cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyma sep 14 2015, 15:41

jay:

Ze kuffelde me terug. ze was zo perfect. heel haar lichaam.alles. ze was zo perfect dat ze niks.hoefde te doen om me een lichte boner te geven. Ik tilde haar iets hoger op zodat ze er geen last van zou hebben. kom op james denk aan andere dingen niet daar aan denken. Zei ik.herhalend tegen mezelf. maar op.een.of andere manier kon ik mezelf niet de baas. Ik begon haar met meer passie te zoenen en.natuurlijk te spele met me tong. Ik liep naar de make-up want en zette haar io de tafel.vior ik dat deed wreef ik de plek schoon van spul. Ik stopte mer zoenen en keek der recht aan. "I love you mellmell!" Zei ik.

Bee:
Met me.tong en vingers vermaakte ik.roos voor zogoes als het likte.. hmm lukte.

Na even zoende me spontaan. omg.ik.had me.mond.niet eens afgesmeert nog gespoelt of iets. Even zoende ik.haar terug mar brak het al snel. Ik keek.rond. "Lets go. The party will start within 15 min!." Zei ik em deed me broek.goed. een na deel ik.had geen.stop op mijn boners en na een.paar.minuten was. ik altijd weer opgeladen en die.buurt aan rose geven was erg stimulerend dus ik.had best moeite om me.dik er terug in te krijgen. in me broek dan.

Drake:
Ik.luisterde naar setto en schudde me hoofd "Niet..lust haalt je af van je eindoel met tournoois" Zei ik net of ik nog steeds trainde. Toen hij begon ove reen of andere.river keek ik hem aan. "Je was gewoon jaloers!' lachte ik gemeen..

Delle viel recht op me schoot ik kreunde even toen zijn elleboog zich in mijn kruis boorde. en.hij op een paar blauwe plekken niet vallen. maar hem van me.schoot op duwden deed ik niet.

YD:

Yu knuffelde. ik.lied hem.zijn gang gaan maar wenkte me gezicht af toen hij zo dichtbij kwam. "Ueah laten we die maar snel zoeken. Moet niet.moeilikk.zijn alle fans op een selectie van 200 Zijn er nog en dan de klas en de idolen." Zei ik en wilde opstaan

toen we eindelijks stondne sjockte we wat rond.door.het gebouw

Lucy:
Child met klasgenoteb
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyma sep 14 2015, 16:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Ooh Fuuk zo veel mensen....' Jammerde ik toen YD dat zij. (Damn tik zelfs bij bee, leo zijn naam. xD Hahahahahah) samen met YD liepen we door de gangen heen opzoek naar Lucy. We kwamen aan bij een zaaltje voor studenten. Ik wurmde me door de gillende meisjes heen opzoek naar Lucy. 'YD waarom trek je altijd zoveel aandacht...' Mompelde ik geergert maar speels bedoelt naar Yidae. Ik zag een bruin harig meisje met kort haar. Speels omhelsde ik haar. 'Hey meisy~' zei ik liefjes en lied me handen zakken naar haar middel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'Lets go. The party will start within 15 min!' Zei bee plots ik ik schrok overeind en zocht me kleding. 'Beeee i need to go to the dreamers room now!' Zei ik gehaast en draaide me naar bee om zodat hij me ritsje kon dicht doen. 'I really need an other dress' vervolgde ik en trok bee met me mee doe net was aan gekleed ik greep de sleutel van de grond en maakte de deur open.

Met bee in mijn hand rende ik naar de dreamers kamer toe. Gelukkig was niemand daar aanwezig. 'Bee bee kleed me uit!' Beveelde ik en draaide me rug naar hem toe. Half naakt rende ik naar de kleding rek en pakte een kort broekje er uit met daar op een sierlijk wijd shirtje zodat mijn buik minder te zien was. Voor bees ogen kleede ik me weer aan. Snel verbeterde ik me make-up. 'Okeee let go!' Zei ik verlieft en sprong op bees rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Jay tilde me nog meer op, okee nu kon ik echt de grond niet meer aan raken. Jay is echt lang! Dacht ik verlieft. Mijn droom prins was altijd al groter dan ik en nu is hij echt veel groter! Verlieft zoende ik met jay, hij droeg me een stukje van onze huidige plek vandaan en schoot wat spullen aan de kant wat op de make-up tafel lag. Vervolgens tilde hij me verder omhoog en zette me neer op de tafel. Zijn prachtige ogen keken me aan, meteen voelde ik een golf van warmte door me heen. 'love you mellmell!" Zei Jay. Mijn glimlach werd breder en breder. 'Love you to!' Zei ik terug en zoende hem op zijn mond. Op dat moment hoorde ik me mobieltje afgaan. Langsaam lied ik Jay zijn lippen los. 'Oh please Way now!' Vroeg ik smekend. Licht teleur gesteld pakte ik me mobieltje uit me zak. Ik hield hem aan me oor en nam op. 'Hello with mellanie yume.' Zei ik vlug zonder enige accent er in. Ik luisterde en trok een verbaast gezicht. 'But...' Antwoorde ik even en trok nog een verbaster gezicht. Mijn ogen werden groter en groter. De hand waar ik me mobiel in vast had verloor zijn grip, langsaam gleed me mobiel uit me handen terwijl ik in een soort van geschrokken trans zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyma sep 14 2015, 16:39

yidae:

Ik zuchte op zijn opmerking. ''good question!''lachte ik terug maar bleef achter hem aanlopen. Vele waren ook voor Yu daar niet van, Maar opvallend veel wiste wel dat k Yidae was. Ik zuchte steeds en probeerde ze te ontwijken. toen we bij Lucy aan kwamen was dat zo schattig. Ik glimlachte toe van een afstandje met em arme over elkaar. Licht jaloers keek ik toe

Lucy:

Twee zachte arme en een walm van tabak sloegen rond me heen ik glimlachte e wist meteen dat het Yu was. ik draaide me om. ''JE WAS ZO GEWELDI!'' zei i kverliefde en gaf hem een kus op zijn mond. die lip piercings moest ik nog echt aan wennen man!. Ik glimlacht en keek he, verlieft aan. waarna ik op mijn plek sprong. ''DANS JE STRAKS MEE PLEASE PEASE PLEASE!!'' zei k verlieft
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyma sep 14 2015, 18:07

.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Jaloers?' Herhaalde ik hem. Mijn hersens kraakte weer vlink van het na denken. Dit was echt nieuw voor mij. 'Jaloers...' Ik zuchte kort. 'Wou dat hij me optreden had kunnen zien.' Vertelde ik en haalde de half af gezogen lolly uit me mond. 'Dat kan nogsteets!' Zei Huna vrolijk. Ik keek naar hem. Hij zat plezierig op drake zijn schoot, nou eerder half liggend. 'Hoe dan?' Vroeg ik zachtjes. 'Door Jay zijn birtday zijn we nu beroemt! En dan mogen we meer optredens doen! En en en dan kan hij vast bij een van die optredens er bij zijn!' Zei Huna vrolijk. 'En als je aan Jay vraagt kunnen we vast wel een vip pas voor hem regelen!' Vervolgde hij entausjast. Iets in mij glimlachte. Maar ik wist ook dat riven misschien nooit meer zou wakker worden. Ondanks dat voelde ik me toch blij over wat Huna vertelde. Dat was echt apart.

Ik stond op en nam een Loly mee van tafel. Ze waren allemaal in gepakt in plastic. Deze Loly stopte ik in mijn jack. 'Drake Huna het begint bijna laten we alvast gaan.' Stelde ik voor na het gebabbel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik voelde met mijn elleboog zijn kruis. Ik probeerde mezelf te verplaatsen en op te staan. Dit ging echt niet soepel ten eerstegraads ik hem kreunen en lag ik helemaal onderuit. ten tweede keek ik naar de borstkast van drake wat al niet heel veel goeds deed in mijn lichaam. en ten deerde zette ik me hand in drake zijn kruis toen ik mezelf op wilde drukken. Ik voelde me echt knal rood worden omg omg omg shit ik raakte zijn kruis aan. Meteen haalde ik me hand weer weg waardoor ik dus mezelf niet overeind kon brengen. Nog altijd lag ik half liggend op drake zijn schoot. Beetje beschaamt keek en luisterde ik naar setto. 'Heheheh sorry.' Piepte ik naar drake.

Setto vroeg of we konden gaan naar de party ik knikte en schudde hevig ja. Natuurlijk schudde heel mijn lichaam inclusief mijn kond waar ik nog altijd mee op drake zijn kruis zat. Ik pakte drake zijn schouder vast en probeerde me op die manier op te heisen. Weer wiebelde ik met me kond op drake zijn schoot. 'Drake zullen we samen naar meisjes opzoek gaan voor seth.' Vroeg ik vrolijk en maakte een hairflip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Ik lachte op YD zijn antwoord. 'Niet eerlijk, jij bent gewoon knapper en sexyer dan ik...' Zei ik jaloers. Niet dat ik dat heel erg vond tenslotte wilde ik niet voor een tweede keer in de spotlight staan. Ik hoopte zo erg dat mensen me niet herkende van vroeger op dat podium anders was ik nu echt dood. De enigste waar ze me aan konden herkennen was me tatoo op me arm.

'Valt wel mee toch?' Antwoorde ik toen Lucy gilde dat ik zo geweldig was. Meteen werd ik gekust op me mond. Ik stond er echt bij als een bevroren konijn. Toen dat gebeurde, snel liet ik haar lippen los. Ik grijnste en tilde haar op. 'Nou eigenlijk was ik van plan om jouw te ontvoeren.' Plaagde ik speels en gooide Lucy over me schouder heen. 'Wat voor dansje wilde je dan doen?' Vroeg ik in een delay. Ik draaide een rondje met haar over me schouder en sloeg speels op haar kond. 'Je weet hoe slecht ik dans.' Zei ik speels maar eerlijk. 'Zijn er nog gasten die je wilt ontmoeten?' Vroeg ik zachtjes zodat alleen Lucy het kon horen. 'Als vip.' Vervolgde ik. 'Vele spreken soort van Japans.' Ik kneep speels in Lucy haar kond. Jap ik had haar nog steeds over me schouder heen. En eigenlijk vond ik dat helemaal niet erg. Haar boobs drukte heerlijk in me lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyma sep 14 2015, 20:05

jay:
haar telefoon ging. en ze nam op meteen verbitterde haar gezicht. ''wat is er!'' vroeg ik nerveus ne zwaar bezorgt toen ze haar mobiel lied zakken. ''wat is!~' Ik pakte haar beet. ''mellmell tell me! wat is er!''

Bee:
Ik lied me mee trekken en genoot van haar strip act maar toen ze wilde dat ik der wer aankleed. keek ik der kinds aan. 'no your better naked'' grapte ik maar ritste haar toch dicht. ik lied me hand nog over der blote rug. ''okey I need to change to'' zei ik en keek naar me kleding. Dus nu was het min burt haar mee te trekken naar mijn kamer. het verschi lwas zo groot zij hadden als dreamers een kleine kamer ik had bijna het dubble alleen.

Ik kleedde me om voor de neus van rose om ahar terug te pakken.

Drake:

ik deed me best hem niet alle kante op te gooien toen hij op me bleef liggen. Ik lette op me adem ne zweeg voro de rest. Toen de twee bleven praten luisterde ik wel. Ik vond het best wel interstant.

Ik hielp delle overeind. JAH IK HIELP HEM ECHT OVERIEND! lief heh! okey vergeet het nu maar weer da tik hem hielp.

Binnen liep ik met de jongens mee de zaal in. DE muziek stond al aan maar de dj waren er nog niet. die kwamen vanzelf wel.

Leo:

ik keek een beetje toe en deed voor de rest nog niet veel

Lucy:
''aaah!'' lachte ik breed okey ik ging iets lief zeggen. ''naa ik hoef geen idool te zien ik heb mij iegen idool al'' zei i kverleif en probeerde weer los te koen maar hij had me goed beet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyma sep 14 2015, 20:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
'Na wat saai zeg... Ook geen B.A.P, block-b, bigbang, exo, 2en1, girls gineration, shinee, superjunior?' Vroeg ik en noemde nog en paar op die ik hier gezien had. 'Dan kan ik je net zo goed hier laten.' Vervolgde ik en maakte een beweging om Lucy neer te zetten. Gewoon om haar bang te maken. 'Kom YD we gaan weer weg. Ze wilt geen vip.' Zei ik flauw voordat ik haar bijna neer zette.

Ik schoot lichtjes in de lach en tilde haar weer op en draaide en rondje. Ik rende bij de klasgenoten vandaan en trok YD met me mee. 'Kom kom kom snel voordat ze ontdekken dat ik haar mee jat!' Zei ik speels. Toen we weer bij de gangen aan kwamen zette ik haar nu echt neer. Ik gaf haar een lichte hug en legde me arm om haar schouder heen. Me andere arm deed ik over YD heen. Ik trok hem naar me toe en gaf hem een kleine hug. 'Zag ik daar jaloezie schatje?' Zei ik speels tegen YD en aaide met de arm die ik over zijn schouder heen had gedaan wild door zijn haren heen. (Heb eerst rea van Lucy nodig)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik lied me mobiel zakken en keek Jay aan. 'Riven.' Zei ik verbaast. 'Hij.... Hij...' Haperde ik en kon het gewoon niet geloven. Een klein traantje rolde over me wang heen. Meteen gaf ik Jay een dikke knuffel. Ik bleef eventjes zo staan. 'W-wat moeten we tegen setto zeggen...' Zei ik na een tijdje en veegde die ene enkele traan weg als dat niet al door Jay was gedaan. 'R-riven... Hij....' Ik snikte en glimlachte eventjes. Weer hugde ik Jay stevig ik legde me hoofd op jays borstkast en kroelde eventjes door de  zijn nek haren heen. 'Hij is een soort van wakker.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik keek toe hoe bee zig uit kleede. Natuurlijk met een genietend en flirterige grijns op mijn gezicht. Toen hij zig om draaide sloeg ik tegen zijn kond aan en atreelde even over zijn naakte borstkast heen. 'You are so sexy!!' FLuisterde ik verlieft. Helaas moest ik hem weer los laten. Ik lied hem zigzelf aan kleden natuurlijk lachte ik hem uit doen hij zijn strakke broek niet dicht kreeg omdat zijn boner in de weg zat. Nadat er bijden klaar waren sprong ok weer op bees zijn rug. 'Okeee laten we naar de party gaan!' Riep ik blij.

Bij de party was het al aardig gezellig aan het worden de dj moesten nog op komen maar dat makte niks uit ik had mijn eigen dj en dat was bee. En ik was nu van hem! En daar was ik zo trots op. En toch had ik mezelf belooft om niet te veel aan bee vast te houden omdat hij echt een rokkenjager was en soms nog steets zo is. Maar voorlopig lied ik bee niet zomaar los.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
Ik liep met drake en Huna mee. Het was druk met een leuk normaal muziekje aande grote draai tafels stond nog niemand. Ik pakte drake zijn schouder vast zodat ik hem niet kwijd zou raken. Huna fluisterde wat tegen drake en ging bij een groep meisjes staan. Ik keek om me heen naar een paar aantrekkelijke jongens. Ik staarde iets te lang naar een en dezelfde jongen. Hij had bruin/zwart haar en een gezond postuur.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Omg drake hielp me overeind! Ik stond op met behulp van drake. Met zijn drieën liepen we naar de feest party ik nam snel een pilletje en lied me helemaal los gaan tussen de meisjes. Natuurlijk nam ik drake en setto met me mee. 'Draakje wat voor type zou setto leuk vinden, blond, brunette, of zwart harig meisje?' Fluisterde ik zodat alleen drake het hoorde en keek rond. Ik zag een paar leuke meisjes en ging bij hen dansen. Ik nam drake met me mee net als setto. Voorzichtig begon ik met een meisje te dansen. 'Hey heb ik jouw niet eerder gezien?' Vroeg ik flirty aan het meisje.


Laatst aangepast door Timeless op ma sep 14 2015, 21:01; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyma sep 14 2015, 20:33

lucy:

ik gilde alels bijelkaar toen hij me mee nman ik lachte maar die verdween al snel toen hij ineens mega close was met die jongen. was hij toch echt homo eerst al met delle nu met die asian. Ik keek toe. ''hmm mag ik het filmen als jullie verder gaan''' probeerde ik te grappen wat lastig was want ik twijflde echt erg zeker omdat die andere asian yidae genaamt niet veel deed, tegen yus acties en eerder een beetje mee deed. Na even pakte ik Yus hand. ''ik wil B.A.P zien!. zei ik snel. en wilde em bij yidae weg trekken

leo:
laat zich mee showen en met hem sleuren.

Jay:

ik dacht echt dat er iets ergs ana de hand wa sen bleef haar tranen drogen ik pakte der stevig beet maar toen ze verteldedat hij wakker was haalde ik opgelucht adem ;;dat meen je niet!'' ezi ik blij dat zo zo goed nieuws zijnvoor setto ''laten we het vertelle dan!'' zei ik en pakte der hand beet. ''kom!''

bee:

Ze was heel flayw bij het omkleden, maar jah!. Bij het feest wachte ik tot Jay zoi komen meer odmat hij de dj was en anders ik het moest doen, MAar zolang hij er niet was ging ik ff feesten met rose.

Drake:

ik acht na over de kleur vraag voor setto. het was niet de kleuren die hij opnoemde. ''paars'' zei ik terwijl ik naar setto keek. ''kort opgeknipt paars''

ik bleef stijf staantoen delle los ging ik ontweek de mieden enbleef meer bij setto dan de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyma sep 14 2015, 21:24

yu
'hmm mag ik het filmen als jullie verder gaan' vroeg lucy toen ik met yd speelde. ik keek haar licht geschrokken aan. 'hey! heb je wel door hoor! kun je vast ook savonds naar me kijken huh. of als ik ben trainen.' grapste ik en keek met een spelse blik naar lucy. toen ze haar mobiel wilde pakken deed ik me hand er voor en duwde het naar beneden toe. 'ehehee.... was maar een grapje meisy, wil liever niet dat het online komt, vind jay vast niet goed.' zei ik iets onzeker en streelde met de hand die ik over yidae heen had geslagen door me haren heen. lucy pakte mijn hand vast en trok me egens heen. '
ik wil B.A.P zien!' zei ze toch uiteindelijk. ik was al bang dat ze echt geen idolen meer wilde zien nu ze mij had zien staan op het podium. 'hey lucy?' zei ik licht geschrokken en trok haar terug. 'bap is de andere kant op hoor.' zei ik flauw en trok haar naar me toe. ik sleurde lucy en yd met me mee richting de kamers van bap. eerst klopte ik netjes daarna deed ik de deur open en liep naar binnen toe. ik gaf iemand een hug die ik vandaag veel had gesproken in de muziek studio. ik sprak in het japans of gebroken koreans wat voor hun het makkelijkste was om te verstaan. ik vertelde dat ze me vriendinnetje was en dat ze een erge fan van hun waren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Ik hield jays zijn hand beed en trok hem terug. 'Jay! Maar dan mist setto jouw feestje.' Zei ik zachtjes

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
delle
'huh? paars/roze op geknipt haar. mmmmh. misschien minako zij zat toch ook in jullie klas?' vroeg ik en keek naar drake. 'zou ze ook hier ergens zijn?' vroeg ik alweer aan drake. ik pakte de heupen van het meisje beed en fluisterde lieve woordjes waar over ze moest lachen. langsaamerhand begon het meisje me meer te schuren. *geniet van meisjes*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
ik stond daar met drake en probeerde niet meer naar de jongen te kijken. snel keek ik weg voordat hij me door had. of had hij me nou wel gezien? ik weet het niet meer misschien beelde ik het me gewoon in. ik draaide me om en knalde lichtjes tegen drake aan. lichtjes beduust keek ik naar drake en aaide door mijn eigen haren heen. 'oh hehe, sorry.' zei ik warrig. 'drake ik had jouw vorige keer op het schoolfeest niet echt zien dansen? vroeg me af of... je eigenlijk wel kan dansen. vroeg ik en keek hem zelf verzekert aan. ik maakte en paar soepele dans moves voor drake en glimlachte. 'kom op drake show me your danse.' moedigde ik aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
ik was ook bij het feest en danste met eam eam en yuli. rose had ik al sinds het optreden niet meer gezien en mellanie kon me ontvoert worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptydi sep 15 2015, 20:19

Yidae:

Yu trok me weer mee maar ik besloot dat het tijd was voor die twee om samen te zijn. Ik trok me los en vertrok naar het uitgaans gebied. Ik sjokte wat rond en praatte met wat meiden. Ik begon al met drinken wat niet echt een slim idee was.

Jay:

''heey kom op! dit is toch geweldig nieuws!.'' ik trok der mee ''hetis toch niet me officele verjaardag'' lachte ik blij om dit nieuws, ''kom mell mell laten we het hem vertellen!.'' Ik tilde mellanie over me schouder naar de der toe maar oten i hem wilde openen was hij naturljik op slot. Ik led der zakken. en deed de deur open.

Drake:

Ik ging echt niet dansen. Ik lied hem rond me heen dansen en keek hem nors aan. ''kappe setto zoek iemand adners'' gromde ik terwijl ik me gen vin verroerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptydi sep 15 2015, 20:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'Awh kom op drake.... Zeg dan gewoon dat je een lesje dansen nodig hebt.' Vroeg ik en keek hem teleur gesteld aan. Ik dacht kort na en glimlachte van me eigen gedachten. Ik deed me armen over drake zijn schouders heen als een soort van schuivel houding. 'Of ben je meer van het close dansen?' Vroeg ik met een grijnst en danste redelijk dicht tegen zijn lichaam aan. Shit okee daar werd ik zelf ook een beetje nerveus van nu ik het deed bij drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*danst met meisjes*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
toen Lucy haar foto's en handteking had trok ik haar weer mee terug nu viel het me pas op dat YD weg was. Ik trok Lucy met me mee naar de par en pakte daar wat biertjes en alcohol drankjes. Ik gaf ook een drankje aan Lucy. 'Hier geniet.' Zei ik met een glimlach. Ik dronk er haast wel 2 achter elkaar. Misschien omdat ik me niet verlegen wilde voelen. Ik botste tegen iemand op. Me drankje viel bijna over die gozer heen. Met een boze blik keek ik op en wilde hem bijna weg duwen totdat ik nog net optijd zag dat het YD was. Ik gaf hem een ruwe schouder ram met mijn vuist en lachte. 'Hey! Buddy nu nog een meisy. En je lekker uit leven vanavond nu kan het nog!' Moedigde ik aan en duwde een drankje in zijn handen. Ik haakte mijn arm in die van hem. 'Proost?' Vroeg ik. Na onze friendschap proost lied ik YD een beetje met rust en ging weer bij Lucy hangen. Mijn heupen begonnen haar lichtjes te schuren terwijl mijn handen haar heupen en kond verkende of haar rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
Ik danste heerlijk met bee. Ik legde me handen in zijn nek en danste lekker close met hem. Zijn boner was echt mij snel te voelen en dat was echt zo grappig. Ik schoot regelmatig in de lach en plaagde bee met zijn bijna instant boner. Vlauw schuurde ik er regelmatig tegen aan of drukte met mijn kond of heupen hard tegen zijn Dick aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Iiiiiiiieeeek Hahahahah Jay!' Gilde ik blij en belande over Jay zijn schouder heen. Ik trappelde speels met mijn benen en gilde eventjes totdat hij de deur niet open kreeg. 'Hahaha Awh poor Jay.' Lachte ik toen hij tegen de deur aan rukte en me het neer moest zetten om de deur open te krijgen. Toen hij de deur open deed sprong ik op zijn rug en drukte per ongeluk mijn boobs tegen zijn rug aan. Mijn armen lied ik over zij. Borstkast heen hangen. Speels lied ik een hand in zijn blouse/shirt glijden. 'Hihi.' Gniffelde ik en voelde eventjes aan zijn blote lichaam die ik tijdelijk verkende. 'Okee laten we naar setto gaan dan.' Zachtjes drukte ik me lippen in zijn nek vervolgens begon ik er lichtjes in te bijten. 'Voordat ik je ik wreed.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik stond bij de bar met eam eam en yuli en dronken samen een paar sjotjes op. We deden een vragen spelletje die ik helaas twee keer achter elkaar verloor. Heb ik echt altijd weer he... Stiekem wisten ze gewoon teveel over me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptywo sep 16 2015, 20:11

jay;

ze lachte me uit maar niet snel daarna sabbelde ze me nek. ''aah stop!'' zei k licht horney! ik was al flink in de trekken om wat met der te doen maar toen pakte ze me nek ook nog is. ''darling staph!'' lachte ik zuur. Ik probeerde te lopen mar haar tanden maakt het neit veel beter. Ik kneep in der kont ''stop daar mee! das niet geod voor mij!'' lachte ik nu minder zuur en probeerde het marar te accepteren.

Bee:
ze peste me de heletijd met me boner! kon ik er wat aan doen dat ze zo sexy was.! maar na een half uur was jay er nog steeds niet, ''honey ik ga ff dj spele'' zei ik teriwjl ik naar de dj tafel keek. De zaal werd minder gezellig omdat er niet echt een goeie DJ was. Ik stapte er op en begon te werken. meteen kwam de zaal wat losser. ik was niet zo goed als jay maar het was iets beter dan net.

Leo:
iemand botste tegen me op. ik zuchte meer toen ik zag dat het Yu wa ne pakte wat van zijn drankjes weg. ik prooste maar liep al snel weer weg toen yu weer naar lucy ging. Ik sjockte wat rond en keek naar de dj lijkt me best chill omte doen. Na nog wa achterover gegooit te hebben viel me oog op angelina. Zou ik nar de rtoe gaan? voorzichtig liep ik op der af en de groep meiden rond haar. ''yo'' zei ik terwijl ik er bij ging staan.

lucy:

Ik genoot aan alle kanen helemaal toen Yu terug kwam en met me begon te schuren i kging er wel degelijke op in. het was zo heerlijk zijn lichaam. zijn handen over mijn lichaam heen gingen. Ik keek he mverlieft aan .''yu~! mzullen we even aar de wc gaan?'' vroeg ik en keek hem aan daarna lied ik me hand zakken naar zijn kruis toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptywo sep 16 2015, 21:19

yu
ondertussen tijdens het dansen had ik nog wat drankjes gedronken. lucy haar kond was echt goddelijk net as haar boobs. ja vooral haar boos. en al helemaal zodra ze tegen me aan geplet werden tijdens het dansen. ze keerde me haar kond naar me toe en begon me te schuren. ik begelijde haar met me handen vervolgens streelde ik met me handen overal over haar lichaam heen vooral haar buik, heupen liezen, onderbuik en boobs. 'yu~! zullen we even aar de wc gaan?' vroeg ze plots. 'je kunt beter niet in je eentje naar de wc gaan.' zei ik eerlijk. je wist nooit wat voor gekke jongens er bij de wc stonden. dronke kuste ik in lucy haar nek. ze draaide zig om en greep mijn kruis vast.  ik keek haar droog aan en kon niet stoppen om met haar te zoenen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
'Awh kom op drake.... Zeg dan gewoon dat je een lesje dansen nodig hebt.' Vroeg ik en keek hem teleur gesteld aan. Ik dacht kort na en glimlachte van me eigen gedachten. Ik deed me armen over drake zijn schouders heen als een soort van schuivel houding. 'Of ben je meer van het close dansen?' Vroeg ik met een grijnst en danste redelijk dicht tegen zijn lichaam aan. Shit okee daar werd ik zelf ook een beetje nerveus van nu ik het deed bij drake.

ik waggelde met lucy mee naar de wc omdat ik dacht dat ze hoog nodig moest plassen. 'ga snel dan.' zei ik en moest zachtjes plots lachen. ik sloeg tegen lucys kond aan. en keek haar na.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
'ah stop zij jay met een hoge stem. 'hihi, jay that sounds so horny.' lachte ik en speelde verder. met zijn nek en mijn tanden. 'darling staph!' lachte jay zuur. ik voelde dat jay ging lopen, stevig hield ik me vast aan zijn mannelijke lichaam. 'aaaaah ieeek!' gilde ik speels toen jay in me kond kneep. 'stop daar mee! das niet geod voor mij!' lachte jay weer. 'hahahahahahha, way?!' gniffelde ik en likte speels aan zijn oor lelletje. daanra zoog ik aan zijn huid en maakte een zuigzoen. haha shit okee die bleef zelfs nog zitten ook. woeps. na die zuigzoen stopte ik met spelen en lied me lekker dragen dragen jay. af en toe speelde ik met zijn haren. na een tijdje zo door de gang gelopen te hebben stapte ik van zijn rug af en pakte zijn hand beed. 'hoe moeten we het vertellen aan seth?' vroeg ik licht bezorgt. 'weet niet presies hoe hij gaat reageren.' bekende ik. 'en hoe komt hij dan bij riven hij heeft niet bepaalt vervoer.' vertelde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angel
yuli tikte me aan. 'ooh shit asian alarm.' zei ze verlieft. en wees naar een jongen die naar ons toe liep. ik keek in de richting waar ze heen wees en zag tot me verbazing leo lopen. fak wat moet ik nu doen. eerst was ik van plan om mezelf te verbergen maar het was al te laat. 'yo.' zei hij. ik draaide me weer naar leo toe en glimlachte. 'hey,' zei ik zelf verzekert en maakte een elecante hairflip. yuli bekeek haast al het moois van leo af. ze stapte naar hem toe en zat gelijk aan zijn haren. 'yuli.' snuwde ik en trok haar naar achteren toe. ik wurmde me naar leo toe en keek hem flirty aan. 'je optreden was wel okee.' zei ik flauw. ik trok zijn kleding recht en glimlachte. eam eam bekeek leo aandachtig. ik zag haar gewoon denken dat ze hem ergens van kende. na amper een minut voelde ik eam eam haar handen in me rug die me dichter tegen leo aan duwde. mijn shotje ging bijna over leos kleding heen. 'ooooh!' zei ik geschrokken en wis het nog net recht te houden. toen ik op keek verdwaalde ik in de ogen van leo. de muziek veranderde plots dit was mijn kans. ik gooide het shotje achterover en gaf het lege glaasje aan yuli. vervolgens sloeg ik me armen over leos schouders heen. 'zullen we dansen?' vroeg ik en keek hem licht flirty aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
rose
ik kon wel de hele avond met bee dansen en zoenen. 'honey ik ga ff dj spelen.' zei bee, ik volgde zijn blik naar de dj tafel toe. 'okee huney, dan ga ik effe naar de meiden opzoek.' vertelde ik en gaf hem een laatste zoen. daarna lied ik hem los en zocht naar mellanie of een van de andere meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyvr sep 18 2015, 10:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
Ik zuchte toen setto steeds dichter bij kwam. Ik bleef als een stijve hark staan maar zijn lichaam tegen de mijne liet me onderbuik tintelen. Dus na even moest hij wel stoppen ik zette me handen op zijn borst kast en drutke hem weg ''kappe dude!'' snauwde ik boos e ndeed ne kleding en haren geod. ''zoek een meisje ofzo!'' siste ik boos. Op dat moment kwam gelukkig Jay aangerend met mellanie. het eerst wat me opviel zijn zuigzoen in zijn nek. en toen ik naar mellanie keek zag ik haar stervens verlieft kijken naar Jay. Ik gromde lichtjes toen ze dus tegen setto beognnen te praten en hem mee namen draaide ik me grommend op en liep weg bij delle. Maar natuurlijk Ik moest weer precies richting die persoon lopen!.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay
Ik stopte en dacht na. ''weetje jij weet wat ze aan de telefoon gezegt hebben leg me precies uit wat ze gezegt hebben dan vertel ik het setto wel. En me manager rijd hem wel heen en weer of iemand anders der zijn vast nog wel mensen die niet drinken. Drake bijvoorbeeld of misschein leo we vinden wel iemand als hij er direct heen wilt.

Ik trok haar mee naar setto toe die met drake stond de dansen. Nouja met drake dat is een groot woord drake zag er nog al geirriteerd uit. Maar hey! dat is hij altijd dus zo verras was ik niet. ''setto setto! kan ik je even spreken'' zei ik senl en trok hem eigenlijk al mee naar een wat rustiger plek

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:

Ik zuchte toen yu buite nde deur bleef staan. I kwas naar een verlate wx gelope voor maar een reden! en dat ws Yu een BJ geven! want ik had hem zo gemist en ik moest hem toch bedanken voor alles. I kdraaide me om en pakte ijzn hand mee ''durf nuet alleen'' zei ik zacht en trok hem mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyvr sep 18 2015, 11:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie
ik luisterde naar jay en lied me heerlijk mee trekken. het voelde zo vijn om naast hem te lopen. verlegen begon ik in mezelf te glimlachen. 'weetje jij weet wat ze aan de telefoon gezegt hebben leg me precies uit wat ze gezegt hebben dan vertel ik het setto wel. En me manager rijd hem wel heen en weer of iemand anders der zijn vast nog wel mensen die niet drinken. Drake bijvoorbeeld of misschein leo we vinden wel iemand als hij er direct heen wilt.' vertelde jay. 'ze zijden dat hij zijn ogen geopend heeft en kijkt naar wat er gebeurt. hij kan zijn nek en hoofd mee draien enzo. alleen hij heeft nog geen woord gezegt. meer weet ik neit echt.' bekende ik en keek naar de grond. hierdoor had ik drake niet zien staan. jay sprak setto aan en nam ons bijden mee naar een rustiger plekje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
drake duwde me steets meer weg totdat het een meer grovere duw word. 'kappe dude!' snouwde drake. ik keek hem serieus aan met een blik van wat deed ik nou weer fout. drake trok zijn kleding recht en haalde een hand door zijn haren heen. 'zoek een meisje ofzo!' siste drake boos. ik keek hem na toen hij zich omdraaide. ik keek langs zijn shcouders en hield ene hand door mijn haren heen. daar waren jay en mellenie. ik glimlachte en dacht weer aan wat drake zij, maar ik wil helemaal niet met een meisje dansen... dacht ik betreurt. drake verdween al snel toen hij aandachtig naar mellanie en jay staarde.

'setto setto! kan ik je even spreken' vroeg jay en trok me mee aan mijn pols. ik waggelde met hem mee en keek nog even achterom naar drake. zou hij wel okee zijn? vroeg ik me af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
tayoni
ik danste hier en daar met wat meisjes en liep wat rond. lola zou vast niks mee gekregen hebben van dat feestje van jay. temisnten, stiekem hoopte ik dat toch een beetje. ik zocht rond opzoek naar een nieuw leker slachtoffertje totdat ik drake zag. 'hey draakje.' riep ik en liep al glimlachend naar hem toe. 'optreden ging wel redelijk toch?!' vroeg ik en klopte op de zijkand van zijn schouder. 'hey, zullen we weer zoon spelletje doen zoals we vroeger altijd deden in clubs en schoolfeestjes.?' vroeg ik een beetje verveeld maar dat kwam speelser over omdat ik licht aangeschoten was geraakt door de drank.

yu
ik stond met me armen over elkaar en leunde tegen de deurpost ana van de toilet. lucy draaide zig om en keek met een sip gezichtje naar me. vervoogens voelde ik een van haar zachte handen mijn hand vast pakken. ze trok me mee in de meiden wc. 'durf niet alleen' piepte ze zachtjes. 'awh, moet ik je weer eens beschermen?' vroeg ik en glimlachte. 'dacht dat jij zoon grote meid was.' gniffelde ik en lied me mee trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Emptyvr sep 18 2015, 11:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon
Jap hij zag mij ook en kwam op me af. Ik glimlachte. yeah hij was een goede vriend. Maar de laatste tijd was hij zo bezig met meiden En dan lola en nog steds nadere meiden zoeken. Ik forceerde er een glimlach uit. Toen hij vroeg naar het optreden haalde ik opgelucht ademn! geen meiden vragen. nu glimlachte ik echt. ''yeah opzich wel! was wel lache om te oden' antwoorde ik en liep verder op hem af. Toen hij vroeg naar de spelletjes lachte ik ''sure laten we dat weer eens doen;; zei ik aght weetje ff feesten kan toch ook geen kwaat man!


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

Angelina viel bijna e nwilde me weer nat maken! dat moet ondersom... Ik keek haar best serieus aan. NA even vroeg ze best wel flirten of ik wilde dansen. vond dat flirten maar niks. En schudde me hoofd. ''naah ben niet zun danser'' zei ik eerlijk



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi Jay

ik haalde diep adem. ''okey setto ga ff zitten'' pas als setto zat ging ik ook itten. ''die jongen waar we voor gezongen hebben. Weetje wel comeback home.'' ik was even stil. ''riven'' ging ik verder. ''Mellanie is net gebeld door het ziekenhuis en ze hebben haar verteld dat hij zijn ogen heeft geopend.'' ik keek setto's reactie en ging verder. ''hij zegt nog niks maar hij beweegt al weet een beetje'' ik pakte hem beet. ''wil je naar hem toe?'' vroeg ik voorzichrig

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy:
ik grijnste en trok hem mee de wc in. ''ja je moet me beschermen'' zei ik speels en drukte he mtegen de want van het wchokje. Daarna zoende ik zijn nek en langzaam naar benede toe met em hand langs zijn kruis bekon ik hem licht te maseren

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bee
*party*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lay
Ik zat met de rest van exo in de lounge hoek gezellig te kletsen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 23 van 43Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: