cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptyma aug 08 2016, 20:19

Chen:

ik was echt zo blij dat ze toch besloten hadden om mee te gaan. samen met een groep stonden we een stuk sterker om jongin te steunen. iedereen wist ald dat het niks ging worden namelijk.. dus we hadden ons al enigsins voorbereid op wat er komen gaat. in de metro werden we gesplitst... naja.. gesplitst de enige twee die van de groep weg waren, waren lennie en luhan. 'echt wat is er met die twee gebeurt! ik weet dat ze close waren maar dit is belagelijk!' zeurde ik.

Luhan:

we wisten gesplitst te raken van de rest van de groep toen we bij de metro's kwamen. gelukkig wist ik bij welk station we uit moesten stappen, dan zouden we ze wel weer vinden. in de metro werd lennie herkent, en ik voelde me best wel weer onzeker... ze deed mn haren goed en ik liet een nervues lachje uit toen ik die blikken van de fanboys zag. 'dat was ik even vergeten... daten met cheonsa betekent veel hate stares' lachte ik.

Marlon:

ik stond zo ver mogelijk achterin om ten eerste niet herkent te worden, en ten tweede op die manier kon ik snel weg wanneer ik het wou. want het deed echt pijn om te zien. de helft was geschrapt.. en de andere helft moest jongin bijna alles redden omdat die meid niks leek te weten. hoe kon ik het ooit goed maken.. dit was zn kado voor zn ouders.. en ik had het verpest...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptyma aug 08 2016, 20:41

Tao:
Ik hoorde Jongdae zeuren over lennie en luhan' Dat is toch overduidelijk; zei ik terwijl ik me haren goed deed. 'Iedereen kan zien wat daar speelt!' 

We liepe d metro uit en len en luhan volgde snel. We waren precies op tid voor de dans.. En zelfs ik voelde zijn emoatisch door het scherm heen. tranen kwmaen op zetten. Ik voelde zijn pijn gewoon hier!..

Lennie:
meteen beet ik op me lip en keek ook rond. 'Sorry.' Ik lied me hoofd zakken. maar me wangen werde nalleen maar roder. 'Vind je het erg?' met me lip nog steeds tussen me tanden keek ik hem aan. 'als je..' Ik zweeg eve nslikte een paar keer.

jognin:
Ik schoot de zaal uit weg van alles.. Me hand in me zakken ze trilde heftig en ik vond het niks. Tranen stonde me hoofd de stress en alles.. Ik had het verpest. Zo iets speciaals en ik wist het te verpesten! ... En ik maar denkne dat ik een danser kon worden.. Buiten haalde ik me hand uit me zak. Iemand zei tegen me dat als ik rustig wilde worde ndat ik meost roken... nu moest ik iets bekennen. Afgelopen tijd. had ik best vaak een peuk op gerookt..

Met trillende handen bracht ik de puek naar me mond toe. DE aansteker volgde snel maar ik kreeg hem niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptyma aug 08 2016, 20:53

Chen:

ik draaide me naar tao toe 'nou als iedereen het kan zien, waarom verteld niemand mij het dan! ' zeurde ik verder. nee.. waarom vertelde lennie het niet gewoon.. we waren toch vrienden of niet dan?...

we liepen de metro uit en gelukkig hadden die andere twee onthouden welk station ze moesten uitstappen. we gingen snel naar locatie toe en waren net optijd voor de dans. en het was erger dan we hadden verwacht.. 'ik weet niet of we voorbereid genoeg zijn om dat op te vangen' zei ik zacht terwijl ik met pijn in mn ogen toe keek.

Luhan:

ze vroeg of ik het erg vond. meteen wikkelde ik mn arm rond dr schouder en trok dr naar me toe 'neah! so worth it' zei ik tegen dr. 'oh dit is onze stop' zei ik en trok dr mee naar buiten. we liepen naar de locatie toe en iedereen voelde jongin's pijn 'hoe gaan we dit opvangen... ' stemde ik met jongdae in.. k wist niet of we dit konden ..

Marlon:

ik kon het ook niet meer aan.. ik moest weg van hier. ik wist nog wel een fles soju van de bar mee te krijgen en rende naar buiten. openbaar drinken hier was niet strafbaar, in tegendeel bij ons thuis.. ik hoorde wat gekloot met een aansteker. yes een roker! misschien kon ik wel een sigaret afbietsen bij hem/haar. ik keek rond en tot mn verbazing was het jongin... ik slikte hem een paar keer.. en ging toch op hem af en hield de fles voor hem. 'dit helpt beter' zei ik tegen hem. dat waren de eerste woorden die ik tegen sprak in weken...en ik trilde als een gek.. het is allemaal mijn fout...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptyma aug 08 2016, 20:59

Tao:
'jongdae jongdae..het is lennie en luhan waar je het over hebt die ropeen dat niet van daken af!'

Lennie:
ik schudde me hoofd. 'arme jongen... Dit was iets waar hij een jaar voor getrained had...' Ik keek rond nog steeds een rood hoofd. I kvoelde me nu zo dubbel. jongin voelde zich ellendig en mij ndag kon niet meer stuk! Luhan had toenstraks gewoon duidelijk gezegt dat hij me date en dat hij het niet ergvond vanwegen de fans.. En jongin die ging dood.. dus i kbegon me best schuldig te voelen.' Laten we hem staks is opzoeken ofzo..; ik schudde me hoofd' Ik weet het niet jongens... ' Me pink wikkelde ik terug in die van luhan.

Jongin:
Ik kreeg de aansteker gewoon niet aan. oh toch wel! yes! De stem die ineens op kwam zetten deed me bijna stikken in de peuk. Ik keek op me peuk metee nvebergen. het was marlon die soju voor zichuit hield. Ik dronk niet graag.. helemaal niet zelfs. Maar het was marlon die het me aan bood. Voorzichtig met trillende handen pakte ik het aan ne bracht het flesje naar me lippen. Een klein stokje daarna een walgend gezicht... Dat smaakte nog vreselijker dan ik dacht.. Hierop bracht ik de peuk terug naar me mond.'Bedankt dat je gekomen bent' en dat meende ik echt vanuit me hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptyma aug 08 2016, 21:16

Luhan:

ik verwikkelde mn vingers met die van lennie en hield dr stevig vast. hoe kon een dag nou zulke compleet verschillende gevoelens opwekken... aan de ene kant was ik zo blij en hyper over het feit dat ik eindelijk de balls had om lennie de waarheid te vertellen... en aan de andere kant.. voelde ik me ontzettend schuldig... jongin had hier zo lang voor gewerkt en getraind.. en door die ene stomme fout die ik gemaakt heb.. door dat filmpe door te sturen was alles in elkaar gevallen... 'het is mijn schuld..' zeii ik zacht 'had niet nooit dat filmpje moeten maken'

Marlon:

jongin nam een slok en gaf daarna meteen de fles weer terug. hij vond het dus helemaal niks en bracht meteen de sigaret terug naar zn mond. ik leunde tegen de muur aan en nam zelf een flinke slok. hij bedankte me dat ik gekomen was. 'het spijt me..' zei ik terug. 'dit moest je trotse kado voor je ouders worden... en ik heb je laten stikken en heb het verpest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptyma aug 08 2016, 21:32

Lennie: ik schudde me hoofd toen luhan zichzelf de schuld er van gaf. 'Je weet dat die 3 altijd op eierschalen hebben gelopen. Het was een kwestie van tijd voor dat zou breken. Het begon al toen marlon niet door gegeven had dat ze terug hier heen kwam.' begon ik en ging nu voor hem staan. Me hand naar zijn wang brengend. 'Daarna dat ze meer tijd met jongin doormaakte voor die dans dan met Byun.. dus het is niet jouw fout.. Wie weet wat er gebeurd was als beakhyun er op een ander emanier achter had moeten komen? denk je dat byun dat overleefd had?' Me duim ging onder luhan ook langs. 'Ik meen het geef je zelf niet de schuld want als we dat gaan doen kan ik ook zeggen dat het begn toen ik der omver liep met dansen.. Toen ze haar enkel bezeerde.'

Jongin:
'je had andere dingen aan he hoofd' Ik hees me op een halve muur en rookte me peuk langzaam op. De rook extra lang in me longen houden. Me hoofd werd er zo heerlijk licht van. Ik lied me hoofd naar achter zakken starend naar de wolken. ' echt. bedankt dat je gekomen bent' ik moest het gewoon nog maals zeggen. want dit was echt het enige lichtpuntj van de dag
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptyma aug 08 2016, 21:51

Luhan:

ik zuchtte toen lennie zei dat het niet mijn schuld was.. dat het maar een kwestie van tijd geweest was... 'maar misschien was marlon dan niet zo door gedraaid geraakt... en... 'ik zuchtte weer. 'ik weet het ook niet... ik voel me gewoon ontzettend schuldig' zei ik tegen dr en keek haar aan. 'ook al doet ze zo ontzettend kut.. en sluit ze iedereen buiten... ik wil gewoon dat haar ook een keer iets goed overkomt..' zei ik. ik hoorde iemand naast me beetje lachen. ik keek op ten eerste stond iedereen ons aan te staren... en ten tweede was het chanyeol die me uitlachte 'oh geloof me die was zowiezo wel door gedraaid' zei hij. ik vroeg me af wat ie daarmee bedoelde.

Marlon:

'jah dat lijkt altijd de reden zijn dat ik mensen laat stikken...' zei ik zuur en nam nog een grote slok van mn fles. omdat ik andere dingen aan mn hoofd had.. aka de dans met jongin, heeft baekhyun me gedumpt... 'je bent zo egoistisch! begrijp je nu nog niet dat je niks voor het kiezen hebt? je bent hier om te doen wat ik zeg! wees blij dat ik nog steeds bij je ben, meeste hadden je allang gedumpt' ik schrok van de flashback.. waar kwam die ineens vandaan! normaal kwamen die snachts.. nooit overdag. 'bedank sehun maar...' zei ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydi aug 09 2016, 17:57

joning:
Ik keek op toen marlon in gedachte verzonken. 'Wat gaat er om in dat hoofdje van je?' vroeg ik waarna ik meteen stil werd.' Sorry' ik moest er niet naar vragen dan jaagde ik haar sowieso weg en nu ze er net bij stond.. Wilde ik haar neit weg hebben echt niet!. Als ze nu ging wist ik niet wat ik mezelf aan ging doen..

De jongen kwamen na even ook naar buiten. 'Nee ik bedank jouw want het is je eigen keuze ngeweest' had ik nog gezegt. Daarna toverde ik een glimlach op me gezicht verstopte de peuk en bedankte de rest dat ze gekomen waren. Iets minder met liefde als ik bij marlon gedaan had.

Lennie:
Ik keek chanyeol aan.' WAar ben je achter gekomen... Vertel..' Ik deed me vinger omhoog. 'jij weet wat haar dwars zit vertel het zodat we haar kunnen helpen voor het te laat is!' dit zei ik best wel streng en boos tegelijk. 'Ga nu niet je ego lopen strelen en vertel het!' Ik had luhan los gelaten me grootset bitchface opgezet om te latne merken dat ik het niet goed vond wat hij nu aan het doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydi aug 09 2016, 18:15

Chanyeol:

ik grijnsde toen lennie met een bitch face op me af kwam lopen en bijna eiste dat ik dr vertelde wat ik wist. ik haakte mn handen achter mn hoofd 'neah sorry. heb enigzins respect voor dr geheimen. verbaast me dat er nog niemand achter gekomen is. ze legde het er zo dik bovenop met die auditie video van dr' zei ik terug tegen lennie. sure ik mag misschien weten wat er gebeurt is, maar ik wist ook niet de details en was ook niet zo'n lul dat ik het aan iedereen ging vertellen. 'ga jij maar weer lekker terug naar je boyfriend' en ik moest lachen om chen zn reactie 'WHAT! HOW > WHEN?!'

marlon:

'you dont want to know' zei ik zacht terug toen hij vroeg wat er in mn hoofd om ging. ik was er best wel van geschrokken maar deed mn best om niks te laten merken. het feit dat die flashbacks nu overdag kwamen.. en niet alleen savonds.. dat was geen goed teken.

De rest van de jongens en lennie kwamen even later ook buiten. jongin deed zn best om de sigaret te verstoppen. ik pakte hem snel uit zn handen en deed alsof het mijn eigen was en nam een diepe hijs. oh man wat had ik dat gemist! beter dat ze denken dat ik rook en dat jongin daarom zo naar rook stonk, omdat hij bij mij stond.. dan dat ze er achter kwamen dat hij degene was die rookte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydi aug 09 2016, 19:00

Jongin;
'Ik wil het eingelijk wel weten' zei ik nog terug maar daarna bleef ik stil.

De jongens ginge nuitenidelijk allemaal hun eigen kant op want straks was het feest voor alleen maar me ouders en familie. Ik keek marlon aan toen ook de laatste exo member langs gelopen was. 'Ik meen het.. Ik wil graag weten wat er in je omgaat' Daarna liep ik naar binnen toe niet meer mezelf forceren op marlon.

Sehun:
Ik was de laatste die afscheit nam van jongin dus ook de laatste in de rij. Ik stopte met lopen toen jongin binnen was ikdraaide me naar marlon toe'Bedankt dat je gekomen bent' Ik legde me hand op der schouder waarna ik de groep achterna ging.

Lennie:
Ik gromde toen hij het niet wilde zeggen. Toen hij luhan me mijn vriend noemde werden me wangen roder en helemaal op chens reactie. I kbegon zachtjes te lachen. 'Kom laten we jongin op zoeken' Zei ik pakte luhans mouw beet draaide me om naar chen lachte breed om te zeggen dat er daadwerkelijk iets speelde.  waarna we naar jongin liepen. We praatte wat en mijn neus had meteen door dat meneer de gene was die rookte en niet marlon.. Je rook het aan alles bij hem. 

We gingen voor tot bij de metro's 'Ik ben de stad in met luhan zie jullie morgen weer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydi aug 09 2016, 19:17

Luhan:

Dus er zit daadwerkelijk wel een betekenis achter die auditie van dr! en chanyeol was er achter gekomen wat het was... voordat ik er verder op in kon gaan stopte de woorden in mn keel en werd ik rood. oh man waren we zo duidelijk? lennie werd ook rood en chen stond vol verbazing. ik stond met mn mond vol tanden en liet me mee naar buiten trekken door lennie opzoek naar jongin. tot mn verbazing was marlon er. aan de drank nu blijkbaar ook nog aan de sigareten.. ik schudde mn hoofd... echt het voelde zo hopeloos.. met elke stap die we denken te maken gaat zij weer 2 terug..

hetwas tijd om terug te gaan.. de rest van het feest was alleen voor familie. bij de metro's namen we afscheid van de rest en was het nu tijd om met lennie de stad in te gaan. 'dus waar wil je heen' vroeg ik aan dr.

Chanyeol:

begrijp me niet verkeerd... ik vond het echt geweldig om deze informatie die ik had boven marlon's hoofd te houden. zo kon ik er voor zorgen dat ze me nooit mee lastig zou vallen en kon ik practisch allesn van dr vragen. maar... het woog ook best wel zwaar op mn schouders na mate dat ik erover na dacht.. niemand verdient het om door zoiets te gaan.. ik hoopte maar dat er binnenkort meerdere waren die er achterkwamen via haar auditie...

Ik klemde jongdae in een houdgreep en wreef door zn haren heen 'jah man! dat was zo duidelijk. ben je blind ofzo' lachte ik en hij stond nog steeds preplex om het nieuws.

Marlon:

ik schudde men hoofd weer toen jongin zei dat hij graag wou weten wat er in me om ging. 'i cant... sorry' zei ik terug. hij ging weer naar binnen toe terug naar het feest.. de rest ging er ook vandoor. sehun kwam nog even terug en bedankte me dat ik toch gekomen was. om eerlijk te zijn wou ik dat ik niet gegaan was... na even stond ik ook maar weer op om weg te gaan, maar was al redelijk licht in mn hoofd geworden. het duurde niet lang voordat ik weer lachbuien kreeg.. alleen was mn fles leeg.. dus moest wel naar huis.. kon nog steeds niet uit helaas.. half wagelend liep ik richting de metro's en op weg naar huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydi aug 09 2016, 20:06

Lnnie:
ik luisterde eingelijk niet echt en dacht na naar' Lu.. hij zei dat we er acher konde nkomen door haar dans.. haar inzending.. is ze misbruik ofzo? slecht vriendje gehad??; ik keek op en merkte dat het tijd werd om het gewoon even achter me te laten.' Ik moet zeker er over stoppen heh?' ik glimlachte en keek naar ed metro's 'eten sowieso en.. het andere ben ik vergeten' ik kreunde even. ik was het echt vergeten wat ik allemaal moest hebben.

Jongin:
de rest van de tijd deed ik me best, dansen deed ik maar voelde me er niet goed bij..

Gast02:
Ik lipe door de gangetje waar ik een half wankelend meisje zag lopen. Dat wsa hoe dan ook  Agma.. 'omg agma!' riep ik en rende op haar af. 'Gaat het? jesus jij moet naar huis en daar verder drinken!' lachte ik zachtjes. 'kom je met mij mee ik heb genoeg drank wat ik zelf niet meer op mag drinken'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydi aug 09 2016, 20:58

Luhan:

We zaten samen in de metro opweg naar het winkel gebied. Lennie zat diep in gedachten en wou net vragen wat er door dr hoofd ging toen ze begon te praten. Chanyeol had gezegt dat het overduidelijk was wat er aan de hand was met marlon door dr auditie. 'Ik weet het niet' zei ik en verwikkelde mn vingers met de hare. ' het zou best kunnen... het nummer gaat over geweld in een relatie... maar laten we het voor nu achter ons laten en leuke avond hebben' zei ik en gaf dr een kus op de wang.

Marlon:

Ik was bijna bij de metro toen ik iemand me hoorde roepen..naja.. agma hoorde roepen. Meteen zette ik een smile op mn gezicht en draaide me om. Het was die jongen van paar avonden geleden. Had geen idee hoe ie heette maar hij biede me gratis drank aan en daar zei ik geen nee tegen. ' waar wachten we dan nog op?' Zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydi aug 09 2016, 21:13

Gast02:
'deze kant op' ik hielp haar mee naar mijn apartement. Het kon stom klinken.. een meid die dronken is mee nemen naar je apratement maar ik deed het echt om har te beschermen..  En beter dronk ze onder mijn toezicht dan dat ze dat deed buite nop straat.. Bij mij thuis aangekomen kon je meteen zien dat ik niet arm was.. In tegen deel zelfs. De maid kwam zelfs het huis uit zetten om me welkom te heten. 'Kom verder' ik wenkte dat ze nara binnen kon lopen. 'Agma is niet je echte naam? mag ik die weten voor ik je heel mijn achohol voorraad leeg laat drinken;'

Lennie":

een kus op me wang haalde me helemaal uit emgedachte. Ik draaide me hoofd pakte zjin hoofd voorzichtig beet en druke me mond op de zijne. Me eigen ogen werden daarna groter en meteen keek ik rond. 'oeps..' Me hand ging naar me mond waardoor ik luhan los lied. Ik sabbelde opme onderlip terwijl me ogen twinkelde van geluk. Ik bleef luhan aan kijken terwijl me wangen opnieuw rood werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Emptydi aug 09 2016, 21:24

Luhan:

voordat ik het door had, pakte lennie mn gezicht beet en voelde haar lippen tegen de mijne aan. mn ogen werden groter en mn wangen werden rood. het was toch wel even een rare overgang van vrienden naar daten... maar daar raakte ik vanzelf wel gewent aan. de metro stopte bij myeongdong en ik stond op 'kom hier kun je het beste winkelen' zei ik en trok dr mee naar buiten.het was nog steeds mooi druk, avondleven van seoul was echt wel geweldig. de straattentjes stonden ook alweer klaar met de leukste dingen. 'je kan echt uren hier rondlopen en dan nog niet alles gezien hebben' zei ik terwijl ik rond keek.

Marlon:

we kwamen bij zn appartement aan en ik knipperde een paar keer om er voor te zorgen dat ik geen rare dingen zag.. en nope, dat zag ik inderdaad niet. damn this guy is loaded! we werden ontvangen door een maid en we liepen naar binnen. 'woaahh...' zei ik in verbazing. niet veel nuttigs kwam er uit mn mond. hij vroeg wat mn echte naam was, en dat ie die graag eerst wou weten voordat ik zn alcohol voorraad leeg dronk. ik zette een grijns op en keek hem aan 'hmmmm... dan zou het wel ook zo eerlijk zijn als ik de jouwe ook mag weten toch?' zei ik terug. maar ik kon me de gratis drank niet laten ontlopen. 'marlon..' antwoordde ik daarna op zn vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 6 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: