forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:55

Kris:

Ik vergat even waar ik was toen ik ze me beneden aanraakte en al zeker toen ze haar hand op en neer begon te bewegen. Ik hapte naar adem en gooide mijn hoofd achterover "ugh! zo goed!" kreunde ik en ik liet haar borsten los zodat ik mijn boxer kon uittrekken zonder haar te storen. Met 1 hand greep ik een van haar borsten vast en masseerde die. Mijn andere hand zocht zijn weg naar haar ondergoed om deze uit te trekken.

Kelsey:

Toen ik me weer goed voelde klom ik het zwembad uit ging snel met de handdoek over mijn lichaam heen en liep naar binnen. "Goedemorgen." glimlachte ik naar de rest van de jongens en zette me naast Kai neer. IK keek rond en nam zoveel mogelijk fruit op mijn bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:58

Kai:

'goeie morge!'glimlachte ik lief 'en lekker zo zwemmen in de morgen; zei ik en stopte een wafel in me mond. SCahttige at ik het op en bleef haar aan kijken. Ik ergerde me aar een plek met haar dat neit goed zat.. Ik pakte voorzichtig het plukje beet en deed het terug in model 'dat is beter!' zei k en glimlachte naar Kelsey

Lennie:

Ik speelde met hem en toen hij langzamer begon adem te halen was dat echt fijn om te horen. Dat was zo sexy! <3. Ik voelde hoe hij mijn onderbroek uit wilde doen. Ik ging een beetje verliggen ozdat hij dat kon doen. Ik bleef met hem doorspelen en zette af en toe mijn tandne in zijn nek
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 22:04

Kris:

Mijn ademhaling werd lager en zwaarder. Het liefst gooide ik me neer om te genieten of trok ik haar ondergoed uit om haar te nemen. Maar ik wachtte. Ik wilde haar geen pijn doen. Ik trok haar ondergoed uit en wreef met mijn hand over haar bovenbenen. IK kreunde nog steeds en begon te hijgen ook al had ik nog geen zware inspanning gedaan.

Kelsey:

Ik knikte en glimlachte lief naar Kai. "Ja het water is heerlijk." antwoordde ik en bedankte hem voor mijn haar. "Goed geslapen?"
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 22:09

Lennie:

Ik deed me bene verder open en met me handen drukte ik het topje van hem er tegen aan. Ik was niet echt van de slow voorspel enzo. Een heerlijk goddelijke ademhaling deed al genoeg.! Maar ik vergat steeds hoe.. inmens huge hij eingelijk was voor een asian

Kai:

'Jah heb geweldig geslapen' k stopte weer een stuk wafel in me mond 'het lijkt net een droomhuis. Zou best nog wel een nacht hier kunnen blijven. Bgin eindelijk rust te krijgen! heb niet eens zin om te trainen.  zei ik blij
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 22:13

Kris:

Ik grijnsde en greep haar heupen stevig vast en duwde mezelf in haar. Ik kreunde luid. Dit voelde zo goed aan. Al hoopte ik dat ik haar niet teveel pijn zou doen. Ik begon in haar te stoten en gooide mijn hoofd achterover van genot.

Kelsey:

"Wacht! wat?!" lachte ik en keek hem aan. "Heeft de enige echt Kim Jongin nu echt gezegd dat hij geen zin heeft om te trainen?" grapte ik. "Hmm...spijtig en ik wilde net vragen of je me ging leren dansen."
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 07:20

Kai:

Ik keek kelsey aan en begon te lachen. 'ik zie dat ik geen zin had in trainen. Ik heb nooit gezegt dat ik.geen zin had om te dansen!!' Ik glimlachte naar haar. 'Ik.wil mijn ultimate fan wel leren dansen hoor!!' Ik at verder en grijnste breed.

Lennie:

Ik gooie me rug bol toen hij hem er ineens in drukte. Ik kon geen adem.meer halen tot.hij terug trok. 'aaah!' Kreunde ik zacht. Elke keer als hij een flinke stoot gaf hield ik me adem in en kreunde als.hii terug trok. Holy shit hoe kan iemand zo stimulerend zijn!!. Me nagels verdwenen in zijn rug
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 10:50

Kelsey:

"goed." grijnsde ik. "Dan zie ik je zo op je kamer." Ik stond op en liep naar boven om me aan te te kleden.

Kris:

Ik voelde haar nagels in mijn rug en kreunde. ik besteedde er niet veel aandacht aan, het genot dat ik voelde was groter. Ik hijgde bijna terwijl ik door bleef gaan. Ik boog voorover zodat ik mijn lippen op de hare kon drukken.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 11:08

Lennie:

Kris was zo grof met bewegingen dat het zeer begon te doen. Ik sloot me ogen. Ik zoende hem wel terug. Misschien als hij op deze manier sneller klaar was WANT HET BRANDE ALS EEN GEK DEED HELLA VEEL PIJN!!.

Kai:

'tot zo!' ik stopte het laatste stukje in me mond en stop op. Zonder afteruimen of iets liep pik naar mijn slaapkamer. Ik zette de muziek aan en begon freestyle te dansne tot kelsey binnen zou komen
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 11:10

Kris:

Ik draaide ons om zodat zij vanboven zat en ik onder haar lag. "Ik kan niet meer" hijgde ik en grijnsde even terwijl ik met mijn handen over haar lichaam ging.

Kelsey:

Nadat ik was omgekleed ging ik naar Kai's kamer en leunde tegen de deur om te kijken hoe hij danste. Ik glimlachte en liep naar hem toe. "We gaan wel gemakkelijk beginnen he." grijnsde ik naar hem.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 11:29

Kai:

Ik grijnste blij toen ze binnen kwam. 'Stond je nou te kijken?' zei ik en begeleide haar naar de vloer. Ik bekeek haar kleding (kortom tell me what you are wearing so I can make Kai react on that!)

Lennie:

shit kris draaide om en ik belande boven. Kris was blijkbaar moe geworden. Langzaam bewoog ik op en neer... DIt was nog erger.. Ik beet op me lip en sloot me ogen. Ik zette me handen op zijn borst kast
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 12:09

Kris:

Ik keek haar bezorgd aan en stopte. Ik hield haar ook tegen en trok mezelf uit haar. "Gaat het wel?" vroeg ik bezorgd.

Kelsey:

Ik knikte en nam zijn handen vast. "Mag ik niet naar mijn favo idol kijken dan?" grijnsde ik en ik zag hoe hij zijn ogen over mijn lichaam liet gaan. Over mijn sneakers, mijn kort sportbroekje en mijn losse t-shirt zonder mouwen waardoor mijn sportBH zichtbaar was.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 12:15

Kai:

'you look are quit good' zei ik instemmend' nou latenwe bij het begin beginen Ik trok haar verder de vloer op. Ik pate haar heupen beed en begeleed haar op de muziek

Lennie:

Ik schudde me hoofd en ging op hem liggn 'It hurts' zuchte ik pijnlijk
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 12:22

Kris:

"Het spijt me." fluisterde ik en streelde haar rug. Ik voelde me schuldig en hield haar stevig vast. "Het spijt me." fluisterde ik weer.

Kelsey:

Ik bloosde toen Kai mijn heupen beet pakte en me hielp te bewegen op de muziek. Ik keek in de spiegel naar ons. Tegenover Kai's 1m82 leek ik met mijn 1m59 wel een dwerg. Na een tijdje kreeg ik het warm. Hoe goed ik ook mijn best deed, ik zou nooit zo goed kunnen dansen. Ik was hier echt super slecht in. Ik keek omhoog naar Kai. "Zullen we even pauzeren?" vroeg ik aan hem.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 13:39

Lennie:

Ik schudde me hoofd. 'Nee ik had het eerder moeten aangeven' zuchte ik. 'I just want to pleasure you' Ik ging recht zitten en keek hem aan. 'Im not used that someone is so great down there' grinnikte.. Ik trok de dekens en bedekte me lichaam 'laten we gaan eten.

Kai:

Ik begeleed haar en moest af en toe me voeten wijt zetten zodat ze niet op zou gaan staan. Ik lachte me wat af. Het was oz schattig, Na even zag ik dat ze echt dood moe was/ 'Jah laten we maar is een pauze nemen.' ik plofte neer op het bed. Ik leid me met me arme wijt op het bed vallen
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   vr apr 24 2015, 13:42

Kris:

Ik knikte en gaf haar haar kleren aan. Nu liep ik hier wel mooi rond nog steeds met een boner. Dacht ik terwijl ik me kleren aantrok. Ik kek haar aan. "Als je wilt, wil ik je wel ontbijt op bed brengen." Grijnsde ik naar haar.

Kelsey:

IK lachte en ging op de vloer zitten. "Ik ben hier echt slecht in." lachte ik en liet me achterover vallen. Ik staarde naar het plafond en glimlachte. "Maar het was wel leuk."
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-