cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyvr feb 06 2015, 21:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James


ik stond ik de kueke te denken. hmm... wijn! nunog welke wijn. ik pakte een random merk. van wijn had ik geen verstand maar wist dat Mellanie er wel van hield, schonk een glas in een ook eentje voor mezelf. 'BLAUW' riep ik terug. toen ik de kamer in kwam zag ik mellani nar mijn manager kijken ik lachte 'Stt hij slaapt' zei ik en liep naar mellanie toe 'Laten we maar in mijn kamer gaan zitten hebben we geen last van hem' zei ik en gaf Mellanie een klein zette in jaar zij met mijn knie zodat ze naar mijn kamer zou lopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik ademende een paar keer diep in ik moest echt op mijn lip bijten en me zo hard in houden niks te doen 'Stop Delle please' zei ik met meoite en keek hem best wel ajha.. niet boos eerder geirriteerd en zwaar horney aan.. 'STAPH!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

op dat moment kreeg ik respect voor Yu. Dat hij het zo voel bleef houden geen sex te hebben. En dat uit zijn goede rede 'nice!' zei ik en keek hem aan in de hoop dat hij verder vertelde


Laatst aangepast door Evilian op vr feb 06 2015, 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyvr feb 06 2015, 22:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik keek met grote oogjes naar jay en probeerde me muis stil te houden. wat was ik blij dat hij sliep. ik voelde een knie in mijn zij drukken. jay hat twee voortreffelijke wijntjes vast. ik sloop zachtjes zijn kamer in en dit keer viel het me pas op hoe veel knuffels jay hat. 'omg!!' zei ik zachtjes. ik rende naar een grote ijs beer toe. ik knuffelde hem en omhelste hem, mijn hoofd drukte ik in zijn pluizige vacht. ik tilde hem op en nam hem mee naar het bed van jay. de beer was bijna twee keer zo dikker dan ik. ik vertroetelde hem en speelde met zijn oortjes. 'thise one is sooo sweeeeet~' fluisterde ik zachtjes als een kindje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'thx' zei ik en glimlachte even maar al snel verdween deze glimlach.
~Smidachts ging olivia na school bij yu langs om te knuffelen. Omdat yu bij haar thuis niet meer welkom was. Ze wilde steets meer met yu doen en begon zijn eigen regel tegen hem in te gerbuiken. Zoals: ‘maar dat valt toch niet letterlijk onder seks? Dus het zou wel kunnen.’ Zei ze ontdeugend. En als yu wijgerde zei ze dat ze het zelf wilde en dat yu het mog doen van haar. Yu dacht dat het geen kwaad kon om iets meer met haar te gaan spelen. Tenslotten moet het toch nog eerst oprekken en dat lukt nooit in een keer. Langsamerhand begonnen ze meer aan elkaars geslacht te zitten. olivia was dominanter en dwong yu steets meer tot het randje van klaarkomen. Af en toe ging ze zelfs boven op hem liggen zodat het geslacht van hem tegen de hare aan kwam. Op zulke momenten duwde yu, olivia grof weg en dwong haar om haar ondergoed aan te trekken als ze met hem verder wilde spelen. Hij zag dat ze schrok van zijn actie, zelfs bijna huilde en probeerde haar te trosten.~

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'hehehehhhehe, way!!' ik grijnste en kietelde hem steets meer en steets lager bij zijn heupen tot aan zijn liezen. ik keek recht in zijn ogen en likte mijn bovenlip speels af. even streelde ik kalmpjes door mijn haar heen. ik had mijn kond naar achteren gestoken. even keek ik zwoel naar bee. meer om hem te plagen.


Laatst aangepast door Timeless op vr feb 06 2015, 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyvr feb 06 2015, 22:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

het leek net of mellanie in de hemel gekomen was. meteen rende ze op de grote ijsbeer af. Deze zat altijd op een stoel. noujah op mijn schoot als ik muziekm aakte. Ze knuffelde er mee en verdween er bijna in. 'hehehe jaah ikr' lachte ik en zette het wijntje neer daarna plofte ik er naast. Ik pakte de panda die op mijn bed einde stond. en ging er tegen aan zitten. Ik had hem zo gelegt dat ik zelf het bed niet uit zou rollen. ik keek toe hoe mellanie steeds verder verdween in me knuffel 'well its not manly having so many plushies' zei ik nu toch best wel beschaamt

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'dude stop niet steeds met vertellen' zei ik want toen hij weer even stopte hoopte ik echt dat hij door zou gaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'just stop' zei ik 'otherwise i going too do things jou dont want' ik probeerde recht te gaan zitten maar een hand had ik vast geklemt aan de bank. al me spierne waren aangespannen en me ademhaling een stuk langzamer
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyvr feb 06 2015, 22:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
als ik een cartoony was had ik nu roze hamsterwangetjes en hartjes in mijn ogen. 'plushys~' zei ik op mijn automatische engels. en knuffelde de ijsbeer. 'way? its cutey, and i like it so way can boy's don't have plushys?' vroeg ik automatisch en keek van de ijsbeer naar jay. 'jaaaay, you crushed that panda~' zei ik toen hij er tegen aan leunde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik ademde wat heviger. en keek wat moeilijker uit mijn ogen. 'nou, umh... het plot... een beetje... van het liefdes verhaal....' ik streelde door mijn haren heen en werd steets nerveuser. ik keek even naar drake en weer terg naar de sterren. ik zuchte luid en streelde weer door mijn haren heen. ~Eindelijk werd ze bijna 16 jaar oud en ze kon haast niet meer wachten. Ze stond letterlijk en vergeurlijk op springen. Yu kreeg een smsje van zijn bende groep dat ze een vrijwillig meisje hadden gevonden die zin had in seks. Yu was verplicht om te komen en kwam maar even langs op locatie. Daar, daar stond yu even verstelt. Zijn meisje die morgen 16 jaar zou worden werd vast gehouden in de wc en stond op het punt om genomen te worden door een van de leden. yu kon hun niet vertellen dat het zijn meisje was aangezien niemand uit de groep een vriendin mocht hebben. Yu besloot om haar zelf te nemen en geen van de jongens het te laten toen. In de hoop dat ze niet gewelddadig behandelt werd. yu behandelde haar teder en zachtjes. de jongens lachte hem uit. dat hij zo zoetsappig deed. het meisje olivia hield zig dood stil en was geblindoekt, ze kon onmogelijk wat zien. echter hield yu zig stil en sprak geen woord toen hij bezig wa. yu vernoom zels dat ze het lekker begon te vinden. ze kreunde heel minimaal. wat alleen hij kon horen. De jongens achter hem lachte hem steets meer uit en gaf hem en por en een duw tegen zijn kond aan zodat yu zijn geslacht er meer in sou steken en ook sneller en pijnlijker. de jongens hielde zijn heupen vast en bewogen zijn lichaam terwijl yu zig probeerde te verzetten.~

ik hield mijn hoofd vast en kneep mijn ogen dicht. ik knarste mijn tanden op elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyvr feb 06 2015, 22:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'no he loves it look hes blushed!'! lachte ik en lied de panda zien. k zette dez boven op mellanie. noujah wat er over was van mellanie. het was meer ijsbeer. en stapte van het bed af om me vest aan te trekken en de tv aan te zetten. Ik zacht tussen de DVD en keek ff op netflix 'horror?' vroeg ik en zwaaide met de film Intro the dark

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
Me mond viel nog net niet van mijn gezicht af. 'dude.. train je daarom?' vroeg ik verbaast de kippenvel verlied me huid niet meer. Ik balde me vuist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyvr feb 06 2015, 22:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'heheheheheh.' gniffelde ik en keek omhoog toen hij het pandatje op mijn hoofd legde. ik was letterlijk in de hemel. samen met jay in de knuffel wereld. 'yeaah i feel it now, she is wet and stikky.' zei ik en keek omhoog naar de panda. jay trok zijn vest aan en pakte iets vast. ik schudde mijn hoofd van links naar rechts bij het woord horror. 'can't sleep wtihout you then.' zei ik en verstopte me achter de ijsbeer. 'i will watch it but then you need to prommis me that you will protect me at night.' vertelde ik en keek langs de ijsbeer heen. ik legde de beer aan de kant en trok het rode vest aan. vervolgens ging ik met mijn gezicht op de beer zijn buik liggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'het verhaal is nog niet klaar m-maar i-ik kan niet meer. h-het is me te veel.' zei ik en draaide me op mijn zei ik kroop naar drake toe en legde mijn hooft tegen die van hem aan.(heb nog niet meer geschreven maar zit wel in mijn hoofd XD)  'de lijder die mij bij de groep haalde is waarschijnlijk ook de huidige lijder van de groep geworden. maar dat weet ik neit zeker ik weet wel dat hij mee doet. welke rank hij heeft boeit me niet. ik zal hem killen.' flusiterde ik in drake zijn oor.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'just stop' zei big bee 'otherwise i going too do things jou dont want' vertelde hij verder. 'like what?' vroeg ik terug en grinste breed. ik ging meer op hem liggen en trolde hem een beetje. ik verplaatste mijn kond en heupen wat dichter op bee zijn schoot/kruis. eigenlijk was bee best gespiert. temisnten beter dan ik maar veel minder dan yu. ik streelde de ponny pluktjes langs zijn gezicht heen en grinste naar bee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 13:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'you cant stay here tonight I will protect you no matter what!' zei ik en stopde te DvD in de tv. het was alround soudn dus de schrik moment zouden nog ergens wordne. ik ging naast der zitten eerst nog wat verder van der vandaan.  We waren nog geen 20 min verder of mellanie straalde uit dat ze he echt eng vond. ik pakte haar schouders beed en trok haar tegen me aan.  helaas zat die verbeelde ijsbeer tussen ons in

we waren aangekomen op het engste stukje.  DE panda en de dekens waren in tussentijd van het bed afgerolt. En vraag me niet hoe we zaten. Maar het was knus.  Ik Had me wijn nog niet eens aangeraakt..

De film was afgelopen en ik lachte 'Dangit die was eng!


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'maar wraak nemen in je eentje is knap lastig. ' zei i nadenkt niet echt verder op in gaant wat hij mee gemaakt het. dat deed ik meer omdat het te heftig was o hem verder te laten praten. Je eigen GF rape.. facking hell! 'En das die bande black wolfs right?' vroeg ik. Misschien lette ik nooit of en was ik niet geinterseerd in dat soort dingen maar ergens had ik dit verhaal al en keer gehoord. oof gelezen of meegekregen van mijn neef ik weet het echt niet! maar ik herkende het verhaal.

Hij kroop naar me toe ne drukte zijn hoofd tegen de mijna aan. Dit vond ik vrij dichtbij en awkward maar hij had het blijkbaar nodig. Hij had het over killen ik schudde me hoofd 'nee'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Delle ding nu echt te ver. Hij speelde zo erg. Ik gromde zachtjes 'Like What dont you get it' vroeg ik geirriteerd en draaide de jongen op zijn rug op de bank, hij was licht genoeg om op te tillen en weg te gooien. ik zat nu tussen zijn twee benen in drukte mijn kruis tegen de zijne. 'I only care about sex!' siste ik en keek de jongne aan. i khad izjn handen boven zijn hoofd beed en keek hem aan 'So stop getting me horny like this!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 13:22

Mellanie
'Noooh, Jay I dont want to sleep allone afther this movie.' Zei ik beteuterd en begon al aardig bang te worden zonder dat de film begonnen was. De beer had ik op mijn schoot gelegd. En als het te eng werd dook ik achter het hoofd van de beer. Jay trok me verse naar zich toe eerst schrok ik het lezeres toen hij mijn schouder aan raakte. Eerst lag de beer een beetje tussen ons in maar de film werd zo eng dat ik de beer aan de kant van de rand van het bed had gelegd in de hoop dat hij mij beschermde tegen monsters die her bed op wilde. Ik klemde me helemaal om Jay heen en lied hem ook niet meer los. Mijn lichaam trilde, shakete en mijn ogen stonden wijd uit van angst. Ook mijn ademhaling ging veel sneller. Ik drukte mijn hoofd in de borstkast van Jay. En had mijn armen rond hem heen geslagen.

Delle
'So it's true that you are really a horny bee.' (Inplaats van honing xD) 'poor fans you are a strange idol who only care about sex.' Zei ik en keek hem serieus maar flirty aan. 'Kiss me.' Zei ik plots ik gaf niets om hoe hij mij vast had vond het wel leuk als iemand boven mij lag. '(Engels) ik ben ook een soort van bi alleen dan anders het is meer 75/25% inplaats van 50/50%' ik tuitte me lippen speels voor me uit. "Een vukking idol kussen wouw!!"


Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 13:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 13:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Ze was zo schattig toen ze volledig om me heen geklemt had. uiteindelijk had ik mijn hand gegeven zodat ze die voor har ogen kon doen. Me hand was groot genoeg om haar hoofd volledig te bedekken..

Toe nde film afgelopen was zat ze nog steeds te trillen 'Just stay here so you dont need to be alone' zei ik en bleef haar nog even beed houden. ineens hoorde ik iemand op de gangen lopen 'shit' zei ik en vrong me tussen mellanies houdgreep uit. Ik gooide de pande en dekens over Mellanie heen en liep ls een gek naar de deur. twee secons later stond de manager met een droge slaapkop aan de deur ''Ik dacht dat ik een meid hoorde' zei hij in het chineens' no no no girls' antwoorde ik snel en drukte hem de kamer weer uit

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'Dit you get why they call me a freaking bee!' gromde ik en teon hij zie dat ik ehem moest zoenen lied ik me  dat echt geen tweede keer zeggen. ik drukte mijn mond op de zijne hij kon zijn zinnen niet afmaken of iets. Ik drukte me hele lichaam tegen hem aan. met een hand hield ik beide arme beed en de adnere pakte ik zijn been beet en trok deze wat verder om hoog. Zachtjes beed ik op zijn liep
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 13:54

Delle
Ik genoot zo erg van het gekus en gezabbel. Dit was echt te lang geleden voor mij. Ik sloot me ogen en zoende big bee terug. Ik voelde dat een been van mij omhoog werd getrokken. En dat met een strakke skinny jeans aan. Ik voelde hoe bee zijn kruis tegen me aan drukte. Hij had duidelijk een beginnende stijve. 'Shall I gif you à......' Ik kon niet verder uit praten door het heerlijke gekus en geknabbel aan mijn lip. Ik drukte mijn tong tegen zijn lippen aan. Met nog steeds gesloten ogen. Ik ontspande mijn armen en lied me hangen.

Mellanie
Jay vrong Zig van mij los en stapte het bed uit. Ik kreeg de dekens en een panda beer op me gegooid het voelde best lief en zacht aan. Ik hield me stil en streelde over het stof van de panda heen onder de dekens. Ik wachte en hield zelfs mijn adem een beetje in. Ik trilde nog eb dacht aan die enge film. Mijn ogen werden groot en staarde naar het matras en de dekens

Yu
'Ja, black wolves' herhaalde ik hem en kroelde als een hond tegen zijn hoofd aan. 'Ik heb geen pack. Met wie moet ik het dan samen doen?' Toen drake nee Zij op mijn kill gedachtens opende ik mijn ogen. 'Wat moet ik dan doen.'


Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 14:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 13:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik zuchte luid uit toen ik me manager terug hoorde gaan naar zijn slaapkamer. opgelucht liep ik terug. Ik klom op de randen van me bed. zodat ik het matras niet aan zou raken. Met gesprijden benen stond ik nu boven een hoopje dekens en knuffels. Ik widle haar laten schrikken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Me losse hand gleed over het lichaam van de jongen heen. Hi jwas echt dun!. ik gaf hem iets meer ruimte om wat te doen. Ik voelde dat zijn lichaam ontspande '' zou hij het nu echt to staan'' dacht ik. Me heupen bewogen een heel klein beetje niet opvallen erg.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik stond op van yu vandaan en stak me hand uit 'een pack crearen' ik keek hem aan en lachtee 'zover ik weer moet je een leider zijn wil je een leider uitdagen. Zo laten we mensen vinden voor je pack' ik wacht of ik hem kan optille.

'vermoord hem nou niet. dan is de lol er snel van af en heeft ij niet wat hij verdient' zei ik simpel weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 14:31

Delle
Een hand gleed tussen zijn greep vandaan ik streelde over bee zijn rug heen en mijn hand verdween In de bovenste gedeelte van zijn broek. Ik kneep zachtjes in zijn kont. Ondertussen bleef ik hem kusjes geven en hem zoenen. "Gif me your tong." Dacht ik en vrong het puntje van mijn tong tussen zijn lippen door.

Mellanie
Ik hoorde iets de kamer in komen maar het kwam mijn bed niet in. Ik trilde en deed mijn hoofd een stukje omhoog. In spanning wachte ik af.

Yu
'Waar moet ik ze dan vandaan halen. Ik moet dan eerst meer ijzere riemen krijgen.' Vervolgde ik hem een beetje sip kijkend. Ik pakte zijn hand aan en lied me met moeite omhoog trekken. 'Wat verdient hij dan wel een pijnlijke kastratie met een mes?' Ik zuchte bij mijn eigen zin. 'Net zoals ik...' Vervolgde ik zachtjes. 'Oh en over dat verhaal. Policy heeft het ooit in een buurt krant gezet wat er gebeurde met mijn foto er bij.' Zei ik kill. 'Maar dat was alleen waar ik woonde vroeger ergens ver weg van hier.' Vervolgde ik en hield me verder stil. Ik schopte in het zand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 14:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

met me losse hand deed ik zijn riem/knoop open. Toen hij in me kont kneep beed ik speelt in zijn lip. toen voelde ik zijn tong tussen mijn lippen door komen. hier zeggen we geen nee tegen. Ik gaf hem mijn tong, Met de losse hand waar mee ik net zijn broek had geopend deed ik langzaam zijn shirt omhoog

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik zag de dekens bewegen. Ik dacht na als ik der lied schrikken zou ze echt gaan gillen of huilen. Dus ik deed het niet. Ik probeerde me been terug te krijgen. onhandig plofte ik neer. Me been nog steeds over mellanie heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 15:05

Mellanie
Plots voelde ik iets vallen op het matras ik schok alsnog en voelde iets boven op mij dat gewoon niet weeg ging ik bewoog en spartelde lichtjes heen en weer in kroop uit eindelijk onder de dekens vandaan. 'Iiiiikkkk' zei ik zachtjes en klom van angst op Jay zijn rug. Ik hield zijn schouders vast en legde mijn hoofd op zijn wang en tussen zijn nek in. Mijn kruis/heup lag boven op Jay zijn bips.

Delle
Ik lied het toe dat hij mijn broek los maakte. tenslotten had ik toch geen stijve ookal vonden mijn hersens duidelijk van wel. "Kut pillen"
'Mmmmhp' mompelde ik toen ik eindelijk een lekkere tong voelde. Ik speelde zachtjes en teder met zijn tong. Ik voelde wel dat het kwijl in mijn mond kleed. Omdat ik natuurlijk onderop lag. Een koude hand vloog over mijn buik heen uit schrikking van kou ademde ik even wat sneller in. Ik kneep nog een keer in zijn kond en dit keer wat langer en harder. Ik kantelde mijn hoofd zodat mijn tong dieper in zijn mond kon.


Laatst aangepast door Timeless op za feb 07 2015, 15:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Emptyza feb 07 2015, 15:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ze schrok zo hard dat ze een paar seconde later op mijn kont lag 'heheh hey!' lachte ik en probeerde vrij te komen. Ik ging op me knienen en handen zitten terwijl Mellanie nog steeds op mijn rug lag. ik probeerde haar langzaam van mijn rug al te laten glijden. 'zullen we maar gaan slapen mell?' vroeg ik nog steeds een poging doen tot het er af laten glijden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'hoezo kettings? je kan ook en pack crearen uit vriendschappen. denk je dat die andere zich aan de regels houden?' zei ik keek hem aan ik snapte niet veel van pack's wolven of gangster bandens... of vriendschappen... ' Jah das een beter plan' ik moest proberen niet te lachen op zijn reactie van het casteren. toen hij zei dat het ook bijh em zo was keek ik hem aan 'whut gast ben jij gecastereed.'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik tilde de kont van de jongen iets verder omhoog zodat ik zin broek naar benede kon laten glijden. maar i kzat tussen hem in dus dat was onmogelijk. Me hand ging terug zijn shirt in deze zat al bijna bij zijn nek. zover ik kon voelen. ik voelde niet eht iets speciaals zoals bij Rose. meer de drang om hem hard te nemen


Laatst aangepast door Evilian op za feb 07 2015, 15:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: