cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 11:34

Love story  - Pagina 66 J6sfx2
Jake
Pearl keek Alex aan. 'Dat is goed nieuws! eindelijk kan je hier weg!' Riep ze best blij waarna ze haar hand voor haar mond deed. 'Ik ga wel in gesprek met je ouders kan jij weg!' zei ze blij ze grijnsde gewoon bijna evil van blijdschap. Ze hielp hem met inpakken enalles goed zetten waarna ze toen de bel ging naar benede schoot.

meteen de woonkamer in om een gesprek over bloemetjes en bijtje te houden met zjin ouders

Zelfs stond ik nu voor de deur.. klaar o me vriend mee te nemen. De deur ging open em meteen zette ik me voet tussen de deur. 'Alex.. We gaan' zei ik nors niet weten die de deur nou opgen gedaan had. Het was Lily ik keek haar aan hees me lip op.'Waar is Alex'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 11:53

Love story  - Pagina 66 Ofy2l1
Alex
Lily keek Jake stom verbaasd aan. ‘Die is boven… Jake wat in hemelsnaam doe je hier? Je hoort hier helemaal niet te zijn, als mijn vader je ziet dan..’ Ze kon haar zin niet afmaken. Het was alsof Norman gehoord had dat zijn dochter de naam Jake had gezegd. Een verboden naam in huize Jenssen op dit moment. ‘Ga bij die deur vandaan!’ Lily werd weggetrokken.
Alex stond ondertussen op de trap, zijn rugzak in zijn hand achter hem. Hij ging ietsjes door zijn knieen en keek toe. Hij zag Jake’s haar, voor de rest ging hij verscholen achter zijn vader. Terwijl Jake toch echt groter was. ‘Pa, laat hem met rust. Hij doet niks.’ Probeerde Lily maar natuurlijk hielp dat niet. ‘Wàt doe jij op voor míjn deur?’ vroeg Norman nors, en bekeek Jake alsof hij een enge ziekte had. Alex greep in. ‘Hij komt voor mij.’ Norman werd paars van woede. ‘Wat! geen denken aan!’ Alex slikte, en greep zijn rugzak beter vast. ‘Je kan me niet hier houden! Ik ga met Jake mee, ik ben dit alles zat!’
“Alex, je maakt het alleen maar erger zo..’ fluiserde Lily tegen haar broertje. ‘Nou en!? Ik kan heir toch niet vast gehouden worden? Pap, ik ga met Jake mee. vaarwel.’ Alex wilde de laatste traptree af gaan, waar hij op gestaan had toen hij gesproken had, en richting de deur gaan. ‘Daar komt helemaal niks van in.’ Norman greep Alex’ shirt van de achterkant en trok hem terug. Alex viel bijna en met grote ogen van schrik liet hij zijn rugzak los. ‘Jij gaat niet meer mee met die vuile, vieze homo! Het is al erg genoeg dat je er ZELF een bent!’ Hij hield Alex stevig tegen zich aan, in een soort hout greep met zijn armen. ‘Laat me los!’ riep Alex en probeerde eruit te wringen. ‘Als jij ook nog maar 1 woord zegd jongeman dan zal je wel leren om niet meer naar buiten te gaan.’ ‘Fak off!’ riep Alex terug, nog nooit gescholden hebbend tegen zijn pa. Norman werd nog paarser, en hief zijn vuist op. Meteen stormde Lily naar voren maar Jake was sneller.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 11:59

Love story  - Pagina 66 J6sfx2
Jake
Ik hadme buisten gespannen. Ik was me zwaar aan het inhouden niet aan te vallen want dat zou het alleen maar erger maken. Maar toen hij Alex vast had en zijn vuist omhoog hield drukte ik mezelf naar binnen toe. Me hand om de vuist van zijn pa die ik nu fijn begon te knijpen. Ik draaide zijn hand los. 'Laat mijn vriend los!' snauwde ik nu wit van woede. Ik kwam dichter bij. 'Der is niks mis met het vallen op jongens!' Ik pakte alex beet trok hem uit de handen van zijn pa. Ik lied Normans handen los en gaf een zet tegen zijn schouder aan. 'Alex is volwassen en mag  zelf bepalen waar hij gaat en staat.!' zei ik nog bozer. 'Wetterlijk gezien is wat u nu doet kidnapping!' Nog een zet tegen zijn schouder aan. 'Alex gaat met mij mee!'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 12:16

Love story  - Pagina 66 Ofy2l1
Alex
Alex had zijn vader nog maar 1 keer in heel zijn leven zo boos gezien. Misschien was hij nu zelfs bozer dan toen. Hij had Alex losgelaten en die werd nu weer door Jake beschermd. Het ging altijd zo.. Alex in de problemen, Jake die hem kwam redden.. Jake die pijn leed. Dat mocht Alex niet laten gebeuren, het schreeuwen was al te veel voor hem.
Norman daar integen, ging niet rustig. ‘Niks mis met op jongens vallen!? alsjeblieft zeg uit welk vreemd land kom jij!? Er is niks menselijks aan homo zijn dus lazer op met die flauwekul! Weer greep hij Alex, maar die wist te ontwijken. ‘Ik blijf niet hier, Jake heeft gelijk ik ben oud genoeg.’
“Laat me niet lachen, je hebt nog nooit in je leven ene flikker gedaan!’ Norman maakte zichzelf enorm graag, en kreeg weer een duw van Jake. Hierop antwoorde hij met ook een duw, een harde duw, en Jake werd tegen Alex aangeknalt. Jake had het woord kidnapping laten vallen though, en Alex trilde zachtjes. Was hij van de ene kidnapping naar de andere gegaan? Hell, wat was vrijheid ook weer?
‘Ga mijn huis uit! ik bel nog de politie voor het zomaar meenemen van dat!’ hij wees naar Alex, die ontzettend verontwaardigd keek. Dat!? Really!
‘Sinds die ontvoering ben je niks meer Alex! En dat ik jou schuld!’ nu wees hij naar Jake. ‘Jij bent toch zo goed voor hem, waarom heb je het dan laten gebeuren he!? Die ontvoering was niet eens het slechte wat je kon overkomen, je bent namelijk niet dood gegaan!’ Alex keek Jake met grote ogen aan, niet wetend wat Jake zou gaan doen? zijn vader had net gezegd dat de kidnapping helemaal niks voor had gesteld, en dat het allemaal Jake’s schuld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 12:34

Love story  - Pagina 66 J6sfx2
Jake
Ik kreeg een zet terug en me ogen begonnen de man nu langzaam te vermoorden. Ik was tegen alex aangelopen en meteen draaide ik me om om hem tegen te houden met door vallen. Meten daarna draaide ik me terug naar de man en liep opnieuw op hem af.'DAT! is uw zoon!' ik klonk nu meer kill dan luid. Hij zei dat alex niks meer was. Meteen sloot ik me ogen. OP nieuw een stap dichter bij. Het moment dat die pa zei we beter dood hadden brak het in mij me vuist vloog naar zijn gezicht toe. Vervolgens pakte ik zijn kraag beet en duwde hem verder de kamer in. Ik begon opnieuw naar zijn gezicht te slaan en ook hard ook. Ik zei niet eens meer iets. 

Ik bleef door slaan tot de man stopte met iets zeggen. 'Het was niet goed! en niet mijn fout!' riepi k woedend. Me handen hoog omhoog. Me lichaam trilde. 'Je hebt altijd alex zijn leven verziekt met je geweld!.' Riep ik nu pakte hem bij zijn kraag beet en hees hem op. Ik had iets te hard getraint waardoor hij me niet echt meer omkreeg
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 12:50

Love story  - Pagina 66 Ofy2l1
Alex
Jake viel Alex’ vader aan, en Alex schrok zo erg dat hij zichzelf met zijn rug tegen de muur aan drukte. Hij keek toe though, hij deed niks. Om eerlijk te zijn vond hij het helemaal niet erg om te zien hoe zijn vader in elkaar geramd werd. Het gaf zooo veel voldoening. Alex voelde nu alle klappen die hij in zijn leven van zijn vader gehad had, en hierdoor kwam er nog een lach op zijn gezicht te staan ook. Snel verborg hij die achter zijn hand though, het was zo mixed! Hij vond het leuk, maar ook weer niet
‘Kom dan, vuile homo.’ Zei Norman, Jake nog steeds uitdagend.

Lily kwam terug de kamer binnen, en schrok ook. Meteen was ze weer weg en haalde haar moeder erbij. ‘Norman!’ riep Mel, en wilde naar Jake gaan om hem van haar man af te krijgen. nu was het Alex beurt. Hij ging tussen Jake en zijn moeder staan, en gaf haar een harde duw terug. ‘Alex waar ben je in godsnaam mee bezig!?’ vroeg ze, nog steeds naar haar man kijkend.  ‘Mam, laat hem geslagen worden. ga toekijken zoals je ook altijd bij mij deed. Je hebt mij toch ook nooit geholpen, nou mag je precies hetzelfde doen, maar dan bij iemand waarvan je wel houd.’ Alex’ stem trilde. Hij had dit al zo vaak tegen zijn moeder willen zeggen, elke keer als hij op de grond had gelegen na een ‘sessie’ van zijn vader, en dat hij omhoog keek en zijn moeder alleen maar had zien kijken. Elke keer weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 12:55

Love story  - Pagina 66 J6sfx2
Jake
Ik stond op toen de man op de grond lag. Ik keek op hem neer. 'Je zal Alex nooit meer zien' Gromde ik maar de man gaf niet zo snel op. Ik hees me voet op en zette deze op zijn keel. Ik drukte flink door. 'Voor al die keren dat je alex pijn gedaan hebt!' Ik duwde nog even door tot de man rood aan liep deze keer niet van woede maar lucht te kort. Ik haalde me voet van hem af greep zijn kraag opnieuw beet. 'Ik zou je het liefst alles willen voelen wat je hem ooit aangedaan hebt. Maar dan zal nooit meer het dag licht kunnen zien!.' Ik lied met een zet zijn hoofd tegen de grond aan komen. DAarna begon ik hard te trillean. Nog erger dan de afgelopen dagen al gedaan had. Ik kneep me ogen dicht en begon nu duizelig te wordena
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 13:07

Love story  - Pagina 66 Ofy2l1
Alex
Mel zei niks, keek alleen maar langs Alex heen. Haar man lag op een gegeven moment naar lucht te happen op de grond. ‘Dit kan je toch niet zomaar doen! Alex waarom laat je dit toe?!’
“Mam, jij hebt het zo vaak toegelaten! Al sinds mijn zevende! Doe toch normaal, dit is nog niks wat Jake doet.’ Alex herinnerde de keer dat hij bijna het ziekenhuis in geslagen was nog maar al te goed.
‘Uhm, Alex…’ Alex keek zijn moeder raar aan, en draaide zich toen om. Jake was wit geworden, en was helemaal aan het trillen. ‘Oh no,’ Alex ging zo snel als hij kon naar Jake toe, en ging voor hem door zijn hurken zitten. ‘Jake, Jake gaat alles?’ Hij kreeg niet echt een reactie though, het leek alsof Jake in een paniek aanval ging. Alex legde zijn armen rondom zijn vriend, en zorgde ervoor dat Jake’s hoofd op zijn schouder lag. ‘Ssshh Jake,’ fluisterde hij toen hij voelde hoe erg Jake aan het trillen was. Alex keek even opzij naar zijn vader. ‘We moeten hier weg Jake, we gaan naar huis, goed?’ Hij keek Jake nu weer aan, zijn handen om zijn schouders. ‘Ik ga met je mee naar huis.’ Hij gaf Jake een glimlach, en legde even zijn hand op Jake’s wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 14:39

Love story  - Pagina 66 J6sfx2
Jake
Trillend met Alex beet houden met de grens tot overgeven stond ik op. 'Je krijgt Alex niet meer terug. En bel de politie wat je wilt de rechter is al geregeld' Gromde ik leundend op alex stond ik op. 'Heb jeje spullen'

We liepen na even buiten net buiten het huis hurkte ik en gooide al het eten dat i niet op had er uit. 'Sorry' Bracht ik uit. 'Heb je vader gewoon geslagen..' Ik draaide me hoofd weg van Alex. 

De rest van de terug reis staarde ik alleen maar naar Alex nog steeds niet begrijpend dat hij er weer bij was. Ik was zo in trans dat ik hem ook niet meer los gelaten had.. Was het zijn hand niet dan zjin shirt of broek. Net een klein kind dat bang was zijn moeder te verliezen.. 

Het was zo erg dat ik volledig vergeten was.. Dat het huis niet meer leefbaar was. Bij de voordeur aangekomen pakte ik alex aan. 'Laat mij lucky halen.. en dan naar een hotel gaan.' bracht ik uit naar de deur kijkend met grote ogen naar de deur. DAar achter... was allles maar ook alles toen wat er met mij in 8 maanden =. Vanaf de zelfmoord tot drugs en alles... Ik had namelijk letterlijk niks opgeruimt,.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 15:02

Love story  - Pagina 66 Ofy2l1
Alex
Ze liepen samen naar buiten. Jake had gevraagd of Alex zijn spullen had, en Alex had snel zijn rugzak om zijn schouders gegooid.
Eenmaal buiten en Jake viel op zowat op zijn knieën. Alex hurkte mee, en wreef over Jake’s rug. ‘It’s alright, ik weet waarop je het gedaan hebt.’ Zei hij rustgevend. ‘Stiekem ben ik er wel blij mee.’ dit zei hij zo zacht dat het voor Jake zelfs bijna niet te horen was. Bezorgd keek Alex naar Jake. Hij zag er niet goed uit, grote zwarte kringen rond zijn ogen, en zijn wangen waren ietsjes ingevallen. Wat is er met je gebeurd Jake? vroeg Alex zichzelf af.
Samen gingen ze verder, en Jake had Alex geen moment los gelaten. Alex vond het niet erg, hij ging zelf ook zo dicht mogelijk tegen Jake aanzitten. Maar toch hield hij zijn distance op sommige punten, niet wetend wat Jake aankon.. of wat hijzelf aankon.

Eenmaal bij het appartementen complex, en Alex kreeg een brok in zijn keel. Alles was zoals eerst. De trappen, de deuren, de muffe geur die hij nu weer rook na zo lang weg geweest te zijn. Ze liepen de trappen op, nog steeds elkaars hand vast houdend. Alleen toen ze bij de deur waren bedacht Jake zich ineens. Alex keek hem verbaasd aan toen Jake ineens zei dat ze naar een hotel zouden gaan. ‘Uhm.. oke, ik vind alles goed.’ Alex gaf hem een glimlach, nog steeds verbaasd. Hij mocht ook niet naar binnen toen Jake Lucky ging halen, wat hij ook raar vond.
Hij zei er niks over though, en toen hij Lucky zag kwam er een grote lach op zijn gezicht. Lucky sprong blij en thousiast tegen zijn benen aan, en Alex tilde hem op. Meteen werd hij afgelikt, en Lucky was zo blij dat Alex moeite had met het vasthouden. ‘Hhaha hallo Lucky! Ja, ik heb jou ook gemist he,’ zei hij lachend. ‘En wat ben jij groot geworden zeg! Jeetje!’ hij gaf Lucky een grote kus op zijn neus, en zette hem toen weer neer, de lijn aandoende. Nog steeds lachend keek Alex Jake aan, en even was de oude schittering te zien die hij normaal altijd had gehad in zijn ogen. ‘Laten we gaan,’

Ze vonden een hotel, 3 sterren, waar nog plek was. het was Amsterdam dus de meeste hotels zaten altijd vol. Plus, hier mochten dieren ook naar binnen. Alex nam de sleutels aan van de meneer, en liep samen met Jake en Lucky naar hun kamer. Daar legde hij zijn rugzak in de hoek, en ging op de stoel bij het raam zitten, zuchtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 15:44

Love story  - Pagina 66 J6sfx2
Jake
Hij zei gelukkig dat hij het hotel goed vond... Hoe moest ik dit opknappen voor hij kwam.. Kon hem niet eeuwig weghouden bij dit huis.. zijn spullen lagen er!.
Lucky merkte meteen dat er iest mis was.. Nee iets goeds was!. En dat zag je ookmeteen toen hij zo verselijk blij wasmet Alex. Hij kon zijn gevoelens wel uiten!.' Ik aaide Lucky over zijn hoofd. 'De regel geld nog steeds. Hij is van ij en deel hem niet graag..' Ik keek alex aan. Zijn pretoogjes.. Er begon nu toch een kleine terhoudende glimlach op me gezicht te komen. 

Bij het hotel aangekomen keek ik rond. Het was erg schoon iets wat ik in maanden niet gedaan had.. schoonmaken..  Ik dumpte mijn spullen en ging zitten kijkend nar alex in volledige stilte. 'Wil je douche?' vroeg ik en wees naar de badkamer' Anders ga ik. Me stem was opnieuw weer hees/ En niet alleen dat ik begon herhalend over me linker binnenarm te krabben. Ik wilde douche... omdat mijn drugs gebruik niet in een klap over was en mijn lichaam afkick verschijneselen ging vertonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 16:12

Love story  - Pagina 66 Ofy2l1
Alex
Een douch zou hem misschien inderdaad wel goed doen. Zeker samen met Jake. ‘Yeah, is goed.’ Hij stond weer op, en legde zijn hand op Jake’s arm. ‘Ik ben blij dat we weer samen zijn.’ Hij legde beide handen op Jake’s wangen, en gaf hem een kusje op zijn wang, die een paar seconden duurde. ‘Geen awkwardness meer oke, gewoon weer samen zijn’ Hij gaf Jake een echte glimlach, en pakte zijn hand vast. De badkamer was groot, als in, méga groot. Er was een bad, en een inloop douch waar wel 3 mensen in konden ofzo. Alex deed het licht aan, en zag dat alles blauw met wit was. ‘Nou dat noem ik luxe voor een 3 sterren hotel. Hopelijk zijn de bedden ook zo, ik heb wel behoefte aan weer een zacht bed.’ Alex liep verder de kamer in, zodat Jake ook binnen kon komen. Hij deed zijn kleding nog niet uit though, misschien wilde hij wachten tot Jake zijn kleding uitdeed,,, en dat hij dan pas zijn kleding out zou doen… ‘Vind je het erg om samen te douchen? Als je het liever niet wilt dan wacht ik namelijk.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 17:01

Love story  - Pagina 66 J6sfx2
Jake
Oh alex wilde douche dus ik wilde me bijna naar achtere laten vallen tot hij me beet pakte. 'zal me best doen~!' zong ik zachtjes De kus had ik met me ogen dicht en een gimlach op me mond geaccepteerd. Toen Alex me hand beed pakte en me mee trok werd ik iets witter. Hij wilde dat ik mee ging douche. Ik sloot me ogen even waarna ik weer me linker onderarm beet pakte. 'okey is goed~!' Ik begon me blouse uit te doen niet weten hoe erg me rug bezaait was met littekens. Na me blouse nam ik nogmaals een grote ademhaling en stapte op alex af. Ik apte zijn arme beet en trok hem naar me toe. Ik verborg opnieuw me gezicht in zijn nek. Net als al 8 maanden trilde ik nog steeds.

Even zo gestaan te hebben pakte ik alex zijn kleding beet en trok het heel voorzichtig uit. nu werden me witte wangen ineens licht roze. Net als me miselijkheid die opkwam zetten. Ik merkte geowon dat ik afkickverschijnselijke kreeg
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 17:14

Love story  - Pagina 66 Ofy2l1
Alex
Jake was zo erg aan het trillen! Alex vroeg zich af of hij wel gestopt was sinds hij gisteren de knuffel had gegeven. Hij liet het toe dat Jake zijn shirt uit deed, en ook zijn wangen worden iets roder nu. Jake was niet de enige met de nodige littekens. Alex had de zijne… gekregen tijdens de torture sessies. De wond die hij had gehad op zijn bovenbeen was het grootste litteken gebleven, gelukkig zag je die nu nog niet. Maar op zijn zij had hij een soort brand litteken zitten. Heel licht, maar wel zichtbaar.
Alex had de littekens op Jake’s rug nog niet gezien, en wist ook niet hoe erg ze waren. ‘Weet je zeker dat het gaat?’ vroeg Alex, Jake aankijkend met een schuin hoofd. ‘Je tilt..’ hij legde zijn armen om Jake heen, hem nog steeds aankijkend. ‘Kom, de douch zal je misschien wel goed doen. misschien heb je het onbewust koud.’

Alex was degene die uiteindelijk als eerste al zijn kleding uit had, en hij was ook degene die de douche aanzette. Het was echt de moeilijkste douche die hij ooit had gezien, en toen die ineens aanging, stond hij er recht onder en schrok hij zo dat hij een sprong gaf. ‘Dat was zo koud!’ riep hij toen hij er van onderuit kwam, zijn handen over zijn armen wrijvend en zijn haar al druppend. ‘Hij moet warmer worden,, aah there we go, die is warm.’ Nu draaide hij zich weer om naar Jake, die nog altijd niet met zijn rug naar Alex had gestaan. ‘Kom je?’ Alex hield zijn hand uit met een glimlach, hopend dat Jake deze zou aanpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Emptydo jun 16 2016, 17:26

Love story  - Pagina 66 J6sfx2
Jake
Alex merkte op dat ik trilde. 'Doe dat al maanden' zei ik zacht en bracht meteen me handen naar me lichaam zodat het echt zicht baar meer was.

Ik keek toe hoe Alex de douche uit deed. Voorzichtig schande ik zijn lichaam. Langzaam strekte ik em hand uit naar zijn heup om zijn litteken aan t eraken maar net daar voor sprong alex op. En nu kon ik me lach niet meer weg houden. 'hahaha dat was schattig!' lachte ik zachtjes.  Ik pakte alex hand beet en stapte mee de douche in nog steeds met me rug niet naar hem gericht. Ik staarde hem even .'It feels so unreal' Ik legde me handen tegen zijn wangen aan. Me duimen net onder zijn ogen waarna ik hem langzaam naar em toe trok. Me mond raakte de zijn aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Nightwell story
» [story] the end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: