cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A neko to love

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyma jan 20 2014, 16:56

A neko to love - Pagina 2 Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten de schoolcampus

Ik zuchtte diep door wat de jongen nog zei. Ik had geen zin meer in te reageren vooral omdat ik nu in een lekker warm bedje lag. Door de drukte van de avond en de kou waar ik buiten in had gelegen duurde het niet lang eer ik in slaap viel. Die nacht kon ik alleen maar denken aan mijn vorige eigenaar. Waarom deed hij afstand van mij? haatte hij mij? Werd ik hem te veel? Deed het hem pijn om mij achter te laten? Dacht hij nog aan mij? Dit waren allemaal vragen die door mijn hoofd heen spookte.

Na een tijdje werd ik even wakker, het duurde alleen niet lang. Ik sliep al gauw weer en dit keer tot aan de ochtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyma jan 20 2014, 17:12

Lea - elf (geheim) - schoolcampus
mijn raam staat open en de wind waait de lange parelwitte gordijnen versiert met kantjes naar binnen. het is al ochtend en de zonnen stralen schijnen lichtjes naar binnen toe. op het paars zwarte pluizige gezicht van zess. mijn telefoon ligt op mijn bureau. het rilt 3 keer achter elkaar gevolgd door schrikbarend maar een vrolijk melodietje.

ik slaap diep. maar voel dat de wind door mijn haren blaast. verder hoor ik geen geluid. (maar telefoon rinkelt nog steeds) ik lig op mijn buik met mijn schapen knuffel dicht tegen mijn hals aan mijn rechter hand houd het wollige beestje vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyma jan 20 2014, 18:58

A neko to love - Pagina 2 Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ Kamer van lea

Ik sliep heerlijk totdat ik een raar geluidje hoorde. Ik schrok ervan wakker en sprong op uit mijn bedje. Het duurde even tot ik doorhad dat lea nog steeds lag te slapen. Ik sprong op zijn bed en kroop naar zijn gezicht toe. Met mijn zachte poot, zonder mijn klauwen, aaide ik hem een paar keer over zijn wang waarna ik hem een paar keer tegen zijn neus aan tikte. "Kom op word nou wakker!" Dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyma jan 20 2014, 20:42

A neko to love - Pagina 2 Qzs
Lea - elf (geheim) - schoolcampus
ik voel een ligt iets dat mijn wang port en mijn neusje likt. 'grr pfff... ummmhuemmueh' mompel ik. ik draai me om ondertussen neem ik in mijn draai zess mee. zess is onder mijn lichaam beland en zit klem geplet onder mijn buik. mijn telefoon rinkels vrolijk verder en word na minutten steeds sterker en harder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyma jan 20 2014, 21:25

A neko to love - Pagina 2 Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ Kamer van lea

Ik schrok toen lea zich omdraaide en ik onder hem belandde. Na een tijdje geprobeerd te hebben om onder hem vandaan te komen gaf ik het op. "Ga nou van me af! Straks stik ik idioot!" Dacht ik. Ik deed nog een laatste poging in mezelf onder lea vandaan te worstelen maar faalde nogmaals. "En nu is het genoeg!" Dacht ik. Ik veranderde snel in mijn mensen gedaante en duwde lea van mij af waardoor hij op de grond viel. 'GA VAN MIJ AF!' Schreeuwde ik terwijl ik hem van me af duwde. Zodra Lea van mij af was veranderde ik weer terug in mijn kitten gedaante nog voordat lea zijn ogen open deed. Ik zorgde dus dat lea me niet in mijn mensen gedaante had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyma jan 20 2014, 21:40

A neko to love - Pagina 2 Qzs
Lea - elf (geheim) - schoolcampus
iets tilde me vanondere op en lied me van mijn zachte bedje af rollen de grond waar ik op viel was kei hard. 'Auwh' schreeuwde ik. ik keek omhoog naar mijn bed en zag daar dat kleine liefje poesje zitten. ''wtf zoon klein kitty kan mij van mijn bed af duwen?'' 'ik vreef over mijn rug en schouder die pijn deden van de val. al sloffent loop ik naar mijn bureau en zet mijn mobieltje uit.
ik kijk achter mij naar het raam en leun tegen mijn bureau aan. de wind waait nogsteets door mijn witte gordijnen heen. ik loop naar het raam toe. ik leg mijn onderarmen op de rand van het koozijn mijn gezicht werd sexy verlicht door de zonne stralen die aan mijn kant van het raam schenen. ik harde en vrouwelijke stem roepen: lea? lea, lea kom je naar beneden? hihihi als je je aan gekleed hebt tenminste.' ik herkende de stem het was een aardig en lief meisje uit een andere klas. dan waar ik in zat. zij was altijd creatiever in dingen en tekenen dan ik was. haar glimmende bruine haren dansen in de wint net als haar witte jurkje die ze droeg. stiekem bloosden ik een beetje. 'ja tuurlijk, ik kom er aan. haha aangekleed en wel!' schreeuwde ik terug naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyma jan 20 2014, 22:15

A neko to love - Pagina 2 Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ Kamer van lea

Ik was nogal geërgerd dat lea mij gewoon negeerde na wat hij me aan had gedaan. Ik liep een beetje op het bed rond toen iemand van buiten af riep. "Wat is er nou weer?" Dacht ik. Ik liep naar het raamkozijn en keek voorzichtig naar buiten. Ik zag een meisje staan. Ik keek omhoog naar lea en zag dat hij licht bloosde. "tssss.... hallo? ik ben hier beneden. Je plette me net weet je.. Negeer me niet!" Dacht ik. Ik keek weer naar buiten waarbij ik heel even blies. Daarna sprong ik behendig van het bed af en landde op mijn vier poten. Ik begon een beetje dolend door de kamer heen te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyzo jan 26 2014, 22:06

A neko to love - Pagina 2 Qzs
Lea - elf (geheim) - schoolcampus
snel hupel/ren ik naar naar mijn kast en trek een schone onderbroek aan, vervolgens trek ik mijn school kleren aan dat bestaat uit 1 witte bloes met een zwarte stropdas en een zwarte lange spijkerbroek. ik ren heen en weer in mijn kamer om mijn kleren aan te trekken. ik zie hoe zess mee rent en naar mij kijkt. 'zess kom!!' ik til het poesje op en stop hem in mijn rugtas. snel doe ik de rugtas dicht en ren de deur uit over de gang heen op weg naar het meisje dat op me stond te wachten.

eindelijk was ik buiten zodra ik haar zag rende ze naar mij toe en omhelsde mij me tas voel met een plof op de grond waardoor de rits open ging. en ik omarmde haar liefelijk. 'ik heb je zo gemist deze vakantie. is iedereen net terug komt er een zware storm die onze lelijke school nog lelijker maakt.'
het meisje moet lachen en ze zegt: 'misschien kunnen we samen deze lelijke school tot een mooie school opknappen? hihihi'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptyzo jan 26 2014, 22:15

A neko to love - Pagina 2 Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ Kamer van lea

Ik keek hem met grote ogen aan toen hij mij oppakte en in zijn rugtas stopte. "kom op... dit meen je niet.. een rugtas? seriously?" dacht ik. Ik voelde door het bewegen van de rugtas dat lea aan het rennen was door de gangen. Op een gegeven moment stond hij stil en kort daarna viel de rugzak op de grond. Met een harde klap kom ik op de harde grond terecht. 'Mau~auw! ksssst!!' Zei ik vanuit de rugtas. "Laat je me nou serieus vallen.." dacht ik. 'MAUW!' schreeuwde ik. Ik hoorde wat het meisje zei en een zachte grom kwam uit de tas. Ergens was ik toch wel jaloers op het meisje. Lea leek zo aardig maar hij heeft me deze ochtend amper aandacht gegeven. Ik zag dat de rits weer open was gegaan en een klein grijnsje verscheen op zijn gezicht. ik stak mijn hoofd uit de tas en keek rond tot ik lea zag. Ik kroop uit de tas en liep naar lea toe. "Hier ben ik dan~" dacht ik vrolijk. Ik gaf lea kopjes tegen zijn been aan en purde zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptywo maa 05 2014, 12:42

A neko to love - Pagina 2 Qzs
Lea - elf (geheim) - schoolcampus
ik hoorde iets miauwen het klonk zo puur en zacht. ik keek naar mijn tas en zag lief paars kopje er uit komen. 'awh ik was jouw helemaal vergeten!' ik bukte en tilde het poesje op bij kop en kont. ik hou hem tegen mijn borst aan. 'kom maar hier lief beesje.' ik knuffel hem stevig en leg hem in mijn nek. het meisje kijkt met twinkelende oogjes hem aan. meisje: ik wist niet dat jij van katten hield' zei ze opgewonden en vrolijk. ze geeft het katje een aai over zijn kopje heen. 'zullen we maar naar het lokaal lopen?' zegt ze lief. 'nou ik denk niet dat er nog word les gegeven omdat alles overhoop ligt door de storm.' het meisje geeft het katje een kusje op zijn kopje. 'waar wil je hem laten? je mag hem niet mee nemen in de les.' zegt ze een beetje triest. 'ik kan hem wel vast binden aan een boom?' zeg ik als grapje bedoelt. 'ja dat zou kunnen ja!' zegt het meisje. het meisje pakt het poesje op en zet het neer naast een boom. uit haar tas pakt ze een touw van 5 meter lang. ze bind het om zijn roze strikje heen. 'zo nu kun je lekker de boom in klimmen.' zeg ik lief tegen het poesje. 'hahaha ze zeggen dat het gaat regenen. vanmiddag.' ik kijk met een joke blik naar zess. 'kom laten we gaan?' zegt ze lief en ze pakt mijn arm beed. vervolgens trekt ze me mee naar binnen toe. 'tot zo zess' zeg ik zacht.

het lieve meisje en ik staan voor een lokaal. ook andere leerlingen komen op de verzamel plek. maar de leraar is nergens te bekennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupus_arctos
Admin
Lupus_arctos


Aantal berichten : 546
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A den in the snowy white fields of canada.

A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Emptywo jun 04 2014, 20:39

A neko to love - Pagina 2 Tumblr_mblccnxxkF1r164gpo1_1280
Zess ~ Kitten ~ buiten bij een boom

Het gebeurde allemaal zo snel dat het al te laat was om nog iets te doen. Voor ik het wist was ik aan een boom vastgebonden. Toen Lea naar mij toekwam en gedag zei sprong ik heel verontwaardigd de boom in en keerde mijn rug naar hem toe.
Ik keek hem stiekem wel na om te zien in welke richting hij ging. Toen iedereen uit het zicht verdwenen was veranderde ik naar mijn jongensvorm. Snel knoopte ik het touw los en ik deed de strik af. Na mijn verandering naar mensenvorm had ik wel een boxer aan maar meer niet. Dus via de takken van de boom klom ik door een open slaapkamer raam. Ik ging een paar kamers langs om leuke en passende kleren te zoeken. Na een paar kamers had ik een broek en een shirt gevonden die mij passen. Ik bleef nog even doorzoeken tot ik een leuke pet had gevonden om mijn oren mee te verbergen. Want tja.. mijn kattenoren bleef ik altijd houden. Net als mijn ketting met mijn naam erop. Die deed ik ook nooit af.
Nu ik aangekleed was liep ik de kamers uit en ging ik dezelfde richting heen als Lea was gegaan. Onderweg naar het andere gebouw pakte ik het strikje op die naar beneden gevallen was uit de boom en stopte die in mijn broekzak. Zo had ik die tenminste nog bij me.
Eenmaal bij het andere gebouw aangekomen zag ik al snel een groepje jongeren buiten een lokaal staan. Op hetzelfde moment dat ik kwam aangelopen kwam er ook een leraar aan vanaf de andere kant. Hij opende de deur en zei dat iedereen naar binnen moest, dan zou hij ze uitleggen wat ze nu gingen doen aangezien de storm aardige schade had veroorzaakt.
Ik liep achter iedereen aan naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cursedsoul.forumaction.net
Gesponsorde inhoud





A neko to love - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A neko to love   A neko to love - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A neko to love
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samurai love
» Love story
» Love story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: