forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 24 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 10:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Haha... Heb ik waarschijnlijk mijn geluk weer terug want was hem lange tijd kwijd toen ik hem nodig had.' Antwoorde ik en sloeg wat harder tegen de kussen aan. Rex keek zitten toe en kwispelde wat met zijn staartje. Ik probeerde me geconsentreert te houden en aan niet veel dingen te denken. Opa wilde altijd dat we eerst gingen mediteren. Hij had me geleerd om geen emoties of gezichten te trekken tijdens het vechten. Dat was meer een asian ding volgens mij want die Nederlanders deden het wel en dat zag er soms raar uit.

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 10:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Drake:

na even aagekeken te hebben viel het me op dat yu weer in gedachte verzonken was. I kzg ho de stoot kussen steeds meer terug veerde. Na even kwam hij weer zo hard terug. Met plezier keek ik toe. Ik lachte als hij weer zou raken

'Focus bro focus!' lachte ik. ik had eigenlijk ook wel zin om weer wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 11:56

De stootkussen viel mij weer aan.
Me ogen vielen op drake die voor het eerst in zijn leven stond te laggen. 'Doe ik weer eens iets fout?' Vroeg ik en stopte eventjes. Drake zij dat ik moest fokusen ik draaide me een kwartslag en haalde een inhaak trap naar drake uit. 'Niet uit laggen.' Zei ik speels. 'Weet je dat jouw lach best schattig is.' Zei ik en grijnste.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 12:05

Drake

Drake:

Yu probeerde me te trappen.maar hij miste op een haar na. het was dat er een bij voorbij me vloog dat ik eits naar achtere gegaan was. Anders was hij raak geweest. toen hij over me lache begon keek ik hem doods aan [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Daarna schudde ik me hoofd. 'echt als je uti het gymps bent battle ik je een keertje!' zei ik en begon em spieren op te strekken
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 12:15

'Haha jij? Battelen met die spiertjes van jouw?' Zei ik toen hij met zijn spieren bezig was. 'Dawh waar is die mooie lag gebleven.' Zei ik en trok met de puntjes van me vingers zijn mondhoeken omhoog. 'Kom op sensai. De volgende truc.' Vroeg ik en sprong lichtjes herhaaldelijk omhoog. Rex begon te blaffen toen ik dat deed.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 13:33

Drake

Drake:

Hij probeerde me te laten glimlachen. 'hey miojn lach is zeldzaam okay!' zei ik deze keer niet boos maar eerder speels.
ik keek van Rex naar Yu en weer terug. 'Wat als we meer gaan focusse met de samenwerking tussen jouw en Rex?'zei ik en dacht na. als hij goed met rex overweg wil gaan moet hij wel de technieken onder de knie krijgen anders raakt hij rex. Ik floot naar mijn honden. ze kwamen achter mij staan. 'dit bedoel ik' ik maakte een bepaalt hoge toon in me fluit en de honden gingen klaar staan. we voerde een paar aanvals technieken uit. ik en de mijn twee honden. (Wat hij ook gedaan heeft bij mellanie bij het speeltuintje.. enkiba en akamaru style maar dan beter en verder uitgewerkt). Na even draaide ik em terug om naar Yu. 'Daat bedoelde ik en wees naar rex
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 13:34

Dat zag er best gaaf uit wat drake deed. (Fang over fang!! XD) toen hij naar rex wees keken we bijden met een gekantelde hoofd naar drake. '~kue?~' zieden we haast bijna. Ik maakte het riempje van rex los zodat hij vrij kon rond lopen. Rex kwispelde en rende Naar me toe. Hij bukte door zijn pootjes heen en maakte geluidjes. Ik bukte ook op zijn honden manier en deed ook van die geluidjes talker had me die honden dingen geleerd die gebruikte we ook voor de blackwolf aangezien niemand anders het verstond. Ik vond het wel gaaf aangezien echte honden het ook begrepen. Soms dacht ik dat talker een of andere manier was op gevoel door wolven of iets. Maar dat zou vast alleen kunnen in sprookjes.
Rex deed net zo hard mee toen ik ook tegen hem praatte. Met me handen stoeide ik een beetje. Rex tilde ook onder beurt zijn voor pootjes op en tikte tegen mijn hand aan. 'Lijkt me gaaf.' Zei ik tegen drake. Ik stond weer op en rex hing aan mijn broekspijp dat ik door moest gaan. 'Nee rex niet in mijn broek!' Zei ik en maakte een bepaalde beweging met me lippen en tanden. Rex lied langsaam los.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 13:37

Drake

Drake:

Ik keek yu aan. 'Dan moet je te technieken leren.' zei ik en grijnste naar hem. Ik geef je straks boeken mee en wens je veel plezier met eht lezen van de technieken die er zijn' ik grijnste gemeen. 'We beginnen niet eerder met het trainen van Rex tot hij de technieken bezit. Anders verwond je Rex.' Ik lied mijn hondjes weer rond rennen en keek er naar. 'Wil je wat high kicks leren?'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 14:02

'Wah? Lezen?!' Antwoorde ik verbaast. 'Ze zijn toch wel Nederlands he dat boek?' Vroeg ik. Ik streelde door me haren heen en keek naar rex. Drake vroeg of ik wat jumps kicks wilde leren. Na, doe nu maar nog even niet. Kan moeilijk springen met die been. Rex was nogsteets los en de grote honden rende weg. Rex wilde er vrolijk achteraan rennen. De grote honden rende half door de opkomende water heen dat over het strand heen Rolde. Rex blafte en deed zijn best om de grote honden achterna te komen maar hij zag niet dat er een grote golf aan kwam. Ik rende naar het water toe. 'Rexy!!!!!' Schreeuwde ik. Rex bleef staan en keek naar mij. 'Kom hier!' Zei ik schreeuwde ik en rende naar de hond toe die elk moment overspoelt kon worden.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 14:08

Drake

Drake:

Ik zag dat yu achter rex aan wilde rennen. Ik pakte zijn schouders beet zodat hij niet het water in zou rennen en trok hem terug, Ik lied hem kijken hoe het beestje eerst overspoelt werd en daarna gewoon verder zwom. Pas toen het beest je weer op het droge nstond lied ik yu los. Ik keek hem aan'wat bezielde jouw ineens?'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 14:14

Ik probeerde me los te rukken uit drake zijn kreep maar dat lukte niet Toen ik toe keek hoe hij overspoeld werd begonnen mijn ogen eventjes te tranen. Ik sloeg drake bijna automatisch op zijn wang en knielde in het zand neer. 'Sorry... Mijn hond is vroeger verdronken dat kwam gewoon even boven.' Vertrelde ik en brobeerde mezelf weer te vermannen. Rex schudde zig uit en blafte eventjes.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 14:17

Drake

Drake:

Yu sloeg me best hard op de wang. Zachtjes kreuinde ik. Yu zakte door zjin knieen heen. Ik legde me arm rond hem heen. 'kijk' Ik tikte tegen zijn kin en wees naar rex 'Laat in het verleden wat daar was. Kijk naar rex hij heeft een sterke leider nodig iemand die hem kan geven wat hij nodig heeft. niet eentje die alle leuke dingen van hem weg pakt. Rex is sterk hij was de sterkste van de nest en red zich wel.' zei ik en wees er naar. Door de slag tegen me wang proefde ik nog al was bloed in me mond. shit man
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 14:34

'Je hebt gelijk.' Ik lied me hoofd ietsjes hangen en merkte nu pas dat hij een arm om heen geslagen had. 'Denk gewoon teveel in het verleden.' Zei ik zachtjes. Ik zuchte zachtjes en stond op. 'Thx.' Zei ik en gaf hem een bro hug.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 14:42

Drake

Drake:

we stonden op maar voor Yu me een hng kon geven stond ik al vergenoeg en deed een highkick vlak langs zijn neus

'Privit space!' zei ik en terwijl ik me kleding recht deed.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 14:49

Toen hij een high draai kick maakte maakte ik een low spin vlak boven de grond zodat ik drake zijn been onder hem vandaan veegde. Dat was altijd het trucje van me oom zodra je geen poot meer heb om op te staan valt hij vanzelf naar beneden.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   

Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 6 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 24 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: