cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Together

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 13:30

Ik werd opeens overeind gepakt, het was Tao. 'het is niks' mompelde ik half duf. 'ga maar naar binnen ik zou je vader vertellen dat het niet aan jou ligt als je vader het soms denkt' ik wist heus wel waarom hij sommige dingen deed. Ik sloot even mijn ogen en haalde diep adem. 'het is niks, ik kom er zo wel weer aan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 13:45

Living Together - Pagina 4 2d1a6nk
Zitao huang
'dat kan je mij niet wijs maken dat jij oke bent.' zei ik en zette haar nog iets meer overeind. 'ik laat geen meisje op de straat liggen als je dat soms wilt.' ik legde me andere arm onder haar knieen. de andere zat nogsteets om haar rug. langsaam en vroozichtig tilde ik haar van de grond. even zat ze in een bruitsdraag houding. al snel liep ik naar een bankje buiten toe en zette haar daar neer. ik bleef staan en keek even naar haar.

Living Together - Pagina 4 Xy5na
oudere broer
*eet*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 13:52

'het gaat echt prima' mompel ik kort maar alles begint alweer te draaien als ik me hoofd omhoog til. 'ik ben zo terug er gaat echt niks gebeuren' zei ik dan met moeite als hij het er over heeft dat hij geen meiden alleen op straat laat liggen. Wanneer hij me optilde moet ik zeggen dat ik verbaasd ben dat hij me optilde en me vervolgens pp het bankjr zette. 'wat?' zei ik dan als hij me aan bleef staren
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 14:02

Living Together - Pagina 4 2d1a6nk
Zitao huang
'je ogen zijn blauw van kleur.' zei ik droog. en glimlachte lichtjes. 'heb je lensen in?' vroeg ik. na een minutje gestaan te hebbenging ik langsaam naast haar zitten op het bankje. ik blijf bij je totdat je weer kan lopen zonder te vallen. ik keek haar niet aan maar staarde voor me uit. lichtjes zuchte ik. ''me eten word koud....''dacht ik.

Living Together - Pagina 4 Xy5na
oudere broer
*eet*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 14:09

Ik schudde mijn hoofd als hij vroeg pf ik lenzen in had. 'nee ik het zijn me eigen, mijn moeder is europeaans ' zei ik met een glimlachje. Ik zuchtte toen hij dat zei en ging dan recht staan waarna ik mijn evenwicht probeerde te houden. 'zie je gaat best!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 14:33

Living Together - Pagina 4 2d1a6nk
Zitao huang
'nee ik het zijn me eigen, mijn moeder is europeaans ' zei ze vol overtuiging. 'vreemt dat je dan geen blond haar hebt. of een roze achtige huid.' zei ik en keek naar het meisje die probeerde op te staan en te lopen. 'dat is dan goed nieuws kan ik weer gaan eten.' zei ik en pakte haar hand vast. ik trok haar mee naar binnen toe. me moeder keek me aan. 'was er iets zitao?' vroeg ze. 'nee er was niets.' zei ik en glimlachte. ik trok haar mee tot aan de eet tavel. daar ging ik zitten en at snel verder van mijn eten.

Living Together - Pagina 4 Xy5na
oudere broer
'panda en april kwamen weer binnen. 'oi, waar warne jullie?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 15:39

Wanneer hij die opmerking maakt haal ik kort mijn schouders op. 'ik weet het ook niet, maar ik had liever bruine ogen gehad ' zei ik kort. Wanneer hij me mee trekt en de witte vlekken zich weer vormen loop ik alsnog stug door. Het was maar goed dat ik make-up op had want ik wist zeker dat ik spierwit was. Ik schudde mijn hoofd op de vraag van zijn moeder. 'nee hoor niks aan de hand' mijn stem was kalm. Tijdens het eten deed ik mijn best om niet weg te zakken, en toen we weer thuis waren bedankte ik hen voor het eten. Ik zou nog een dag bij Tao moeten slapen, daarna zou ik de logeerkamer op kunnen. Ik knikte dankbaar en had me al snel omgekleed. Ik droeg een joggingbroek en een oversized vest. Daarna stond ik in de spiegel en streek ik pijnlijk over mijn slaap om het make-up er af te halen. Nu was pas goed te zien hoe blauw het was. Ik zuchtte en deed mijn bril op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 15:50

Living Together - Pagina 4 2d1a6nk
Zitao huang
het eten was erg lekker en me ouder zaten te ginnegappen dat ik even met april alleen wilde zijn toen we van buiten kwamen. ''mooi nu denken ze ook nog eens dat ik haar leuk vind.'' dacht ik ik stapte de auto in en zette me ipod aan. ik voel in slaap onderweg. me broer porde me in me zij. 'waky waky, panda!' hoorde ik zijn stem zeggen. ik keek slaperig op. 'we zijn thuis panda.' ging me broer verder. met een slaperige kop stapte ik de auto uit. eerst nam ik nog wat te drinken beneden voordat ik naar boven ging.

ik stapte me kamer binnen en zag april voor de spiegel staan. ik vriemelde aan mijn stropdas om hem los te krijgen. 'verdome, rot ding.' zei ik en knarste even op me tande terwijl ik vronste naar mijn stropdasknoop. wat ik ook deed ik kreeg hem niet los.

Living Together - Pagina 4 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 15:57

Ik keek even vanuit mijn ooghoeken naar Tao die binnenkwam wanneer ik hem met zijn sstropdas zag prutsen ging ik er wel van uit dat hij het uiteindelijk zelf wel zou kunnen. Als hij dan naar een tijdje hem nog niet los heeft en ik klaar ben met me make up draai ik me om. 'wacht laat mij maar. ' zei ik dan uiteindelijk en ging voor hem staan. Ik keek geconcentreerd naar de stropdas en begon hem dan los te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 17:46

Living Together - Pagina 4 2d1a6nk
Zitao huang
na een tijdje gaf ik het op. op dat moment kwam april naar me toe. ze vriemelde wat aan mijn das en kreeg het losser dan ik. ik keek stiekem naar haar lucht blauwe ogen. ''kom op je kunt het wel'' zei ik tegen mezelf in gedachte. 'me vader zij gisteren avond dat jij met mij naar het schoolbal moest gaan. ze zijn bang dat jouw wat overkomt. er gaan gerugten rond over iets.' zei ik kalm.

Living Together - Pagina 4 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 17:52

Ik keek hem even recht aan en glimlachte zachtjes als hij het over het schoolbal heeft. 'Misschien moet je luisteren naar wat je zelf wilt , en niet naar wat je vader graag heeft dat je doet' zei ik op een rustige, lieve manier. Zoals mijn stem meestal wel was, ik was dan ook totaal geen type die gemeen kon zijn of kon gaan schreeuwen. Uiteindelijk heb ik zijn stropdas dan los. 'Tada!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 18:09

Living Together - Pagina 4 2d1a6nk
Zitao huang
'ik wil me vader gelukkig houden totdat ik uit huis ben.' fluisterde ik. 'denk je echt dat ik studeren leuk vind. mij zie je echt niet werken in een ziekenhuis of kantoor.' vertelde ik. april deed best schattig met hoe ze mijn stropdas los had gemaakt. ik glimachte eventjes. 'en waarom doe jij niet wat je wilt. zoals niet geslagen worden door je vader. bijvoorbeeld?' zei ik even later.

Living Together - Pagina 4 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*


Laatst aangepast door Timeless op do dec 11 2014, 19:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 18:13

De gedachte van hem was lief. 'Oke wel, als ik jou gelukkig maak om samen te gaan, doen we dat. Wil je daarna op het feest , je eigen gang gaan vind ik dat prima' zei ik rustig. Ik grinnikte zachtjes waardoor er kuiltjes in mijn wangen verschenen als hij het over het studeren heeft. 'geloof me dat had ik door' zei ik grijnzend. Mijn grijns verdween echter al snel als hij het over mijn vader heeft en het slaan. Ik zet dan ook meteen een stap achteruit. 'ik heb gekozen voor mezelf. Ik zit nu in de A klas. Omdat je dat niveau nou eenmaal nodig hebt voor de school van kunsten' zei ik kort, hem niet meer aankijkend. 'en geloof me , als ik mijn vader aankon, dan deed ik er wat tegen. ' zei ik alleen nog maar. Daarna keek ik even op. 'ik uhm.. ik ga huiswerk maken' zei ik uiteindelijk en liep langs hem heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 19:09

Living Together - Pagina 4 2d1a6nk
Zitao huang
'Oke wel, als ik jou gelukkig maak om samen te gaan, doen we dat. Wil je daarna op het feest , je eigen gang gaan vind ik dat prima' zei ze liefjes. toen ze lachte zag ik stiekem 2 kuiltjes in haar wangen. ik streelde door me haren heen en dacht na. 'me broer is ook op dat feest dus het is wat geloofwaardiger alsje bij mij blijft denk ik.' zei ik met een onzekere blik. ik glimlachte naar haar. en trok ene drietje met me mond hoeken. 'geloof me dat had ik door' zei ze 'hoe heb je dat gemerkt dan?' vroeg ik.
na de opmerking over het slaan stapte ze achteruit. ''en ze stond net zo close met me.'' 'ik heb gekozen voor mezelf. Ik zit nu in de A klas. Omdat je dat niveau nou eenmaal nodig hebt voor de school van kunsten' vertelde ze. 'das cool.' zei ik en deed me handen in me zakken. ik had zelf niet zo veel met kunst en schilderijen. teminsten als ze dat bedoelde. tijdens het luisteren trok ik me stropdas van mijn nek af en gooide deze op me bed vervolgens knopte ik wat knoopjes los. mijn blote boven lichaam kwam nu deels tevoorschijn. april keek kort even op. ik keek haar aan en knipoogte automatisch. wat niet helemaal de bedoeling was eigenlijk. 'anders blijf je in mijn buurt. dan zou hij vast niets maken.' zei ik april veranderde van onderwerp en wilde huiswerk maken. ik bleef stil en knikte alleen enkel. natuurlijk wist ik dat we gene huswerk op gekregen hadden. ik trok mijn blouse verder uit en gooide deze op bed.

Living Together - Pagina 4 Xy5na
oudere broer
*eet*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Emptydo dec 11 2014, 19:15

Ik had een tijdje niet meer gereageerd op wat hij zei, en zat een tijd doelloos met een boek in me handen zogenaamd te lezen. Ik zette me bril wat rechter en keek dan uiteindelijk op. 'omdat je ziet aan je ogen dat je niet gelukkig word van al die dingen. Jij bent anders dan de meeste mensen in je klas, ook al probeer je het te verbloemen. ' zei ik kalm. 'en geloof me dat is een compliment' . Het feit van me vader negeerde ik even. 'zo lang hij niet bij het graf van me moeder is geweest, niet heeft gedronken en niks meer hoort over de A klas, heb ik niet zoveel van hem te vrezen. ' mompelde ik alleen nog over mijn vader. 'zeg Tao, zou jij mij dit stuk van geschiedenis willen uitleggen alsjeblieft?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living Together - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Together
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: