forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

efteling rp

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 18:55

Kris:

Ik glimlachte naar haar en streek met mijn hand over haar haar. Toen ik zag dat ze haar handen nadenkend in haar zakken stopte. Toen ze die er terug uithaalde viel er een ketting mee uit. Ik beet op mijn lip. Deze herkende ik meteen. "Draag je hem niet liever?" vroeg ik zacht aan haar.

Kelsey:

"Even voor de duidelijkheid." Begon ik toen ik Suho hoorde. "Luhan en ik hebben helemaal niets met elkaar, dat hebben we samen beslist omdat wel ja omdat we elkaar nooit meer gaan zien, dus ik kan doen en laten wat ik wil." Ik grijnsde. "Sehun!" Ik haalde een fles alochol boven. "Drink leeg." Ik gaf het aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 19:31

Lennie:

Ik glimlachte 'Natuurlijk draag ik hem liever. Maar dat kon ik niet doen omdat je dan zou door hebben dat ik tegen je gelogen had dat het goed met me ging en dan zou je niet meer geloven dat ik niet voor je zou vallen' zei ik en ging recht zitten. Ik keek kris diep in zijn ogen aan en glimlachte. Zachtjes af ik een kusje op zijn voorhoofd

Sehun:

'seems legit!'grijnste ik toen ze vertelde dat luhan en zij niks hadden Na evne kreeg ik een fles drank in me armen. owshit. Ik begon er aan te drinken. 'Lay' Lay zei waarheid. Ik vroeg hem of hij exo ooit ging verlaten hij vertelde ons dat hij dat echt neit wilde. Ik haalde opgelucht adem en bedankte hem. Daarna vroeg lay het aan Suho. Suho zijn ook waarheid. Lay vroeg hem wat hem het meeste dwars zat. Suho vertelde over hoe kris hun verlaten had. En dat hij in het hotel weer zo ging doen. Kris dan. Het begon steeds serueizer teworden. tot ik de fles bijna leeg had. Ik begon me misschelijk te voelen 'Okay. ik ga naar bed' zei ik en probeerde op te staan ik donderde voorover omdat ik iets te licht in me hoofd geowrdne was
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 19:36

Kris:

Ik glimlachte en zette me ook recht. Ik nam de ketting van haar over en hing hem om haar hals. "Hij staat je beeldig" Glimlachte ik en kuste haar nek. "Wil je voor deze laatste nacht nog eens samen met mij in 1 bed slapen?" vroeg ik haar zacht.

Kelsey:

Ik begon me te vervelen toen het serieus begon te worden. Ik keek hoe Sehun de fles bijna leeg had en hij opstond om te gaan slapen. Ik lachte luid toen hij bijna viel. Ik sprong op. "Ik help je wel naar je bed, het is dan ook mijn schuld." Ik sloeg zijn arm om mijn schouders en ondersteunde hem. Moeizaam gingen we naar zijn kamer en ik legde hem op zijn bed neer.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 19:39

Sehun:

'OMG! lachte ik en keek naar het plafon. Ik hield haar kleding beet zodat ze niet omhoog kon. of bij me vandaan. 'nope your not going' zei ik lachend en trok haar dichter naar me toe. Na even draaide ik me boven Kelsey die ik op het bed getrokken had. Ik hing boven haar en lachte aan een stuk door. ' dit uitzcht is nog beter!: zei ik terwijl ik me lichaam dronken tegne haar aan drukte

LEnnie:

Ik keek kris aan 'ligt er aan wat je daar mee bedoelt' grijnste ik.
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 19:42

Kris:

Ik lachte en rolde met mijn ogen. "Ik bedoelde echt slapen slapen, met onze ogen dicht." Ik schudde lachend mijn hoofd. "Ik ben Chen de pervert niet" zei ik en grijnsde. "Tenzij je het andere slapen wil natuurlijk, daar zeg ik zelf ook geen nee tegen."

Kelsey:

IK lachte. "Sehun..." Ik probeerde hem van me af te duwen. "Je bent echt dronken, je kunt beter een glas water gaan drinken of gaan slapen en die fles is nog niet eens leeg." Lachte ik. Ik keek naar hem. Ik kreeg hem niet van me afgeduwd, hij was te zwaar als hij niet meewerkte.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 19:59

LEnnie:

Ik lachte 'nou zun pervert s hij niet' ik dacht na 'hij knuffeld veel maar voor de rest is hij heel afstandelijk' ik dacht na... 'ja laten we maar gaan slapen' Ik trok me best en broek uit en kroop het bed in. Met hem slapen was beter dan al die knuffels. Ik zou hem morgen ochtend wel iets geven wat hij nu eingelijk wilde. Das leuker! Morning boners!!

Sehun:

k bleef boven haar hangen en keek haar aan. Ik lied haar niet ontsnappen hoe graag ze ook wilde. Na evne trilde me arme en lied ik me op haar zakken. Ik lag half op haar en half op het bed nog steeds in een houdgreep. Langzaam streelde ik met een hand over haar lichaam
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:03

Kris:

Ik stond op en kleedde me uit tot ik in mijn boxer stond. Ik kroop het bed in en trok haar stevig tegen me aan. Ik kuste haar voorhoofd. "Slaapwel." zei ik zacht.

Kelsey:

Ik keek Sehun aan. Ik zei niets, hij antwoordde ook niet. Ik keek hem alleen maar aan. "Zullen we je uitkleden zodat je kunt slapen?" vroeg ik zacht en trok aan zijn shirt.
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:09

Sehun:

oh ga je me nu ook al uitkleden!' zei ik ineens en schoot iets verder omhoog. 'Doe dan!" Ik kwam dicter bij haar hoofd. We waren zo dicht bij dat ik haar ademhaling op mijn gezicht kon voelen. Urg im so drunk...

Lennie:

i kviel zo snel in slaap! dat het onlennies was
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:11

Kris:

Meteen viel ik in slaap. Ik had in nachten niet meer zo goed kunnen slapen als nu.

Kelsey:

Ik slikte en haalde mijn schouders op. "Tenzij je in je kleren wilt slapen." antwoordde ik en trok zijn shirt over zijn hoofd. Ik probeerde er niet op te letten dat zijn gezicht zo dicht bij het mijne was. IK knoopte zijn broek los
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:14

Sehun:

Kelsey knoopte me broek los ik bekeek elke actie die ze deed. Me ademhaling werd lager en ik drukte me steeds dichter tegen me aan. Me hand gleed over haar lichaam heen. tot ik ineens begon te lachen. Ik keek haar aan ' Had ik daar even het idee om seks met je hebben!; ik lachte en rolde me zelf of.
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:16

Kelsey:

Ik rolde met mijn ogen. "Geloof me Sehun dat moet van twee kanten komen." antwoord ik. Ik stond op. "Je broek krijg je zelf uit toch?" Ik glimlachte naar hem en sloeg het deken over hem heen. "Slaapwel Sehun." Ik liep zijn kamer uit. terug naar beneden
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:22

Sehun:

Ik lachte toen kelsey weg liep'daarom vind ik het zo grappig! ik zou nooit seks me je hebben!' Ik ging echter zitten. 'GA naar Suho! daar komt eht wel van beide kante! Iedereen kon dat zien toenstraks!~' lachte ik ik wankelde zelfs nu ik alleen al zat.
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:24

Kelsey:

Ik wist weer waarom ik hem haatte. Ik balde mijn vuisten en stormde de trap af. Ik negeerde de jongens en liep naar buiten naar het zwembad toe. Waarom was Sehun het ene moment leuk gezelschap en het andere een totale eikel?!
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:26

Sehun:

'byebye honey!' lachte ik en plofte op het bed;

Kai:

Kelsey rende naar benede. I keek haar na. Na even stond ik op en liep naar buiten toe. Ik had nog steeds met shirt uit. Ik plofte naast haar neer. 'deed sehun weer kut?' zei ik
AvalonLupus

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   do apr 23 2015, 20:28

Kelsey:

Ik wist dat er iemand naar buiten was gekomen. Maar ik wist pas dat het Kai was toen ik zijn stem hoorde. Ik haalde diep adem en knikte. "Ja nogal." Zei ik zacht en keek naar mijn voeten in het water.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   

efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-