cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 20:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik wachte even totdat jay was op gestaan. 'moet je wel op schieten!! anders rne ik je weer omver <3' zei ik speels en liep naar mijn kleedje toe. ik pakte mijn waterfles een een pilletje. deze slikte ik in en dronk van mijn waterflesje. toen ik klaar was legde ik mijn spulletjes weg en boog over de liggende jay heen. ik groef eerst een gat in de grond waar jay in kon gaan liggen. vervolgens schepte ik deze dicht en stampte er hard op. en alweer deed ik er zand op op mijn knieeen maakte ik ene mooie kreatie van een zeemeermin vin met schubben en schelpjes als versiersels.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'hopelijk heb je gelijk.' zei ik en keek naar de grond weg van jay zijn ogen. jay werd mee gesleurt over de grond heen door delle. ik begon ook een beetje te laggen hoe delle jay mee sleurde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik voelde bee zijn hand in mijn swembroekje glijden. en een andere zachtjes op mijn borst ik keek zwoel voor me uit en genoot van bee zijn kusjes. toen hij beed maate ik een zachte prrrh geluitje en beed bee terug in zijn nek en zoog aan zijn huid totdat er een rood plekje zat. vervolgens kuste ik overal op zijn nek en wang totdat ik eindigde op zijn lippen. als snel verdween mijn tong in zijn mond. mijn handpalm streelde steets meer over zijn kruis heen. ik kroop met bijden handen weer omhoog en trok zijn bijden swembroeken een stukje naar beneden toe. 'do you want what i think?' vroeg ik en keek hem liefjes aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'en is het groot daar?' vroeg ik nieuwschierig. ik wouw zo graag een keertje naar binnen maar dat mocht appselut niet van mijn oom. hij was bang dat ik verlieft zou raken op setto of andersom. volgens mijn neef kon setto alles krijgen wat hij wilde. inklusief elk meisje dat gekocht kon worden. 'hihi, heeft hij echt zoveel vertelt over mij?' vroeg ik. 'maar, d-dan kan jij riven vast ook voordat hij in slaap viel?' vroeg ik vervolgens.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
''wouw dat ik het je kon beloven.'' dacht ik maar antwoorde niets terug. en knuffelde lucy nog een keer vijn. vervolgens drukte ik haar naar achteren toe en ging teder en zachtjes boven op haar liggen. ik lied mijn lichaam ondersteunen door mijn onderarmen. zachtjes streelde ik door haar haren heen en kuste haar snot neusje. 'volgende keer bind je me handen vast aan het bed okee.' zei ik en glimlachte al laggend bij het idee hoe het er uit zou zien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
toen hij dat zij kwam het vreemt genoeg een beetje geloof waardig over. 'tsuh.' zei ik en keek even weg. 'misschien is dat het enigste wat ik wel van jouw geloof uit al die duizende andere roddels. ik keek naar mellanie waar hij mee hat zitten spelen in het water. 'hebben jullie iets?' vroeg ik nieuwschierig.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 21:22; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 21:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik zoende haar terug haar tong was deze keer in mijn mond. ik voelde hoe mjn zwem vroek een stukje afzakte dit veolde raar in het water maar zeker neit verkeerd. 'yeah i want that' zei ik en hapte even naar adem. Me ademhaling was weer heerlijk laag geworden en ik trilde op mijn bene van de hornyness. aaigt komaan let me fuck her! dacht ik terwijl ik even een blik wenkte naar de groep ik ik niet mer zag. Zolang Jay er niet achter komt kan het geen kwaat! Ik deed haar broekje naar benede over ee nvan der knieen. Daarna druke ik haar weer tegen me aan, Ik voelde hoe mijn kruis tegen haar onderbuik aan zat,


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne
het is echt groot en mooi en lux echt een droom kasteel. alleen hammer da thet zo leeg is.  nu zijn er twee mensen bij en het is een stuk gezelliger maar het blijft leeg. En jah hij praat over je!. Oh riven nee ik ben er nog maar net.' ik praatte me mond weer voorbij ik had officieel een zwijgplicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik lag op het zand met Yu boven me 'kinky' lachte ik met em snot neus die afgekust werd door Yu. 'Daar houd ik je aan!' ik lachte weer en me ogen liepen nog wel vol met tranen maar deze keer van vreugde. Ik wilde echt neit dat hijweg ging, mijn hart hoorde gewoon bij hem!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik zakte op me kond van verbazing van minakos 'no.' zei ik en maakte me ogen groter. 'ik kan geen relatie hebben' schudde ik met me hoofd

hij groef me in en bedekte me met Zand. Het was net alsof hij een klein broertje was. Wacht i heb geen familie grapje ik weet niet hoe het is om een klein broertje te hebben. Toen hij het aanstampte trapte hij kei hard op mjn kruis. 'HEy richt is niet zo goed!' zei ik en hapte lichtjes naar lucht. Toen Delle me aan het versieren was met schelpen keek ik naar mellanie 'Hey Melmel.. Delle versiert me.. zeg er is iets van!' zei ik en lachte breed
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 21:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik genoot van het gevoel dat bee mij gaf. ik voelde dat bee een blik wenkte naar het land. ik draaide teder zijn hoofd naar mij terug en voelde hoe mijn zwembroekje naar beneden gleed. 'yes, oh beee~' zei ik en kuste in zijn nek. zachtjes zette ik mijn voor tanden in zijn huid. zijn boner drukte tegen mijn onderbuik aan. ik legde mijn armen op zijn schouders en drukte met iets omhoog het water uit zodat zijn boner er in kon glijden. langsaam zakte ik naar beneden. 'aaaah.' kruende ik heel zachtjes toen ik dit deed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'het lijkt er anders wel behoorlijk op.' vervolgde ik vlouw en keek hem met een grijns aan. 'als een jonge dat bij mij zou fliken zou ik het hem niet zo snel vergeven.' zei ik een tikkeltje serieus en speels.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 21:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik ademnde uit toen hij er in gleed. Shit heerlijk!
ik pakte haar kont beed zodat ik kon bewegen met mijn heupen. in het water kon i kder makkelijker optillen en heen en weer bewegen. Ze bewoon op en neer en het was zo goddelijk! ik ademnde veel uit ik stopte met zoenen en focuste op het heen en weer bewegen van Rose

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'hmm wat zou doen?' vroeg ik der aan en keek verbaast
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 21:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik genoot van iedere beweging die hij maakte en kreunde lichtjes in zijn oor om bee nog opgewondender te maken. ik lied hem mij besturen en kreunde en hijgte steets meer van genot. ik lied mijn hoofd op zijn nek hangen toen hij zo heerlijk bezig was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'nou gewoon wat je aan het doen bent. haar verlieft maken op jouw en dan vervolgens uit eindelijk een keer weg lopen alsof ze niets met je doed van binnen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
' hehehe, niet te kinky denken he. ben niet zo van de sweepjes.' voegte ik er aan toe en kroelde met mijn hoofd tegen die van lucy aan.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 21:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
ik ging op me kont zitten en keek minako aan 'Doe ik dat dan?' ik fronste me gezicht.  misschien was het welzo. En wilde mijn lichaam haar net als mijn geest maar het kon gewoon niet. 'exally i dont know what im doing'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Snel raakte ik buiten adem. En ik voelde dat ik al gewoon bijna kwam. Ik trilde een beetje en em ademhaling stopte er bijna mee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'wat nou als ik dat wil leuk vind! we zullen eens zien wie de baas is. Ik trok Yu dichter tegen me aan zodat hij helemaal op me zou liggen. 'You I love you!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 21:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik merkte dat bee een beetje buiten admen was. ik grinste en bewoog zelf ook veel meer meer tegen zijn heup aan. 'aah~.' kreunde ik en bewoog steets sneller, bee zijn dick voelde zo lekker.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ík lachte me suf toen hij dat zij. 'ik zeg niets meer.' gniffelde ik en stond op. ik liep zelf verzekert lags jay heen en streelde over zijn in model gebrachte kapsel heen. 'suffy.' zei ik en liep richting het water toe om te gaan zwemmen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, geloog ik graag. dat het een droom kasteel is. misschien moet je dna kamers gaan verheuren. dan komen er vast meer gasten bij. of vorm het om tot een dorm. dan kunenn er vaste mensen slapen en zelfs half wonnen.' stelde ik voor en glimlachte vriendelijk naar anne. 'mag ik vragen wat hij over me zegt?' vroeg ik nieuwschierig.

jay riep me en zij dat hij versiert werd door delle. ik had al zoon idee dat delle een half meisje was. ik keek om en zag jay maar half. hij lag onder het zand. ik stond op en loop naar jay toe. 'hihihi, je bent nog sexy ook, delle heeft helemaal gelijk.' zei ik en knielde bij delle neer en proeerde mee te versieren aan jay zijn staartvin.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik voelde me lichtjes warm worden van binnen toen ze zo lekker dominant reageerde. ik glimlachte verlegen en stak me tong naar haar uit. ik voelde lucy haar borsten in mijn boven lichaam drukken. zo zacht.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 21:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 21:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik bleef even stom verbaast achter.. misschien ahd ze lwe gelijk en deed ik mellanie weer is pijn. daarna ging ik naar de slber en tayoni (rest verhaal)


onderuit gezakt lied ik hun mijn steeds versieren. ik glimlachte op hoe ze bezig waren. 'jah dit is zonder om te slopen als ik straks naar huis moet eh1'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

ik schudde me hoofd. 'Nee ik mag niks meer zeggen ik heb al te veel gezegt' ik drukte me hand tegen me mond en werd rood. 'sorry'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Rose begon zelf mee te bewegen . Jah lekker nu hield ik het dus echt niet meer eh! ik voelde hoe mijn lichaam warm werd. En ik me adem inhoeld 'oehh' kreunde ik zacht ik maakte lichte schokkerige bewegingen toen ik kwam



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

ik stapte het strand op en zag minako al snel bij het water staan. Ik keek toe. en wachte tot ze om zou draaien en deze kant op zou komen. ik bekeek elke actie die ze deed. Jay had ik niet zien liggen in de berg met zand

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'laten we terug gaan okay?' Vroeg ik. Ik wil afkoelen. ik stond op en pakte Yus hand beed en trok hem de duine nuit naar het water toe. Ver van de groep vandaan die wilde ik even niet meer zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 22:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihihi, misschien kom jij helemaal niet thuis vanacht.' zei ik en keek hem zwoel aan. 'nu kom je zeker niet meer weg.' zei ik en kroop steets meer naar jay toe. en legde een hand op zijn borstkast terwijl ik hem ar beneden drukte. ik zag delle al van oor tot oor mee grijnsen. hij keek ons plezierig na.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik werd mee getrokken door lucy. ik huppelde half hinkelent mee aangeizne ik gene krukken bij me had. wacht ik mag niet zwemmen.' zei ik en wees naar mijn poot. ik tilde lucy in een keer op toen ze niet op lette en draaide met haar een rondje. ik hapte naar haar nek en gniffelde. mijn been begon steets pijner te doen, ik knijpte ene oogje dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'hehehheh, sorry prinses maar iks tond toenet wel op zijn edele delen dus denk niet dat hij nog met je naar bed wilt vanavond.' grapste ik purfie omdat ik gewoon vaak aan sex dacht. het was verdomt lekker ookal kon ik het nieuwelijks doen of ik viel al van mijn stokky.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik spetterde met het water en stond tot mijn middel er in. ik keek even naar het water en zag twee schimmen staan. '''lol'' dacht ik en streedle door mijn haren heen terwijl ik met me hand er door heen kamde. vervolgens draaide ik me om. daar stond iemand. ik schudde mijn hoofd van verbazing. 'lay?' riep ik verbaast en glimlachte. nee dit is een droom. dacht ik en rende het water uit. ik omarmde lay met mijn half natte lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 22:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik werd opgetilt 'dan ga ik even alleen afkoelen ga jij nou maar zitten' zei i ken wrong me los en zette Yu opde grond neer. hij stond toch neit zo stevig dus hij zat best snel Ik rende het water in en tijdens het rennen deed ik mijn kleding sexy uit. ik zat in het wate ren ging opkopje onder.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

lay zei ze ik zwaaide al bewijs dat ik het echt was. Ze sprong en omarmde mij. 'hey minako' zei ik vermoeid en voelde hoe ook mijn lichaam nattig werd 'You was kinda bored right?' vroeg ik en lied haar op de grond zakken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'jap die zijn plat!' lachte ik. Be nu officieel een zeemeermin en geen zeeman!' Ik ging naar achtere ne lag op me rug, Dit was echt een fijna houdig! me rug zat vol omdat Delle me al zitten had in gegraven. 'auw it hurts' zei ik en probeerde weer recht te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 22:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'wel, now you are here i'm less bored then befor.' zei ik en lied me op de grond zakken. 'hihihi, are you stil sleepy, unicorn~?' zong ik zachtjes en streelde door zijn haar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik schrok lichtjes toen hij dat zij. 'i'm s-sorry.' zei ik vluchtjes en trok hem weer echt. ik giegelde en keek toe wat delle allemaal bij jay deed. dit keer was jay echt blood teminsten een blote boven lichaam. ik bekeek zijn spieren en borstkast van alle kanten en blooste lichtjes. 'sexy zeemirminnetje hoor.' zei ik en giegelde met ene geslote hand voor mijn mond. mijn ogen vormde halve maantjes

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'hey!!! maar als je ene meisje bent moet je ook boobs krijgen hooor!!' zei ik gemeen en stond op. ik trok jay zijn jack uit en trok zijn t-shirt over zijn hoofd heen. 'zie je wel je bent geen meisje je hebt nieuwelijks boobi's!!' zei ik en ik groef het zand achter jay zijn rug weg. zodat hij kon liggen. dit keer maakte ik boobs van zand op zijn borstkast. 'hehehehehe.'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik kreeg zeker rode oortjes toen ik naar lucy keek. ik ging onderuit hangen met mijn pootje naar voren toe. 'whoeehooee, verder strippen.' joelde ik naar lucy toe. toen ze haar t-shirtje uit had. mijn schouders deden pijn. 'Fu~uk vergeten in te smeren.' zei ik zachtjes en wreef over mijn rode schouder heen.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 22:28; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 22:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik knikte 'yes i just waked up. not even 30 min ago so im still sleepy' ik wreef in me ogen en staarde naar eht water 'it looks beautifull here.!' zei ik en pakte me mobiel om een foto te maken. dit deed ik heel rustig

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

voor dat ik het wist had ik boobs. Ik zag hoe het zand over me buik naar benede gleed. Ik moest uit kijken dat het niet in de litekens bleef hangen. aangezien die nooit echt volledig genezen vanwegen mijn bloeds oploop. maar het ging aardig goed! 'look at my boobs mah boobs are amasing'


Laatst aangepast door Evilian op ma feb 02 2015, 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 22:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'yeaa~ true.' zei ik kalmpjes en ging op lay zijn schouder hangen met enkel mijn hoofd. 'your friends must be jelus on you! now you are here in the netherlands.' zei ik kalmpjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'now you are a real GIRL!!! zei ik toen ik de huge boobi's af had. 'jay what did you do with your skin?' vroeg ik aan hem en aaide met een enkele vinger over de rode(welke kleur dan ook) teken heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik voelde dat bee klaar kwam. dat gew=vel voelde zo voldaan aan en mega heerlijk. niet veel later kwam ik ook niet dat het lang duurde in het water. mijn spier begon steets strakker te staan rond zijn kruis. ik glimlachte en genoot van zijn kleine spastische beweginkjes. ik ademde uit met een kreun richtings bee's oor en legde vervolgens mijn hoofd op zijn schouder. ik sabbelde na enige tijd aan zijn oorleletje en gieglede. 'you are zo amazing.' zei ik al buiten adem.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 22:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 22:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

ik maakte een parorama foto van het strand 'they are all here' zei ik en keek rond, 'So they arent jealouse!' ik staarde in de verte 'Look a ship!' zei ik en wees naar een bood in de verte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'damnt I love boobs!' ik legde me handen op mijn mooie grote zans boobs. toen hij begon over mijn litekens dacht ik ff na hadi k die... Oh jah natuurlijk ' das niks bezonders hoor' glimlachte ik, 'Die grote is gewoon van de operatoe aan mijn aortis. Geen helde daden ofzo' zei ik en  lied me handen weer langs me lichaam zakken. het zand  begon zwaar te worden. terwijl de zon op me gezicht scheen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

helemaal doorweekt kwam i het water weer uit en rende naar Yu toe. ik maakte zijn boven lichaam nat door mijn boobs tegen hem aan te drukken. daarna drukte ik mijn mond tegen de zijn aan. alleen dat meer deed ik niet. ik ging zitteen en voelde het zand overal heen kruipen. 'eh bah zand in mijn broek!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

dat was heerlijk! der was niks beter op de wereld dan seks!. 'and you are delisouse' zei ik en lachte. ik lied haar van me af glijden en deed me broek terug aan. ik trilde nog steeds een beetje maar dat was gewoon van de inspanning 'im thursty!' smakte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Emptyma feb 02 2015, 22:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik keek lichtjes geschrokken toen jay dat vertelde. ik keke er iets meer naar en veekte het zand ietsjes weg. 'vind het wel stoer.' zei ik ten slotte. 'delle ik denk dat je jay wel genoeg geplet hebt.' zei ik en wenkte naar hem dat hij hem moest it graven. delle schudde zijn hoofd. 'eerst een foto!!!' zei hij en pakte zijn mobieltje. en maakte een foto. hij keke zo blij als een klein kindje, zo schattig. 'hihi okee~ nu mag je er wel uit. mirmaid.' zei ik en kietelde in jay zijn zij en buik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
bee zijn luletje kromp en floepte er uit.
ik drukte mijn lippen vol op die van bee toen hij zij dat hij dorst had. heel even stak ik mijn tong in zijn mond en kuste hem liefdevol. zachtjes kroelde mijn hand door zijn haren heen. ik probeerde mijn zwembroekje weer omhoog te halen. wat er moeilijk lukte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'but you are here with me and thay don't.' zei ik en glimlachte naar lay.
ik keek naar waar hij heen wees. 'wel lay it is not a ship. it is a guy and a girl really close to iethother' zei ik en lachte.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 02 2015, 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: