forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'kotsen? nee, i-ik wil niet kotsen dat is ranzig, dat is echt zooo ranzig.' ik stapte van de moter af en hield me maag vast. 'ugh.' kreunde ik. ik heurkte neer naar de grond. mijn maag deed de raarste dingen. maar ik wilde niet overgeven. ik probeerde het tegen te houden. maar het werd zo erg dat ik begon te kokhalsen. ik bukte meer voor over, mijn maag keurde nu echt om. het voelde zo ranzig aan dat gevoel dat je maag er alles weer uit gooit. na het eerste ranzigheid tufte ik de resten uit en hoeste. van de ranzigheid die op de grond lag had ik het gevoel dat ik weer moest kokhalsen. ik liep wat opzij naar een boom toe en zette me handen tegen de boom aan ik probeerde weer normaal te ademen. nogmaals bukte ik ik kokhalste weer maar er kwam wijnig uit. na zoon minutje rusteg geademend en geijsbeerd te hebben voelde ik me echt ziek. er droop zelfs vocht uit me traanbuisjes zo ranzig vond ik het en volgens mij zag ik ook lijkbleek. 'oh ik voel me zo beroerd.' zei ik toen ik naar drake liep.

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 19:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'yeah your waisted' zei ik en keek hem aan. 'je kan zelfs nog slechter tegen alchol dan ik kan. ALs je weer kanlaten we dan verder gaan' zei ik en stapte op de motor.'het is nog maar 10 min dat houd je toch wel vo.?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 20:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'drink nooit echt zo veel achter elkaar. Heel soms alleen bij het eten een klein glaasje.' zei ik met moeite. ik ademde nog eventjes wat rustiger en probeerde weer op de moter te zitten. 'hopelijk ret ik het.' antwoorde ik en omhelsde drake weer met me handen rond zijn middel heen. mijn voorhoofd legde ik op zijn rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik was op een muurtje gaan zitten en wachte totdat drake weer terug kwam. 'urg waar moet ik hem me heen laten brengen? kom op verzin een aderes dicht in de buurt van de school!' jammerde ik streng tegen mezelf. 'aaha! bij Lowise~ die woond aardig dichtbij.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 21:02

Drake

Ik zette Setto af bij zijn huis. 'Naar binnen jij.' ik keek tot hij binnen was daarna reed ik snel terug. Het meisje zat nog te wachten. 'Sorry setto was waisted en gooide alles er uit' zei ik en tikte op me motor ik hield me tweede helm uitgestrekt naar de meid toe. 'waar moet je heen?'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 21:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik hoord eeen moter ronken. dat was het teken dat drake terug was. ik swaaide vrouwelijk naar hem. ik bleef nog eventjes p het muurtje zitten toen hij vertelde dat setto waisted was. 'awh arme jonge.' zei ik en streelde eventjes een plukje haar naar achteren toe. ik klom van het muurtje af en sprong op zijn moter. 'ik lijd je de weg wel.' zei ik. 'dus setto is goed thuis gekomen?' vroeg ik. ik hield alleen de zijkanten van drake zijn heupen vast. sniekie lijde ik hem naar een soort van snakbar toe waar je heerlijke milkshakes en bubbelthee kon halen. toen drake stopte stapte ik af en pakte ik zijn mouw beed. 'hey, please loop eventjes mee voel me een beetje ongemakkelijk zo laat op straat.' zei ik en keek hem smeket aan. op dat moment kwam er nog een veeeeel luider geronkel hier heen. het was een andere moter en glimmend aan alle kanten. 'wooooow' kwam er enkel uit me mond. ik keek naar het viguur dat er op zat. het deed de helm af en glanzent licht roze haar gleed de moterhelm uit. ze swiepte met haar hoofd van links naar rechts met haar ogen dicht haar haren golfde elegand mee met de beweging. mijn mond stond eventjes open. 'het is een meisje?!' zei ik verbaast aangezien ze op ene moter zat. ze stapte af met haar helm onder haar arm en deed haar moter opslot. ze liep naar het gebouw toe. toen ze langs ons heen kwam keek ze opzij en zei ze stoer hey. vervolgens liep ze verder naar de snakbar toe.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 21:23

Drake

ik zuchte toen we bij een snakbar aangekomen waren. Er kwam nog een motor aan. Ik had bijna willen zeggen dat ze knap was tot ze haar helm af deed. Wat een afknapper geverft haar.. Ik liep met Dianne naar binnen en nergeerde de meid. 'pak wat je wil ik moet naar Yu we gaan trainen dus schiet op' gromde ik maar deze keer minder gemeen dan anders Gewoon.. jah op zijn Drakes.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 21:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Plume
ik bestelde een milkshake en draaide me om om ergens te gana zitten maar ik had niet verwacht dat er mensen achter me stonden. onhandig botste ik tegen de jongen aan met het vuur rode haar. mijn milkshake lag over zijn borstkast heen. 'ugh kijk uit!!' zei ik eerst. maar al snel verbeterde ik mezelf me. 'ooh sorry' ik pakte wat servetjes en tipte het tegen zijn kleren aan op de plek waar de shake versprijd was.

ik trippelde zwijgend naar binnen toe en stond naast drake wachtent op mijn beurt. toen het meisje omdraaide stapte ik opzij zodat ze er langs kon. 'aah yayayayah?! je kleren!' gilde ik haast toen de milkshake over hem heen lag. ik veegde met me vinger over de smurry heen en stopte het in me mond. 'mmmh aardbij.' zei ik smakelijk.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 21:34

Drake

Oh dit kon er ook nog wel bij. Ze lied de beker over me heen vallen. k sloeg hard haar hand weg 'Kan je niet gewoon uit je fucking doppen kijken wicht' gromde ik. toen ik zag wie het was. draaide ik met me ogen. 'Jij....' zei ik kil. Ik keek Dianne aan 'We gaan nu..' Mijn stem was dodelijk laag en ik was nu echt pissed of..
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Plume
'uit me doppen kijken!!? jij staat met een ongepaste afstand achter me!!' ik gooide het doekje geergert op de grond neer en keek hem boos aan. ik wees met een drijgent vingertje naar zijn gezicht. 'jij!! betaalt een nieuwe voor me!' zei ik bevelent. als hij probeerde weg te lopen zou ik zijn schouder ruw vast pakken en hem terug trekken. 'jij gaat helemaal nergens heen!' gromde ik terug.

'We gaan nu..' zei drake met ene enge lage stem. 'maar... m-maar... ik wil een milkshake.' jammerde ik zachtjes ik zette elkekeer weer een stapje opzij toen ze begon te bekvechten.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 21:46

Drake

Ik keek haar woest aan 'Waarom zou ik een nieuwe kopen.' Siste ik. Ik wees naar de grond waar een rode lijn stond voor de wachtende mensen zodat ze niet konden zien hoe de andere betaalde 'Ik sontd hier achter dus tief een eind op met je milkshake.. Want mijn jacket is wel iets duurder dat dat kut drankje van je. Dus ik zou maar netjes naar achtere lopen en me los laten.' Gromde ik boos
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:04

ik keek naar de grond en schrok lichtjes. maar ik gaf niet zomaar op. 'Dat geld alleen als je aan het pinnen bent en ik pinde niet! tenslotte is het wel zo beleeft als je aan de kant gaat als er iemand van de kassa af loopt.' gromde ik terug. 'je bent echt niet zo makkelijk van me af hoor.' zei ik en trok hem verder terug en deed me armen over elkaar heen en me borst vooruit. 'jij betaalt die milkshake!' zei ik nogmaals.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:09

Drake

k keek haar boos aan en rechte me rug. Zachtjes telde ik tot 10 in me hoofd. k grijnste naar haar. 'Ik betaal jouw milkshake jij mijn jacket. Dus kom maar op met die 200 euro' gromde ik kil. 'Wat is je nummer dan zorg ik er voor dat je mijn gegevens krijgt zodat je me terug kan betalen.' Ik keke haar boos aan. 'Of je flikkerd nu een eind op...'
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:13

'loop je dan meteen mee naar de stad? dan haal ik gelijk een betere lere jack voor je van meer dan 200 euro, want deze staat je echt niet. er zijn veel betere modellen voor jouw figuur.' zei ik en bekeek het jack met lichte afschuw. 'ik koop graag een andere voor je.' snouwde ik.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:18

Drake

Ik keek der boos aan en toen naar Dianne ' Als je nou niet mee komt dan zoek je zelf maar je weg naar huis' zei ik nors en liep de winkel uit. Ik deed me jacket uit en gooide deze in de vuilensbak daarna stapte ik op de motor en wacht daar een maar minuten of Dianne zou komen of niet
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   di mei 12 2015, 22:24

ik liep achter de jongen aan en gritste de jack uit de vuilnisback en pakte ruw de schouder van de jongen vast. ik drukte de jak tegen zijn borstkast aan. 'moet ik hem voor je schoonmaken ofzo? dat spul gaat makkelijk van die kut jack af hoor!' ik ging zo staan dat hij me eerst moest overeiden voordat hij weg kon. 'ah wacht zie dat je helemaal geen verstand hebt van poetsen en schoonmaken want je moter heeft ook wel een poetsbeurt nodig moet je die velgen en die uitlaat zien! zo zonde.'

ik had in de tussentijd een milkshake bestelt. en keek toe hoe ze aan het bekvechten waren. toen drake en dat meisje naar buitne liepen hupste ik langsaam achter ze aan.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   

Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 4 van 43Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: