cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyvr jun 17 2016, 22:56

Love story  - Pagina 5 J6sfx2
Jake
Alex kwam terug en maakte me duidelijk dath ij niet weg ging. Ik zuchte echt opgelucht. 'being alone isn't really my thing.' Okey dat was deel een... Nu maar hopen dat ik eerder naar de wc kon om die op te ruimen. 

Alex hurkte voor me. 'Im so afraid' bracht ik uit en beet op me lip ik bacht me hand naar alex zijn schouder en trok hem dichter bij. 'Sinds dat jij er weer bent voelt me lichaam iest rustiger. Maar dat was niet zo. Me arme sloeg ik om zijn nek waarna ik hem in een knuffel bracht. 'Ik zou jouw ook nooit verlaten!'

NA evne zo gezeten te hebben stond ik op trillend wankel met me ogen op alex gericht. 'Het spijt me' zei ik nogmaals ik voelde me zwak slecht en had het geveol dat ik niet voor Alex kon zorgen wat ik zo graag wilde
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyvr jun 17 2016, 23:14

Love story  - Pagina 5 Ofy2l1
Alex
‘I know, me too..’ zei Alex zacht toen Jake aangaf dat hij bang was. Alex angst was ook nooit uit hem geweest, Alex kon er alleen nu wat beter mee omgaan vanwege de emdr.
De knuffel die Jake hem gaf was fijn, en Alex gaf de knuffel terug. ‘Geen spijt hebben, misschien is het een goed idee om samen een begin te maken met opruimen. Want het is waar, je kan zo niet leven.’ Alex liet Jake los, en keek naar achteren terug het appartement in, nog steeds op zijn hurken. Hij hielp Jake met opstaan. Waarom ben jij zo wankel op je benen? Misschien ben je echt ziek? Alex keek hem bezorgd aan, en ging toen voor hem terug het huis in.

Toen hij in het midden van de woonkamer stond, keek hij weer rond. Dit keer niet uit verbazing, dit keer meer om te kijken waar ze het makkelijkste mee konden beginnen. Alex wist dat mensen met depressie vaak moeite hadden met dingen ondernemen,,, dus misschien zou Jake daar ook wel eens last van hebben. Misschien heb ik er wel last van… ‘We kunnen beginnen met de kleren?’ zei hij uiteindelijk. Werkelijk óveral lagen kleding stukken. Van Jake, en Alex herkende sommige van hem, dicht tegen de muur aan geschoven. Het was zo overduidelijk dat Jake geprobeerd had om over Alex heen te komen. ‘Er staat een mand in de badkamer, als die er nog staat. Daar kunnen ze mooi in, voor zover het gaat though, er ligt echt heel veel…’
Jake ging de man halen, en Alex begon met kleding ruimen en op een grote berg te leggen. Het rook allemaal muf, en sommige roken gewoon smerig. Het was echt heel raar om zijn oude kleding vast te pakken, maar hij schudde de beelden weg en gooide ze bij de was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyvr jun 17 2016, 23:22

Love story  - Pagina 5 J6sfx2
Jake
Ik knikte met moeite dat we het gingen op ruimen. Ik was eigenlijk wel benieuwt naar hoe het huis er uit zag.. Was nog al aggresief geweest!. 

Een voordeel. alex wilde de mand uit de badkamer en die stond daar nog dit betekende dat ik debadkamer in kon zonder problemen en dus daar de vloer ff nat kon maken en al het bloed van me wanhopige pogingen zwakt te zijn en eht op te geven te verbergen.. I kstapte de badkamer ine n begon gewoon misselijk te worden.. Echt overal bloed.. muur vloer douche. Snel pakte ik wat handdoeken maakte die nat en haalde ze er snel overheen niet dat het erg werkte. 'fuck' siste ik zachtjes waanra ik toch de wasmand pakte en de woonkamer weer in stapte. Hoe meer ik hier was hoe meer ik in oude gewoonste viel. Arm krabben nors kijken licht grommen als er iest viel of wat dan ook. Maar het was met minder hoofdpijn en een minder zwaar gevoel.

Zelf begon ik i nde keuken wat al vrij snel op hield.. Ik had wel ee nzak gepakt en de viez resten er in gegooit.. En daarna nog een zak en begon weer met de rotzooi weg t egooien maar voor ik wist schoof ik alles in ze zakken bijna in blinde woede dat het zo vies was!.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyvr jun 17 2016, 23:47

Love story  - Pagina 5 Ofy2l1
Alex
Op zich ging het opruimen wel goed… Jake bleef lang weg in de badkamer, maar Alex was zo bezig met het zoeken van dingen dat hij het niet echt opmerkte. ‘Aah! Thank you,’ zei hij en greep de mand aan, waarna hij het op de grond zette, de berg was oppakte, en deze als een soort bom in de mand liet vallen. ‘Zo, dat is 1/5de deel ofzo..’
Het opruimen verder was moeilijk. Alex wist begod niet waar alles moest. Sommige dingen waren helemaal nieuw voor hem.. en alles lag onder het stof dus dat betekende ook nog eens dat alles afgestoft moest worden. Jake begon steeds geïrriteerder te raken, en Alex merkte dit. ‘Schat, neem op tijd een pauze.’ Zei Alex, die zelf hoofdpijn begon te krijgen van het te vaak te moeten bukken. Daar was hij nooit goed in geweest, dus hij ging even op de grond zitten, met zijn vingers zijn slaap masserend. Jake was de keuken in verdwenen, en weer ging het even goed. Totdat hij het duidelijke geluid hoorde dat iets juist niet goed ging. Snel stond hij op en liep hij naar de keuken. Jake was alles gewoon in een zak aan het schuiven, en zag er duidelijk gepanikeerd uit. ‘Jake, calm down please,’ Alex legde zijn hand om die van Jake die de zak beethield, en nam deze over om hem neer te zetten. ‘Het hoeft niet allemaal vandaag af,’ Alex gaf Jake gewoon een knuffel. Hij had gemerkt dat als hij lichaams contact had met Jake dat hij dan rustiger werd. ‘We kunnen stoppen voor vandaag. De bank, ons bed en de badkamer alleen nog, dat is niet zo veel werk. We kunnen zelfs alles gewoon aan de kant schuiven.’ Zijn arm ging over Jake’s rug heen. ‘Goed idee?’

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 13:48

Love story  - Pagina 5 J6sfx2
Jake
Snel trok ik me hand weg warana ik zag dat het alex was. Meteen pakte ik zijn hand terug vast en keek hem boos. Alex sloeg zijn arme rond me heen en meteen werd me lichaam slaper. 'I dont want to stay here' bracht ik uit waarna ik op de grond zakte.  Ik nam alex mee naar de grond toe. De zakte pakte terug en ging alles er weer uit halen. Deze lokatie zat vol met trikkers ne he gaf me alleen maar het gevoel dat ik alex openiwu ging verliezen en hier weer alleen zou zijn.Het was de plek waar ik allen was en alles op gegeven had.. had geprobeerd over alex heen te komen en de muren op me af gekome nwaren.

Na even gaf ik het op en stond op. bijan terug in en oude gewoontes van afgelopen maanden.. Metlucky buite nzitten deze keer zonder jointje.. Ik wenkte dat alex mee moest komen want wilde alles behalve alleen zijn

Ik lied me i de kussen vallen deed een deken omhoog waar luvky meteen ging liggen daarna eek ik alex aan. com3 please'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 15:24

Love story  - Pagina 5 Ofy2l1
Alex
Alex beet hard op zijn lip toen hij mee naar de grond werd gehaald. Hij wist niet of hij het nog langer kon, Jake zo zien. ‘Verhuizen is een goed idee sweetie. Probeer rustig te worden alsjeblieft,’ Alex legde zijn voorhoofd op Jake’s schouder. Hij zou proberen sterk te zijn, Jake had hem nodig. Al zou hij gigantische hoofdpijn krijgen doordat hij zijn eigen tranen inhield.. hij moest sterk zijn voor Jake.

Na een tijd stond Jake weer op, Alex bleef op de vloer zitten en keek Jake aan die nu boven hem stond. Jake liep naar het balkon, en wenkte dat Alex mee moest gaan. Dit deed Alex, snel in zijn ogen wrijvend.
Het balkon was als een, leuke verassing? Jah! Het was een leuke verassing. Alex had het gevoel dat hij terug in de tijd was. alle dekens en kussens lagen er nog, niet helemaal hetzelfde als eerst maar dan nog! Alex keek elkaar, nog met een voet binnen staande, en had een hint van amusement in zijn uitdrukking. Jaka had dus niet helemaal geprobeerd om hem uit zijn leven te verbannen. En aangezien het niet geregend had voor een tijd, was alles droog.
Jake ging liggen, en zei dat Alex dat ook moest doen. Lucky lag in de weg though, dus Alex kon niet dichterbij liggen, aangezien Lucky ook nog eens niet van zijn plek af wilde! ‘Dit voelt raar.’ Zei Alex , en dat deed het ook. Het leek echt alsof hij terug in de tijd was. ‘Waarom heb je het zo gelaten? Al mijn andere spullen zijn,, zeg maar.. weggestopt, is dat een goed woord?’ Hij beet weer op zijn lip, en keek van Jake, naar de wolken die voorbij kwamen. ‘Het is zo raar.. verhuizen is echt een goed idee.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 15:33

Love story  - Pagina 5 J6sfx2
Jake
ik zag een tint van geluk rond alex ogen toen hij het zag. Dat deed me best wel goed. Hij kwam zitten met lucky tussen ons. Hij vroeg waarom ik dit heel gelaten had.' Het is eingelijk de enige plek waar i ktot rust kon komen zonder..' ik maakte me zin niet af. 'Alex die jongen..' begon ik aangezien dit ook de eerste beste plek was waar ik voor het eerst eenandere jonge ngezoent had. .'I kissed him' Ikbleef naar boven staren ik wilde het niet verzwijgen net als die zelfmoord acties. Ik wikkelde me vingers in elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 16:25

Love story  - Pagina 5 Ofy2l1
Alex
Hij heeft iemand anders gezoend…! Dat was de eerste gedachten die Alex had toen Jake het even zei. Zonder dat hij het wilde maakte hij een klein geluidje en sloot hij zijn ogen. Hij wilde echt over me heen komen.. misschien is het hem wel gelukt.. ben ik niet meer voor hem als wat hij voor mij is, deze gedachtens waren niet leuk, absoluut niet. ‘Oké,’ bracht hij uit, en sloot zijn ogen steviger toen hij zijn eigen stem hoorde. ‘Was.. was het dezelfde jongen als op het station? Degene die cheater riep?’ Alex slikte zijn tranen in, waardoor hij hoofdpijn kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 16:52

Love story  - Pagina 5 J6sfx2
Jake
Ik keek niet om maar hoorde het wel aan zijn stem hij vroeg of het de jongen was die geriept had dat er gecheat werd. Ik knikte.. ''Het was hier op het balkon..'' ik zuchte. 'laat ik bij het begin beginnen.'' hadhem.. denk 4 maanden geleden ontmoet. bij de sport school.. En sinds doen was hij niet meer weg te denken Ookal irriteerde ik me echt dood aan hem. ' Ik begon aan luckys haren te plukken. 'Het enige wat hij eigenlijk deed was hier komen onzin vertellen en mij laten ergeren.' Ik sloot me ogen. 'Op een nacht was hij enorm negatief over de maan en sterren. En ik werd eingelijk alleen maar bozer. Jij kwam terugin m gedachte en het ging weer helemaal berg afwaards. Dus meer uit woede heb ik hem gezien' 

ik lbeef langs stil niet omkijkend. 'Ik had ditalles moeten vertellen voor ik je blindelings mee had genomen' zei ik zacht. 'Snap het als je me haat. Im not really the best boyfriend right now'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 17:15

Love story  - Pagina 5 Ofy2l1
Alex
Stars.. Alex luisterde nog steeds, zijn ogen nu open. Zijn hand legde hij op zijn voorhoofd en wreef er over. ‘I’m not really the best boyfriend right now.’ Zei Jake en Alex lachte een keer luchtig, alsof Jake net iets stoms had gezegd. ‘No, not really. Maar dat ben ik ook niet dus we staan even. 3 maanden geleden… ik heb je nooit kunnen bereiken,’ Alex draaide zich om, en lag nu op zijn zij. ‘Ik ben niet boos op jou, ik ben … geïrriteerd op de hele situatie…’ hij zuchtte. ‘Ik wil niks liever gewoon nu meteen ons oude leven terug. Ons leven van 10 maanden geleden, van voor..alles.’ Zijn hoofd lag op een stuk hout van de balkon vloer, aangezien de deken niet overal lag. Jake keek nog steeds naar boven.
Even bleven ze zo liggen, Alex’ gedachten gingen alle kanten uit. zijn hoofdpijn werd eigenlijk alleen maar erger. ‘Jake…’ begon hij, maar kon de vraag nu nog niet stellen. ‘Ik ga verder met opruimen.. anders kunnen we dadelijk niet in het bed slapen.’ Alex stond op, en liep weer terug naar binnen. Het was meer dat Alex iets te doen wilde hebben. Hij vond het niet fijn om niks te doen dat bracht zijn doom gedachtes alleen maar op gang. Niet dat ze nu weg gingen though. Hij ging de slaapkamer binnen, en zag dat deze nog wel het minste aangetast was. Mooi, deste makkelijker Tijdens het werk wreef hij heel de tijd door zijn ogen, en daarna over zijn hoofd. Tranen inhouden was niet iets waar hij goed in was. Maar het lukte hem, en het lukte hem ook om in ieder geval het bed helemaal schoon te maken. Nieuwe lakens enzo. Zo, nu misschien de badkamer nog.. ook wel leuk als die maar meteen gedaan is,
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 17:21

Love story  - Pagina 5 J6sfx2
Jake
Alex ging naar binnen toe niet veel meer zeggent alleen dat hij de hele situatie kut vond en graag terug wilde naar 10 maanden geleden en daar had gelijk in. 'Yea me too' bracht ik zacht uit. het bleef wer even stil en alex gesloot op te gaan ruimen. Ik sknikte ne pakte me peuken ik rookte er kei veel.. Stress weg roken. Dus toen het echt al vee lte laat was en Lucky besloot om onder de piano te gaan liggen op de plek waar ik normaal in slaap viel. Ging ik ook het huis in. Ik trapte wat spullen aan de kant terwijl ik naar de badkamer liep. Ik zag hoe alex de badkamer deur opende. 'Alex..' zei ik zacht. Ik keek toe hoe de badkamerdeur steeds verder open ging. Een stop meer richting hem maar het was te laat de deur stond nu volleidg open
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 17:36

Love story  - Pagina 5 Ofy2l1
Alex
Alex hoorde Jake niet, Jake had zijn naam te zacht gezegd. Nog midden in gedachten deed Alex de deur open, en stapte hij naar binnen. Uit automatisme deed hij de lichtknop aan en liep hij naar de wasbak. Deze route was voor hem nog zo bekend, alsof hij nooit weg was geweest en gewoon hierna naar zijn trainingen ging ofzo. Wat anders was, was wat Alex zag toen hij echt ging kijken… en het eerste wat hij zag, was het bloed. De realisatie kwam ontzettend langzaam bij hem binnen, hij wilde het niet geloven. Maar zijn ogen logen niet… het bloed lag echt overal, ook aan de wasbakrand waar hij net zijn handen op had gelegd. Het was opgedroogd bloed, maar nog steeds werd Alex ontzettend misselijk. Hij kon absoluut niet tegen bloed! Niet na al het bloed wat hij gezien had 8 maanden geleden. Hij viel achteruit, half vallend en zichzelf opvangend aan de muur. De mesjes lagen er zelfs nog! ‘Nn.. nnee..’ Hij liep achteruit de badkamer uit, zijn handen trillend, zijn gezicht bleek. Jake stond er, en Alex draaide eerst zijn hoofd naar hem en daarna pas zijn ogen. Hij zei niks, hij vond op dit moment niet dat hij degene moest zijn die iets moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 18:02

Love story  - Pagina 5 J6sfx2
Jake
'Alex.' ik zag hoe wit hij was hoe hij geschrokken was. 'Alex im so sorry' ik stapte dichter bij.me handen licht trillend uit stekend naar Alex. 'It is over.. im so sorry! ik had het je eerder moeten vertellen..' Ik begon op me lip te buiten en zette nog een stap dichter bij. 'LAten we hier alsjebleift weg gaan. Laten we opnieuw beginnen. terug naar het begin! Samen wij twee. MEt lucky weg van alles. Weg van dit..weg van angst haat en alles!' ik legde me handne tegen zijn wangen. Me voorhoofd bracht ik naar hem toe. 'I know.. I kkan die 8 maanden niet verandere naar wat ik gedaan heb.. gedacht heb en..I kdeed me ogen open. 'Maar je moet weten dat jij nog steeds de reden ben dat ik loop en wil het lieft voor jouw vechten. Maar jij moet het ook willen. Ik weet.. dat ik je nog vaak pijn ga doen.. Maar laat me eht dan ook elke keer goed maken. PLease zonder jouw zonder jouw glimlach jouw gemok jou blijheid ne zang beni k echt niks.'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 18:32

Love story  - Pagina 5 Ofy2l1
Alex
Het was te veel, en Alex’ ademhaling werd te snel. Het bloed had te veel triggers bij hem opgeroepen, en hij begon flink te shaken. Jake kwam dichterbij, maar Alex zat in een trigger aanval, en hij zag Jake als een bedreiging. Hij stapte van Jake weg, en deed zijn handen een beetje naar voren. Hij was zo bang op het moment. Met grote ogen keek Alex Jake aan, zijn ademhaling nog steeds te snel. Hij ademde door zijn neus, waardoor het nog eens goed te horen was ook. Jake vertelde hem dingen, en Alex liet het nu toe dat hij zijn handen op zijn wangen legde, en zo ook zijn voorhoofd. ‘I’m so scared,’ zei Alex, ‘Jake dit kon ik niet aan… weggaan is goed.. samen weggaan.. nu, gewoon weg en niet meer terugkomen.’ Het trillen was zo erg, het leek alsof de rollen omgedraaid waren. ‘Ik zal er voor je zijn, maar.. ik weet niet.. I’m so scared.’ Alex legde zijn handen over zijn eigen borst heen, in elkaar gevouwen. ‘I need you too, don’t do this to me anymore,’

De trigger aanval van Alex ging voor een hele lange tijd niet weg. hij was in een soort trans naar de bank gelopen, had alle zooi eraf geschoven en had het niet uitgemaakt dat er iets kapot ging, en was gaan zitten, zijn knieen weer opgetrokken. De tranen hield hij nog steeds in, Ik moet sterk zijn voor Jake,,, Het trillen was nog steeds niet over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Emptyza jun 18 2016, 19:07

Love story  - Pagina 5 J6sfx2
Jake
'i kben er voor je' zei ik maar alex leek er niet uit et stappen hij liep langs me heen naar de bank toe. Hopeloos lied ik me arme naast me zij vallen. Ik staarde naar de plek waar alex stond. 'Het enige wat je doet is alex verder eg jagen!' snauwde ik tegen mezelf me hadne ntegen me hoofd aan slaant. 'Zie je wel' moppelde ik 'Hij is er nu wel lichamelijk maar ik sloop hem geestelijk!' i kgromde terwijl ik me arme begon te krabben. 'je maakt zijn leven alleen maar kutter!' ik bleef tegen mezelf mompelen. Het werd alleen maar erger. Me hoofd werd zwaarder en mijn drang opnieuw naar wat rust kwam op zitten. Ik keek snel naar alex die op de bank zat.. Ik zuchte liep de slapkamer in met me tas. daar bond ik me arm af en drukte de spuit weer naar binnen toe. Een moan kwam uit me mond terwijl het spul me tot rust bracht. Even zat ik voor me uit te staren.

Toen het wat meer in me lichaam opgenoemn was stond ik op.  Liep richting alex. 'Ben even weg geen me 10 minuten' Daarna pakte ik lucky op en zette deze naast Alex' bescherm mijn ventje' zei ik tegen hem waarna ik het huis letterlijk uit rende. op naar de winkel chocola en ijs halen. Ik was nog binnen de 10 minuten terug. Ik schoot de keuken in zocht de waterkoker en zette het aan. Zocht naar Alex favo thee keek of het nog te doen was om te drinken en da twas het. Ik zette zijn thee. zo als hij het lekkerste vond. Deze zette ik naast de chocola op de piano. Ik liep naar het slaapkamer trok een lake uit kast deze nam ik mee. Bij alex aangekoen gooide ik deze rond de jongen heen. Nu was hij net een spookje. Ik pakte hem op tilde hem als mijn prinses op en liep naar de piano. daar draaide ik alex zo dat hij op me schoot kon zitten. 'Thee, Chocola en ijs' fluisterde ik. Daarna zette ik me vingers op de toetsen. ME arme lang zjin lichaam en me hoofd op zijn schouder net naast zjn hoofd. de dekens zat helemaal verwikkeld rond de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Nightwell story
» Story in beacon hill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: