cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 lost in the world

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptyzo mei 01 2016, 22:06

lost in the world - Pagina 6 2djh3p
Quinn Leroux
Het zag er echt gezellig uit. Het was gewoon. Niet al te druk, niet te hard. De mensen waren gewoon op een normale toon met elkaar aan het praten en er was geen muziek. Het enige wat Quinn zoiezo nu nog dwars zat, was dat Pippin er niet gelukkig uit zag. Hij keek naar de jongen vanuit zijn ooghoeken, en hij begon zich net zo kut te voelen. “Kom op Quinn!” dacht hij bij zichzelf. “Het is misschien even niet leuk, maar laat dit niet voor jezelf verpesten…” hij zuchtte, even diep in gedachten. “Hij is een volwassen jongen, hij kan voor zichzelf beslissen wat hij wilt.” Nog een blik naar Pippin, maar geen blik van afschuw. “Ik zal een oog op hem houden.” Dat was zijn besluit. Voor de rest wilde hij vooral lol hebben. Eerste keer bij een echte Finse sauna, die ervaring wilde hij niet aan zich voorbij laten gaan.

De mensen keken hem, Pippin en Ryan aan toen ze aan kwamen lopen, en de gesprekken vielen even weg. Niemand zei wat, ze keken alleen maar. het was best eng. “Uuhm, hyvää iltaa (Goedenavond),” zei Quinn onzeker. Maar de mensen begonnen te glimlachen, en de gesprekken gingen weer door. Ze werden uitgenodigd om erbij te komen zitten, en Quinn deed dat ook. Hij keek op naar Ryan en Pippin. “Kom er gezellig bij!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptyza mei 07 2016, 13:44

lost in the world - Pagina 6 2qc4b6b
Pip
Ik zat gewoon bij het kampvuur te spelen met een stokje terwijl de jongens hun ding gingen doen. Af en toe prikte ik in me bovenbeen.Als dat ongeluk niet gebeurd.. Had ik nu misscehin gewoon mee kunnen doen.. 

lost in the world - Pagina 6 30w2f87
ryan
DE stilte was even lastig maar al snel gingen de geschrokken door en mochten wij er gewoon bij zitten. Eerst zaten we rustig bij het kampvuur. 'Ik ga zo echt de sauna in hoor!' merkte ik op en stond op. Ik deed me shirt langzaam uit en ook me broek ging open. Ik had er gewoon ondergoed onder zodat ik die aan kon houden. Was ern iet zo van gedient om direct maar bij wild wreemde naakte te gaan. Kijk ik dook wel snel met meiden in bed. En als er hier een paar waern wist k het wel. Maar first of al lets play it safe!. 

Toen we klaar stonden om in een sauna te gaan liep ik een van de huisjes in en ging er zitten. ik sloot me ogen heerlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptyza mei 07 2016, 18:56

lost in the world - Pagina 6 2djh3p
Quinn Leroux
Quinn keek hoe Ryan verdween in de gigantische rookwolk toen hij de deur open maakte. Half lachend, half met zijn hoofd schudden keek hij hem na. Hij had zijn ondergoed nog aan. “Well, daar gaat hij zekerste weten reactie op krijgen.” dacht hij.
Maar de sauna zag er wel erg lekker uit. Nog één keer naar Pippin kijkend, nam hij een besluit. Hij liep naar de rand van het kleine huisje, en begon zijn kleren uit te trekken. Óók zijn ondergoed. Iedereen hier naakt, dan hij ook naakt. Fack de gedachten van iemand anders.
En toen verdween ook hij in een gigantische rookwolk. Toen de deur eenmaal achter hem dicht was, duurde het een tijdje voor de rook ver genoeg weg was dat hij iets kon zien. Er waren alleen maar mannen, dat zag hij meteen. En het waren er een stuk of 7. Sommige waren bezig met takken, die leken om munttakken. “Goh, misschien zien we dadelijk ook nog een rampartij met die takken.” Dacht hij terwijl hij naar Ryan ging zitten op de onderste tree. “Zou wel echt super gaaf zijn.”
Wat Quinn het meeste opviel, was dat iedereen met elkaar aan het praten was. zo had hij de Finnen nog nooit eerder gezien. Ze vonden het blijkbaar ook helemaal geen probleem als je super dicht naast iemand kwam zitten, al was je poedel naakt. Daar moest Quinn toch wel een beetje aan wennen. Het was voor hem al heel wat dat hij er überhaupt naakt zat! Alleen Ryan droeg nog kleding. Uit zijn ooghoek zag Quinn dat er inderdaad een paar mensen raar naar Ryan aan het kijken waren. Niet voor lang though, ze waren wel zo snugger om te weten dat het toeristen waren.
Alles was zoals ze het in gedachten hadden. In een sauna zitten, een echte Fínse sauna, kijkend hoe twee personen elkaar aan het slaan waren met munttakken en kei hard aan het lachen waren terwijl ze dat deden. Toch bleven ze soms rare blikken naar Ryan geven. En op het moment dat Quinn doorhad dat Ryan er genoeg van had, vroeg iemand iets aan hem. Het was een jonge man, ietsjes ouder dan Quinn, met kort blond haar en kleine lachrimpeltjes rond zijn ogen.
lost in the world - Pagina 6 Jfuiy9
Ches Hyvärinen
“Siellä sitä taas. (Daar gaan we weer.)” dacht Ches terwijl hij toekeen vanuit de hoek van de sauna op de bovenste tree. Alle mensen waren blikken rond aan het gooien in de richting van de nieuwe jongen die binnen was gekomen in zijn ondergoed. Hij moest toegeven, het zag er wat apart uit, iemand in zijn ondergoed in de sauna. Maar kom op, je gaat hem er geen harde tijd door geven. Hij keek het nog even aan, met zijn armen gekruist. “Voi paska. (Oh, shit)” hij zag dat de nieuwe jongen met het bruine haar geirriteerd werd. Dat mocht niet gebeuren in een sauna! Een sauna moest een happy place zijn waar je je zorgen weg kon krijgen.
Hij verplaatste wat plaatsen op, en zat nu recht boven de twee niuwkomers. “Jullie zijn volgens mij nog nooit in een Finse sauna geweest?” vroeg hij, en gaf Ryan en Quinn een glimlach om ze gerust te stellen dat hij geen kwaad deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptyma mei 09 2016, 17:57

lost in the world - Pagina 6 30w2f87
ryan
Natuurlijk merkte ik binnen meteen dat mense me aan keken. maar weetje daat had ik best wel schijt aan. Tot een wat dikkere man me aan bleef kijken en begon te lachen. 'Apart' hoorde ik hem zeggen tegen de jongen naast hem 'Ja buitenlanders' Zei de andere terug. ik rechte me rug en keek de man aan vna top tot teen. 'is der iets?' vroegi k rustig. Meteen begon de man me helemaal belachtelijk te mkaen. WEl zo dat niet iedereen het hoorde. Ik grijnste. 'Weetje ik doe het alleen maar om jouw imago te beschermen' ik keek naar zijn kruis en begon gemeen te lachen. Daarna benadrukte ik nog hoe klein hij was door me vingers een klein stukje van elkaar te houden. Meteen sloeg de man zijn hand voor zijn kruis en keek naar mijn boxer. Ik grijnsde nog maals en ging staan pakte de rand van me boxer beed. Meteen slikte de man en draaide zich om. Ik ging weer terug zitten zonder me boxer uit te doen. Sorry zo open was ik nou net niet.. 'Good now stop judging and anjoy..' glimlachte ik.

Een man was achter ons komen zitten. Dit was me niet opgevallen omdat Ik meer bezig was met die nadere voor lul te zetten. letterijk. 

Mara ijzn stem deed me meteen omdraaien. Ik glimlachte naar hem. 'nee een finse niet. gewone wel' glimlachte ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptydi mei 10 2016, 09:22

lost in the world - Pagina 6 2djh3p
Quinn Leroux
Ryan was best wel fascinerend om naar te kijken als hij iemand anders aan het uitdagen was. Quinn keek toe met amusement. Hij lachte toen Ryan wees naar de andermans kruis. ‘burn…’ dacht hij. Ineens begon iemand tegen Ryan te praten. Quinn draaide zich om en keek naar de man.
Hij vroeg of we nog nooit eerder in een Finse sauna waren geweest. Ryan reageerde.
lost in the world - Pagina 6 Jfuiy9
Ches Hyvärinen
Ches lachte toen Ryan zijn antwoord gaf. “Well, het is goed te zien dat jullie er niet aan gewend zijn. Maak je geen zorgen de mannen hier doen niks.” Hij keek naar de man die Ryan net gedisst had. ‘Een sauna is als een soort safeland. Mensen vechten hier niet echt.” Even was het stil, maar deed toen zijn mond weer open. ‘Wil je zien hoe we hier in Finland te werk gaan?” vroeg hij. Quinn keek hem even raar aan, want hij dacht dat Ches iets heel anders bedoelde. Maar Ches stond ineens op en liep de twee tredens af zodat hij op de grond stond. Het was voor Quinn en Ryan een beetje raar om naar te kijken aangezien hij naakt was. maar Ches bleek dat duidelijk niks uit te maken. Hij gebaarde dat ze mee moesten komen, en hij deed de deur open. Meteen daarna rende hij naar buiten, helemaal naakt en zonder schoenen. Hij schreeuwde iets in het Fins waar de andere mensen bij het vuur om moesten lachen, en sprong met een enorme plons het meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptydi mei 10 2016, 09:52

lost in the world - Pagina 6 2qc4b6b
Pip
Ik had me net lekker neer gezet bij het kampvuur toen er ineens een dwaas uit de sauan rende en het water in sprong. ik schrok me echt dood meteen sprong ik halfs strompelend omhoog om te kijken of het wel goed ging. Ik besloot om er toch maar heen te lopen. Want het lek me nog al lang te duren. Bij het water aangekomen ging ik op me hurken bij het water zitten. ME vingers stopte ik in het water.''oeej cold' piepte ik. Het was echt super koud.

lost in the world - Pagina 6 30w2f87
ryan
'Maar het respecteren van andermans keuzes hoord daar ook niet echtbij?' ik keek nogmaals naar die man toe die nu razend snel weg keek. Ik haalde adem en lied me verder onderuit zakken. Ik luisterde naar de jongen en keek toe hoe hij weg liep. 'Ben ik de enige die het niet fijn vind om naar iemand zijn kont te kijekn teriwjl hij naakt is?' vroegi k gewoon in het nederlands zodat de rest me niet ozu horen. De man rende de sauna uit waarna hij in een vijver sprong. Ik keek hem aan haalde me schouder op en liep naar het water toe. Pippin was blijkbaar naar het water gelopen uit schrik. 'Dit schijnt een gewoon te zijn' Weer haalde ik me schouder op en sprong Cde man achterna
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptydi mei 10 2016, 10:05

lost in the world - Pagina 6 Jfuiy9
Ches Hyvärinen
Zijn lichaam reageerde pas op het koude water een paar seconden nadat hij in het meer was. het was dat hij het al eerder gedaan was, anders had het waarschijnlijk anders uitgepakt. Toen hij zich omdraaide in het water om er weer uit te gaan, schrok hij zich dood toen de jongen waar hij net tegen had gepraat er ook ineens insprong! De plons van Ryan was te dicht bij Ches, waardoor hij weer onder water getrokken werd. Door de schrik van ineens bijna besprongen te worden haalde hij adem, waardoor hij een grote slok met koud water binnen kreeg. Zo snel als hij kon kwam hij weer boven, hoestend. Hij klom het meer uit en probeerde het water uit zijn longen te hoesten. Met wat succes though. Gelukkig! “Dat ging niet echt goed…” zei hij zachtjes terwijl hij zijn chest vasthield door het hoesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptydi mei 10 2016, 10:45

lost in the world - Pagina 6 2qc4b6b
Pip
Net veel later sprong Ryan er ook in. Met grote ogen keek ik toe. 'GEK!' riep ik terwijl ik me hand naar de jongens uit stak niet weten dat het hoorde. 'Dadelijk bevries je!' jammerde ik. De man die als eerste in het ater sprong kwam proesten uit het water zetten. Ik ging naast hem zeggen. 'gaat het?' vroeg ik zacht terwijl ik op zijn rug klopte. 'Waarom deed u dat?' vroeg ik nog voorzichtiger en begreep er de lol niet van.

lost in the world - Pagina 6 30w2f87
ryan
het water was heerlijk ik zwom een rond je en besefde weer hoe heerlijk water was. Na even klom ik er uit en lied me voor een paar minuten op de koude grond zakken. 'okey nu word het koud!' ik voelde me trots en manenlijkheid verdwijnen terug nara binnen. Ik kroop overeind en liep naar binnen toe. 'Quinny dat moet je doen!' begon ik
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptydi mei 10 2016, 11:21

lost in the world - Pagina 6 2djh3p
Quinn Leroux
Quin lachte spottelijk. “Hah! Echt nie dat ik dat ga doen hey, dan verdwijnen mijn kroonjuwelen voor altijd.” Hij schudde zijn hoofd en hief zijn handen op dat hij het niet ging doen. Wat hij wel deed is terug naar buiten gaan en aan de rand van het meer staan. De wind was inderdaad heerlijk koud na zo’n sauna. Het water was hem te koud though. No way dat hij dat ging doen.
Toen zag hij ineens de jongen die tegen hem gepraat had op zijn knieën zitten met Pippin naast hem. “Wat is er aan de hand?” vroeg hij toen hij er ook heen liep, ondertussen zijn kleren aantrekkend. De blonde man leek ietsjes bleker, maar het hoesten was al ver weg.
lost in the world - Pagina 6 Jfuiy9
Ches Hyvärinen
Het hoesten was pijnlijk, en zijn longen stonden zowat in brand, maar voor de rest was hij in orde. “Waarom ik dat deed. Simpel, doe ik eigelijk altijd.” Hij liet zijn hoofd even hangen en ging toen wat meer echtop zitten, nog steeds met zijn hand op zijn borst. “Oh wel, moest een keer fout gaat toch? Geen ramp ik ben oke.” Hij keek Pippin aan. “Thanks dat je bezorgd was kid, hoe heet je?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptydi mei 10 2016, 11:27

lost in the world - Pagina 6 2qc4b6b
Pip
'hoort dat dan?' niet gelovend keek ik van de sauna naar het water en terug. Ik had me hand op zjin rug gelegd die ijs koud aanvoelde. Zonder te reageren op de naam vraag trok ik me jas en sjaal ut deze gooide ik over de jongen heen. 'Straks word je ziek.' zei ik teriwjl ik de sjaal rond hem heen wikkelde en me jas goed over zijn schouders legde. 'Wat is er dan zo..' Ryan verbrak me vraag met me naam. Ik stond op en keek hem boos aan dat hij het gezegt had.. Ik was die hobbit opmerkineng echt scheelzak!. Maar al snel ging ik terug zitten en keek naar Quin.' jij springt toch..' me woorden verdwenen toen ik precies nog net zag hoe hij zijn boxer aan deed. Ik beet op me liep. Me ogen probeerde ik zo goed mogelijk op iets naders te focussen. 

lost in the world - Pagina 6 30w2f87
ryan
Nadat ik weer opgewarmt was en opgedroogt kleedde ik em aan om naar de jongens te lopen die zaten rond de man heen. Ik lied me naara ook neer zakken meer richting het vuur. 'kom pip zeg gewoon dat je pippin heet!' ik lachte om het feit dat Pippin de naam vraag ontweek 'Iedereen mag toch weten dat je ouders lord of the rings fans waren!' Ik lachte en keek pip gemeen aan. Meteen stond hij op blies zijn wangen op maar ging al snel weer terug zitten bij de andere man.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Emptywo mei 11 2016, 08:44

lost in the world - Pagina 6 2djh3p
Quinn Leroux
Pippin vroeg iets aan hem, alleen hij maakte nooit zijn zin af. Quinn telde even tot 5, hij kon er niet goed tegen als mensen hun zinnen niet afmaakte. “Wat is er Pip?’ vroeg hij toen hij zijn broek dichtdeed. Het voelde toch wel weer goed om kleren aan te hebben. Nog zonder shirt aan liep hij terug naar Pippin en de nieuwe man. Deze had nu Pippin’s sjaal en jas aan. Het stond het niet though en Quinn moest zijn grinniken een beetje inhouden. ‘Bon,, No Pippin, ik spring zeker niet. Veel te koud voor me.” Hij keek Pippin aan terwijl hij sprak, Pippin’s vraag meteen afmakend. ‘Ik wil best Fins zijn als ik tch in Finland ben, maar sommige dingen gaan me te ver.’ Ches lachte daarom, waardoor Quinn’s attentie naar de man op de grond ging. ‘Jeetje, gaat het wel? Koud water binnen krijgen is nou niet echt een pretje.’ Hij ging door zijn hurken naast Pippin, maar legde niet zijn hand op de man’s rug. ‘Wat is je naam trouwens?’
lost in the world - Pagina 6 Jfuiy9
Ches Hyvärinen
‘Mijn naam is Ches.’ Zei Ches en hij keek van Quinn naar Pippin en terug naar Quinn. Hij was ontzettend blij met de sjaal en jas though, en hij wikkelde de kledingstukken om hem heen omdat zijn lichaam nog steeds aan het trillen was van de kou. ‘En ik ben okay, dit is echt wel iets wat ik kan handelen.’ Even keek Ches om zich heen, zoekend naar iets. ‘Mag ik een van jullie een vraag stellen? Mijn kleren liggen daar, en ik zou ze echt wel zelf willen pakken alleen ik wil me nu even focussen op het warm worden.’ Quinn knikte en liep richting de kleren van Ches. De blond keek toen ineens naar Quinn. ‘je bent echt vernoemd naar een van de Hobbits uit Lord of the Rings?’ vroeg hij geamuseerd. ‘That’s pretty neat! Lotr is geweldig, je ouders moeten fantasie hebben though.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lost in the world - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lost in the world   lost in the world - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lost in the world
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Lost Language
» [story] the end of the world
» Mirror World
» Digimon world
» [info] karakters The end of the world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: