forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:31

Kai:

'gewoon terug op zijn plaats zetten' zei ik en deed me voetne ook in het water. Ik trappelde met me voeten en glimlachte naar het water. ' Je moet laten weten dat je dat niet pikt. Hij test je alleen maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:35

Kelsey:

Ik draaide me hoofd naar hem toe en keek Kai verbaasd aan. "Hij test me?" vroeg ik verward. "Ik snap het niet, hij test me door het ene moment gezellig met me te doen en het andere het bloed van onder mijn nagels te halen?" vroeg ik niet begrijpend. "En wat moet ik dan doen dan?"
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:38

Kai:

'zo zijn jongens' lachte ik. ik lied me achterover zakken' zelf hier zie je de sterren' zei ik en wees omhoog. Ik bleef even stil 'waarom kom je niet mee naar korea? Je kan bij ons wonen en we kunnen je onderdak geven. Als je wil werken kan je dat gewoon doen?'
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:42

Kelsey:

Van Kai werd ik dus niet veel wijzer. Ik keek omhoog en lachte. IK schudde mijn hoofd. "Ik heb een leven hier, Kai" antwoordde ik. "En daarbij" Ik stond op. "Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten, de voornaamste reden omdat ik weet dat ik dan de schrik van mijn leven zou hebben, slaapwel." Ik glimlachte naar hem en liep terug naar binnen. Ik zei slaapwel tegen de jongens die nog beneden zaten en liep naar mijn kamer waar ik meteen mijn bed in kroop
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:58

Kai:

kelseu liep naar binnen en zei dat ze niet mee kon 'jammer hoor en slaap lekker' i kbleef nog even liggen maar uiteindelijk ging ik ook naar bed.

AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:01

Kris:

Langzaam werd ik wakker door de zonnestralen. Ik glimlachte toen ik Lennie zag en trok haar weer korter naar me toe. Ik voelde me geweldig. Tot ik me ineens bedacht dat ik haar na vandaag niet meer ging zien. Ik streelde haar haar. Ik ging haar zo hard missen.

Kelsey:

De zonnestralen wekte me. Ik stond op en sprong de douche in. Daarna droogde ik me af en kleedde me aan. Ik ga naar huis. Glimlachend liep ik naar beneden en zag dat ondanks ik de eerste was die de keuken binnen ging er een groot ontbijt op tafel klaarstond. IK keek er verbaasd naar.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:05

Lennie:
Ik draaide me om en belande op de borst kast van kris, Ik opende me ogen vermoeid en zag dat hij al wakker was' wel goede morgen Yifan' zei ik en kroop omhoog zodat ik hem een kusje kon geven. Ik kroop ver op zijn lichaam zo ver dat ik bijna op hem zat.

Kai:

slaapt

sehun:
KATER!!!! UURRGGH

suho:

ik stond op en liep naar beneden ik zag dat kelsey in de keuken stond 'nou das pas een ontbijt!' lachte ik en keek haar aan 'heb je dat allen gemaakt of?'
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:11

Kris:

Ik glimlachte en hield haar stevig vast. "het is inderdaad een goede morgen." glimlachte ik naar haar. Ik trok haar verder op me en bekeek haar lichaam. Dit heb ik gemist, naast je wakker worden. Meteen verdween mijn glimlach weer. "En dat ga ik ook weer heel erg missen."

Kelsey:

Ik keek naar Suho en schudde mijn hoofd. "Ik heb helemaal niets gedaan." antwoordde ik hem. Ik zuchtte en glimlachte even. "Maar wie het dan wel gedaan heeft ben ik dankbaar." zei ik en zocht in de kasten tot ik een doosje pijnstillers vond. Ik zocht een plateau en legde de pijnstillers erop samen met een glas water, een tas koffie en wat fruit en brood en beleg. "Ik ga even Sehun verwennen die waarschijnlijk een kater heeft." lachte ik naar Suho. "Smakelijk al." zei ik en ging naar boven. Ik klopte niet bij Sehun aan, maar ging gewoon binnen "wake up call!" grijnsde ik naar hem
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:21

Lennie:

Ik slikte. en keek hem aan. Ik wilde hem vertelen van mijn plan maar misschien wat het geheim houden en de verassing als het lukte veel groter. dan als ik het al vertelde. Ik glimachte 'the one that got away is never the right one, When the right one comes along, You will never lose it' zei ik zachtjes en keek hem aan. Ik gaf hem een kusje op zijn zachte lippen en drukte mijn lichaam tegen de zijne aan

Sehun;

iemand stromde met veel lawaai de kamer in 'AAAH!!' kreunde ik me hoofd bonkte als een gek! 'Oh komaan!!' kreunde ikk en sloeg de dekens over me hoofd heen

AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:25

Kris:

Ik lachte even. "Ik ben er zeker van dat jij de ware bent." antwoordde ik en greep haar heupen stevig vast. Ik drukte mijn lippen op de hare en kuste haar. Toen ik de kus verbrak keek ik haar weer aan met een glimlach. "Heb je honger? want ik wil wel samen met je ontbijten." glimlachte ik en draaide ons om zodat ik degene was die boven haar lag.

Kelsey:

"Kom playboy niet flauw doen, ik heb pijnstillers en koffie voor tegen de kater." glimlachte ik. "Of zou een kusje beter helpen?"
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:32

Sehun:

'Aah flikker op.... Wach zei je nou koffie!' Ik schoot overeind, Maar ook weer meteen naar benede het licht deed zeer in me ogen 'Koffie!!!' Kreunde ik verlieft. uiteindelijk kroop ik toch omhoog en bedekte me ogen wel Ik pakte voorzichtig de koffie beet en keek er verlieft naar'behoud dat kusje maar van jouw. Ik hoef niks te zoenen waar de mond van suho en luhan aangezeten hebben!'

Lennie:

Ik lag onder met me benen wijd. Ik glimlachte naar hem 'aawh kan het ontbijt niet even wachten?' grijnste ik en legde handen op zijn kont en drukte hem verder naar benden toe.
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:36

Kelsey:

Ik was net vanplan om hem een zonnebril aan te geven die op het nachtkastje lag toen hij dat zei. Ik gooide de zonnebril naar hem toe. "Oh..wel wat ben je weer leuk vandaag!" antwoordde ik kwaad. "Flikker toch op, waarom doe ik nog moeite om je beter te laten voelen." Ik greep de pijnstillers en ging ermee terug naar beneden voor hij nog iets kon zeggen dat me zou kunnen kwetsen.

Kris:

Ik keek haar verbaasd aan. "Dit had ik neit van jou verwacht." antwoorde ik en keek haar aan. "Maar ik vind het wel leuk." grijnsde ik en drukte mijn lippen op de hare en mijn heupen tegen haar heupen.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:41

Lennie:

'Ik ben niet zo preuts als ik me gedraag hoor' zei ik. Ik hapte naar adem toen ik zijn heupen tegen de mijne aan voelde.. morning boners<3. The most akward boners ever but also the best one!' Ik zoende kris. af en toe beet ik op zijn liep. 'lekkr ding!; zei ik tussen het zoenen door. Me onderbuik tintelde weer heerlijk.

sehun:

ik kreeg een zonnebril tegen me aangegooit en boos liep ze weg. 'sorry?' zei ik zacht en zette de zonnebril op. Ik dronk de koffie op en na een half uur liep ik naar benede toe. De rest zat al aan tafel te vreten of hun leven er vanaf hing. Ik keek toe en werd al misselijk hij het idee.. geen eten voor mij. Ik hield me hand ovor me mond en draaide met me ogen, Ik liep naar de bank in de kamer en plofte neer

Kai.suho>rest

wie vielen het eten aan. Kyungso ws goed in koken.. maar dit was veel beter!

AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:46

Kris:

Ik grijnsde en kuste haar hevig terug. Mijn hand streelde over haar buik naar haar borst. Met de andere ging ik naar haar rug en zocht naar het slotje van haar BH en deed deze met 1 beweging los. Ik grijnsde en gooide haar BH de kamer rond. "Dit is de beste ochtend van mijn leven." fluisterde ik grijnzend in haar oor.

Kelsey:

Ik gooide de pijnstillers op het aanrecht en ging terug naar boven. Ik at later wel. Ik trok mijn bikini weer aan en liep naar het zwembad. Dit keer niet om te zonnen maar om te zwemmen. Ik gooide mijn handdoek op en stoel en dook het water in. Meteen begon ik te baantjes te trekken en zwom ik alle woede uit me
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 21:50

Exo leden:

*Eten*

Kai:

ik keek op en zag kelseu naar het zwembad gaan. Deze keer bleef ik zitten. Ze zou als ik naar buiten kwam toch weer weg lopen. Dus ik ging de moeite er niet voor doen. Ik keek even hoe het met der ging en toen ze begon te zwemmen lachte ik zachtjes ik draaide me terug naar de tafel en at verder

Lennie

Ik beet kris voorzichtig in zijn nek. met me vingertopjes probeerde ik zijn onderbroek verder naar beneden te krijgen maar dat was... vrij.. onmogelijk .. Kris was veel langer dna ik en kon er niet niet bij. Ik frummelde me iets verder onder kris en lied me hand aan de voorkant naar binnen glijden. Ik sloot me hand rond zijn dragon en bewoon langzaam op en neer. Zijn hand rond me borsten voelde zo fijn en zacht aan

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: