cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 omstandigheden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: omstandigheden   omstandigheden Emptywo jul 02 2014, 23:49

MV tussen Chibi en mij

Jay

Naam: Jay Choi
leeftijd: 28
Persoonlijkheid: Sociaal praat graag en is leergierig, Helpt graag anderen
uiterlijk: TOP lookalike.

Evylian

Naam: Evylian Willems
Leeftijd: 24
persoonlijkheid: heeft het nog al op zichzelf. Zij is de beste en de knapste. En dat wat een ander heeft wil zij ook.
Uiterlijk: Lang blond golvend haar, Blauwe ogen, dun lichaam, duurste kleding.

Katy

Naam: katy
leeftijd: 22
Persoonlijkheid: heeft veel doorzettings vermogen. En probeerd altijd blij te zijn
Uitelijk: korte zwart haar. lijkt erg op een jongen


Laatst aangepast door Evilian op vr aug 22 2014, 22:19; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chibi




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-07-14

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptywo jul 02 2014, 23:59

Ulrike:

Naam: Ulrike de Vries.
Leeftijd: 28.
Persoonlijkheid: Lief, ze is dokter geworden omdat ze andere wilt helpen. Maar ze laat niet makkelijk over zich heenlopen.
Uiterlijk: Lang donker bruin haar wat ze altijd in een paardenstaart draagt. 1.74 meter lang.

Kevin

Naam: Kevin de Jong.
Leeftijd: 23.
Persoonlijkheid: Mysterieus maar helpt waar het echt moet. Iedereen kan altijd bij hem terecht. Geeft zijn informatie/advies nooit gratis weg.
Uiterlijk: Donker bruin haar want niet te kort is. 1.80 meter lang. Slank van postuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 00:03

Jay Choi

Het was mijn eerste dag. wel vrij raar om te zeggen dat ik op mijn 28 nog stage moet lopen. Maar het was niet anders. Ik stapte me auto uit die ik onder het ziekenhuis in de garage geparkeerd had. Hier stonden vele duren grote auto's. De mijne mocht er zeker ook zijn. Ik keek in de spiegel van de sportwagen waar ik net uigestapt was.

Nu het kantoor zoeken. Er liepen vele mensen in de garage. Blijkbaar waren de avond dienste over. Voor de zekerheid keek ik op mijn horloge 07:15. Okey nog 15 min voor mijn eerste gesprek. ik versnelde mijn pas en zocht de trap. dit was nog niet zo moeilijk. Alle pijle wezen richting de trap.

Evylian Willems

*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Chibi




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-07-14

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 01:16

Ulrike de Vries

Het is nog vroeg in de ochtend als ik het kleine koffiezaakje tegenover het ziekenhuis in loop. 06.30 om precies te zijn. Kevin staat achter de toonbank me al op te wachten. 'Het gebruikelijke?' 'het gebruikelijke ja' antwoord ik.
Ik ga al vast zitten. Niet veel later komt Kevin bij me zitten. Het is nog vroeg en er is geen kip te zien.
'Wat ben ik blij dat jij zo vroeg open ben.' Zeg ik terwijl ik een grote hap waffel neem.
'Ben je gek, dit is een goud mijn. Die slappe hap uit jullie kantine is niet te drinken. Daar ben ik de koffie goden heel dankbaar voor.'
'Er is vandaag een nieuwe stagiaire, ik heb zo een gesprek met hem.'
'Mooi, een mogelijke nieuwe klant. Vertel hem vooral over jullie slechte koffie en over deze plek. Je krijgt van mij een éénmalige korting van 10% als hij hier een keer komt. Word het een vast klant krijg je een klein gratis koffie.'
'Wat zijn we gul, maar ik heb er geen zin in. Niet vandaag.'
'Ik denk dat het voor hem misschien wel enger is.'
'Enger voor hem, lastig voor mij. Ik ben pas net anderhalf jaar afgestudeerd. Waarom krijg ik al een stagiaire toe gewezen?'
'Omdat je een goede dokter bent. Ik hoor de hogere hand hier altijd praten en tussen jou en mij. Als jouw naam valt is het altijd positief.'
Daar krik ik een beetje van op. We praten nog wat verder maar dan ik het voor mij tijd op te gaan. Ik neem nog een koffie mee. Altijd een grote koffie, geen melk maar wel suiker.

Het is 07.15 uur als ik mijn kantoor binnen stap en ik start op voor vandaag. Ik besef dat ik de stagiaire zijn CV nog maar nauwelijks door had genomen en bekijk deze nog een keer terwijl mijn laptop op start. Jay Choi, lees ik. Klinkt Koreaans. Hij is net zo oud als ik. Ik leg zijn CV neer. Ik denk terug aan mijn studenten tijd. Zeker geen makkie. Ik drink mijn laatste slok koffie op. Gadver dan moet ik over op kantine koffie.

Kevin de Jong

Het is nog vroeg. Ik ben pas net open als ik Ulrike alweer naar binnen zie lopen. Ik lach naar haar want zie dat ze dat kan gebruiken. Ze lacht terug. 'Het gebruikelijke?' Vraag ik. 'Het gebruikelijke' antwoord Ulrike. Altijd het zelfde. Een grote zwarte koffie met een beetje suiker en een waffel. Ik maak de bestelling klaar en ga dan naar haar tafeltje toe en ga bij haar zitten. Het is toch nooit druk op dit tijdstip.
'Wat ben ik blij dat jij vroeg open bent' zegt Ulrike met een mond vol waffel.
'Ben je gek, dit is een goud mijn. Die slappe hap uit jullie kantine is niet te drinken. Daar ben ik de koffie goden heel dankbaar voor.'
'Er is vandaag een nieuwe stagiaire, ik heb zo een gesprek met hem.'
'Mooi, een mogelijke nieuwe klant. Vertel hem vooral over jullie slechte koffie en over deze plek. Je krijgt van mij een éénmalige korting van 10% als hij hier een keer komt. Word het een vast klant krijg je een klein gratis koffie.'
'Wat zijn we gul, maar ik heb er geen zin in. Niet vandaag.'
'Ik denk dat het voor hem misschien wel enger is.'
'Enger voor hem, lastig voor mij. Ik ben pas net anderhalf jaar afgestudeerd. Waarom krijg ik al een stagiaire toe gewezen?'
'Omdat je een goede dokter bent. Ik hoor de hogere hand hier altijd praten en tussen jou en mij. Als jouw naam valt is het altijd positief.' Ik zie haar al een beetje blijer kijken. Na een tijdje is het tijd voor haar om weg te gaan en ik blijf achter. Ik ruim af en hang een beetje achter de toonbank rond. Tot 08:00 uur kan ik niet naar achteren voor de administratie want dan komt pas de eerste werknemer. Ik heb deze zaak zelf opgezet en moet zeggen, het loopt goed. Maar zeker tot een uur of 10 is het onnodig om hier met zijn tweeën te staan. Daarna word het vaak drukker. Maar dan kan ik van 8 tot 10 uur ongeveer wat papier werk doen en bestellingen plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 10:54

Medewerkers desk

We begonnen net aan onze dienst. Na de bespreking met de avondploeg liepen we naar onze desk toe. Niet veel later liep er een jonge man zoekend door de gangen 'Hey hey, Lola, Zal dat die nieuwe dokter zijn' Zei een van de medewerkers. Ik keek op toen ik me naam hoorde 'Zal het, hij mag er wel wezen' Lachte ik. 'Weetje we gaan ook deze weer door de zeik halen' fluisterde een ander. 'Ja, Gewoon weer naar het magezijn van de bovenste verdieping sturen,'. Ik lachte 'is goed, als hij die nieuwe stagere is doen we het. Maar hij ziet best oud uit.' Iedereen ging netjes achter zijn desk zitten. De jonge man liep richting mijn desk toe. 'Hey, Ik had een vraagje' Zei hij 'Natuurlijk meneer daar zijn we voor.' Ik keek hem beleeft aan 'Kunt u me vertellen waar ik Ulrike de Vries kan vinden' 'Natuurlijk meneer dan moet u naar de 5de verdieping dan de lange gang door lopen laaste gang naar Links vervolgens weer naar links' Zei ik met een serieuse blik in me ogen. Toen hij richting de lift liep begonne we te giegelen. Maar voordat hij de lift in stapte draaide hij om en liep richting de kantine. 'hij is slimmer dan we dachten' fluisterde ik naar de gene die het verzonnen had.

Jay Choi

boven aan de trap gekomen, hijg ik lichtjes. ''Pff aan mijn condictie moet ik nog steeds werken, het is nog steeds niet zoals het vroeger was'' dacht ik terwijl ik me haar weer een beetje terug in model bracht en mijn Pak netjes trok. Ik keek op en zag dat ik op een pleintje terug gekomen was voor het ziekenhuis ''Toch de verkeerde trap'' Ik stapte de eerste beste deur binnen die ik zag. Op de bordjes boven de gan stond (naam afdeling). Hier moet ik zijn. Wat een geluk dat ik nu wel de goede deur pakte. De geur van ziekenhuis drong me neus binnen. Ik dwaalde even rond om het kantoor te vinden maar het lukte niet echt. uiteindelijk wanneer ik nog 7 min had liep ik richting de desk. 'Hey, Ik had een vraagje' Zei ik terwijl ik de eerste beste medewerkster tegen kwam. 'Natuurlijk meneer daar zijn we voor.' Ik pakte het papiertje met de naam van de dokter waar ik mijn gesprek had, 'Kunt u me vertellen waar ik Ulrike de Vries kan vinden' 'Natuurlijk meneer dan moet u naar de 5de verdieping dan de lange gang door lopen laaste gang naar Links vervolgens weer naar links' antwoorde ze met een brede glimlach. Ik knikte en liep naar de lift. Net voor dat ik in lif in stapte drong het tot me door ''waarom zou een dokter zo ver van zijn verieping af willen zitten'' Ik draaide me om en keek de gang door. Ik zag de kantine. Vaak zitten de kantoortjes dicht bij de kantine. Ik liep de ging nog maar 3 min voor ik er moet staan. Ik liep richting de kantine hier waren gelukkig een paar kantoortjes. Ik liep langs de gangen en bekeek de deuren. Vele namen kwamen voorbij maar geen Ulrike de Vries.


Evylian Willems

tuu tuu tuu. Een herhalend lawaai van een afgaande wekker klonk door de slaapkamer heen. 'aaargh' klonk er tussen de dekens door. 'Ik wil niet opstaan' zuchte ik. Ik hoorde hoe de deur open ging 'En nu je bed uit' scheeuwde een boze stem. 'jaah papa' Zuchtte ik. voordat ik recht kon zitten werden me dekens van me afgetrokken. 'Nu er uit en kleed je fastoenlijk aan je ziet er niet uit' Ik lachte sarcasties 'hah....hah....hah' Ik stond op en klede me langzaam om. Waarna ik naar de spiegel loop om mijn make-up te doen. Na bijna 1 uur voor de spiegel gestaan te hebben wa ik klaar voor mijn laatste exame. Ik pakte mijn gucci tas en liep de deur uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chibi




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-07-14

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 16:17

Ulrike de Vries

Het is 07.25. Ik hoop dat de frontdesk de juiste aanwijzingen gegeven heeft. Mijn kantoor is niet makkelijk te vinden. Ik zit helemaal achter aan de afdeling, dit is niet gebruikelijk maar ik zit pal naast het magazijn op de vijfde verdieping. Persoonlijk vind ik het wel fijn, hier komen tenminste geen vervelende collega's elke keer binnen vallen als ze niets te doen hebben. Het nadeel, het is wel ver naar de kantine lopen.

Ik kijk nog een keer op de klok, 07:30. Hij is laat. Als ik ergens niet van houd is het als er mensen te laat komen!

Kevin de Jong

Het is een saaie dag vandaag. Niet veel klanten. Die dagen zitten er wel eens tussen. Stiekem ben ik benieuwd naar de stagiaire van Ulrike. Geen speciale reden, ik vind het gewoon leuk om nieuwe mensen te zien. Ik zet een kopje koffie voor mijzelf en ga een beetje schoon maken. Het is pas 07:30. Alles is bij en schoon. Ik haat rustige dagen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 17:04

Jay Choi

Ik had nog 1 min. En was nu toch aan het einde van de gang. misschien toch de 5de verdieping. Aan de eind van de gang was een trappehuis en nog een lift. Noujah dan maar naar de 5de verdieping. ik durkte op het knopje van de lift. voor me gevoel duurde het veel te lang voor de lift aankwam. wanhopig bleeft ik op mijn horloge kijken. En vervolgens naar de trap ''Als mijn condictie nou goed was.. had ik de trap opgerent.'' Daar was de lift eindelijk. ik stapte in. Op de 5de verdieping aangekomen was ik nog erger verdwaald.. Ik zag een dokter lopen en liep er op af

Evylian Willems

Ik keek op me mobiel, hoe laat het was. ''ow 8 uur'' dacht ik terwijl ik het pad af liep. onderweg naar school kwam ik standaard langs het ziekenhuis. Die was zoo vies. Al die zieken mensen bah. Als er een andere route naar me school was had ik dat gedaan. Ik sjockte langzaam door de straten terwijl ik op mijn mobiel bleef kijken. ''waarom reageert die sukkel niet'' Ik stopte even en keek in een ruit om mijn haar goed te doen. Ik voelde hoe mijn buik knorde.'Owjah vergeten te ontbijten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chibi




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-07-14

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 17:38

Ulrike de Vries

Ik haat wachten. En mijn koffie is op! Ik besluit op de gang te gaan kijken, mijn kantoortje zit aan het einde van een doodlopende gang. Als ik de deur uit loop kijk ik nog eens vol trots naar mijn naam bordje. Dan loop ik richting de liften. Ik kijk een beetje in het rond en zie dan een man naar me toe lopen.

Kevin de Jong

De part-time die in de ochtend zou komen heeft net gebeld. Er zijn wat problemen bij haar thuis en vraagt of ze later kan komen. Het is niet druk dus het is prima. Ik ben niet de meest vreselijke baas en het papier werk loopt niet weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 18:37

Jay Choi

Zodra ik de aandacht van de dokter had stapte ik op der af en sprak der aan'hmm, Mevrouw zou ik u misschien iets mogen vragen.' Ik haalde me hand door me haren heen.'Ik ben een klein beetje verdwaalt volgens mij' Ik lachte beschaamd

Evylian Willems

Ik keek het straatje rond en zag een winkeltje. Het was een koffieshop. daar zullen ze vast wel eet verkopen. En anders is een sterke bak koffie ook goed. Deftig liep ik naar de deur van het winkeltje. Ik keek vies naar de deur. 'yack' Met veel moeite deed ik de deur open en liep naar binnen toe. Ik ging aan een tafeltje bij het raam zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Chibi




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-07-14

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 22:12

Ulrike de Vries

'Hmmm mevrouw, zou ik u misschien iets mogen vragen' zegt man die op me afkomt lopen. Ik ben een klein beetje verdwaalt volgens mij' zegt hij met een klein lachje. Het is een knappe man om te zien. Hij ziet er niet veel ouder uit als ik. Wacht dit zou best wel eens de nieuwe stagiaire kunnen zijn.
'Ben jij toevallig Jay Choi?'


Kevin de Jong

De deur gaat open, en meisje komt binnen. Ze kijkt alsof ze een hoop poep met haar blote handen aan moet raken als ze de deur openend, maar gaat dan zitten aan een van de tafels hij het raam. Normaal moeten mensen komen bestellen aan de toonbank, maar met gebrek aan dingen te doen loop ik naar haar toe om haar bestelling op te nemen.
'Wat mag het zijn op deze mooie ochtend?' vraag ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 22:26

Jay Choi

'jah klopt' zei ik verwart toen deze dokter me naam wist. Ze zag er niet uit dat ze hier al jaren werkte. 'Bent u Mevrouw de Vries?' Ik keek haar en deed snel me stropdas netjes 'sorry dat ik later ben.' Zei ik en maakte een lichte buigen als veronschuldeging

Evylian Willems

Toen ik me tas neer gezet had voelde ik dat mijn nagel los was gaan zitten 'eeh dit meen je niet' Zei ik mokkig en keer naar me nagel toe. 'Wat mag het zijn op deze mooie ochtend?' zei een stem ineens. Ik draaide me om en keek recht in de ogen van de persoon die hier vast moest werken 'Een expresso, Met een wafel, En een beetje snel graag moet over 30 minuten op school zijn.' Zei ik terwijl ik hem niet meer aankeek en aan mijn nepnagel bleef prutsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chibi




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-07-14

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptydo jul 03 2014, 23:16

Ulrike de Vries

'Jah klopt' zegt hij een beetje verward. 'Bent u mevrouw de Vries?' Hij trok zijn kleding recht en verontschuldigt zich dan. 'Sorry dat ik later ben' en maakt tot mijn verbazing een buiging. Iets wat ik niet gewend ben. 'Volg mij maar, dan praten we verder in mijn kantoor.' En ik loop de gang in.

Kevin de Jong

Het meisje kijkt me aan als ik haar de vraag stel. 'Een espresso, met een waffel, en een beetje snel graag, moet over 30 minuten op school zijn.' Terwijl ze dit zei keek ze al weer naar haar los zittende nep nagel. Dus ik loop op mijn beste slakken pas terug naar de toonbank. Ik houd er niet van als mensen zo tegen me praten. Maar dan maak ik gewoon haar bestelling. Eigenlijk wil ik haar zo snel mogelijk mijn zaak uit hebben.


Laatst aangepast door Chibi op za jul 05 2014, 01:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptyvr jul 04 2014, 20:15

Jay Choi

'Volg mij maar, dan praten we verder in mijn kantoor.' Ik knikte en volgde haar. Ik voelde dat mijn lichaam nu al moe begon te worden. ''Ik dacht dat het verder over was'' Vermoeid zuchtte ik zacht. Bij het kantoortje aangelopen stapte we naar binnen toe

Evylian Willems

Ik zuchte diep 'aah niet me nagel het doet zeer' Mokte ik terwijl ik met me nagel bezig was. Ineens ging me mobiel Het was een van me beter vrienden dus ik nam op 'jjjaah, Wat moet je' Schreeuwde ik hard door de telefoon heen 'Ik heb geen zin om naar je problemen te luisteren dus waarom bel je' Gromde ik terwijl ik nog steeds naar me nagels keek
Terug naar boven Ga naar beneden
Chibi




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-07-14

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptyza jul 05 2014, 01:06

Ulrike de Vries

Jay volgt me de gang in. 'Ik dacht dat het verder over was' zegt hij dan. Hij klinkt vermoeid. We gaan het kantoortje binnen en ik wijs hem de stoel tegenover mij. Ik zelf neem plaats achter mijn bureau en begin het gesprek.
'Aan de late kant op je eerste dag.' Begin ik.

Kevin de Jong

Ik ben bezig met de bestelling van het meisje aan het raam, hoor haar een beetje mompelen in zichzelf. Blijkbaar ging haar telefoon over want ik hoor haar opeens gillen in dat ding. Er zijn hier nog meer mensen denk ik bij mezelf. Ik heb nog nooit zo'n hekel aan een klant gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Emptyma jul 21 2014, 20:56

Jay Choi

'Jah, het spijt me. Zal ik met smoesjes komen of gewoon zeggen dat ik vroeger had moeten vertrekken' Zei ik. Ik ging zitten tegen over de vrouw. Ik gok dat ze rond de zelfde leeftijd was of jonger. Ik keek het kantoortje rond. Toen ik de klok zag schrok ik want ik was minimaal 15 minuten te laat. Ik krapte door me haren heen.

Evylian Willems

'Jah ze zeik allemaal er verdoet mijn tijd' gromde ik en hing weer op. 'nheh, zeikerd' zei ik tegen mijn mobiel waarna ik me om draaide om te kijke waar me spullen bleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





omstandigheden Empty
BerichtOnderwerp: Re: omstandigheden   omstandigheden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
omstandigheden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: