cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 *~Monster~*

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

*~Monster~* Empty
BerichtOnderwerp: *~Monster~*   *~Monster~* Emptyzo feb 22 2015, 20:15

Op het eerste gezicht lijkt dit het traditionele verhaal over een koninkrijk die word geterroriseert door een grote woeste draak en dat de koning dan een ridder erop uit stuurt om de draak te doden. Beloning? De hand van de dochter van de koning. Maar dit is niet hetzelfde. De draak is niet zo groot en woest meer nadat een paar tovenaars hem hebben vervloekt en hij nu een mix is tussen een mens en een draak. Om wraak te nemen plant hij de ontvoering van de prinses.
Hoe zal dat aflopen en zal de koning een ridder eropuit sturen om de prinses te bevrijden?

Dit is een 1x1 tussen laurynator en mij

Mijn personages:
Spoiler:

laurynator personages:
Spoiler:


Laatst aangepast door ~Rojuro~ op zo feb 22 2015, 20:48; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

*~Monster~* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *~Monster~*   *~Monster~* Emptyzo feb 22 2015, 20:33

Argon
Argon
Geslacht: Man
Leeftijd: 1000
Relatie met: //
Biografie:
Argon is, volgens de bewoners van het koninkrijk, de grote woeste draak uit de bergen. Hij heeft al een paar keer meegemaakt dat er ridders bij zijn grot kwamen die hem probeerden te doden. Liep niet zo heel goed voor de ridders af om eerlijk te zijn. Op een dag, had de koning een aantal tovenaars naar zijn grot gestuurd en deden iets waar zelfs hij niet tegen bestand was. Ze vervloekten en veranderden hem in een mix tussen een mens en een draak. Sindsdien is hij nooit meer uit zijn grot gekomen, omdat hij zich schaamt voor hoe hij er nu uitziet. Nou, nooit ... hij gaat er alleen 's nachts nog op uit om te jagen. Dit is, volgens hem, hem totaal onterecht aangedaan. De enige reden waarom hij soms het koninkrijk aanviel was omdat ze telkens de grond waar hij jaagde verwoesten door er gebouwen neer te zetten. Hij viel trouwens niet eens mensen aan, alleen het vee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
laurynator

laurynator


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-02-15

*~Monster~* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *~Monster~*   *~Monster~* Emptyzo feb 22 2015, 20:49

Ik zal proberen zo snel mogelijk mijn personage hier te plaatsen zodat we kunnen beginnen ^^

EDIT:

Adeline
Adeline
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: +- 21
Uiterlijk: zie foto's Smile
Karakter: Adeline is over het algemeen een lief meisje, die nooit wat kwaad doet. Ze kan best koppig zijn, maar dat komt omdat ze van zichzelf heel vastberaden is (een vechter) en een perfectionist. Ze kan dan ook fel discussiëren als iets haar niet zint. Adeline is de prinses van het koninkrijk en is in elk opzicht de voorbeeldige dochter die ze hoort te zijn, maar dat vindt niet altijd even leuk. Ze snakt naar vrijheid, of tenminste wat minder bezorgdheid van haar ouders. Het feit dat ze de troonopvolgster is zorgt dat ze vaak erg gestress is.

*~Monster~* 5jtu07


Laatst aangepast door laurynator op zo feb 22 2015, 21:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

*~Monster~* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *~Monster~*   *~Monster~* Emptyzo feb 22 2015, 20:49

yes, thanks : )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
FrostWolfChieftain
Admin
FrostWolfChieftain


Aantal berichten : 522
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijnsburg

*~Monster~* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *~Monster~*   *~Monster~* Emptyzo feb 22 2015, 21:45

ik plaats deze alvast, dan kan ik gelijk posten met mijn mobiel ook als je er weer bent
*~Monster~* 2j5jmfo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://bloodnale.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





*~Monster~* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *~Monster~*   *~Monster~* Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
*~Monster~*
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het monster dorp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: