cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 20:28

Luhan:

'daarom zei ik ook dat ik niet meer uit wil gaan naar clubs of wat dan ook... was blij dat chanyeol er was want ik had zelf niks kunnen doen' ik voelde me best machteloos toen.. toen ze zei dat ze weer blij was dat ik gewoon met dr praatte voelde ik me schuldig.. 'ik dacht... ' ik moest nu gewoon clean komen.. 'ik dacht dat je gewoon liever bij chanyeol was.' bekende ik. 'het was me opgevallen dat je interesse had in hem... dus ik dacht ik geef je wat space'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 20:44

Lennie:
Ik begon zacht te lachen. 'Intressens in chanyeol?' ik lied me hofod zakke ne schudde die' echt niet. Ik vind het interstand als mensen zo moeilijk doen en een ego kunnen hebben meerniet; ik keek Luhan nu aan. 'niet meer doen okey beloof je dat.. Zelfs al zou ik ook intressens in een andere vinden. moet je me geen space geven. Ben echt heel graag bij je..' Ik keek naar boven naar de sterren die je niet zag.. stomme stad was het eingelijk. Op een ster na' look a star! it's almost as bright as you. For real your my little light'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 20:55

Luhan:

ik keek dr met grote ogen aan. ze had geen interesse in chanyeol? like.. helemaal niet? alleen interesant omdat hij zo moeilijk doet en een ego van hier tot tokyo heeft ( dat is niet zo indrukwekkend daar eignelijk... is het zelfe als wij zouden zeggen van hier tot londen XD haha) maar mn geluk kon niet op op het moment! ik was echt zo blij, want dit betekende dat ik wel een kans maakte! ik hoorde haar iets zeggen over dat ik dr little light was en op dat moment vloog alle onzekerheden uit het raam en drukte ik mn lippen tegen de hare aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 20:59

Lennie:
Me ogen werden groter toen ik zjin zachte lippe op de mijne voelde. De spierne in me handen spande zich aan. daarna ontspande ze zich. Ik verbrak de kus en keek luhan aan. Me ogen twinkelde gewoon helemaal. Niet voor lang dat ik de kus had verbroken want ik pakte he mbeet en drukte nu de mijne op de zijne. Zachtjes zoende ik ehm terug meogen dicht. Me hart ging te keer. had ik hier echt al die tijd op gewacht. Was ik daarom zo geraakt dat hij niet wilde praten toen de tijd. E nwas ik daarom zo gelukkig dat ik bij hem was!..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 21:14

Luhan:

oke de onzekerheden kwamen heel snel weer terug toen ik dr spieren voelde aanspannen.. ik wou het verbreken en me verontschuldigingen aanbieden. op dat moment verbrak ze het zelf al maar voordat ik me kon verontschuldigingen pakte ze me beet en drukte ze dr lippen weer tegen de mijne. op dat moment deed ik een klein geluksdansje in mn hoofd. na even verbrak ik hem weer 'sorry.. van alles... maar het feit dat ik dacht dat je interesse in chanyeol had... maakte me erg onzeker.. het spijt me' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 21:25

Lennie:
' nee gen sorry zeggen!' Me ogen werden groter.. meende hij de kus nou niet?? of? oh hij zei sorry omdat hij zich onzeker voelde' En ik maar denken dat i keits echtfouts gedaan of gezegt had! nee echt mijn intressens liggen echt niet bij yeol hebben ze ook nooit gedaan. Er is al die tijd maar een iemand  geweest die me vanaf me eerste schooldag me echt gelukkig maakt. Niemand anders' Ik keek hem an me hart gign echt te keer en em wangen werden steeds roder.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 21:32

Luhan:

ik schudde snel mn hoofd toen ze zei dat ze d acht dat ze iets fout gedaan of gezegd had 'nee! nee echt niet.. als iemand iets verkeerds gedaan heeft ben ik het wel.. ik had je nooit moeten gaan ontlopen.. ik was gewoon in de war.. en onzeker.. maar zie nu dat dat helemaal nergens voor nodig was' zei ik met een big smile en rode wangen. na even stond ik op 'het is al laat. laten we maar eens gaan voordat we weer een docent op ons dak krijgen.. letterlijk' zei ik en hield mn hand uit voor dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 22:06

Lennie: 
Me wnagen nog roder. 'Nee was helemaal nergesn voor nodig!' Ik voelde me echt zo gelukkig op dit moment. niet weten hoe het nou verder ging maar dit was echt het beste wat me ooit was overkomen. Me hart was nog steeds niet gezakt. Toen luhan op stond en zei dat we beter naar binnen konden gaan en zijn hand uit stakte.. Voelde het alsof ik hem voor het eerst zag. me handen trilde lichtjes en me hart ging te eer me wangen knal rood en me ogen twinkelend. Ik pakte zijn hand aan en lied die daarna neit meer los terwijl we naar benede liepen. Bij de wg naarde meiden afdelen gaf ik hem snel een knuffeln en een kleine zoen op zijn wang' tot morgen lu' zei ik terwijl ik hem langzaam los lied hem diep in zijn ogen kijkend
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 22:13

Luhan:

ik verwikkelde mn vingers met de hare terwijl we naar beneden liepen. ik liep extra langzaam om gewoon wat langer van het gevoel te kunnen genieten. ik had nooit verwacht dat we zo zouden eindigen.. maar dat maakte me alleen maar gelukkiger dat het wel zo was! uiteindelijk moesten we toch afscheid nemen van elkaar. ze gaf me snel een knuffel en een kus op mn wang. ik trok dr nog wat dichter naar me toe toen ze me knuffelde. 'good night' zei ik tegen dr. ik keek dr nog een keer aan voordat ik me uiteindelijk omdraaide naar de jongens dorm toe. mn geluk kon niet op! en die smile kreeg ik ook niet van mn gezicht af
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 22:19

Lennie:
daar lag ik dan op bed. kijkend naar het plafon. Me mobiel in me handen... Me hart die nog stedes niet gestopt was met overuren maken. Het was heerlijk. *goodnight!* stuurde ik ehm nog en vie vrij snel in een gelukkig slaap. geen nachtmerries niks!. Ik werd wakker en meteen ging me hart weer te snel. Want het eerste waar ik aan dacht was luhan. Me handen gingen naar me lippen toe. Meteen kwam de lach terug. Ik kleedde me op me best aan. Deed me haren en keek gewoon echt blij. Nog voor ik de deur uit gign maakte ik een sprongejte van geluk.

Ik lipe door de gangen en de eerste die ik tege kwma was jongdae....

Jongin:
Ik was niet op school nee ik was vroeg in deochtend al naar de lokatie gegaan voor het feest. Daaraangekome maakte ik een foto van de tafel. *had je graag hier gehad.. Ik hoop dat je een beter dag hebt dan afgelopen weken. houd je sterk want je vind de kracht weer om te dansne zoals je deed op Try* dit stuurde ik naar marlon toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyza aug 06 2016, 22:27

Chen:

ik liep gapend door de gangen heen. het was niet dat ik niet genoeg slaap had gehad, het was meer chanyeol die me probeerde over te halen om marlon boos te krijgen zodat ze meer zou vertellen. ik weigerde mee te werken aan dat plan van hem. ookal had hij volgens sehun al meer uit dr gekregen dan wie dan ook door dr boos te maken, het was niet de manier waarop ik wilde helpen.. ik rekte me uit en keek op. ik zag lennie met de grootste smile op dr gezicht aan lopen. 'zo he! wat heeft jou in zo'n goede mood? je glunderd helemaal joh' zei ik tegen dr.

Marlon:

onderweg naar school kreeg ik een berichtje.. en het was een berichtje van iemand die ik niet verwacht had.. jongin... toen ik hem las voelde ik me meteen kut... het was vandaag zn ouders trouwdag... ik had hem zo laten stikken. hij stuurde ook dat hij wou dat ik me kracht weer vond om te dansen zoals ik op try deed. ik beet op mn lip * het spijt me....* stuurde ik eerst terug. * en ik hoop dat ik nooit meer zo kan dansen op try...* stuurde ik daarna nog. om eerlijk te zijn.. ik walgde van die dans.. ik vond het echt verschrikkelijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyzo aug 07 2016, 14:21

Jongin:
*geen spijt hebben. Je had iets anders aan je hoofd.* ik trok me benen op me hoofd op me knieen kijkend nar me mobiel hij tirlde weer en ze stuure terug dat ze nooit meer zo wilde dansen als ze deed op try *waraom dan? Je kan me alles vertellen* stuurde ik

Lennie:
'nothing!' zong ik bijna en keek hem aan. 'Laten we gaa neten ik heb honger!' ik keek rond me heen. Wat er gistere gebeurd was. had heel me leven over hoop gehaald.. maar.. luhan was niet duidelijk geweest.. Mocht ik zeggen dat hij me vriend was??. of? gingen we nu date?? of was alles gwoon weer hetzelfde als eerst?. I kbeet op me lip 'Jap eten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyzo aug 07 2016, 14:37

Marlon:

ik was op school aangekomen toen ik jongin zn berichtje terug kreeg. ik kon hem niet vertellen waarom ik zo'n hekel aan die dans had.. ik kon het niemand vertellen... ik wou ook gewoon dat niemand het wist.. hetwas een periode uit mn leven die ik wou vergeten.* gewoon niet oke..* stuurde ik terug en liep door de gangen heen naar de kantine.

Chen:

ik keek dr skeptisch aan 'yeah sure' grijnsde ik. 'man kijk naar je! je huppelt zowat de gang over, je glunderd helemaal en die smile van je gezicht is er niet af te slaan' zei ik tegen dr en gaf dr een por met mn elleboog in dr zij. 'oh! ik weet het al! je hebt mn ost natuurlijk gehoord! dat verklaard alles! not to brag or anything, but it is amazing!' zei ik tegen dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyzo aug 07 2016, 14:45

jongin:
Nog teleurgestelder dan ik al was legde ik me mobiel weg toen ik het antwoord kreeg dat ze stuurde. Me mobiel ging in de tas en daarna toverde ik de glilach op me gezicht.. voor me ouders..

Lennie:
'ik denk dat je die nog een keer moet laten hoor dan!' lachte ik en pakte me zei beet waar hij net in porde. 'Laten we nou aar egwoon gaat eten! en vergeten dat ik zo blij ben okey! deal? gewoon normaal eten op een normale morgen!' een klein sprongejte daarna vloog ik de aula in. en raad is.. ik iep kei hard tegen iemand op. dat moest ik echt verleren..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Emptyzo aug 07 2016, 14:57

Chen:

'obessed met food much?'lachte ik toen ze het weer probeerde af te wimpelen waarom ze zo blij was. 'en met alle liefde laat ik je mn ost wel weer horen hoor! want hij is gewoon geweldig' we liepen richting de kantine, en lennie zoals gewoonlijk lette niet goed op. voordat ik het kon voorkomen knalde ze tegen marlon op. ok daar ging haar blij ochtend... ik zette me schrap voor de uitbarsting die altijd kwam...

Marlon:

ik liep de kantine in en op dat moment knalde iemand keihard tegen mn arm aan. ik beet hard op de binnenkant van mn wang om het niet uit te gieren van de pijn. ik keek op wie het was en wrd nog kwaaier. ' voor iemand die constant claimed dat ze me wil helpen, doe je me verdomt vaak pijn!' zei ik tegen dr. door de pijn was mn eetlust meteen weer weg. ik gromde zacht en ging er weer vandoor. maar niet voordat iemand het nog even nodig vond om me een standje te geven.

Luhan:

ik zag het hele tafereel weer gebeuren, en ik was dat gedrag van marlon tegen over lennie zat. toen ze weg wou lopen pakte ik dr linkerarm vast ' je gedraagt je echt ontzettend kinderachtig weet je dat? ze is wat klungelig.. so what? dat is niet het eind van de wereld. ' zei ik streng tegen dr 'en ik maar denken dat er wel een leuke meid in je verstopt zat na gisteren.. had het blijkbaar mis'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 4 van 19Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: