vrij snel.

De volgende ochtend nam ik me ontbijt mee naar me kamer en luisterde naar Liams verhalen over het feest en hoe geweldig het was. Ik gimlachte denkend aan het feit dat ik over 20 min bij de directeur moest staan. WAT 20 MIN!!!!. Ik pakte me spullen en rende naar zijn kamertje toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 13:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik smeerde me verbranding in en leek er naar in de spiegel. Ik volgde de buitenste lijntjes. 'Het is net een hartje' lachte joyce. Ze pakte haar tandenborstel en poetste haar tanden. 'Stiekem stiekem wilde hij je hart stelen.' Gniffelde ze. 'Echt niet! Het is een asian en die zijn lelijk met hun platte neuzen alsof ze tegen een glaswand aan zijn geperst.' Zei ik zelf verdedigend. 'en ze zijn klein!' Vervolgde ik. 'Eric is best lang.' Zei ze. 'Niet waar Eric is ook klein!' Zei ik bitchy. 'Joyce stopte even met poetsen. 'Eric is gewoon de perfecte jongen.' Glimlachte ze. 'Alleen In je dromen is hij perfect liefje. En je bent nu harstike wakker.' Antwoorde ik terug en glimlachte gespeelt, liefjes naar haar. Joyce deed lekker mee.

Joyce had flinke hoofdpijn en moest ook nog eens naar de directeur aka me pa... Ik slofte met haar mee. Voor de deur aten we ons broodje op. Ik had joyc niets verteld over dat Eric aan mij gezeten had. Te soorten waren ze bijden harstike dronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 13:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Toen ik aan kwam lopen. stonde die jocye ofzo er al met de meid die ik gistere eerst wilde verbranden en daarna verzuipen. Ik wachte naast hun bij de deur. We mochten naar binnen toe. wauw! dit was de eerste keer dat ik hier was en stond bijna terplex van alles wat er in stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 13:56

Baas
Ik hoorde de klink van de deur open gaan. Mijn stoel stond met de rug naar de ingang toe gedraaide. Het was vroeg in de ochtend en ik genoot net van de ochtend zon totdat er twee vervelende studentjes binnen kwamen. Toen ze halverwegen in het kantoor stonden. (Wat hij ziet door een glazen spiegel bol die op een voetstuk staat voor het raam) draaide ik me stoel langsaam om. 'Straatman en Diamond...' Zei ik en keek van een lieve warme blik van joyce naar een geërgerde blik toen ik Leo bekeek. 'En wat hebben jullie nu weer gedaan.' Mopperde ik. 'Te laat op gebleven? Gedronken, Gelogen tegen de leraren?' Somde ik op. (Houd een preek over hoe trots de school moet zijn blah blah.) En sloeg op tafel. 'Asian!' Zei ik En wees met me wijs vinger naar straatman.

'Stof deze kant van de want af zonder iets te breken.' Vervolgde ik streng. En wees met hand naar de glazen beestjes die in de fritriene stonden. 'Oh en Diamond, meisje jij mag de prijzen bekers van onze academy doen.' Zei hij wat zoeter. 'Terwijl ik een wandelingetje maak door onze tuin heen.' Zei hij terwijl hij opstond uit zijn draaistoel en op zijn gemakje naar buiten liep. 'Straatman. Jij veegt de kantiene vanavond ik wil niets meer op de grond of aan de tafeltjes zien.' Zie ik nog even flug toen ik langs hem liep. 'Voor een hele week.' Vervolgde ik en grijnste plezierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 14:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Heel het gesprek door lied ik me hoofd hangen. Waarom deed hij zo afkeurend naar mij toe. like.. en.. EEEN HELE WEEK!! me ogen werden groter. toen hij de kamer uit was lied ik me hoofd naar achtere vallen en bekeek nu pas de want.. 'shiiiii....' ik keek naar me handen en toen naar de kast met beeldjes. never dat ik dat heel ging laten.. hoe graag ik het ook wilde. ik pakte een stofdoel en stond voorde kast.. voorzichtig pakte ik het eerste beeldje beet me handen trilde helemaal. als ik die ging laten vallen moest ik hier weg.. en dat ging ik echt nooit van me leven laten gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 14:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik begroete me vader en gaf hem een knuffel toen hij me passeerde. Okee ik had hem geen knuffel moeten geven nu doet het alweer pijn. Toen hij uit het zicht was keek ik de hoek van de deur op in het kantoor.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Joyce Diamond
'Oh als ik jouw was zou ik maar de ezel met rust laten, iedereen trapt daar in de eerste keer.' Zei ik en wees naar een glazen beeldje in de form van een ezel dat een grijns van oor tot oor had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 14:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik zuchte en zette de ezel terug daarna leunde ik tegen de muur en keek jocye aan. 'agh ga het waarschijnlijk toch laten vallen. of helemaal aan het eind.. dan laat ik iets tegen de kast vallen' zuchte ik zacht. Dit was me eerste volledige zin naar de een van die meiden toe. Ik vouwde me stofdoek op en keek naar de kast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Emptywo jun 10 2015, 14:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Joyce Diamond
Ik keek eventjes om en zag het al in slowmotion gebeuren. Op het moment dat Straatman de ezel terug zette klikte het glazen balletje dat onder de opgetrokken hoef van de ezel zat los 'HOU DIE FUKKING EZEL VAST!' Gilde ik toen ik zag dat hij die ezel al vast had maar het was te laat. Het balletje Rolde onder de ezel zijn hoef vandaan en stuiterde de frietriene over naar beneden toe. 'Shit!!' Gilde ik en keek snel naar de grond waar dat balletje in kon verdwijnen. Dat moest aan mijn kant zijn. Net onder de plind bij de prijzen kast zat een klein rond gaatje. "Dat gaat mij mooi niet gebeuren!" Dacht ik en zette me voet op het pat neer waar het glazen balletje overheen zou rollen. Ik was net optijd en het balletje Rolde tegen me voet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: