forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexKalenderZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Is this real? part 3

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 22:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik schudde mijn hoofd van links naar rechts. 'weet niet of dat helpt. de vorige keer hebben ze me huis af gebrand. omdat ze dachten dat ik gelult had tegen de polici.' vertelde ik. ik ging met me hofd tegen drake aan liggen. 'sorry, als ik je in allerlij dingen mee trek. maar ik ret het niet allen maar ik wil niemand pijn doen of dwingen. 'zal naar je luisteren sansai.' zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] old maid/
ik zuchte lichtjes en zat met me vingers aan mijn kettingkje. 'weet je anne.' zei ik rustig als in een oud verhaaltje dat ik wilde vertellen. 'soms worden dingen te oud en moeten ze vervangen worden. maar de nieuwe dingen hebben nog niet alle ervaringen. dus bij deze wil ik ze graag met je delen. eerst heb je macht nodig en jij hebt iets heel speciaals en dat is het vertrouwen.' vertelde ik zoet als in ene oud verhaaltje en deed mijn ketting af. 'hier deze is voor jouw. dit is een sleutel van het argief. het argief waar de achte brief van setto zijn ouders ligt. laat de butler het niet weten het is net een vos.' fluisterde ik iets sluwer.

Laatst aangepast door Timeless op do feb 05 2015, 22:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 25

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 22:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik zei niks meer en luisterde alleen. ik lied Yu tegen me aan liggen 'shit happend' zei ik droog. de jondjes kwamen terug yoyo ging tegen het verlamde hondje aan liggen'We gaa wel trainen nadat Jay was is.' zei ik 'laten we teruggaan' ik wachte tot Yu op zou staan
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 22:11

'okee dude, dit is nooit gebeurt okee.' zei ik toen ik mijn hoofd van zijn schouder af haalde. ik klopte op zijn schouder en probeerde te glimlachen maar ik kreeg geen grijsn meer op me gezicht olivia sweefde weer door mijn hoofd heen en dit keer erger dan ooit.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 22:13

Drake

'what is er gebeurd dan' zei ik en stond op. ik lachte naar hem. Ik liep verder en keek om waar Yu blijft 'gast gaat het wel?' vroeg ik

Anne

me ogen werden groter. ik knikte en word helemaal rood. ik pakte de ketting aan 'ik zal er goed voor zorgen' zei ik en deed de ketting rond me nek onder me kleding.
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   do feb 05 2015, 22:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] old maid
'als de ouders van crystal overlijden dan haal je de brief presies 5 dagen na het ofischeel overlijdings akte. setto zou de brief van de butler niet leuk gaan vinden. maar proeer hem gerust te stellen zonder het te veraden.' legde ik uit. 'oooh god ik hoor de fluit ketel, meisje ik moet er weer vandoor de thee wacht op me.' riep ik en draaide me om en weg was ik.

ik knarste me tanden op elkaar en schudde me hoofd van links naar rechts ik kneep mijn ogen vijn en greep met me handen in mijn haren. een helse gegil dwaalde door mijn hoofd heen. 'laat het stoppen.' mompelde ik op een pijnzigend manier. ik lied mijn hoofd los en leip naar de box bal of zak of iets dergelijks toe. ik sloeg er tegen aan met volle power en me tanden plat op elkaar gedrukt. ik sloeg en ramde op het voorwerp totdat mijn handen er bijna rood van werden. 'laat dat gegil stoppen!!' jammerde ik weer maar dit keer iets bozer. ik gaf nog een mega harde en genadelijke klap tegen het voorwerp vervolgens lied ik me al half pijnzigend en bijna huilend (maar huild niet maar lijkt zo) tegen de zak aan naar beneden glijden. ik stunde mijn hoofd tegen het voorwerp aan. mijn kin trilde lichtjes en ik hield mijn ogen gesloten. zo bleef ik enkele minuten tegen de zak/voorwerp aan zitten. gehurkt laag op de grond met me hoofd er tegen aan. klik voor houding.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik kreeg eindelijk mijn hand tekening ik wipte blij op mijn blik en met grote babydolle oogjes keek ik hem aan. 'yeaaaah~' gilde ik toen ik het boekje terug kreeg. ik ging weer naast hem lzitten en dit keer in een baby houding met mijn duim in mijn mond en met me hoofd tegen big bee zijn borstkast of schouder aan. mijn andere hand lied ik onbewust rusten op zijn kruis. klik voor houding

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'het is gewoon niet eerlijk. ik dacht haar jaloers te maken door expres jouw arm of hand vast te houden maar zelfs daar had ze een doorbedachte reden voor terwijl dat niet zo was omdat ik dat deed!! ikeee en niet jij! en lay ziet me ook al niet meer staan als jij er bent. en dan word hij boos dat ik niet gezegt had dat jij er ook was...' jankte ik uit en zat heel even stil. vervolgens wilde ik weer opstaan. maar ik viel naar achteren toe. 'laat me los.' jammerde ik iets rustiger.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
*staat jaloers te wezen* met de rug naar jay en minako toe.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 11:31

James

'Heb je er alles uit gegooit? ik luister wel naar je als je nog meer wilt zeggen' zei ik en hield der iets losser beed 'Ik laat je los zodra je opgelucht bent en alles gezegt hebt'

Drake

Even lied ik yu rage tegen de boxbal, De jongen zakte helemaal in elkaar . 'Yu' zei ik bezorgt en liep naar hem toe 'welk gegil' ik hurkte naast hem neer en legde mijn hand op zijn schouder 'Yu welk gegil? wat zitje dwars?'

Lola -

*slaapt*

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Bee

Hij ging weer tegen me aan liggen. toen ik zijn hadnen naar mijn kruis voelde zakken pakte ik die op en legde hem weg. zonder voor de rest iets te zeggen keek ik naar de film. dit was niet gelopen zoals ik wilde.

Anne

ik luisterde aandachtig en sloeg alles op in mijn hoofd! 'Zal ik doen!' zei ik trots en zwaaide de oude vrouw uit. Zlf rende ik naar boven toe naar me stoel en wacht op het sein van setto om iets te gaan doen

Lucy
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 18:08

Minako
Jay liet me gelukkig wat losser vast. 'Delle heeft me zowat naakt gezien tijdens het winkelen. Me bh zat wat te los. En hij zette hem wat strakker. I-ik dacht dat hij een meisje was maar Lucy zij van niet.' Huilde ik zachtjes na. Ik gaf Jay weer een por dat hij me moest los laten. 'Het was wel gezellig.' Vertelde ik rauw. Er kwam een man naar ons toe gelopen. 'Lieverd ik sta al 10 minuten te wachten op het parkeer plaats?' Klonk een stem het was me vader. Ik sprong overeind en omarmde me hem. 'Oh papa.' Zei ik en bleef even zo staan me vader keek met een wtf geZicht naar Jay. 'Is er iets gebeurd?' Vroeg mijn vader. 'Viel deze jongen je lastig? Of is het weer uit tussen jouw en die Lay?' Zei me vader. 'Paah! Het is nooit aan geweest hoor!' Gromde ik. 'Ooh dat lijkt anders wel heel anders in jouw kamer. Dat knuffeltje heeft zijn eigen hemelbedje. En sinds wanneer print jij posters van je foto's op je deur?' Vroeg mijn vader verbaast. 'Ik zou zweren dat het een en de zelfde jongen is.' Vervolgde hij en lachte al vol uit. 'Nouuh zo kan het wel weer hoor!' Jammerde ik. Ik lied me vader los en draaide me rug naar Jay toe. Ik wreef even en mijn ogen. Make-up had ik al niet neer op, het was er helemaal af gehuild. Me vader trok me mee richting de auto en stak zijn hand omhoog als afschijds begroeting.

Mellanie
Eindelijk kwam haar vader er aan. 'Jay laat haar maar weer los.' Zei ik terughoudend. Ik hield me twee handen ten hoogte van mijn kin en hals. Ik luisterde naar het gebabbel van haar vader en grinnikte even.

Toen Minako eenmaal weg was omarmde ik Jay met mijn ellebogen op zijn schouders en mijn vingers in elkaar geknoopt. 'Jij hebt me nog nooit een knuffeltje gegeven.' Zei ik teder en glimlachte naar Jay met een licht grijnsje.

Yu
'Yu?' Hoorde ik drake zijn stem zeggen. 'Welk gegil?' Vroeg hij bezorgt ik hoorde zijn voetstappen steeds dichterbij in het zand neer ploffen. Vervolgens hurkte hij. Een lichte hand drukte op mijn schouder. 'Yu welk gegil? wat zitje dwars?' Herhaalde zijn stem. Ik ademde even luid in en uit. 'Olivia.' Zei ik enkel. 'Ze gaat maar niet weg uit mijn hoofd. Elkekeer als ik een beetje aan haar denk zie ik haar voor me en vervolgens slaakt ze een fu~uking harde gil. Dat door mijn hoofd heen galmt.' Zei ik zachtjes en opende mijn ogen langzaam.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 19:08

Drake

'olivia? je ex?' vroeg ik en keek hem aan, 'Gast vertel alles dan snap ik wat je rloopt te lullen' ze ik en plofte in het zand. 'We hebben alle tijd!'

James

Ik luisterde naar alles wat ze zei en toen ze steeds rustiger overkwam lied ik haar steeds iets losser. uiteindelijk gaf ze e weer een por. ik bleef op me hurken zitten en keek van uit deze houding naar het tweetal. ''hadden lay en minako een relatie'' ik lachte binnensmond toen hij het had over het hemelbedje voor de knuffel. ''oh ze is zun fan'' dacht ik toen ik hoorde over de foto's

toen Minako weg liep zwaaide ik 'Zie ik je morge bij het concert?' riep ik nog na. iedereen was allang uitgenodigd om langs te komen en hadden allemaal een speciale plek. Dit wisten zo ook.

Toen ze weg was wilde ik opstaan en voelde ineens een arm rond mijn schouders. Ik keek op en zag mellanie. 'Jij hebt me nog nooit een knuffeltje gegeven.; zei ze en glimlachte. 'Nee jouw til ik' zei ik en sloeg me arme rond haar bneen en samen met haar stond ik op. Ik liep een stukje met Haar op mijn schouders
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 19:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'Zie ik je morge bij het concert?' vroeg jay. 'ik denk het niet.' zei ik een beetje geergert. 'ik ben niet zoon fan type geef mij maar het levende versie inplaats van duizende plaatjes uit google. maar meeste idolen begrijpen dat niet, daarom vind ik ze ook helemaal niet leuk.' zei ik en keek even achterom en stak mijn tong flauw uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'jaaay ik heb net gegeten!' zei ik toen ik haast ondersteboven hing en een schouder in mijn maag voelde prikken. mijn benen werden vast gehouden zachtjes spartelde ik speels ik steunde me ellebogen tegen de rug van jay aan zo ondersteunde ik met me handen mijn hoofd. 'ik vind een knuffeltje ook wel leuk hoor.' zei ik nog zachtjes na. ik lied me meer hangen en kneep in het kondje van jay. hier kon ik nog maar net bij. 'of jij moet me knuffel zijn.' vervolgde ik speels.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
bee tilde mijn hand op. ik schonk er verder geen aandacht aan en keek naar dorenroosje en de draak. 'loook loook there is drakey.' riep ik blij. 'i just want to be like drake, he is so cool and manly! wide shoulders, sharp jawline.' vetelde ik blij en ging voor het beeld staan. ik keek met grote puppie oogjes naar bee tijdens het praten. vervolgens sprong ik naar de bank en legde elke knee aan bijde kanten en ging met mijn buik naar bee toe gericht op zijn schoot zitten. 'i wanna be more manly.' jammerde ik

'noujah, ex weet ik niet echt. we hebben het nooit oficieal uit gemaakt.... h-het voelt alsof ze gewoon op vakantie is. maar, d-dat is niet zo...' zei ik zachtjes en knarste op mijn tanden. 'i-ik kan het niet, drake. weet niet waar ik moet beginnen.' vertelde ik stilletjes en lied mijn kond neer vallen in het zand. ik keek van de zand korrels naar de beginnende sterre hemel. ik lied me rug naar achteren vallen naast drake in het zand en keek omhoog.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'i only have chinees is that a problem' zei lay en pakte me mp3 spelertje en stopte deze aan zijn aparaat. 'no its not a problem, i like new languages. but i stil study koreans' vertelde ik. 'Yes I produce music.' zei lay. 'nice, nice! can you make a dance tune for me?' vroeg ik leergierig aan hem. hij ging zo snel doorhet aparaat heen dat ike r nogsteets geen snars van begreep. lay ontweek telkens de stokjes. ik glimlachte vrolijk en probeerde het telkens weer. totdat hij ze zelf over nam en wel ging eten. 'and how does it tast?' vroeg ik met een nieuwschierige gedachte.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 20:10

James

ik snapte niet zo geod waar ze het over had toen ze begon over fans en dat idolen het niet zouden snappen. ik haalde me schouders open en lied der maar praten.

ik draaide mellanie zo dat ze op me rug zat inplaats van onderuitgezakt. Vraag me niet hoe ik het deed Maar ze zat, een soort van, we liepen naar mij uit en ik lied haar van me rug glijden ik nergeerde haar knuffel vragen. Der was een rede. Minako vond ik niet leuk en dat was echt vriendschappelijk als ik mellanie zou knuffeln zou het nie meer vriendschappelijk zijn en kon ik daar de schuld ook niet op geven tegen de fans. its just to difficult.

'kom je bij mij film kijke?' vroeg ik voorzichtig.

Drake

'ik lied me ook zakken in het zand en de twee grote honden kwamen er bij zitten 'bij het begin. wanneer heb je der ontmoet hoe ziet ze er uit, waar woont ze. gewoon de basis' zei ik en ging confortable zitten
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 20:22

toen hij me in zijn armen droeg streelde ik door zijn haren heen naar achteren toe. jay hat zoon leuk haar om me te spelen. jay tilde me verder omhoog zodat ik als een klein kindje op zijn rug zat. ik omarmde hem met mijn handen op zijn bovenlichaam. 'jaaaay, mis jij je ouders soms?' vroeg ik zachtjes op de heenweg door de stad heen. ik had al ene licht vermoede dat hij naar zijn huis toe ging. hij lied me voor zijn deur naar beneden zakken. 'kom je bij mij film kijke?' vroeg jay.
'ummmhmh jah, lijkt me leuk.' zei ik toen ik weer recht stond. ik deed mijn ponny goed in de revlectie van de deur en klopte mijn kleren af. er zat hier en daar nog wat zand. ik wachte totdat jay naar binnen zou gaan dan zou ik hem achtervolgen.

ik glimlachte bij de gedachte van de eerste ontmoeting. 'nou, umh, okee... het begin.' zei ik. 'ze umh, was 13 jaar toen ik haar ontmoete, ze heeft lang golvend haar echt prachtig. en daar onder een sexy slanke lichaam met nouwelijks tieten, maar ze begonnen wel al een beetje te groeien.' ik gniffelde kort bij het vertellen van ahar groeiende borsten. 'ik zat een paar klassen hoger. maar dat maak niet uit dat is een ander verhaal. ik stond relext in de kantiene tegen een muurtje aan en dronk mijn colatje.' vertelde ik. *woeesssh tvtje komt in scherm en laat een filmpje zien xD* ~Yu heeft vroeger een relatie gehad met het minderjarige meisje Olivia toen ze elkaar ontmoete was ze nog maar 13 jaar oud. Hij was 5 jaar ouder dan haar en viel als een blok voor haar. Toen ze yu voor het eerst probeerde te verlijden. Haar vriendinnen hadden yu minstens 16 jaar oud geschat. Olivia vroeg of yu met haar mee ging naar het schoolfeest. Yu stond verstelt en vond het leuk dat een meisje hem vroeg in plaats van dat hij zelf iets moest regelen. Na een geweldige avond wilde ze naar huis maar het meisje haar fiets was gestolen. Zo kon ze niet naar huis. Yu stelde voor om haar thuis te brengen en liep naar zijn auto toe. Olivia was stom verbaast dat yu al moch auto rijden. Maar verder dacht ze er niet overna. Yu bracht haar thuis en ze stonden samen voor de deur afscheid te nemen van de leuke avond. Al haar vriendinnen waren jaloers geworden omdat ze zoon knappe en gespierde gast had. uit enthousiasme kuste ze yu vol op zijn mond.~

Laatst aangepast door Timeless op vr feb 06 2015, 20:39; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 20:27

James

in de auto vroeg ze naar me ouders. ik zuchte en keek even in mijn spiegel toen viel me op dat me haar halle kanten op stond. was best wel pluizig geworden. bij het indraaien in de garage zei ik zachthes 'eigenlijk niet echt Ik miss ze niet' het was waar ik miste ze echt neit. HAd ze al 10 jaar niet meer gezien of gesproken en wist niks van hun hoe het nu ging ofzo en het maakte me eingelijk ook niet uit.

bij de edur aangekomen wilde mellanie wel mee. Ik lachte bij en deed de deur open en naar binnen te stappen.
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

toen setto vroeg of ik een dance nummer moest maken keek ik een lange tijd voor me uit me gedachtens ging alle kante op ''kut kan geen dance uziek maken alleen paino stukken en gitaar. just the slow songs'' ik keek op zei 'hmm sure i can try it' zei ik en dacht aan een ritme. Maar alls in min gedachte was net zo sloom als ik zelf ben. Daarom duurde het ook best lang voordat ik daar had dat hij vroeg of de risjt elkker was. ik knikte en glimlachte naar hem 'thanks! im going to miss it here' zei ik
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 20:50

'mmh, dat kan. ieder zijn gevoelens.' zei ik enkel en keek uit het raam.

ik leip achter jay aan en hield me verder stil. ik trippelde verder en bij de mogelijke kapstok bleef ik staan. 'brrrh, had ik maar een vest mee genomen.' zei ik zachtjes en vreef over mijn armen heen. ik had jays zijn jack misschien wel over me heen/aan. maar toch was het vrisjes. en die jack moest ook weer uit. ik bukte en deed de veters van mijn schoenen los. deze zete ik neer op een schoenen plankje of op de grond waar de rest stond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'take your time.' zei ik en glimlachte met mijn ogen dicht. ik wachte net zo lang totdat ik weer antwoord kreeg. 'heheh, you can alwase come back here to stay vor some time if you like. with as many friends as you want.' vertelde ik. 'this is a big house.' fluisterde ik

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 20:56

Bee

ik draaide met me ogen teoen de jongen begon over Drake. Who the hell is drake? toen hij op me ging zitten keek ik hem aan 'whut?'zei ik en probeerde hem van me af te krijgen als hij bleef zitten zou ik hem rape!

James

toen ze binnen was zei ze dat ze het koud had 'Zoek maar in mijn kleding kast naar een leuk vest heb er genoeg en je past ze zeker wel' zei ik. 'Pak er dan ook meteen eentje voor mij' grapte ik aangzien ik nog steeds in mijn hemd liep 'Wil je wat drinken?' vroeg ik toen i kverder de kamer in kwam zag ik mijn manager zitten 'fuck.' zei k zacht.

Drake

ik knikte begrijpend toen hij vertelde. Duidelijk vond hij haar nog steeds leuk dat zag je aan izn blik. misscien was ik een hel met meiden maar dit was overduidelijk. 'Waarom gilt ze dan nog steedS?
vroeg ik zodat hij verder zou vertellen. een van de honden was op de schoot van yu gaan liggen
Timeless
moderator
moderator

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   vr feb 06 2015, 21:10

een van de honden legde zijn kop op mijn schoot. iks treelde met mijn hand over zijn vacht heen en keek naar de steretjes. 'nou... d-dat komt nog wat later...' vertelde ik en vervolgde mijn verhaaltje.

~Al 2 jaar lang daten ze vol op en houden het op kusjes en zoentjes. Yu was nog nooit binnen geweest totdat haar moeder vroeg of hij eens bleef eten. Yu schrok hier en beetje van aangezien hij nu al 20 jaar oud was en zij nog maar 15. Olivia was al regelmatig blijven logeren voor een nachtje omdat ze films gingen kijken op de bank. Olivia werd steeds eigenwijzer en wilde meer dingen uit proberen vooral nieuwe dingen. Zoals tong zoenen en elkaar in ondergoed zien of knuffelen. Dat ging nog wel omdat ze meer bij hem thuis was dan bij haar. Yu keek echt uit met het woord seks en begon nooit over dit onderwerp. Op een middag kwam olivia bij yu langs en begon over het verbode onderwerp seks. Ze vertelde dat ze iets op school gedaan hadden met piepschuim en condooms. Yu probeerde van het onderwerp af te wijken. Maar wat hij ook probeerde olivia bleef steets meer knuffelen en zoenen. Olivia was volgens hem zo intiem en lief bezig dat hij zig even lied gaan en door haar lied uitkleden. Yu had alles net optijd door en stopte haar elke keer weer voordat ze zijn ondergoed wilde uit trekken. Olivia was het zat en vroeg waarom hij niet verder wilde. Toen had yu geen ander keus meer dan te vertellen dat olivia minderjarig was en dat yu geen seks met haar kon hebben totdat ze 16 jaar zou worden. En wat het nog ongemakkelijker maakte was dat haar ouders yu niet goed vertrouwde en eigenlijk niet wilde dat ze bij hem bleef slapen.~

'hihi, doe maar wat je in huis hebt.' zei ik speels. op nom van dat ik best een colatje lusten maar dat een klein wijntje ook niet verkeert was. met een netjes en sexy loopje, zoals ik thuis altijd moest doen, liep ik door de huiskamer heen, rechtstreeks naar de slaap kamer van jay. ik liep langs de muur en lette niet echt op naar wat er uberhoud aanwezig was. ik stond voor zijn kast en trok wat laatjes en deurtjes open. en daar lagen de onderbroeken. ik gniffelde en pakte er eentje uit en bekeek hem. 'cutey one.' fluisterde ik zachtjes. en stopte de ondergoed weer terug. ik trok een kast deurtje open en vond de vesten. ik pakte een rood kleirige vest en een donkerblauwe. ik liep naar de huis kamer toe. en bekeek de vesten. 'JAY~, rood of blauw?' vroeg ik aan hem en keek omhoog. daar zag ik iemand op de bank zitten en het was zeker jay niet.

ik voelde dat bee mij weg probeerde te duwen ik glimlachte speels en probeerde bee te kietelen. 'hehehe, what are you doing. beee!!' vroeg ik omdat zijn geduw eigenlijk best kietelde bij mij. mijn gezicht kwam steets dichter bij bee zijn gezicht. ik voelde zijn admehaling maar ik was te gevokust op zijn buik en zijn zei. met mijn duim en wijsvinger kneep ik steets in zijn lichaam.

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   

Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: