cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptyma aug 15 2016, 22:15

marlon:

de weg terug in de bus was stil. maar het was geen awkward stilte ofzo.. het was best comfortabel. we bleven tot de laatste halte zitten en moesten daarna nog 15 minuten lopen vertelde gidae. ik liep achter hem aan. had natuurlijk geen idee waar ik heen moest.

eenmaal thuis aangekomen vroeg hij aan me wat er nou precies gebeurt was. ik zuchtte en moest hard na denken. de preciese details waren redelijk vaag... 'ehhmm...'ik moest echt hard na denken. 'het begon.. volgens mij... aish ik weet het niet meer... maar 3 gasten werden om iets boos, gingen met elkaar op de vuist. ik werd er tussen gegooit om ze rustig te krijgen... toen kwam uit het niets politie, en die hadden drugs gevonden en iedereen beschuldigde mij van het bezit en ik kon er niks tegen in brengen... dus werd opgepakt en naar politie bureau gebracht en in de cel gedumpt met 1 telefoontje. ik wou eerst baekhyun bellen.. maar... iets in me zei dat hij toch niet op ging nemen en ik kon dat niet aan... dus zo kwam ik bij jou uit' vertelde ik hem terwijl ik al naar de keuken gelopen was voor een fles drank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptydi aug 16 2016, 17:40

gidae:
Ik luisterde in stilte. 'je ziet er ook niet echt heel charmant uit he' ik wees naar de spiegel. 'Volgende keer langere kleding aan trekken en minder make-up' ik schudde me hofod liedme letterlijk in de lui stoel vallen lied een pijnlijke kreun beogn te lachen en keek naar het dak. 'Hoe gaat het op school?, oh en weet je zeker dat je die ook nog op wil drinken als je zo door gaat ben jij de gene die in eht ziekenhuis beland niet ik. Als je het zeker weet pak de zwarte die is lekkerder'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptydi aug 16 2016, 19:15

' nee jij ziet er lekker uit- zei ik terug tegen hem en rolde met mn ogen. ' lange kleren zitten alleen maar in de weg. En veel makeup is nodig anders zie je het niet in een donkere club' beredeneerde ik. Ik plofte naast hem neer op de bank. Hij vroeg hoe het op school ging ' oh super, word voor elk klein dingetje eruit gestuurt. En ja dat weet ik zeker. Als mezelf in een coma zuip dan zal dat veel energie besparen' antwoorde ik en nam een grote slok. Hoezo hij in het ziekenhuis? Oh ja waar ook.. hij had nog iets van 5 jaar te leven ofzo... genoeg redenen om niet te close met hem te worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptydi aug 16 2016, 19:21

gidae:
'Je lijkt op een... chang nyeon' ik deed me handen om hoog 'just saying~!' ik keek naar me handne en zag hoe wit ze waren voor een aziaat.. 'Well... im sick! dus het is toegestaan er dood uit te zien!' ik lacht even en keek toe hoe ze door de keuken slenterde. ze zeidat coma zuipen niet verkeerd klonk. okey ze zei het niet precies in die woorden maar het kwam er op neer. 'Mag ik dan wel het ziekenhuis bellen of?' vroeg ik terwijl ik toe keek. 'dan otch echt die zwarte pakken die is en blijft beter; ik wees naar de zwarte fles. 'ik meen het'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptydi aug 16 2016, 19:27

Marlon:

ik lachte toen hij me een changnyeo noemde. 'misschien zou ik er geld voor moeten vragen. je weet toch wel dat je me niet kan offenden met me zo te noemen. ik weet heus wel wat ik doe.' zei ik tegen hem nog steeds lachend. hij vroeg of hij wel het ziekenhuis mocht bellen als ik daadwerkelijk ging comazuipen. 'sure je doet maar' wimpelde ik af en hij bleef zeggen dat ik die zwarte moest pakken. 'als hij echt zo goed is, dan wil ik hem nu niet proberen.. alles smaak het zelfde op het moment' was de tel al kwijt geraakt hoeveel ik gedronken had. 'maar nu een vraag van mij naar jou. waarom freakte de politie zo toen jij me kwam halen' vroeg ik aan hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptydi aug 16 2016, 19:36

gidae:
'ik deed er de moeite ook niet voor!' lachte ik zachtjes terug toen ze zei dati k haarn iet kon beledeging door haar zo te noemen. Ze liedde zwarte fles staan. Ik lachte en schudde me hoofd. Toen ze vroeg waarm de politie zo reageerde keek ik op. 'Me pa bezit vele hotels hier in de buurt... een van de rijkste en dus vrij machtig. als ik eerlijk moet zijn interseert het me niet echt veel.. Hij is altijd weg en zien doe ik hem niet.. de laatse keer dat we gesproken hadden over zijn werk was half jaar geleden.. toen zij hijdat hij iets met de winkels in de hoofdstraat vanplan was..' ik haalde me schoduer op. 'Zg maar gewoon heel rijk.. Wat je in korea heel machtig maakt.' Met een zucht keek ik op. 'nu ga je zeker.. omgaan met een rijkeluis zoon brengt alleen maar ongeluk!' dat was iets wat de andere mensen zeiden. Zelfs me ex walgde van me familie.. rujkdom was hier echt iets belangrijks. en dan vooral macht en aanzien
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptydi aug 16 2016, 19:46

Marlon:

hij vertelde over hoe zn vader veel hotels hier in de buurt bezit, en dat hij gewoon fucking rijk was... en rijk en belangrijk zijn is echt geëerd hier. ik luisterde zonder wat te zeggen. pas toen hij zei dat ik waarschijnlijk ging zeggen dat met een rijkeluis zoon omgaan alleen maar ongeluk brengt. ik lachtte 'ik breng zelf alleen al ongeluk.. dus als jij dat ook doet... min en min is plus.. dus wie weet heffen we elkaar wel op. besides.. i owe you for getting me out of jail.' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptydi aug 16 2016, 19:58

gidae:
'hmm.. Ik weet daar wel iets op.. Als jij me nou gewoon elke keer beld als jeje zelf in de nesten werkt. Kan ik genieten van je acties. En je er uit helpen.. heb ik toch nog iets aan dat geld en macht..' Ik lachte en schuddeme hoofd. 'nou ga drinken dan..' I kwees naar de fels in haar handen waar ze waarschijnlijk niet eens meer aangedacht had. 'Dus jij belt mij elke keer als je iets gedaan hebt of in de problemen zit. Dat word je bedankje dat ik je er uit geholpen heb.. en.. Dat meer omdat ik dan kan lacehn dat mijn leven toch beter is dan de jouwe.' hierna stond ik op liep naar marlon. noujah niet naar marlon dat leek alleen maar zo. Ik wilde een boek van de keuken tafel pakken. bij haar aangekomen. lachte ik nogmaals. 'Je ziet er niet uit..' Op dat moment kwam dem aid weer binnen' HEER GIDAE!' riep ze in paniek..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptydi aug 16 2016, 22:10

Marlon:

' wees dan klaar voor een roodgloeiende telefoon als je wilt dat ik je bel elke keer' lachte ik zacht. ik was een probleem magneet.. ik nam weer een grote slok uit de fles toen hij me er op wees. was het niet vergeten hoor! ik zuchtte. ' zou.... zou hij opgenomen hebben als ik naar hem gebeld had?' vroeg ik zacht. ik miste hem zo erg... ik schudde mn hoofd ' hij is weer net zoals het begin van het school jaar... alleen toen praatte hij tenminste met me.. nu negeert hij me alleen maar.. ' op dat moment kwam de maid weer in paniek binnen gerent. srsly wat is haar probleem toch elke keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptywo aug 17 2016, 19:02

gidae:
'kom maar op. zoalng ik je telefoon rekening maar niet hoeft te betalen! doe niet alles voor je' ik schudde me hoofd. Ze zei iets dat ze iemand wilde bellen. ik wilde vragen wie maar besloot dat ze vandaag al genoeg geveoelsn had getoont en als ze het wilde vertellen wist ze me vest wle te vertellen. MAar ze praatte door dus ik ging bleef luisteren en knikte. 'Krijg je zelf eerst maar terug op de rails!' zei ik nog. 

De maid was over de rooien' Hoe kon je weg gaan je had nog 2 uur! je was de opde helf van de medicatie' Me ogen worden groter suste haar meteen. 'Je praten hier andere keer over okey~!' zei ik met en nadruk op andere keer. Niet dat ik het voor marlon zou zwijgen maar ze was nou niet bepaald in een goede bui om maar ff te horen dat iemand.. rond de 10k betaald had en zijn medicatie aan dek ant gegooit had om haar uit de bak te halen.. 'Je weethet in de woonkamer drinken' ik wees er naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptywo aug 17 2016, 20:28

Marlon:

ik had mn telefoon erbij gepakt. is het sneu dat ik nog steeds een foto van ons samen als achtergrond heb? vast wel... ik kon het gewoon niet laten gaan ok! gidae zei dat ik eerst mezelf weer op de rit moest krijgen... maar ik was er zo van overtuigd dat ik baekhyun daar voor nodig was.. ik kon het niet alleen.. dat wist ik ook wel. ik ben echt hopeloos.

ik was zo in gedachten verzonken dat ik niet eens echt door had waarom die maid zo over de rooie was. ik hoorde wel vaag iets over medicatie ofzo.. ik wist dat gidae ongeneeselijk ziek is.. maar hoorde de rest niet echt. hij wees me er wel op dat ik in de woonkamer moest drinken. ik strompelde die kant op en liep me op de bank vallen. 'misschien moet ik gewoon opgeven en terug naar huis gaan...' zei ik. 'oh nee... kan niet.. straks...' ik hield me gelukkig optijd wijzelijk stil. wat als ik hem weer tegen kom... denk niet dat ik een tweede keer van hem weg kom..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptywo aug 17 2016, 20:36

gidae:
Zo ging het een paar dagen. Ik hielp marlon nog een paar keer uit de brand en elke keer had ik der gewaarschud zoals nu ook weer.. Ze was naar school geweest met een fles drank. Kijk korea is vrij in dat gebied maar naar school met drank.. Misscehi nwas het een onbewuste actie van der geweest maar ze was betrapt en geschort voor een week. Nu stond ik met de motor te wachten voor school Me helm op en elke mogelijke bewijs naar mijn ouders verborgen.. Ik wachte tot ze kwam. *loop is door!*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptywo aug 17 2016, 21:03

Marlon:

ik besloot gidae maar te vermaken en serieus om elk klein kut ding hem te bellen. zo ging dat een paar dagen door. sommige dingen wat wat serieuzer, wat hem de reden gaf om een i told you so toon op te zetten. vandaag... was alleen echt super kut... was vanacht niet thuis geweest en was helemaal vergeten dat ik nog een fles drank in mn tas had... en nooit word je tas gecontroleerd... en vandaag wel weer! goddamnit... was nu dus geschorst voor een week.. had ik weer. ik liep langzaam de school uit toen ik zn berichtje kreeg * rustig... kom er aan* stuurde ik terug. hij stond voor de school met bij zn moter en meteen schudde ik mn hoofd 'nope.. noway ik loop wel' zei ik tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptywo aug 17 2016, 21:24

Gidae:
'nee jij komt achterop.. Zal rustig rijden dus ik tel tot 3 en je zit' schudde ik me hoofd terwijl ik haar aan keek.' Je weet niet eens waar we heen gaan... dus lopen kan niet.' ik stak me hand uit met een help. 'Trust me'  Ik bleef haar aan kijken door me helm heen. 'Come Marlon~! Het zal mee vallen'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Emptywo aug 17 2016, 21:40

Marlon:

ik bleef eigenwijs nee schudden. ik had een hekel aan moters. was mooi om naar te kijken maar daar bleef het voor mij bij. 'je kan zeggen wat je wilt ik ga niet achterop' zei ik tegen hem. ik zelfs demonstratief op de grond zitten. sorry jonge maar het ging echt niet gebeuren. wacht... waarom doe ik alsof ik geen keuze heb... ik kan ook gewoon naar huis toe lopen.. ik hoef niet met hem mee..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 10 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: