forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:34

Drake:

ik nergeeese haar opmerkingen.volledig en bleef der doods aanstaren. Ik kon der wel wurgen. eerst doie keer dat get over ne.kleding.heen gooideg.toen ik.met tayonie was en nu weer. Ze moest evht snel.opflikkeren.anders zou ik.niet meer zo rustig blijven. In me gedacht ehad ik al.10.keer tot 100 getelt om. kalm.te.blijven. toen ze niet weg wilde pakte ik me portomonee en.gooie 20.euro naar der hoofd toe net of ze een.hoertje was die niet weg ging als je geen geld gaf.'ga' Gromde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Plume
'ik pakte het geld op en stopte het in de bosrtzak van de jack van de jongen die op zijn schoot lag of iets. om het terug te geven. 'he he, geef je eindelijk toe brombeer.' zei ik opgelucht en keek ietsjes liever. mijn doel was ongeveer berijkt ookal was het niet 100% dit was iets. 'ookal zij ik niet dat ik geld wilde maar een milkshake.' ik draaide eventjes met me ogen en gniffelde vervolgens kort. ik aaide over de moter heen. 'het is wel een stoere.' fluisterde ik.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:45

Drake:

Wat een gladjanes was het. Ik reed een stuke wachter uit waardoor ik mr lang haar kon draaien. Het maakte me niet meet iit op diannr al.acterop zat of niet. Toen ik lang de meid reed gooide ik me jacket met geld naar haar hoofd en reed weg.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik deed net me been over de zitting heen en werd haast weg getrokken ik hield drake stevig vast. 'iiiiieeek.' gilde ik zachtjes. 'drake? gaat het wel?' vroeg ik bezorgt. en klamde me steets meer aan hem vast toen hij harder reed. 'sonde van je stoere jack.' zei k sneu.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Plume
'EIKEL!!!' gilde ik en hiled de jack vast.

ik liep naar huis toe en smeet de jack neer op de grond in de hoek van de woonkamer ik plofte neer op de bank en trok een blikje cola open. 'arm jong.' zei ik zachtjes geergert. de vriend waar ik bij in woonde kwam naar de huiskamer. 'hey? was dat?' zei hij en wees naar de jack. 'oh van een zielig jongetje. die niet eens mee naar de stad wilde voor ene nieuwe jack en geen milkshake voor me wilde halen.' gromde ik. 'agh nee heb je weer lopen vechten?' vroeg hij en bukte om de jack op te pakken. hij bekeek hem aandachtig. 'zo die kan wel een opknapbeurt gebruiken.' zei hij en liep naar de keuken. hij legde de jack neer op het aanrecht en zocht in bepaalde kastjes. 'weet je waar hij woond?' vroeg hij. 'nee maar weet wel waar zijn beste vriend woond. die flirt regelmatich met me in het cafe.' vertelde ik en en probeerde het blikje in elkaar te drukken zonder succes. ik keke achterom en ag dat hij met speciaal spul bezig was om de jack een beurtje te geven.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 23:03

Drake:

'jah het gaat' Zei ik zachtjes in de microfoontje zodat de gene.achterop.het ook hoorde zonder dat we hoefde te gillen. Ik had zun gevoel dat ik haar bij.schook.af moest zetten dis zonder nadenken reed ik richting school.' Is dit goed?' Vroeg ik
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 23:11

'als je zo door gaat telkens kom je nooit aan een vriend.' zei hij. 'ik heb toch jouw?' antwoorde ik dapper. hij zuchte zachtjes. 'plume ik bedoelde ene vriendje. ik kan je vriendje niet zijn want ik heb al een vriendin.' vervolgde hij al poetsend. 'ja weet ik dat meisje met die bruine lange haren.' mompelde ik. 'waarom bel je niet die oude vriend? je hebt nogsteets foto's van hem onder je bed.' zei hij en glimlachte speels. 'echt niet!!' antwoorde ik vel terug. 'waarom niet?' vroeg hij. 'o-omdat hij me vast nooitmeer wilt zien!' gaf ik als reden. 'hoe weet je dat dan zeker plume?' vroeg hij vervolgens. 'omdat hij me nooit meer geprobeert heeft te bellen of uberhoud kontact heeft gezocht. en nawat ik hem heb aan gedaan wild hij me vast nooit meer zien.' zei ik wat zachter en trok me knieen omhoog. 'voorlopig geen vriend voor mij!!'

'kijk eens nog eventjes drogen en hij is weer zo goed als nieuw!!' zei hij en hield de glimmende jack omhoog net alsof hij net uit de winkel kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'weet je het zeker? ik zou kapot zijn als het mij overkwam...' zei ik zachtjes. 'ja is goed.' zei ik en knuffelde drake troostend via zijn rug.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 08:10

Drake:
'Uhuh het gaat' Zei ik nogmaals.
Ze knuffelde ne van achteren. En hoe boos ik nu ook was.Dit voelde best wel fijn. Ik legde even mijn hand op de hare.. Op de moment dacht ik even twee secondens dat ik Delles hand beet had. Meteen lied ik los.

Ik zette de meid af bij school. Ik zwaaide en reed weg. Het was koud zonder lere jacket. IK moest door de stad heen om naar huis te kunnen. Want de velden leken me nu een beetje te koud. In de stad reed ik.lang YD. Ik dacht na. Hij was toch bij Mellanie?... Toen ik zag dat hij bij die.jongend was die hem de vorige dag probeerde mee te krijgen schudde ik boos me hoofd.(Aangezien het nog geen 12 uur is en YD dan dus nog in de stad is xD).

Ik reed iets.. iets te snel naar huis.. 200km/u.. Echt als de politie hier een.keer staat te controleren ben ik me rijbewijs en motor kwijt.. Toen sacht ik aan die flitspaal langs de weg toen ik Tayoni naar het ziekenhuis gebracht had. Ik had nog 2 Weken.als dan niks binnen kwam had ik zo veel geluk gehad.

Thuis aangekomen zette ik me motor neer en deed de deuren open.zodat de handne mee naar het strand konden. Ik was nog steeds woest. Helemaal toen ik besefde dat het laatste geld. Waarmee ik bootschappen moest doen... bij die meid was.. Uit een bakje pakte ik verband deze bond ik.rond me handen. Ik liep naar het strand toe ik gaf Yu een welkoms box maar zri niet veel. Ik.moest me aggresie even kwijt. Ik pakte een van de stootkussen. Mijn slagen waren snel en gericht natuurlijk zat er veel.kracht achter maar ze zouden nooit zo hard en sterk zijn als die van Yu. Ik was nog sneller tijdens de tournooien al.die jaren geleden. Maar als ik door trainde kon ik zeker 2 de worden en nu had ik dat geld hard nodig. Bij de laatste slag gebruikte ik een van mijn highkicks en trapte de stootkussen uit zijn voet. Ik hijgde flink. Ik draaide me.naar Yu en pakte xijn hand beet.' Als je gecorriceert slaat zal.jeje zelf minder bezeren. Ik maakte van zijn hand een.vuist en wees naar.xijn knokkels waar littenkens op zaten van de vele.muren die.hij al pijn gedaan.had. Daarna lied ik mijn knokkels zien. Waar je niks aan kon zien. 'Probeerde de andere piin te doen maar je zelf niet zo houd je het langer uit. Probeerde de technieken van een slag te leren.'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 09:13

Setto
Ik waggelde naar binnen toe en bukte neer op de grond. 'Anne... Annee...' Riep ik. 'Voel me niet zo lekker' vertelde ik en voelde me lijk bleek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
Ik was al op het strand en rex vermaakte zig prima. hij groef allemaal kuilen in en rond de oefenruimte in het zand. 'Rex zo is het genoeg we moeten nog ergens kunnen lopen.' Zei ik tegen de hond. Rex keek me aan met een schuin koppie. 'Kom hier.' Zei ik en wenkte. Het hondje bleef eerst staan en stak zijn snuit in het zand. Vervolgens keek hij weer naar mij en hupste hij kwispelend naar me toe. 'Oooh jah! Goedzo rexy.' Zei ik vertroetelend. En aaide het beestje. Op dat moment kwam drake aan zetten. Ik stond op en mond rex zijn riempje vast aan het bankje. 'Blijf.' Zei ik tegen de hond.
Ik gaf drake een box en een schouder klopje. 'Moet ik de zak voor je tegen houden of?' Vroeg ik maar had zoon idee dat hij dat ding met een slag niet van zijn plek kreeg. Ik keek toe naar wat drake met de zak uit spookte. Hij maakte het af met een hogesprongschop. Drake pakte me hand vast en vertelde iets over correct slaan. "Zolang ik hem raak licht hij al een meter verderop." Dacht ik maar ik besloot maar om naar zijn onzin verhaaltje te luisteren. "Oi die zijn niet van boxen." Ik keek eventjes van drake vandaan. 'Laten we beginnen.' Ik meten eerst de afstand van mijn hand naar de zak maar wel zondag mijn arm lange na niet gestrekt was. Vervolgens gaf ik de zak een klein tikje. Daarna ging ik in de houding staan. Eerst treiterde ik de zak met mijn voorste vuist. En mijn scheen been. Vervolgens draaide/wisselde ik me schouders en maakte mezelf lang uit naar voren waardoor ik hard met mijn vuist tegen de zak aan sloeg. Ik deed verschillende combinaties met bijden vuisten en de zak veerde alle kanten op en kwam door de kracht ook weer terug. wat best vervelend was. 'Kan je dat ding vast houden.' Beveelde ik. Ik maakte het af met een hevige zijwaartse duwtrap met de onderkant van mijn voet. Waardoor de zak naar achteren werd gedwongen.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 09:17

Drake:

We verplaatste naar een andere stoot kussen en Yu deed zijn ding. Ik glimlachte toen hih doorbleef gaan en niet deed wat ik zei. Hij vroeg of ik de stootkussen beet wilde houden, Ik schudde me hoofd 'nee' zei ik kill en zag hoe de stoot kussen met een mega volle vaart terug kwam. Ik hurkte en keek toe wat er gebeurde.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 09:25

Ik keek drake boos aan toen hij nee zij. De zak vloog met een volle vaart terug bij de laatste trap ik stapte telaat naar achteren toe omdat mijn gypse poot niet wilde. Hierdoor kreeg ik de volle zak tegen me aan. Ik belande met een klap op de grond. Lichtjes kreunde ik en pakte ik me gypse poot beed. 'Urgh.' Gromde ik. Rex kwam naar me toe en likte aan mijn wang.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 09:27

Drake:

Ik bleef Yu aan kijken die op de grond zat. na even stond ik op en stak me hand uit om hem weer op te tillen. Ik lbeef hem aan kijken.'Misschien toch echt luistere naar wat ik zeg.' zei ik terwijl ik me hand naar hem uit bleef steken.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 09:31

Ik wilde het niet zeggen maar mijn blik zij volgens mij al genoeg. Ik pakte zijn hand aan en kreunde eventjes toen ik omhoog werd getild. 'Ugh okee...' Zei ik zachtjes. Toen ik recht stond. Ik skrolde eventjes door me haren heen en luisterde naar drake.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 09:34

Drake:

'Ik heb je wedstijden terug gekeken.' zei ik en pakte de stootkussen beet. ik wenkte hem dichter bij. 'ga klaar staan' zei ik. ik pakte zijn vuist beet en draaide deze een kwartslag. Voor iemand die dit niet vaak deed zou het pijnlijk zijn zeker om in deze houding te slaan. 'Zo kan je de hoek pijnlijk maken maar de kracht op jou polsen en knokkels is minder.' Ik legde nog wat dingen uit in houding enzo daarna lied ik de stoot kussen los en wenkte dat hij kon slaan
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 10:26

'Ahs fu~uk.' Antwoorde ik toe. Hij zij dat hij de wedstrijd had terug gekeken. Heb je ook die genen gezien toen ik 12 was?' Lachte ik. "Toen luisterde ik nog naar me opa. En me haar was toen kort. Als stekeltjes. Heheh. Oh wacht... Ik had toen een andere naam die kan hij helemaal niet vinden onder mijn huidige naam." Bedacht ik me.

Ik hield me vuist zoals hij vertelde. Nu probeerde ik het weer ik sloeg niet hard of iets maar voelde wel het verschil toen ik tegen de kussen aan sloeg. Ik knikte enkel en lied me twee vuisten tegen elkaar aan kussen vervolgens ging ik weer in de huiding staan en probeerde rustig een aantal slagen.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   wo mei 13 2015, 10:32

Drake:

'nee' lachte ik. 'die van een paar weken geleden. Waar je met pure geluk gewonnen hebt' Ik ging verder weg staan en sloeg me arm overelkaar. Ik bleef toe kijken en zie niet veel. ik lied hem zelf tobben.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   

Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 5 van 43Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: