cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 18:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
mellanie en ik liepen op het strand en aten osn ijsje op. ik zag bee op zijn handdoekje liggen met zijn rug op zijn handdoek en zijn ogen dicht. ik rende naar hem toe zo stil als ik kon. bij het water had ik ons emmertje gevult. zette ik een been aan elke kand van zijn lichaam vervolgens gooide ik de kleine emmer water over zijn kop heen. vervolgens ging ik snel op zijn schoot zitten en gaf de geschokke of proestende bee een kus vol op zijn mond. zachtjes knappelde ik aan zijn lip. bee lag nog op zijn rug en ik hing over hem heen met mijn kond omhoog.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik zag een hand die me omhoog trok al proestend spugte ik het water uit. 'ugh jegh bah.' jammerde ik en tufte een aantal keer in het water. ik was drijf en ook drijf nat ik begon te bibberen. ' zee water is zo salt. i don't like that, yea... good one can;t breath underwater i discoffered that already. you you!!!' zei ik speels en grijzent en gaf bee een duw maar hij viel helaas niet om. ik lied me door hem ondersteunen op het strand rende ik naar drake toe en gaf hem ene knuffel van achteren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'dawh kom op draakje, jij bend altijd moe. ben je de draak der dromeland ofzo?' grapste ik maar het kwam er serieus uit mijn mond. ik gooide een schelpje van de twee naar drake zijn hoofd toe. 'niemand uit genodicht?' vroeg ik aan hem. gelijk zag ik een blond harige kop in de nek van drake hangen de water druppels gleden van zijn haar punten af. het was setto. hij knuffelde drake en was kleddernat van het zoute water.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
rose en ik aten ons ijsje onderweg op en liepen over het stand heen. ik had nog maar net me ijsje op. ik zag het vlaggetje staan en rende er op of ik keek om me heen en vond de leeraar. plots werd ik op getilt en lag over iemand zijn schouder heen. 'ieeeeeeek, aaaaaah~!' gilde ik als ene meisje en spartelde met mijn beentjes. terwijl ik mijn ogen dicht hield. ik werd over zijn schouder heen gerold en kwam in zijn armen terecht. ik deed mijn ogen open en keek rcht in de zwart bruine kijkers van jay. er kwam een glimlachje op mijn gezicht te staan. 'jay~' zei ik zachtjes en tevreden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik pakte wat spulletjes en werd mee getrokken door lucy naar een ijs salon. umh ik wil framboos zij ik en tikte met me vinger tegen het glas aan. 'kom op lucy vertel nou ens wat is er met jouw? je gaf yu niet eens een blik door de spiegel heen laat staan een kusje?' vroeg ik en pookte in haar zij.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 19:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 19:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik tilde der over me schouders en liep met haar weg.' jay' zei ze tevrede toen ze er achterkwam wie der mee gejat had  'Rose ik breng dat straks wel terug'  Riep ik tegen rose. toen ik iets verder weg was lied ik haar zakken tot dat ze als een soort van klein kind beed had met beide bene aan elke een kant van mijn zij.ik had me arme rond onder haar kont zodat ze niet naar benede gleed. ' ik gaf haar in die beweging een kusje in haar nek. Dit wilde ik nietmeer me lichaam deed het gewoon... Awkward keek ik weg

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik lag nog maar twee secondens en ineen werd heel me egzicht nat ik schoot omhoog recht tegen de liippen van rose aan. deze herkende ik uit duizende! ik zakte rustig en voldaan terug metnog steeds haar lippen op de mijne. Ik ademende door mijn neus uit en plaatste mijn handen tegen haar mooie ronde kont aan. 'Gt a room' hoorde ik iemand roepen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik zuchte diep toen ze over yu begon 'Zullen we dan even in de duinen gaan zitten' zei ik en slikte een paar keer om me tranen weg te slikken. Ik wenkte naar de ijsverkoper dat ik geen ijs meer hoefde. mee eetlust was weg en ik kon elk moment gaan huilen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'yeah, Dreamy dragon i geuss' zuchte ik en leunde naar voren toe. eerst keer ik een schelpje die aanelkaarzat naarme hhoofd toe 'hey die was raak' in me actie om er eentje terugte gooien werd ik omarmt. ik voelde het koude water in mijn hemd trokken. 'AAH JESUS' gilde ik en sprong om hoog. ik pakte uit relect zjin schouders beeed en gooide hem over mijn schouders. De jognen kwam op zijn voeten terecht. 'oh hey setto...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 19:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
al etent ana mijn ijsje knikte ik naar lucy. 'is goed doen we dat.' mompelde ik al sabbelent ana mijn ijsje. ik liep met lucy mee naar de duinen en ging daar ergens zitten. het zand was hier veel heter dan beneden echt heel heed al springent van de ene voed naar de naderen probeerde ik een koeler plekje te vinden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
mijn ogen werden eventjes groot toen ik een paar lippen nek voelde ''wacht, gebeurt dit nou echt. i-ik moet dromen. d-dit kan niet maar toch is het waar.'' dacht ik verward en sloot mijn ogen heel even. vervolgens opende ik ze weer jay leek beschaamt weg te kijken. ik streelde door zijn in stijl gebrachte haar heen en keek hem aan met twinkelende oogjes. 'i missed you so much.' fluisterde ik en lied mijn hand over zijn oor heen glijden naar zijn wang en nek toe. ik strekte mijn nek omhoog en kon nog maar net bij de onderkin van jay. zachtjes en snel drukte ik mijn lippen op zijn hals.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'jaaah ja ja ja, ik begin steets beter te gooien voel je dat !!!'
ik keek toe en grinnete doen setto hapte naar lucht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik word over de schouder bvan drake heen geworpen en belande op mijn rug in het zand even drukte de klap de lucht uit mijn longen. maar al snel snakte ik naar adem en proeste nog het laaste beetje water uit dat ik hat binnen geslikt toen bee mij onderdompelde. 'wow, drake. kuche, die zag ik niet aan komen.' zei ik al hoestend en kwam overeind. ik keek hem aan en streelde door mijn natte haren heen. ik klopte even op mijn borst en hoeste nog wat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik zoende bee teder en drukte speels mijn ting tegen zijn lipjes aan. ik voelde zijn hand al op mijn kond. ik legde die van mij tegen zijn borstkast aan en kroelde lichtjes naar beneden toe. naar zijn zwembroek. 'Get a room!' hoorde ik iemand zeggen ik giegelde lichtjes door het zoenen heen. mijn haren vielen een beetje in het gezicht van bee. ik negeerde de opmerkingen en zoende lekker door.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik tilde de tassen uit de auto en hielp yu met zijn been en krukken overeindkomen. lucy en minako waren verdweenen toen ik om keek. yu tikte me aan en wees naar een bord met een hondje die ana gelijnt was. ik zette een bruilipje op. 'zielige honden....' jammerde ik maar blijkbaar was dat niet wat yu bedoelde. 'hondjes moetne aangelijnd worden dus dit hondje ook!!' zei yu en voor dat ik het wist kreeg ik een riem om mijn heupen heen. 'noooh yu kom op neeeh, ik wil niet aan gelijnt worden!!!' jammerde ik en probeerde te ontsnappen.

ik droeg de draagbare strand radio mee in mijn hand yu hat fantastic baby aan gezet en om mijn middel zat een lange riem met aan het uit einde een lusje van yu zijn broek. dit deed yu altijd als we naar het strand gingen om te verkomen dat ik overal naar toe rende totdat ik verdwaalde en de rest kwijd geraakt was. ik had de neiging om naar elk mooi en sexy meisje toe te stappen. dat was eingelijk de reden waarom yu mij altijd aan lijnde. als een soort van hondje. ik zette mijn radio wat harder en stampte bij elke harde beat in het zat met mijn bijden voeten. terijl ik mee zing en rapte op de muziek. ~Yeogi buteora modu moyeora we gona party like lilililalala, Mameul yeoreora meoril biwora bureul jipyeora lilililalala.~ ik ging steets harder rennen maar ik werd terug getrokken door de spaning van de riem om mijn middel heen. in mijn andere harm hat ik een open geklapte parasol vast. we kwamen steets dichter bij de vlag aan. ~Nanananana nanananana “wow fantastic baby,”Dance i wanna dan dan dan dan dance fantastic baby, Dance i wanna dan dan dan dan dance wow fantastic baby~ zong ik luid op en huppelent in het rond. mijn ogen vielen op iets wat ik herkende. het was een meisje en niet zomaar ene meisje. het was ROSE!! rose van de dreamers die waarvan ik nog geen handtekening van had. ik rende er anar toe maar voelde dat ik wer terug getrokken ik keek naar achteren en zag yu ana de riem trekken en mij naar binnen heizen. 'nooooh, ROSEE~ ROSEEEEEE~' gilde ik jammerend. 'YUUUUUU kom op het is rooooooseee!!!' jammerde ik verder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik had nog niet veel met delle besproken maar de een of andere manier maakte hij me toch wel ene beetje vrolijk met zijn kij harde muziek. ik lachte en zong luid hard op mee. delle en ik wisselde af in de tekst zodat het er best tof uit klonk. ik kleamde het stukje van top en bij de lange uit haal duwde ik delle haast omver. dat wilde hij altijd zo graag dus ik deed het dit keer extera zo hard. natuurlijk hielp ik hem weer overijnd. samen leipen we verder naar de vlag toe vaak moest ik delle terug trekken en al helemaal toen hij een idol zag. 'nee delle jij komt hier zie je dan niet dat ze ergens mee bezig zijn tenslotte heb e dat boekje toch niet mee.' zei ik expres in de hoop dat hij het op gaf maar helaas. 'YU~ die zit in de tas die vergeet ik nooit dat weet je toch!!' piepte hij maar ik lied hem niet winnen en sleepte hem steets meer naar mij toe. door aan de riem te trekken.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 20:16; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

toen we uiteindelijk zaten zuchte ik nog maals en me lip gebon te trillen. ' Ik denk niet dat Yu en ik nog lang een realatie zullen hebben, Hij praat heletijd over olivia, en een keer toen we bijna sex hadden wurgde hij me gewoon. ik deed me kin omhoog en lied de blauwe plekken zien die hij achter gelaten had. 'Sinds dien heeft hij zichtzelf weer mishandeld. Je weet hoe erg ik dat haat en hih had beloofd niet meer te doen!. En niet alleen dat. ik weet het gewoon niet. het  lijk net of me en me ouders gebruikt. En het zit me dwars. ik durf niet met hem te praten. En hij doet heel ondankbaarnaar me ouders toe. ze heben zhem in huis genomen en hij maakt alleenmaar rommel en zo.'  ik zuchte diep ne de tranen begonnen over mijn wangen te lopen 'ik houd echt veel van hem. Maar hij leeft gewooon nog in het verleden. en zijn leefwijze past gewoon niet bij de mijne'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'i missed you too Mellmell' Ik glimlahte lief naar der ik voelde haar fijne handen langs mijn oor en wang gaan richting mijn nek. dangit dat was lang gelede dat iemand me zo aanraakte. Ik veolde hoe haar lippen ook in mijn nek belanden. ik beed op mijn lip ''fuck''  boner time... dacht ik en was blij dat ik nu die mega strakke broek aan had van bee... anders was ik nu genaait.! lettelijk. Ik keek haar aan en lachte lief,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
tayoni lachte en zei dat hij steeds beter geworden was 'Jah maar das ook het enieg warje geod in bent!' grapte ik
'sorry dude laat me de volgende keer nie zo schrikken okey!' zei ik en plofte weer neer naast Tayoni. De meid met roze haar was aankomen rennen met een parasol en handdoek voor setto.



Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 20:13; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 19:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik keek mee levend naar lucy en luisterde. zachtjes zuchte ik aan het einde van haar verhaal en knuffelde met haar. ' en je was zo weg van hem je zat lettelijk te kwijlen tijdens de les.... eindelijk kwijlde je niet meer om die jay maar om een andere gozer.' zei ik teleurgestelt. 'misschien heeft hij gewoon een beetje hulp nodig. maar wie is die olivia dan?' vroeg ik. 'ik heb hem er nooit over horen praten hoor?' vroeg ik verward. 'weet je, ik ken yu niet zo goed maar... misschien moet je met iemand praten die hem wel goed kent. die delle schijnt erg goed bevriend met hem te zijn zo te zien. het lijkt net een stelletje.' giegelde ik. 'maar dat wurgen is niet okee!' zei ik streng. 'waarom deed hij dat?' vroeg ik moederachtig en nieuwschieirg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'i missed you too Mellmell' antwoorde hij lief en glimlachte. ik zag hem stiekem genieten. ik keek jay speels aan. 'je gooit me toch niet in het water he.' vroeg ik gespeelt en keek hem aan. ik kietelde jay onder zijn kin waarom ik dit deed wist ik echt niet het voelde vreemt aan en het kriebelde in mijn maag. ik voelde nog hele kleine stooppeltjes. 'hihihii, heb je je wel geschoren?' vroeg ik plagerig en glimlachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'sorry dude laat me de volgende keer nie zo schrikken okey!' zei drake en plofte weer op de grond neer. anne kwam aan gerend met de parasol en met mijn handdoek ze droogte me af de een of andere manier voelde ik me bekeken een vreemt gevoel kwam in mijn buik het waren gene vogels die kietelde en ook geen vlinders het was iets naars. schaamte? ik keek naar drake. 'drake je bent nat.' zei ik en glimlachte naar hem. anne zette de parasol zo neer dat ik in de schaduw zat. 'annneee~ wil je me in smeren, met zonnenbrand?' vroeg ik alsof ze me vriendinnetje was. ik wenkte naar haar en knipoogte naar het gezichtje van anne. ik ging op mijn buik liggen op de handdoek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'hey ik ben nogsteets beter in het verzieren van meisjes en sex' zei ik tegen drake en wees met een afkeurent wijsvingertje naar drake. 'ik hoorde dat elise jouw ook bijna te pakken had.' gniffelde ik en kreeg ene grijns van oor tot oor. in mijn oog hoeken zag ik jay en mellanie best gezellig doen. ik keek expres uitgebrijd hun richting op. ik vloot met twee vingers in mijn mond richting jay en mellanie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 20:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

il uisterde naar wat ze zei en de tranen rolde over me wangne toen ze over delle begon 'me ma heeft verteld dat ze echt net een stel waren en dat Delle gewon bij Yu op schoot in slaap was gevallen enzo.' ik kon de tranen echt niet meer stoppen. Ik hield zo veel van hem en wist gewoon iet wat ik aan moest. ik was gewoon veel volwassener en leve niet in het verleden. Ik wilde uit huis op me zelf wonen werk vinden.. Goed voor mezelf zorgen. Ze voeg naar het wurgen 'Hij is allergies voor condooms ofzo.' zei ik door het snikken heen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'goed plan, een natte mellanie' zei ik en liep naar het water toe en lied haar boven he water zweven.
Ik rolde me lip een beetje op toen ze over mijn stoppeltjes begon zitten en vroeg of ik wel geschoren had beschaamt schudde ik van nee 'nope niet geschoren vind je het erg?' zei ik. ik tilde Mellanie iets meer omhoog zodat ik mijn kleine stoppelbaardje tegen haar wang kon drukken en haar derm ee kon kietelen. het water speelde met mijn benenn en voeten. het zand voelde ik tussen mijn tenen door gaan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

ik had hem helemaal afgedroogt en daarna de parasol goed gezet zodat hij in de schaduw zou liggen. Hij vroeg of ik hem in moest smeren 'is goed mijne here' zei ik en boog daarna ging ik naast hem zitten en maakte me handen warm door ze over lekaar heen te wrijven. ik deed wat zoonebrand op me handen en begon hem langzaam in te smeren

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ik lachte toen Setto zei dat ik nat was 'Jah ik ben nat' maar de glimlach verscheen snel toen hij begon over elise 'shut up!' gromde ik boos en keek hem dodelijk aan. Dit werd niet beter toen ik zag dat Jay mellanie dik aan het versieren was. Voor het eerst borrelde er haar voor Jay in me op. Waarom voelde ik me zo overprotectief naar Mellanie!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
We zoende lekker. tot ik ineens Big bang hoorde. dit was mijn alarm knop en ik schoot overeind en keek blij op naar de richting van het geluid! Ik keek Rose aan en daarna zette ik haar naast me. ik lied der eerder van mij afrollen. ik stond op en rende daar de muziek toe. 'WOOOWW FANASTIG BABY' zei ik en danste perfect het nummer rondde jongen die de boxen droeg. 'Why you using this one and not the great huge boxe from James car? the bass why to low in this beachbox' zei schreeuwde ik naar de jogen


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 20:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 20:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'hihihi, echt waar?' giegelde ik op het verhaal dat delle bij yu op zijn schoot in slaap was gevallen. 'DAT IS ZOOOO cute!!!' gilde ik bijna. 'kom op lucy dadelijk heb je nog een trio!! dat is zoooo so, spannent enzo.' zei ik. en hield een hand voor me mond. 'volgens mij kan jij beter omwisselen met lola. gaat yu met lola en tayoni met jouw. hihihi.' giegelde ik en knuffelde lucy en streek over haar rug heen.. 'ga gewoon met die jonge praten die delle. ik kan wijnig vertellen over yu zelfs minder dan jij weet. ik wou dat ik je alles kon vertellen en kon trosten. maar ik weet gewoon niets over hem. als je echt de waarheid wild weten. weet je wat je moet doen he.' zei ik en pookte in haar buikje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'whahahahahaha, ze bleef maar naar je vragen of je weer eens kwam gamen bij ons thuis. ze wilde nog een rivance voor die keer dat we haar een headshot gegeven hadden.' zei ik plagend. en gaf hem een beuk tegen zijn schouder aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'anne, zeg maar setto.' fluisterde ik naar haar ik gilde even toen ik de koude zonnenbbrand kream op mijn rug voelde. 'ieeeek!!!! misschien, moet je eje natte shirt uit trekken?' vroeg ik aan drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'goed plan, een natte mellanie' zei jay en liep naarhet water ik voelde al een nat kontje en gilde luid. 'aaaaaah, nee neeeeh!!!' jammerde ik speels en trappelde met mijn beentjes. ik keek naar het gezicht van jay en giegelde zachtjes. 'nope niet geschoren vind je het erg?' vroeg hij. 'hihihi, agh staat best stoer toch? ookal zie je nog niets van je baby haartjes!' zei ik plagend en voelde hoe jay zijn kin tegen mijn gezicht en wang aan veegte. 'AAAaaah~!!' gilde ik en lachte speels. ik probeerde me voor de lol weg te draaien. ik lachte van het gekietel. ik trappelde met mijn voeten in het water. het water spatte omhoog.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik rolde plots van bee af hij rende naar een magere jongen toe. en ging ansen op de muziek vol van genot keek ik naar de blije bee. wat was nou mooier dan een blije jongen hihi of eigenlijk een blije vriendje. ik gig op mijn buik liggen op de handdoek van bee en keek naar zijn edele delen. had hij nou een boner? vroeg ik me af en bestuderde zijn kruis nog meer. ik swiepte wat met me voetjes in de lucht en glimlachte naar de dansende bee.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 21:22; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 21:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik keek Minako nu best boos aan 'What! jij snapt het niet eh! hoe het is om een BF te hebben. Yu doet wel dingen met andere meiden en jongens en bij mij gedraagt hij zich als ee nwatje! Dat is niet leuk en ook niet schattig! waarom kan ik hem niet gewoon voor mij zelf hebben!' gromde ik boos door me tranen heen. Toen ze begon over tayoni keek ik richting hem 'Ik zou hem graag willen inruilen' toen i kdat zei schrok ik echt en begon ik nog harder te huilen 'zo bedoelde ik het niet' snikte ik


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'zal der is overhoop schieten!' zei ik uiteindelijk en keek TAyoni uitdagent aan 'Waarom zou ik mijn shirt uit willen doen.'vroeg ik terwijl ik aan mijn hemd trok. hij wa snat maar het droogt vanzelf wel.

de rust werd als snel verstoort toen delle aan kwam lopen. 'OMG HEB JE DIE GAST OOK NGO IS' gromde ik boos. tijdens de trainingen ging het wel goed. Delle werd an rustiger  en deed neit veel vanwegen de vermoeidheid enzo. Of wat hem dan ook bezit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

ik schrok oten ik hem setto moest noemen 'is goed mijne here' zei ik en drutke me hand tegen me mond, nu zat me mond helemaal onder de zonnebrand. en ik schaamde me weer is dood 'Sorry SEtto' zei ik en keek weg. Daarna probeerde ik zijn rug verder in te smeren. ook al was het koud en had ik het gevoel dat ik kippevel op zag komen bij setto

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
'sorry asians hebben gewoon geen goeie haar groei' zei ik terleur gesteld. noujah ik deed net of ik zwaar teleur gesteld was. 'Daar hebben asians gewoon pech me! en niet alleen met haargoei' ik duide naar de grap van een kleine Dick bij asians. niet dat het voor mij gelde maar dat hoefde ze neit te weten. ik vond het fijner als ze zo over mij dacht. Maar mellanie had er al opgezeten enal dus die moest wel beter weten. en dan ook nog is die strakke broeken.. .. Nee beter dachte meiden dat ik klein geschapen ben!

daardat ze aan het spartelen was gleed ze door me handen het water in. mijn benen werden steeds natter door het gespartel
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 21:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'maar lucy waarom kleam je hem dan nooit?' vroeg ik toen ze het er over had dat ze yu nooti voor haarzelf kon hebben. 'ga lekker op zijn schoot kruipen en zoen hem onder!!! misshcien verandert hij dan van gedachten en gaat hij het ook doen.' zei ik als een wijsneus. 'misschien zijn mijn gedachtens gewoon spannender dan jouw ene op een liefdes realtie met een homo hater die zelf misschien wel een homo is.' zei ik en hield ook een had voor mijn modn dat ik het beter niet hat kunnen zeggen. 'Zelf lay heeft mij niet eens gesmst en hij zit in nederland en hij heeft nog geen word tegen me gesproken sind die vliegthuig dag!!! jij hebt iemand die van je houd en ik niet!!' zei ik streng, jaloers en stond op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'nou dan krijg je meer vitamine van de zon en het blijkt dat meiden graag naar het lichaam kijken van een man.' zei ik best serieus als een soort van les. ik lied mijn hoofd op mijn armen liggen en genoot van de wrijvingen op mijn rug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'DEAL en als jij weer verlies van elise slaap je die avond bij haar.' zei ik flauw en grijnste breed. ik slieg op drake zijn been uit lolligheid. 'Dude, laat die gast oke. hij heeft jouw nog niet aan gesproken.' zei ik om drake te kalmeren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'aaaaah, zielege jay heeft wijnig haar groei?' zei ik en streelde over zijn wang heen en vervolgens over zijn borstkast. 'hihihi, niet liegen je hebt grote handen!' zei ik speels en trappelde met mijn beetjes. 'die zijn niet klein' vervolgde ik en glimlachte. onverwachts lied jay mij in het water zakken. 'AAAAH iiieeeeeek!!!' gilde ik gechrokken en speels. gelukkig ging ik net niet kopje onder. ik greep omhoog naar jay en probeerde hem ook naar beneden te trekken.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 21:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 21:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake


'whut op haar kamer' zei ik en meogen werden groter 'Dat word en beschermkoker kopen!' ik keek naar setto die net deed of hi jme de les leerde
'mijn lichaam krijgt genoeg vitamines binnen als ik train' zei ik kort of 'en ik ben niet iemand die graag meide aan me broek heb hangen door me lichaam' ik draaide me me ogen en keek terug naar Jay en mellanie 'Dude, laat die gast oke. hij heeft jouw nog niet aan gesproken.' zei hij. ik keek hem aan 'ik zit hier nog maar 10 min en hij is met haar bezig hij kan niet overal zijn' snauwde ik terug. beetje te boos 'Sorry'zei ik er achteraan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik zuchte 'jah dadelijk wurgt hij me weer' zei ik en keek naar de grond. 'en ik wilde hem gewoon niet tot last zijn.! hij shaamt zich voor mij anders zou hij nooit zo doen als zijn vrienden er bij zijn. En jah hij kan goed homo zijn! zelfs als ik hem uitnodig om sex te hebben duurt het 5 uur voordat er iets gebeurd en dan voelt het alsof hij het geforseert doet. dus als hij homo is zou het me echt niet verbazen' ratelde ik aan een stuk door. toenze over Lay begon keek i kder aan 'heeft hij nog steeds niet reagereerd en had je hem nou ook gevraagt om mee te gaan naar het strand of nie?' vroeg ik aan der en droogde me tranen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'hehe handen staan los van iemand.' ik maakte me woorden niet af omdat de hand van mellanie aan mijn broek trok toen ze in het water viel. Het zand verdween onder mijn voeten, en het water duwde me veoten weg net of hij wilde dat k zou vallen. Ik swiepte met mijn handen en belande op me kont. Het water trok terug hier door werd ik tegen Mellanie aangedrukt.


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'ik had het eigenlijk over delle.' zei ik en keek terug houdend toen drake tegen me schreeuwde. 'dude geen bescherm koker voor jouw gewoon kij hardde sex man. of je moet je haar wel heeeeeel goed verwennen wil je dat ze niet boven op je lul gaat zitten.' zei ik als een verborgen truukje en keke drake zwoel aan. 'jij bent jaloeeeers!!' zei ik en pookte drake in zijn buikje. 'jaloeeeers op jay!!' zei ik plagend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'WAARom zou ik lay uit nodigen!! voral als jay ook komt dadelijk hangt hij alleen maar met jay uit en geeft hij me weer geen aandacht net zoals de vorige keer. stomme eenhorn!!!' gilde ik en dit keer moest ik ook huilen. 'STOMMME EENHORN!!!' gilde ik weer en huilde nog meer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'ahhahaha,' lachte ik toen jay tegen mij aan gespoeld werd. 'zelfs de natuur trekt ons naar elkaar toe.' zei ik zachtjes en speels. ik kroop over jay heen zodat de golfen mij minder snel zoude raken. mijn knieeen stonden in het zand en mijn rokje was kledder nat zelfs mijn spagettiet-shirtje begon door te schijnen. ik had een hand op jay's borstkast gelegt en de anderen stond naast zijn hoofd ik keek naar beneden recht in jay's ogen. 'hihi, zijn we samen nat.' glimlachte ik.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 21:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 21:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
geschrokken keek ik op toen de tranen over Minakos wangen liepen. ik sloeg een arm rond haar heen en trok haar naam me toe ik aaide over haar rug 'Dan gaan we smaen naar hem toe. vraag aan jay waar hij nu zit en dan gaan we hem uit zijn huis trekken! wij meiden kunnen dat! ik help jouw wel' ik aaide over haar rug heen 'als jij zorgt dat Jay met mij gaat winkelen' dat laatste zei ik als een soort van jaloerste grap

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'never dat ik ooit seks ga hebben!' zei ik boos.' en zeker niet met jouw zusje ze is fucking 15.. das minderjarig bah!'

ik voelde me betrapt, maar ook echt betrapt. ik keek naar delle toen naar mellanie en jay die niet meer te zien waren toen naar tayoni 'shut up okay!' siste ik maar hij had gelijk. Ik trok nu alles naar Jay toe en begon dikke haat te krijgen voor hoe hij met meisjes om kon gaan... en hoe hij veranderd was met zijn gedrag. Hij was nog steeds een voorbeeld maar hij moest van mellanie afblijven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
'You are my Destiny~!' zong ik engels stukjes hier uit
Ze was zo gekropen dat de golven haar niet zo zouden raken 'behoor jij niet de gene te zijn die nat is?' vroeg ik speels en keek haar diep in der ogen aan.


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 21:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'snif snif, nee we gaan niet naar jay.' zij ik al snikkent i keke over de uinen heen en zag jay en mellanie in het water spelen. 'jay is veelste druk bezig met mellanie.' atnwoord eik vervolgens. 'jij gaat naar delle of naar yu en vraagt om verduiding!!' zei ik en klmade me rond lucy heen. 'winkelen met jay is geen zak aan.' antwoorde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'ooh, nooit sex he? wacht maar toto het ooit gebeurt dan wil je niet anders. zei ik en grijnste breed. 'beter jouw leeftijd dan dat ze iemand van 34 heeft.' antwoorde ik ranzig op zijn opmerking dat ze minderjarig was. 'zeg waarom flirt je niet met mellanie, als je zo jaloers bent op jay?' stelde ik voor en keek naar het tweetal dat erg close lagen. ''damn ik krijg gewoon ene boner als ik alleen daar naar kijk.'' dacht ik en beet op mijn lip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, moet je zelf achterkomen~' zei ik speels en keek hem zwoel aan. ik boog me steets meer over jay heen en onze hoofden kwamen steets dichter bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 21:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
'ik durg niet naar Yu toe. ik ben bang van hem' zei ik toen ik naar yu keek. 'en hou nou is een keertje op met Jay te haten.. Hij kan niks goed doen in je ogen. Ik wil gewoon met mijn beste vriendin kunnen  fangirle over een jongen!' zei ik terleur gesteld. ik haatte het echt dat ik dat niet met haar kon doen. En dat terwijl ze zo geod was en dat we vroeger latijd konde fangirle op de zelfde jongens. Dat miste ik echt, en nu hadden we een idool in de buurt.. deed ze zo gemeen over hem. 'Hij heeft zijn imago aan de kant gezet om met jouw arm in arm te lopen! zodat je veilig bij Lay aan kon komen' zei ik. Ik wist dat omdat ik op de fansite zat en dat hij daar van Coldguy imago naar de gentleman imago gegaan was

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
'jah at zal wel. maar no thanks' zei ik en toen ij begon over Jay en mellanie keek ik hem aan 'ik ben niet jaloers! en i kvind mellanie niet leuk' dit zei ik meer om het mezelf te laten overtuigen dat het echt zo was 'Ik vind niemand leuk en haat alles!' ik keek naar het zand en pakte een schelpje deze gooide ik naar tayoni toe dus 'shut up!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'oeeh maar ik ben nu al nat dus het gaat niet meer door' zei ik en ineens drong het tot me door 'SHITME MOBIEL EN JACKET!' zei ik en probeerde op te staan maar zand heeft gewoon geen griip en ik gleed steeds onderuit


Laatst aangepast door Evilian op zo feb 01 2015, 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Emptyzo feb 01 2015, 22:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'oooh nee hoor ik deed dat expres!! zodat ik jouw jaloers kon maken! dat ik wel meteen iets met jay kon doen en jij niet.' zei ik en blies mijn wangen op. 'waarom is hij zo geweldig? hij koopt iedereen op hij heeft zelfs dingen voor mij gekocht!' zei ik en deed mijn armen over lekaar heen terwijl ik even mijn tranen droogte. ik wil best fangirle op yu, drake, tayoni of delle en misschien wel setto maar jay kan je vergeten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
'guh! lieg draak!!!je kunt niets verzwijgen voor je beste vriend jonge. jij bent jaloers en verlieft anders doe je niet zo mega gemeen en hatelijk. als je me vriend niet was had ik je allang in geruild voor iemand anders. zoals. zoals, z-zoals mschien wel die delle!' zei ik best boos dat hij weer zo geergert reageerde.
ik ving het schelpje en lied het in zijn t-shirt vallen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'WOEEEHOEEEE danse dance dance, boem shakalaka!!!' zong ik mee ne danse met de jongen mee ik keke even goed naar hemen mijn ogen werde reusachtig. 'jij, jij. jij bent big bee!!!! en en en en jij zoende met rose en ene en en.' stotterde ik en voelde mijn hartje bonzen. 'IK WIL JE HANDTEKEING!!!!' schreeude ik in het engels teriwjl ik op en neer sprong. ik zag yu al zijn hand voor zijn hoofd slaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik rolde plots van bee af hij rende naar een magere jongen toe. en ging ansen op de muziek vol van genot keek ik naar de blije bee. wat was nou mooier dan een blije jongen hihi of eigenlijk een blije vriendje. ik gig op mijn buik liggen op de handdoek van bee en keek naar zijn edele delen. had hij nou een boner? vroeg ik me af en bestuderde zijn kruis nog meer. ik swiepte wat met me voetjes in de lucht en glimlachte naar de dansende bee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik giegelde eerst en pas later besefte ik echt wat hij zei. 'shit mobiel!' gilde ik en gritste in zijn broekzak doen jay onderuit zakte in het zand. ik zat in de verkeerde broekzak en greep in iets anders ik blosste al gouw en graaide in de andere zak waar wel zijn mobiel in zat. ik hield hem meteen in de lucht en schudde hem heen en weer zodat het water er uit viel.


Laatst aangepast door Timeless op zo feb 01 2015, 22:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 63 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: