cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 WTF roleplay

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: WTF roleplay   WTF roleplay Emptydo jan 22 2015, 23:08

Woeeep alleen op uitnodiging, stuur anders een bptje.

Deze mv gaat over van alles en nog wat.
ieder begint met een jongen en een meisje.
Het verhaal lijn moet nog komen en word dus nog uit geschreven Very Happy.

Basis story
Het speelt zich af in tijd van de middeleeuwen in een fantasie wereld. Vier karakters wonen in een stad en hebben de een of andere manier allemaal een onzichtbare bant met elkaar wat ze aan elkaar verbind. karakters raken bevriend, worden verlieft op elkaar of krijgen ruzie, enzovoort. ze gaan naar hun werk, krijgen les van iemand of iets. (bijvoorbeeld wapen, gevecht les)

In een wereld van magie, draken en ridders, huehue jaja, komen 6 random mensen bij elkaar in het midden van een groot bos. Niemand weet hoe ze er gekomen zijn en niemand weet waarom. Wat wel zeker is, is dat ze verdwaald zijn. En nog goed ook. Hoe ver ze ook komen, het bos houdt maar niet op.
En het bos is raar.. like really really raar. Niets is wat het lijkt en ze komen vreemde figuren tegen.
Volg hun reis door het bos terwijl ze allemaal een terugweg aan het zoeken zijn naar hun eigen veilige thuis haven.


De genre van deze mv is:
Fantasie
real
Avontuur
Actie
Romantiek
griezels
Middeleeuwen
en nog meer.

regeltjes:
1.Voor elke sterkte ook een zwakte
2. ieder begint met minimaal 2 chars een jongen en een meisje
3. je mag zelf meer karakters toe voegen als het verhaal verder gevorderd is.


Laatst aangepast door Timeless op zo jan 25 2015, 18:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyvr jan 23 2015, 16:39

WTF roleplay 347h3lz
naam: yu (Josyua is zijn oude naam)
bijnaam: bulldog, puppie, black wolf, josh.
leeftijd: 22
geslacht: jongen
valt op: meisjes die jonger zijn dan hem.
soort: Weerwolf alleen weet hij dit nog niet. en heeft hij het ook niet onder kontrolen. het komt zelden voor als hij bijvoorbeeld erg boos of kwaad is.
goed in: schuren(dansen), verstaanbaar en snel rappen, kickboxen, mensen in elkaar slaan. personen beschermen waarvan hij houd, bezittelijk zijn.
slecht in: schuifelen, sex met meisjes, huiswerk en school opdrachten, dingen ondernemen met meisjes, geld verdienen, praten over zijn verleden, iemand los laten waarvan hij houd of ene band mee heeft.
karakter: stoer, ruig, twijfelaar, beschermend, groepsmens.
verleden: yu woont bij zijn opa yu is van woonplaats verwisselt wegens hele vervelende reden. (het is aan jouw om daar achter te komen.)
ouders: ik heb mijn ouders nooit gekend mijn opa zegt dat ze zijn opgegeten door weerwolven. maar of ik dat moet geloven weet ik niet, hoewel ik heb niet echt een andere keus dan het gewoon te accepteren.
extra: heeft een tattoo op zijn bovenarm naar zijn schouder toe. rookt veel en hierdoor heeft hij bijna geen conditie. yu zit in een bende genaamd blackwolfs hier wild hij uit maar dat gaat niet zo makkelijk als het lijkt.
kleding: yu draagt meestal een ijzeren hondenriem aan de lusjes van zijn broek deze rinkelt bij elke stap die hij zet. heeft altijd zwart of heel donkerblauwe hemdjes aan.

plaatje/uitelijk:
WTF roleplay 10wvadx
naam: Olivia
Achternaam: Plume
bijnaam: Pink, archer
leeftijd: 17
Geslacht:meisje
lengte: 161 cm
karakter: plume kan vrij dominerent overkomen en laat zig niet in een hoekje drukken. of komanderen, als ze iets fouts doet of iemand kwetst gaat ze zich erg schuldig voelen, wilt graag anderen helpen, dapper, Flirterig en mondig.
hobby: dansen, dollen met jongens, anderen vermaken.
Sieraden: een zilvere veertje als hals ketting
zwakte: bang dat ze er alleen voor staat. haar huisdiertje kwijd raken. wild dieren niet doden om te eten, zoekt liever eetbare vruchten.
extra: heeft verstand van natuur en planten.
wapens: pijl en boog met stale scherpe punten en haviks veren.
huisdiertje: plume heeft een klein hamstertje die hele gevoelige oren heeft. haar hamstertje bewaart ze in haar capigon van haar vest of in haar sjaal als ze die om heeft.plaatje hamster
powers: Olivia kan knuffels een soort van eigen leventje geven. hoe groter de knuffel hoe meer kracht dit kost. later leert ze dat ze dit ook kan doen met de 3 elementen: Water, natuur en vuur.


Laatst aangepast door Timeless op vr jan 23 2015, 17:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyvr jan 23 2015, 16:56

WTF roleplay 2q2l8hu
Persoonlijk
Naam: Meryl
Achternaam: Pond
Bijnaam: Merry
Verjaardag: 28 Februari
Nationaliteit: Iers-Amerikaans
Familie: Vader en 1 oudere zus
Leeftijd: 19
Geslacht: vrouw
Lengte: 164 cm
Oog kleur: Grijs blauw
Haar kleur: Blond
haar type: Grote krullen, een hele losse staart die een beetje aan de zijkant van haar hoofd zit.
Tattoo’s/littekens: En tattoo van een vogel op haar linker schouder
Karakter: Meryl is best verlegen als ze nieuwe mensen ontmoet. Verder is ze ook stil en erg lief. Ze is verzorgerd, geduldig, onschuldig maar ondanks al dat kan ze ook sassy zijn en komt ze uit voor haar mening.
Ze kan ook erg dromerig zijn en ziet het er soms uit dat niets haar kan schelen. Ook is ze emotioneel.
Hobby: zingen, dagdromen, lezen
Sieraden: Kristal oorbellen [knopjes], een zilveren kettinkje met een ring eraan.
Zwaktes: Kan snel het positieve niet meer zien, probeert sterk te zijn voor de anderen, bang om dood te gaan.
Extra’s: Ze ging regelmatig naar de kerk en gelooft heilig in haar geloof. Ze drinkt nooit alcohol. Naarmate de events verder gaan wordt ze steeds sterker.
Wapens: Geen wapens, al heeft ze soms uit het niets een pistool.
Huisdiertjes: -
Powers: Telepathy en Precognition



WTF roleplay Iyh9ip
Persoonlijk
Naam: Griffin
Achternaam: McLean
Bijnaam: Griff
Verjaardag: 25 juli
Nationaliteit: Schots/Walsh
Familie: Zieke moeder en baby broertje. Vader is overleden.
Leeftijd: 20
Geslacht: Mannelijk
Lengte: 170 cm
Oog kleur: Bruin
Haar kleur: Bruin
haar type: Plukkerig en in de war.
Tattoo’s/littekens: Een groot litteken op zijn linker bovenarm en op de rechterkant van zijn nek
Karakter: Socially awkward, geeky, grappig, ongeduldig, praat veel, sarcastisch, erg slim
Hobby: dingen opzoeken [kwa informatie], slapen, stelen
Sieraden: -
Zwaktes: Is snel bang maar probeert zich er altijd doorheen te halen, snel gefrustreerd
Extra’s: Is verliefd op een meisje, nog steeds een virgin, hij geeft zichzelf vaak de schuld als dingen verkeerd gaan.
Wapens: Een dolk
Huisdiertjes: -
Powers: Healing


Laatst aangepast door Spieling op zo jan 25 2015, 14:54; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyzo jan 25 2015, 14:24

Yooo peeps c:
Matt en Megan

Naam: Megan
Achternaam: Knight
Leeftijd: 17
Geboorte datum: 03-05-1997
Geboorte plaats: Dublin
Geslacht: Vrouwelijk
Geaardheid: Hetro
Karakter: Pittig, ziet het leven niet serieus, vrolijk, onzeker
Familie: Heeft haar hele leven in een weeshuis gewoond, weet niks van der familie
Extra: Megan is een kei in hip hop
Powers: Voelt aan wanneer er mensen tegen der liegen
Uiterlijke kenmerken: Licht bruin haar met slag,  chocola bruine ogen, 1,64 groot, vlinder tattoo op der schouder

Naam: Matt  
Achternaam: Smith
Leeftijd: 20
Geboorte datum: 01-20-1995
Geboorte plaats: Londen
Geslacht: Mannelijk
Geaardheid: Bi
Karakter: Vrolijk, twisted, grappig, dierenvriend
Familie: Woont bij zijn moeder omdat de vader op jonge leeftijd is weg gegaan
Extra: Matt is dol op dieren
Powers: Shapeshiften
Uiterlijke kenmerken: 2 snakebites, 2 piercings boven de bovenlip, zwart haar, ongeveer 1,78 groot
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyma jan 26 2015, 17:10

Yu - power: weerwolf - werk: smit
*klink* Het is warm, een zonnige dag, de sweet druppels staan op mijn voorhoofd. er klinkt hard geluid van kool ovens die over uren draaien. *KLINK* in een met hout gebouwde huisje met een bladerdak van stro. op de grond rond de planken waren steen met klei tegen aan geplakt zodat als het regende de vloer niet blank zou komen te staan. *Klink* mijn lange zwarte haren gleden over mijn schouders heen en hingen voor me zichtvelt. ik strekte mijn rug en streelde met een enkele hand door mijn haren heen naar achteren toe. ik kneep in de steel die ik vast had. ruw en ruig bewoog ik mijn arm van achteren naar voren toe en sloeg hard op mijn doel. 'aahiaaah.' klonk er. ik negeerde het geluid door naar mijn doel te blijven kijken. ik wist waar het geluid vandaan kwam en van wie. 'je blaasbalg staat te heet en je ijzer is te koud. waar ben je mee bezig.' mompelde het vervolgens. ja, dat was mijn opa. een klein knorrig asiatisch mannetje die je zeker niet moest onderschatten. als sinds mijn geboorte woon ik bij hem in huis. mijn ouders heb ik nooit gekent of gezien. ik zuchte en keek naar me opa. 'ik doe het altijd zo. anders krijg je het niet mooi glad en sterk.' mompelde ik terug en richte me weer op mijn aambeeld. met mijn hamer sloeg ik hard op het rood kleurige ijzer dat steets meer afkoelde, naar de kleur geel grijs. het geluid van paardenhoeven werden steets sterker en luider tot gehinik en gehoh aan toe. even viel het geluid weg en was het weer rustig stil. af en toe hoordje je nog wat geblaas van de paarden. waarschijnlijk waren ze gestopt met draven. sware voetstappen, vertrapte het grindpad, en stapte mijn smit binnen. ik wierp de heer geen blik en bleef op mijn ijzer slaan met de hamer in mijn handen. 'het schijnt dat hier een smit is die met element stenen en kristallen/edelstenen werkte.' zei de heer zelf verzekert. mijn opa ging voor de man staan. 'ja dat klopt.' zei hij trots. 'heeft u een bestelling mijn heer?' vroeg hij netjes. ik gluurde even naar achteren toe het was een van de ridders uit de stad. 'ik had wel een jongere man verwacht met meer spieren.' brulde de ridder al laggend uit. 'kracht betekent niet dat je de wijsheid hebt om het te maken.' zei mijn opa wijs met zijn vingertje omhoog. 'ik wilde alleen weten of het gerucht waar was. meer niet.' zei de ridder sluw. 'een water sabel zou wel mooi zijn.' vervolgde hij en liep de smit uit. mijn opa stond bijna te stampvoeten. dat de ridder zo weg liep. 'yu ga jij naar de markt we hebben nitriet en rijst nodig.' zei me opa geergert en legde een sakje met munten op het aambeeld. ik keek op en lied me zwaart in een ronde ton glijden gevult met regenwater. het ijzer siste en de warme stoom kwam er van af. 'oke, tot zo.' zei ik enkel en raapte het zakje op.

ik wandelde over de markt heen, het was vrij druk de boeren brulde om de dorpelingen naar hun toe te krijgen zodat ze zijn fruit of groende kochten. aan mijn broek hing een ijzere dikke ringetjes riem met daar aan mijn hamer. deze had ik altijd bij me. bij elke stap rinkelde het riempje als een soort van waarschuwing. ik stopte bij he rijst boer. 'goede middag, zou ik een zak rijst mogen kopen.' vroeg ik en lied de man wat munten zien.

WTF roleplay 10wvadx
Plume - Power: voodoo knuffels - Werk: kruidenier/natuur arts
'plume, ik heb je hulp nodig. haal voor mij een tonnetje water en een lappendoek. ik heb ene pachent die moet bevallen.' zei de dokter, hij was mijn baas en eigenlijk een van de wijnige natuur artsen. 'maar meneer Herbs, moet ze dan niet naar de dokter?' vroeg ik verward. 'daar is het nu te laat voor haar fliezen zijn al gebroken en ik zie het hoofdje al.' schreeuwde hij kalmpjes terug om over het gegil van de vrouw heen te komen. ik haaste en rende naar de waterpomp toe. ik zette de emmer onder de pomp en duwde de hendel een aantal keer op en neer totdat er water uit zou komen. het klotste de emmer in. ik tilde de emmer op en rende terug over het plijn heen naar de praktijk zaak van de natuur arts, mijn lange haren golfde mee met de wind als duizende blaatjes in de vorm van een sluier deken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyma jan 26 2015, 19:43

Megan

Ik was thuis aan het werken in de huishouding. Zo werkte het hier in het weeshuis. De oudere meiden deden het huishouden, de jongens werkte op het land. Tot je 12de werd je naar school gestuurd, daarna werd er van je verwacht dat je oud genoeg was om te werken. En uiteindelijk... zou je worden verkocht. Althans veel meiden. Meiden werden verkocht aan de rijke mannen, om mee te trouwen. Echter wist ik er tot nu toe nog altijd onderuit te komen, door me... nouja. Niet geoorloofd te gedragen. "Megan... er is een jongenman voor je". Lucinda was het komen melden, en ik keek even kort op. 'Waarom geven ze nou gewoon nooit op?' zei ik zuchtend. "Ik denk dat ze je goedkoop hebben gemaakt, de weesmoeders. Je bent hier immers al langer dan een normale tiener, plus je hebt werpbekken" Ik had een slok water genomen en spuwde die meteen weer uit bij haar laatste opmerking. 'Ik weet niet wat ik beangstiger moet vinden Lucinda, het feit dat die mannen steeds terug komen, of het feit dat jij op mijn bekken aan het letten bent?' . Ze grinnikte zachtjes en duwde me dan vooruit. "Ga nou maar, hij is leuk!" zei ze enthousiast. 'Ja ja ik ben onderweg'. Ik zuchtte diep liep door de gordijnen, die deuren moesten voorstellen, heen en kwam uiteindelijk bij een jongeman terrecht. Ik schatte hem een jaar of 21. Hij had lichtbruin haar, en het was netjes naar achteren gekamd. Ook het pak dat hij aanhad was netjes, alles was recht, en het plaatje klopte. Het plaatje van een rijke man. 'En wat moet jij?' was mijn botte antwoord, eigenlijk werd er geacht dat je je altijd netjes gedroeg in het gezeldschap van mannen. Hij kreeg een schuine grijns op zijn gezicht. "Ze hadden me al verteld dat jij pittig was".


Matt

Ik stond aan de rand van het bos, alles in de gaten te houden. Niemand ging dit bos in of uit, zonder ook maar mijn toestemming. De dieren die hier leefde, werden vaak bedreigd, mensen wouden op hun jagen, wouden hun vacht of hun vlees. Ik echter, wou dat ze de dieren gewoon met rust lieten. Daarom, veranderde ik mezelf, elke ochtend tot avond in een boswachter. Sinds ik boswachter was , was het jagen al afgenomen met 10 procent. Niet veel natuurlijk maar het is een begin. Sommige mensen waren overgestapt op de landbouw, wat ik zelf allemaal prima vond. Zo lang ze de dieren, en het wild hier met rust lieten, was het allemaal niet mijn probleem. Ik tikte met mijn vingers op de boomschors. Ik moest zeggen, dat desondanks dat ik dit deed voor een goed doel , de dagen er af en toe wat saai uitzagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyma jan 26 2015, 19:49

WTF roleplay 2q2l8hu
Meryl
Met haar grote, stoffen schoudertas liep zo over haar erg heen. Ze was net terug uit het kleine bosje wat tegenover het enorme weiland lag voor haar huis. Het was een klein bosje, maar rijk aan voeding en vers water.  het huis waar ze nu naartoe liep, haar huis, die ze deelde met haar vader, moeder en oudere zus was groot. Een groot, wit huis met een enorm erf eromheen. Wat wil je ook als je vader een dieren dokter is. En nog een van de beste ook.
Ze deed de deur open en werd begroet door haar moeder, die gehaast haar tas aanpakte en erme naar de keuken liep. Er werd niets gezegt. Meryl ging maar snel door naar de woonkamer, waar haar vader zat. Zuchttend keek ze naar hem. hij was weer aan het drinken. "Waarschijnlijk is moeder daarom zo gestresst." dacht ze. 'Waar is Rosie?' vroeg ze en haar vader wees in de richting van de slaapkamers. 'Dank je wel.' zei ze beleefd en liep in de richting van haar zusters' kamer. 'Rosie?' zei ze zachtjes en ze klopte op de deur. Rosie deed open en was de eerste die Meryl met een glimlach begroette. 'Hey lil' sis. Zo snel al terug?' ze liet haar binnen en ze gingen samen op de doeken zitten die de vloer bedekte. Meryl vertelde wat ze allemaal gevonden had in het bos en Rosie was ondertussen druk bezig om aantekeningen te maken in een boekje. Zo hield ze alles bij over planten en eetbare natuurverschijnselen. Meryl vond het leuk om deze kennis met haar zus te delen. Het was een ding dat ze echt samen konden doen.
Toen ze gingen eten was het stil aan tafel. Maar niet zo stil omdat ze aan het eten waren maar een pijnlijke stilte, die er altijd hing als vader weer gedronken had. Meryl wist niet eens waar hij al die zooi vandaan haalde. Blijkbaar kreeg hij die van de mensen die hij met hun dieren geholpen had ofzo. 'Merry...' zei moeder ineens streng, haar eten op haar vork doende met haar mes. 'Morgen ga jij naar de grote stad.' Meryl keek haar raar aan, ze wist begod niet waar haar moeder het over had. 'Waarom?' 'Geen gezeur. Je bent nu bijna 20. Tijd om een man te zoeken.' de manier hoe ze het zei was zo normaal, alsof het de normaalste iets in de wereld was. Nu was Meryl er wel mee opgegroeit. Haar zus was ook al getrouwt, met een jongen genaamt Glenn. Een schat van een jongen die aan het leren was als arts. ze keek naar haar eten, wetend dat haar moede gelijk had. 'Neem je tas mee. Daar past veel in en neemt weinig ruimte in.' 'Moeder, wat doe ik als ik eenmaal in de grote stad ben?' vroeg Meryl, haar zus een hoopvolle 'help' blik gevend. 'Je vraagt naar de mensen genaamt Lloyd. Het zijn goede mensen en hun zoon is van hoge stand. Hij zal je om je hand vragen.' daarna was het weer stil bij het eten. Rosie gaf haar zusje een bemoedigend kneepje in haar hand.
Toen Meryl de volgende dag eenmaal helemaal klaar was om te vertrekken, had ze al van iedereen afscheid genomen, alleen nog niet van haar vader. Hij stond buiten op het erg, kijkend naar hoe de wind met de bomen aan het spelen was. 'Vader?' vroeg ze stil toen ze hem naderde. Hij draaide zich om en hij had een trotse blik in zijn ogen. 'Ik ben zo trots op je Merry. Je wordt een echte vrouw.' ze gaven elkaar een hug en ze ging op weg.

WTF roleplay Iyh9ip
Griffin
'GRIFFIN!!' een vrouw schreeuwde toenz e naar buiten rende zo snel als ze kon door de lage deurpost. ze had een baby in haar armen, haar haar zat alle kanten op en haar ogen waren vol boosheid en onrust. 'Griffin waar zit je!?' Daarna hoestte ze en de baby begon te huilen. Een jongen met bruin, warrig haar en een donker groene cape kwam aangerent door het smalle, modderige straatje dat naar zijn huis leidde. in zijn handen had hij heel wat groentens vast. Het was duidelijk dat hij die gestolen had, want de oude boer kwam achter hem aan. Griffin was gehaast maar hij had er wel plezier in. De boer wist niet dat hij degene was die het gestolen had, en dat maakt stelen van je baas tien keer zo leuker. Zijn moeder zag hem al aankomen en hoorde de boze schreeuwen van de boer. Snel ging ze naar binnen zodat Griffin alle ruimte had om naar binnen te gaan voordat de boer hem zou zien. Soepel sprong Griffin door de lage deurpost en met een val en rol viel hij het kleine huisje binnen. zijn moeder deed meteen de deur dicht. Ze waren stil tot de boer voorbij was gerent. daarna slaakte Griffin een lach, stond op en raapte de groentens van de grond. 'Dat ging best lekker eigelijk.' zei hij met een glimlach. 'Griffin...' zei zijn moeder en het klonk teleurstelling in haar stem. Met grote ogen keek hij zijn moeder aan, nu het vuil van zijn kleding af kloppend. 'Wat is er moeder?' Ze zuchtte. 'Je weet dat ik niet wil dat je steelt. Zeker niet van de boer. Als je gepakt wordt hbben we helemààl niets meer.' ze legde de baby, die nu weer stil was, op een bergje stro met dekens dat als bedje bestemt was. 'Ik zal niet gepakt worden moeder, maak je maar geen zorgen.' zei Griffin zelfverzekerd en zette de groentens op de kleine tafel. Zijn moeder glimlachtte en gaf hem een aai over zijn bol. 'Je bent een goede jongen Griffin... maar níet meer stelen.' dat laatste zei ze streng en de blik in haar ogen liet Griffin slikken. In discussie gaan was zinloos. Zijn moeder zou gewoon aan het eten beginnen en hij zou niets te doen hebben, zoals altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptywo jan 28 2015, 18:41

Megan

Ik rende, en rende. Ik bleef maar rennen tot ik me uiteindelijk in het bos op mijn knieën liet vallen. Ik snapte het niet.. hoe kon hij mij willen?! Mij?!. Ik slikte moeilijk, dit was niet de planning geweest. Totaal niet de planning. Heel mijn leven stond ik centraal als de vrouw die nooit aan de man zou komen door der brutale houding, der grote mond , en het feit dat ik veel te bijdehand was. Hij vond het schattig zei hij! Schattig! En dat was waarom hij me had gekozen, me had gekocht. Hij hield wel van iemand met een beetje pit zei hij. Het idee alleen al , dat ik met een man het bed zou moeten delen, waar ik niet van hield bezorgde me de kriebels. Lucinda had vaak gezegd dat ik realistisch moet zijn. Dat iemand zoals ik geen liefde kon vinden. We blij moesten zijn dat ook maar iemand interesse in ons had, ons wou liefhebben. "Je bedoeld ons misbruiken, en met ons pronken alsof we een stuk vlees zijn? " dit was altijd mijn standpunt geweest. Ik geloofde er niet in, in dit huwelijk. In welke man die ook maar kwam vragen of ik met hem wou trouwen, me wou kopen. Het waren allemaal een stelletje konijnen. Wachtend tot er een prooi was, om er dan meteen op te duiken. Zo werkte het niet, zo hoorde het niet te gaan! Het was oneerlijk. Ik ademde zwaar, het tochtte aardig , maar dat boeide me op dit moment niet. Ik bleef zitten, doodstil.


Matt

Een of ander meisje was het bos ingerend. Ook maar voor ik kon ingrijpen was ze al weg. Ze was me te slim af geweest! Een meisje nog wel! Ze hoorde geen partij te zijn. Echter ging ik haar niet achterna, ik geloofde het allemaal wel. Ze leek niet gewapend, en een tikkeltje overstuur. Met andere woorden, ze ging janken in het bos. Niet het probleem waar ik me in wou mengen. Ik liep een eindje het bos in, en toen ik zeker wist dat niemand me zag, veranderde ik me in mijn gewone zelf. Matt. Rustig liep ik weg naar het bos, over de boederijen, richting huis. "Mattheüs! " werd er hard geroepen. Ik draaide me om , en keek recht in de ogen van mijn vader. 'Matt' mompelde ik zachtjes. Ik had een hekel aan de naam Mattheüs. "Wat zei je?" zijn stem was waarschuwend. 'Niks vader'. Ik keek recht voor me uit. "Waar was je weer de hele dag" mompelde hij terwijl we terug liepen naar huis. "Ik vroeg god om een hardwerkende zoon, in plaats daarvan krijg ik een zoon die met zijn hoofd in de wolken rondloopt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptywo jan 28 2015, 19:23

WTF roleplay 2h7khdv
Yu - power: weerwolf - werk: smit
ik liep op het marktplijn met een zak rijst achter me aan, deze had ik over mijn schouder heen gegooit. ''eerst maar mitriet halen bij de mijn.'' zei ik tegen mezelf en liep langsaam de markt af. onverwachts floog er een jong meisje voorbij. ze stote me aan waardoor de pak rijst op de grond viel. de zak was voor een deel open gescheurd. ik gromde  geergert en keek het meisje na. 'kijk uit waar je loopt!!' schreeuwde ik en raapte de kapotte zak rijst bij elkaar. 'grr, ze zou eens beschaving moeten leren.' mompelde ik ik ging sneller lopen. mijn ijzere ketting aan mijn broek begon nog meer te rinkelen. ik versnelde mijn pas totdat ik vol uit kon rennen ik rende langs de smit net zoals het meisje dat mij aan stote. ik dumpte daar de zak rijst neer en rende verder achter haar aan. toen ze bij de poort kwam die naar buiten het kasteel toe lijde twijvelde ik lichtjes. 'Fu~uk.' zei ik zachtjes. 'kom op straf haar voor haar grove daden.' fluisterde ik tegen mezelf om moet in te praten. vluchjes sprinte ik verder ik keek naar links en zag een vreemt figuur dat me geen gewoon dier leek. maar wat maakte het uit eerst dat meisje vinden. ik stopte met rennen, de geur van parfum was te ruiken. al grijnzent kwam ik achter een boom vandaan. 'jij liep tegen me op in de stad.' zei ik kill met me armen over elkaar heen. ik keek nors en streng voor me uit. toen ik een stapje dichterbijer zette rinkelde mijn ijzere ketting.

WTF roleplay 10wvadx
Plume - Power: voodoo knuffels - Werk: kruidenier/natuur arts
ik deed een hand voor me ogen toen de baby tevoorschijn kwam. De baby was bebloed en onder het smeer. gewoon weg ranzig. meneer herb verzorgde de baby en kontroleerde het. een vel gekrijs kwam uit het babytje dat gewoon pijn deed aan mijn oren. 'ikeee, ga even thee zetten.' zei ik en sloop weg uit de practijk kamer. ik haalde opgelucht adem. ''geen kind voor mij'' dacht ik en schudde mijn hoofd heen en weer. ''die vrouw had enorm veel pijn gewoon zielig.'' ik zette een kan met water op het vuur en stopte er een paar blaadjes in voor de smaak. 'Plumeee~ doe jij je ronde langs de huizen. de mensen moeten wel gezond blijven.' riep meneer herb. ik zuchte lichtjes. 'is goed.' antwoorde ik. 'en niet met vreemde mannen mee gaan je bent nog maar 16. zei hij nog effe nadrukkend op de zestien. 'waarom ben ik niet gewoon 10 of 12 dan hoefde ik nog geen kinderen te krijgen.' fluisterde ik in mezelf.

ik liep op het pleintje onderweg naar en van de klanten die op het lijstje stond. er waren niet veel mensen die konden lezen of schrijven. gelukkig kon mijn baast dat wel en had hij het me geleerd. al sinds mijn kinderjaren woonde en werkte ik bij hem. mijn ouders waren om gekomen. mijn vader in een gevecht tegen de oorlog en mijn moeder wegens de pest. dat was altijd al de reden geweest waarom ik mensen wilde genezen omdat me moeder er aan was overleden. ik klopte aan bij een klant van ons genaamt McLean. ik klopte nogmaals aan de deur. 'ummh, hallo? i-ik kom een bestelling brengen.' zei ik door de deur heen. in mijn handen hield ik een mandje vast met verschillende kruiden en vruchten die genees krachtige eigenschappen hadden tegen verschillende kwaaltjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyza jan 31 2015, 22:17

WTF roleplay 2q2l8hu
Meryl
De reis was lang en best wel saai. Haar voeten deden pijn en het eten wat ze meegekregen had was al bijna helemaal weg. Maar ze was er bijna en daar was ze blij mee!
De vogels waren aan het zingen om haar heen en de warmte van de zon was heerlijk op haar bleke huid. Nog even en ze zou er zijn. Nog even. Die 'even' ging snel voorbij en zonder dat ze het doorhad keek ze uit over de stad waar ze naartoe zou gaan. De grote toren in het midden stond trots en stralend in het midden. De geluiden van de stad klonk helemaal tot waar ze stond op de heuvel en het klonk gezellig. Ze maakte sprongetjes van blijheid en deed haar haar achter haar oren. Daarna begon ze te rennen om sneller bij de poort te komen. De wachters lieten haar door en ze boog voor hen.
Het eerste wat haar opviel was de drukte. Alle straten waren bezaaid met mensen. er klonk muziek in de verte en de klok van de toren begon ook nog eens te slaan. 'Well then... nu op zoek naar Linden...' Ze nam een diepe zucht en begon haar zoektocht naar het naambordje van de Linden familie.

WTF roleplay Iyh9ip
Griffin
Er klonk geklop op de deur en meteen hielden ze allebij hun adem in. Ze wisselde blikken met elkaar, bang dat het de bewakers waren die erachter waren gekomen dat Griffin gestolen had. Toen de stem van Plume klonk slaakte moeder een zucht van opluchting. Griffin keek snel naar beneden, beschaamd dat hij zijn moeder stress haf. De baby was gelukkig niet wakker geworden. 'Doe de deur open Griffin, laat het arme meid binnen.' zei zijn moeder streng. Griffin deed snel de deur open en liet Plume binnen. 'Medicatie??' vroeg hij, niet begrijpend waarom ze dat nodig hadden. Hij zelf was gezond en de baby was ook tip top in orde. Was er dan iets mis met moeder? Hij keek haar vragend aan. 'Ow jongen, die hoest van de afgelopen dagen wil maar niet weggaan.' zei ze, het onderwerp een beetje ontwijkend. 'De dokter en deze meid hier zijn zo aardig om te helpen... kijk eens hier MiLady.' ze gaf Plume haar geld en sloot haar hand met een lieve glimlach op haar gezicht. Plume sloot de deur weer achter zich en er was weer eens stilte in huis. 'Moeder..' begon Griffin en zijn moeder gaf een 'mmh' als antwoord. 'Wanneer ging je me vertellen dat je ziek bent?' hij bleef op zijn plek staan bij de groentens. Zijn moeder gaf een zucht en keek naar de baby. 'Ik wilde je niets vertellen omdat ik niet wilde dat je bezorgt zou worden.' ze deed haar armen open om Griffin een hug te geven. Hij liep naar zijn moeder toe en ging naast haar op de hooiberg zitten. Zijn moeder sloeg een arm om ijn schouder en squeezte hem. 'Maak je alsjeblieft geen zorgen om mij oke..' zei ze en Griffin knikte. Maar de bezorgtheid was er al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyza jan 31 2015, 22:57

WTF roleplay 10wvadx
Plume - Power: voodoo knuffels - Werk: kruidenier/natuur arts
de deur werd open gedaan en daar stond een jongen, ik had vroeger bij hem in een klein school klasje gezeten toen waren we nog echt kleine kinderen. maar nu zag hij er een stuk ouder uit en ook stiekem een stuk knapper. hoewel zijn kapsel een tikeltje beter er uit kon zien dat dit warboel wat hij nu had. 'Hey, Griffin.' ik glimlachte naar hem. 'je bent een stuk langer geworden, hihi.' zei ik en keek expres wat hoger. ik stapte naar binnen zonder pardon met mijn mandje in mijn handen. 'hier zijn de kruiden mevrouw in kokend water onderdompelen totdat de blaadjes krompelen en dan af laten koelen tot louw temperatuur, vervolgens de bessen uit knijpen zodat het sap in het water komt. en vervolgens drink u dat op. legte ik uit en keek stiekem vanuit mijn oog hoeken naar griffen. zodra hij naar me toe keek, draaide ik snel mijn ogen van hem vandaan en bloosde lichtjes. 'het spijt me mevrouw maar we willen niet dat het erger word of dat andere dorpelingen het ook krijgen.' vertelde ik bezorgt en nam het geld aan. ik maakte een kort bedankend buiginkje. ik telde snel het geld. mijn ogen werden even groter dan normaal. 'pardon u heeft teveel betaalt.' zei ik en gaf wat munten terug. 'en heb jij al een job, Griffin?' vroeg ik nieuwsgierig. ik voelde me best ongemakkelijk toen de moeder zij dat ze maar niet van ons af kwam. uit schaamte lied ik mijn ponny half voor mijn ogen vallen. zo ontweek ik oog kontakt.

WTF roleplay 2h7khdv
Yu - power: weerwolf - werk: smit
ik liep op het marktplijn met een zak rijst achter me aan, deze had ik over mijn schouder heen gegooit. ''eerst maar mitriet halen bij de mijn.'' zei ik tegen mezelf en liep langsaam de markt af. onverwachts floog er een jong meisje voorbij. ze stote me aan waardoor de pak rijst op de grond viel. de zak was voor een deel open gescheurd. ik gromde  geergert en keek het meisje na. 'kijk uit waar je loopt!!' schreeuwde ik en raapte de kapotte zak rijst bij elkaar. 'grr, ze zou eens beschaving moeten leren.' mompelde ik ik ging sneller lopen. mijn ijzere ketting aan mijn broek begon nog meer te rinkelen. ik versnelde mijn pas totdat ik vol uit kon rennen ik rende langs de smit net zoals het meisje dat mij aan stote. ik dumpte daar de zak rijst neer en rende verder achter haar aan. toen ze bij de poort kwam die naar buiten het kasteel toe lijde twijvelde ik lichtjes. 'Fu~uk.' zei ik zachtjes. 'kom op straf haar voor haar grove daden.' fluisterde ik tegen mezelf om moet in te praten. vluchjes sprinte ik verder ik keek naar links en zag een boswachter dat niet echt aan voelde als iets normaals, er was mee gesjoemeld. maar wat maakte het uit eerst dat meisje vinden. ik stopte met rennen, de geur van parfum was te ruiken. al grijnzent kwam ik achter een boom vandaan. 'jij liep tegen me op in de stad.' zei ik kill met me armen over elkaar heen. ik keek nors en streng voor me uit. toen ik een stapje dichterbijer zette rinkelde mijn ijzere ketting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyzo feb 01 2015, 10:28

Megan

Ik haalde diep adem. Nee zo mocht mijn leven niet eindigen, getrouwd met iemand waar ok niet van hield. Kinderen op aarde moeten zetten, en doen alsof ik gelukkig was met mijn man. En als ik een dochter kreeg, uiteindelijk dezelfde maatregel bij haar moeten nemen. Nooit. Dan wou ik niet eens denken aan het spel dat je moest doen voordat je überhaupt een kind kon krijgen. Ik voelde mijn buik samentrekken en werd overrompeld door misselijkheid. Ik kon natuurlijk ook vluchten... Maar waar heen? Ergens anders had ik het niet beter, zou er vroeg of laat toch hetzelfde met me gebeuren. Er was geen ontkomen aan. Ik stond op en draaide me razendsnel om ťoen ik iemand hoorde, een mannelijke stem was al snel te horen. Blijkbaar was ik tegen hem aan gebotst in de stad. Ik wist. dat de normale gang van zaken was, dat ik mijn excuses ging aanbieden en zou smeken om vergeving. Hij was een man en stond hoger in rang. Echter was ik het met die regel ook nooit eens geweest. 'En je wilt daar mee zeggen dat?' was mijn botte antwoord geweest.

Matt

"En maak jezelf nu eens nuttig!" riep me vader nog terwijl ik mijn schort ombont. Mijn vader had het liefst een hardwerkende zoon gehad, iemand die uiteindelijk zijn zaak over wou nemen. We hadden een goedlopende groentewinkel. Maar vroeg mij eens hoeveel lol ik hier mee had. De mensen die bij mij de groente kwamen halen, die mij moesten betalen, waren altijd uit te hoge geslagen mensen. Ik hield daar niet van. Deed maar gewoon lekker normaal, dan kon ik ook mezelf zijn. Of althans, der waren al zat klachten tegen me ingediend, vanwege het feit dat ik me niet altijd wist te gedragen naar klanten. Met een korte zucht ging ik dan achter de balie staan waarna mijn vader de winkel opende. "en gedraag je dit keer" zei hij nog streng waarna hij de winkel verliet
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Emptyzo feb 01 2015, 21:38

WTF roleplay 2q2l8hu
Meryl
Het was helemaal niet makkelijk om het huis van de Linden familie te vinden! Ze liep maar en liep maar, kijkend naar de naamplaatjes en de mensen die om haar heen aan het lopen, praten, zingen en aan het dansen waren. Ze genoot ervan though en de gedachtte dat ze er eigelijk was om haar nieuwe aanstaande man te ontmoeten verdween even van haar gedachtens.
Eindelijk, éindelijk had ze het huis gevonden. Het was het grote huis aan het einde van de grote markt. Het was eingelijk niet te missen, maar hey als je niet weet waar iemand woont hie moet je het dan weten. Ze slikte en klopte aan. Een butler opende de deur. hij had een lang gezicht en zijn wangen hiengen van ouderdom. Hij stond kaarsrecht en liet Meryl met een buigng binnen. 'Welkom MiLady, uw komst was al aangekondigd.' zei hij. "Aangekondigd?" dacht Meryl en ze keek niet begrijpend naar de butler, die de deur achter haar dicht deed. 'De Heer Linden is in zijn studeerkamer. Wacht hier en ik ga hem voor u halen.' Hij liep statig de trap op en verdween om een hoek. Meryl had nu tijd om het huis een beetje te bekijken. Het was sjieck. Te shjiek voor iemand zoals zij. Wat hadden haar ouders allemaal moeten doen om haar hier te krijgen? Waarom was zij er eigelijk? "Dit is niet wie ik ben!" dacht ze en ze legde haar vingers op een goude vogel die bij het open raam stond. "Hopelijk komt alles goed..."

WTF roleplay Iyh9ip
Griffin
'Werk?' vroeg Griffin vrbaasd en hij stond snel weer op van zijn plek naast zijn moeder. 'Uuhm.. jah.' hij liep met 2 snelle passen terug naar de groentens. 2 Stappen waren genoeg om vand e ene kant van het huis naar de andere te gaan. 'Bij de boer om eerlijk te zijn.' Hij liet de groentens zien. 'Deze heb ik van hem gekregen omdat ik zo goed werk heb geleverd.' hij liet een schaap achtige glimlach zien en een plukje haar viel voor zijn ogen. 'Nice nice greenes.' met het mes ging hij verder met het hakken van de krop sla, het was duidelijk te zien dat hij het niet erg vond om te liegen. Zijn moeder hielfd ook stijf haar mond dicht. Even was er een stilte in huis, daarna draaide Griffin zich weer om en keek Plume aan.. zijn mond open doende om iets te zeggen. Zijn moeder was hem voor though. 'Plume darling. Hou het geld maar. Voor zo'n goed werk mag je wel eens wat extra's krijgen.' ze gaf Plume een knipoogje. Griffin keek naar de grond mijn zijn handen in zijn zakken. Hij wist maar al te goed dat zijn moeder daar vanavond spijt van zou krijgen. Dat had ze altijd en Griffin kon er niets tegen doen. Waarschijnlijk kwam het door die 'ziekte' die ze had, maar ze begon steeds meer te vergeten en daardoor werd ze gefrustreerd en boos op alles. Alleen als Griffin er op dit moment iets aan wilde doen, werd hij meteen gstrafd en was hij een soort boeman die niets voor andere mensen over had. Woorden zouden er naar zijn hoofd gegooit worden en hij zou geen goed voorbeeld zijn voor zijn broertje. Wat hij raar vond aangezien die pas 4 maandne was ofzo. Dus Griffin hield zijn mond dicht, kijkend naar de grond terwijl hij tegen zichzelf aan het praten was in zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WTF roleplay Empty
BerichtOnderwerp: Re: WTF roleplay   WTF roleplay Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WTF roleplay
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: