cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptydo jun 05 2014, 21:42

Nightwell story - Pagina 11 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

You laughed! You actually laughed! I'm happy.' zei Griffyn nadat ik hem uit het water getrokken had. snel boog ik mijn hoofd weg en haalde mijn hand door mijn haar. 'eehmm did i?' Zei ik een beetje awkward. ik draaide me snel om en liep naar de deken die nog bij de boom lach. DEze pakte ik op en gooide ik naar Griffyn. 'hier deze houd je wel warm' Hier na probeerde ik mijn gezicht weer strak te houden en keek hoe Lyralinn haar spullen pakte

Nightwell story - Pagina 11 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Lyralinn kwam weer terug gelopen. 'waarom hebben wel alle tijd. Verwacht maar niet dat alles goed loopt met die duivel in ons midden' gromde ik boos naar lyralinn terwijl ik naar Yidae wees
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptydo jun 05 2014, 21:57

Nightwell story - Pagina 11 2r3a1jm
Lyralinn

Something snapped by Lyra when she heard those words come from Eon. She dropped all her stuff and turned to him with balled hands. 'Alright listen here you little shit... Yidae is a member of the team. So am I, so is Griff, so are you. So get your little kobold thought together and man UP!' she said, coming dangerously close to his face. The she just took a very deep breath through her nose, and let it go through her mouth. 'Is that clear?'

Nightwell story - Pagina 11 16aw4mx
Griffyn

He shook his head as he trew the blanket around his shoulders and began to walk back to Lyralinn and Eon. 'What's going on here?' he asked when he saw Lyralinn's red face.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptydo jun 05 2014, 22:02

YiDae

Ik liep naar het drietal toe 'Lyralinn laat hem.' zei ik kort af en pakte haar spullen op. 'here'

Eon

Ze balde haar vuisten en kwam dichter bij lopen Alright listen here you little shit... Yidae is a member of the team. So am I, so is Griff, so are you. So get your little kobold thought together and man UP! ze kwam heel dicht bij ik deed een paar stapjes achteruit 'Is that clear? . 'YES SIR' zei ik boos. als ik had geweten dat hij mee was gekomen had je mij niet gezien.. Dus verwacht maar niet dat ik het hem een goeie band krijg of lief ga zijn.'
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptydo jun 05 2014, 22:13

Lyralinn

She just snorted and went back to her stuff. 'Alright, Yidae, Griffyn... get your things, we are going

Griffyn

He nodded and within a minute, Griffyn was done with gathering everything. He even went to put out the fire.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyvr jun 06 2014, 08:23

YiDae

WE stonden aan de waterrand. Daar waar Lyralinn en Eon zich gistere wassenhadden. hier was de overgang nog rustig. Verder op was het duidelijk ruig en kon je er niet lopen.

toen ik halver wegen was merkte k dat de grond onder mijn voeten verdwenen. 'Okey vanaf hier meoten we zwemmen' zei ik kort of zonder om te kijken hield ik mijn spullen omhoog boven mij hoofd en begon te lopen omdat ik wat langer was lukte dat maar net,

Eon

'Moeten we zwemmen...' zei ik met mijn ogen wageweid open. 'Water verzwakt mij'
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyvr jun 06 2014, 08:26

Lyralinn

'Can you even swim then?' She asked, looking at Eon with non understanding eyes. 'I dont think you do because otherwise you wouldn't say that it weakens you...' she thought, and looked around to see if there was someway around the water.

Griffyn

*walks/swims*
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyvr jun 06 2014, 08:28

YiDae

Ik draaide me om en zag dat Eon en Lyralinn nog niet in het water waren 'Was er?'

Eon

'Ben je vergeten dat mijn element vuur is? Ik besta voor 71% uit vuur' GRomde ik terwijl ik wanhopig naar het water keek
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyvr jun 06 2014, 08:44

Lyralinn

'Okay okay hold on I'm thinking....' Lyralinn held up her hand and set one finger at her lip, letting them see that she really was.
'Alright, I think I have something...' She looked at Yidae when she talked about her plan. 'Yidae, you go with Griffyn through the water, that way is faster and you can look at the other side if there isn't any danger up ahead.' Then she turned to Eon. 'You will come with me, we're going to search for another way around.

Griffyn

'Wait hold up... Why can't we just go with you guys?' Griffyn asked, not really understanding the whole situation. 'If we go together, we are stronger than when we split up arent we?'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyvr jun 06 2014, 18:48

YiDae

'Kom Griffyn' Zei ik kort af en zwom de weg over. Ik beet heel tijd op mijn onderlip omdat het water in mijn schouder branden''die pijn moet snel stoppen adners word ik echt gek'' Dacht ik terwijl ik door liep

'If we go together, we are stronger than when we split up arent we?'. Vroeg griffyn. 'die komen wel hoor Eon zou me voor geen goud alleen met he laten' Je kon de haat in mijn stem horen

Eon

Ik stapte het water in. 'okey tot zo ver lukt het maar de rest bleh echt niet'
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyzo jun 08 2014, 11:02

Lyralinn

'Why are you trying to go into the water if you know that it will hurt you?' Lyralinn asked, 'That doesn't make any sense... Come with me, we are going to search a way around it.' She turned to Yidae and Griffyn again. 'See you guys soon then... and a tip... don't die.' she waved with a smile and then grabbed Eon by his shoulder to drag him with her.

Griffyn

Griffyn didn't say anything when Lyralinn and Eon left. He just watched. When they were out of sight however, he turned to Yi and tilted his head a bit. 'So, only the two of us then...'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyzo jun 08 2014, 11:29

YiDae

'So, only the two of us then...' zei griffyn nadat Eon ne lyralinn uit zicht waren. 'uhuh' antwoorde ik kort en liep vooruit en zocht het pad terug zodat we naar het eerste beste dorpje konden gaan.
'We gaan naar maira, Het dorpje dat vernoemed is nar de ze waterval. Daat wachten we wel op die 2' Ik pakte de spullen die we mee hadden op en tilde ze verder. 'kom je?'

Eon

'Why are you trying to go into the water if you know that it will hurt you?'. 'Misschien omdat we naar die twee toe moeten?' antwoorde ik snauwend. ik werd aan me arm mee getrokken door Lyralinn. 'Hey voorzichtig. Der is geen andere plek.. daarom zijn we via deze waterval gegaan... Alleen ik had verwact dat we een vlot ofzo zouden maken' zei ik mokkend terwijl ik vooruit getrokken wrd door Lyralinn
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyzo jun 08 2014, 11:32

Lyralinn

She only laughed. 'Oh you silly... there is always a way around things.' she laughed some more in herself, walking in front of Eon. 'So there will be on etis time.' there was a silence. 'I think Yidae and Griffyn are going to Maira, well, I know for certain. Wen are going there too.'

Griffyn

'Yes sir!' he said, playing as if he was a Knigth. The he walked after Yidae towards the waterfall.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyzo jun 08 2014, 11:37

YiDae

We liepen verder in stilte. Ik liep net iets voor hem. Ik wist niet veel te zeggen maar ik houd ook van de stilte en de geluiden van de natuur dus vond het niet heel erg.

Eon

'denk je, echt dat hij naar dat stadje gaat. Je weet dat hij een loner is en steden en dropjes haat? Die gast gaat Griffyn in de steek laten en zelf al vooruit naar nightwell.'Zei ik terwijl ik affentoe ee nsteentje weg trapte en Lyralinn volgde,
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyzo jun 08 2014, 11:41

Lyralinn

'Oh shush, no one is interrested in you babbling about someone you hate. If you hate someone you can only see that bad about that person. That isn't really helping for my humor right now.'

Griffyn

He HATED the silence! The 'I have to say something but I don't know what' feeling was killing him. he bit on his lip, looking around to see if he could find something to talk about. Then he had an idea, something Eon had asked him too. 'Sooo...' he began, making a very funny face. 'What's your story?'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Emptyzo jun 08 2014, 11:52

YiDae

Ik stond abrupt stil '' What's your story.... story..' weergalmde in mijn hoofd Griffyn botste tegen mij op. Ik bleef even still staan.

Eon

'Het is ervaring' mompeld ik binnenmonds. Ik strapte een steentje heelhard naar voren toe.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 11 Empty

Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 11 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: